Ja:)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Windchill is ander woord voor gevoelstemparatuur?
Kijk, dat wist ik dus niet meer.. nog wel dat de ochtend erop fietsen naar t werk goed te doen was.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:12 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die deden er dat jaar toch niet toe... want die nacht dat het -20,4 in Ell was, stond er geen wind... dus zou de windchill ongeveer hetzelfde zijn !
Als dit doorzet, wordt de kans op een 11stedentocht dan reeël?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef horned_reaper het volgende:
De nieuwe pluim is GOED !![]()
[ afbeelding ]
Dat ligt er aan of het nog lang genoeg doorzet en aan de vrijwilligers die nu sneeuw ruimen en windgaten moeten dichten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als dit doorzet, wordt de kans op een 11stedentocht dan reeël?
Niet om het één of ander... maar 99% van de route ligt op dit moment pot dicht!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef picobyte het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of het nog lang genoeg doorzet en aan de vrijwilligers die nu sneeuw ruimen en windgaten moeten dichten.
En er ligt op veel plekken nog amper ijs ook he.
100% zeker... alleen is het allemaal nog heel onzeker of het als regen of als sneeuw gaat vallen.. of ijzel....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef marcel-o het volgende:
Hoe zeker is die witte rommel voor vrijdag?
Een procent van 200KM is alsnog twee kilometer klunen,bovendien zitten windgaten altijd bij bruggen of andere vervelende plekken waar het juist zo mooi toekijken is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Niet om het één of ander... maar 99% van de route ligt op dit moment pot dicht!
1 pluim maakt nog geen winterquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef horned_reaper het volgende:
De nieuwe pluim is GOED !![]()
[ afbeelding ]
Zou je die van het zuidwesten eens willen posten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef horned_reaper het volgende:
Die pluim van Noord is inderdaad een Fout van de meting![]()
De andere pluimen zijn inderdaad KOUD !
http://www.weerplaza.nl/1(...)fault.asp?r=zuidwestquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zou je die van het zuidwesten eens willen posten?
Edit: Laat maar.
[ afbeelding ]
Ook niet verkeerd.
Op die kaart lijkt het potdomme wel een epicentrumquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef IedeK. het volgende:
Volgensmij gaat Berkhout naar <-15 , nu al -14,7.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef Coelho het volgende:
Wie legt mij voor eens en voor altijd uit waar "Noord" ophoudt en "Noordoost" begint bij die winterplaza kaarten. Voor mijn gevoel is NO namelijk Groningen en het elfstedengebied eerder Noord, maar ik heb het idee dat de algemene consensus hier is dat elfsteden == Noordoost
In de eerste plaats moet je op dit moment even niet naar de Noord kaart op weerplaza kijken... want daar zit een grote storing in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef Coelho het volgende:
Wie legt mij voor eens en voor altijd uit waar "Noord" ophoudt en "Noordoost" begint bij die winterplaza kaarten. Voor mijn gevoel is NO namelijk Groningen en het elfstedengebied eerder Noord, maar ik heb het idee dat de algemene consensus hier is dat elfsteden == Noordoost
Hoe weet je zo zeker dat het een storing is eigenlijk? Het is een vreemde pluim, maar het is ook weer niet zo dat hij naar -30 of +30 gaat oid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
In de eerste plaats moet je op dit moment even niet naar de Noord kaart op weerplaza kijken... want daar zit een grote storing in.
Maar de pluim van Noord-Oost geldt voor Emmen
En de pluim van Noord geldt voor het uiterste noord-westen van Friesland.
Ik had ergens een overzicht van alle plekken die de pluimen vertegenwoordigen... ik zal hem posten zodra ik hem heb gevonden!
Alle pluimen in NL zijn ruim naar beneden gegaan kwa temperatuur ten opzichten van de pluim van gisteren... alleen noord is opeens FLINK omhoog gegaan...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:20 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat het een storing is eigenlijk? Het is een vreemde pluim, maar het is ook weer niet zo dat hij naar -30 of +30 gaat oid.
Steek de BBQ alvast maar aan daar... ik ga ondertussen wat verkoeling zoeken... -13 nog maar daar ..pfff hittequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:47 schreef Saekerhett het volgende:
Temperatuur is gestegen hier in Twente met 2 graden in een half uur, snel allemaal de kelder in, opwarming van de aarde!!!!!!!!!!!!!
WTFquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:50 schreef Saekerhett het volgende:
Moet je voorstellen dat je nu in je nakie naar buiten loopt en in een plas water springt dat nog niet dichtgevroren is
Bij die gedachte komen de ijspegels al mijn neus uit.
Blij dat ik niet de enige ben die hier een storing in zietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Alle pluimen in NL zijn ruim naar beneden gegaan kwa temperatuur ten opzichten van de pluim van gisteren... alleen noord is opeens FLINK omhoog gegaan...
Tevens kun je zien dat alle fut uit de lijn is... alsof een hartslag bijna tot stilstand is gekomen.... de perikkellen van dag en nacht zijn er plots uit...
Dit kan niet anders dan een fout zijn!
Weer online zo te zienquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:00 schreef Estate het volgende:
Hier in Wageningen ook al -10 Voelt minder koud aan dan gisteravond, er staat ook iets minder wind.
Jammer dat juist vanavond weerwoord er weer uit moet liggen
weerwoordquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:00 schreef Estate het volgende:
Hier in Wageningen ook al -10 Voelt minder koud aan dan gisteravond, er staat ook iets minder wind.
Jammer dat juist vanavond weerwoord er weer uit moet liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |