Dan zou ik maar beginnen met uit te kijken welke straat je ingaat.. met welke bus je neemt... enz.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
Nog zo'n ruzie-achtig topic en je raakt slaags met mij.
tis niet zanger rinus , maar een BJJ legende uit mijn omgevingquote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef Splutje het volgende:
Wel tof dat je Zanger Rinus in je avonturen betrekt
Mod, doodsbedreiging!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan zou ik maar beginnen met uit te kijken welke straat je ingaat.. met welke bus je neemt... enz.
Ik ben dodelijk, vriend
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan zou ik maar beginnen met uit te kijken welke straat je ingaat.. met welke bus je neemt... enz.
Ik ben dodelijk, vriend
nop, ik wens niemand dood , eencelligequote:
FAIL!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:03 schreef Michielos het volgende:
[quote]Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mod, doodsbedreiging!
BAN!
[/quote
nop, ik wens niemand dood , eencellige
Ik zit te sidderen achter mijn anonieme computer. Welke straat kan ik je je vinden? En staat je huis toevallig op een paar stenen?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben dodelijk, vriend
't is een geniepig mannetje, inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef afcajos het volgende:
Hels spannend weer. Ik denk niet dat Ramazan het hier bij laat zitten eerlijk gezegdPas maar op dat hij je niet in je eigen huis pakt. Het lijkt me een lepe kerel, die Ramazan.
Hoe gaat het met Tanker-T, is hij de dans nog ontsprongen toen de politie kwam?
Het is dat ik een laffe internet held ben maar anders had ik je geholpen in de strijd tegen Ramazanquote:Op maandag 25 januari 2010 16:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha, dan ben je niet de enige stevenmac26!
dat lijkt me een uitstekend idee, fathank. Er staat om eerlijk te zijn niks op de planning de komende tijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef fathank het volgende:
Welk vechtkamp ga je binnenkort heen..? Ik ga binnenkort namelijk naar het Steven Seagal Expert Training Camp®. Misschien dat ik je daar kan ontmoeten en dat we wat technieken kunnen uitwisselen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |