Dat bevestigt mijn vermoeden dat homofilie toch in aanleg aanwezig is.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:31 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
uit onderzoek blijkt iig dat het bij homo's regelmatig voorkomt dat hun hersenen er vrouwelijk uitzien en bij de potten juist mannelijk
religie heeft ook bijgedragen al vrijwel alle oorlogen... omarmen we dat ook?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Religie moeten we juist omarmen, zonder religie zou het een chaos zijn hier op aarde. Religie heeft bijgedragen aan de moderne beschaving.²
Het feit dat ze zoveel lichaamshaar hebben en een wat grovere bouw, wil absoluut niet zeggen dat ze dan geen vrouwelijke maniertje hebben. Die hebben ze er vaak ook nog bij. Het zijn niet allemaal stoere bouwvakkertypes.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
Heb je ook nog een verklaring voor de ‘Bear’ subcultuur?
Ik denk dat de statistieken die het CBS wel bijhoudt niet direct jouw conclusie zullen onderschrijven, daar men namelijk wel etniciteit bijhoudt en dit in sommige gevallen sterk correleert met aangehangen godsdienst.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Spijtig, het CBS houdt dergelijke statistieken niet bij. Ik kan enkel referen naar een tijd waarin, voor de komst van de Islam, het gewoon was om dochters te begraven. Met de komst van de Islam is dit verdwenen.
Dat niet stelen was er natuurlijk al lang voordat b.v. het Christendom of Jodendom of Islam ter plaatse waren.quote:Zelfs grondwetten zijn deels geïnspireerd door de Goddelijke boodschap:
- Gij zult niet stelen
Dit is jouw favoriete hè? Maar ook voor de monotheïstische Godsdiensten al aanwezig en natuurlijk ook in Aziatische maatschappijen ontwikkeld.quote:- Gij zult geen valse getuigenis uitspreken
- http://nos.nl/artikel/131(...)-geweld-nigeria.htmlquote:Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Religie moeten we juist omarmen, zonder religie zou het een chaos zijn hier op aarde. Religie heeft bijgedragen aan de moderne beschaving.![]()
Het punt is meer: in hoeverre cultiveert men zo’n voorkomen niet ook?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Het feit dat ze zoveel lichaamshaar hebben en een wat grovere bouw, wil absoluut niet zeggen dat ze dan geen vrouwelijke maniertje hebben. Die hebben ze er vaak ook nog bij. Het zijn niet allemaal stoere bouwvakkertypes.
Yep, en zonder waren we nog verder van huis.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:41 schreef Boldface het volgende:
[..]
- http://nos.nl/artikel/131(...)-geweld-nigeria.html
- http://www.nrc.nl/buitenl(...)ten_militante_moslim
- http://www.nrc.nl/buitenl(...)ale_moslims_in_Kenia
- http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=U82KJ41U
- http://www.nd.nl/artikele(...)ie-in-brand-gestoken
- http://www.refdag.nl/arti(...)egen+christenen.html
- http://www.telegraaf.nl/b(...)bieltje__.html?p=3,1
- http://www.katholieknieuw(...)elen/2010/1/25/Riyad:_slachtoffer_verkrachting_krijgt_mogelijk_100_zweepslagen_
- http://nos.nl/artikel/130(...)randen-maleisie.html
- http://www.trouw.nl/nieuw(...)mte_in_Maleisie.html
Welkom op planeet aarde, anno 2010
Als je die vrijheid neemt, moet je anderen ook de vrijheid laten om hun mening te geven.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef Triggershot het volgende:
Vrijheid van meningsuiting toch?
Gedurfde aanname BSB.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yep, en zonder waren we nog verder van huis.²
Wanneer heb jij gekozen om hetero te zijn?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:12 schreef Gia het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat er mensen zijn die er gewoon wel voor kiezen. Die eigenlijk gewoon hetero zijn, of misschien tikje bi.
Dit is misschien aardig dan: Cross-National Correlations of Quantifiable Societal Health with Popular Religiosity and Secularism in the Prosperous Democracies. Jouw claim volgt er niet uit. Of deze: The Chronic Dependence of Popular Religiosity upon Dysfunctional Psychosociological Conditions.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yep, en zonder waren we nog verder van huis.
quote:[…] conservative religious ideology apparently contributes to societal dysfunction, and religious prosociality and charity are less effective at improving societal conditions than are secular government programs. The antagonistic relationship between better socioeconomic conditions and intense popular faith may prevent the existence of nations that combine the two factors. The nonuniversality of strong religious devotion, and the ease with which large populations abandon serious theism when conditions are sufficiently benign, refute hypotheses that religious belief and practice are the normal, deeply set human mental state, whether they are superficial or natural in nature. Instead popular religion is usually a superficial and flexible psychological mechanism for coping with the high levels of stress and anxiety produced by sufficiently dysfunctional social and especially economic environments. Popular nontheism is a similarly casual response to superior conditions.
Hier past maar één reactie:quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Yep, en zonder waren we nog verder van huis.![]()
Mag ik vragen of je het zelf wel gelezen hebt, deze lap tekst. Mijn post is nog geen 10 minuten geleden.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef Iblis het volgende:
Dit is misschien aardig dan: Cross-National Correlations of Quantifiable Societal Health with Popular Religiosity and Secularism in the Prosperous Democracies. Jouw claim volgt er niet uit.
Het ligt simpelweg een stuk ingewikkelder dan de Jip en Janneke Mendeliaanse genetica die je op de middelbare school onderwezen krijgt. Volgens mij wijst recent onderzoek erop dat bruine ogen de oorspronkelijke kleur waren en blauwe ogen het resultaat zijn van een mutatie m.b.t tot de regulatie van het OCA2 gen dat een belangrijke rol speelt bij de melanine productie in de iris, waardoor mensen met blauwe ogen dus eigenlijk halve albino's zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, heb het net nog opgezocht. Maar toch kan men niet met voorbeelden aantonen hoe het dan zit. En dat vind ik wel wat vreemd.
Maar goed, over het algemeen klopt het wel. Het is echt zeldzaam dat twee ouders met blauwe ogen een kind krijgen met bruine ogen. Het gaat in die gevallen ook meer over de extra tinten in het oog die het overwegend bruinkleurig maken. Maar genetisch gezien heeft die persoon dan toch die twee genen voor blauwe ogen.
Ik had die lap tekst al eerder gelezen. Het vervolgartikel heb ik er nu ook bij gezet.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mag ik vragen of je het zelf wel gelezen hebt, deze lap tekst. Mijn post is nog geen 10 minuten geleden.
en toen was het voor mij genoeg.. Geen zin meer om te gaan reageren op zo'n trol.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yep, en zonder waren we nog verder van huis.²
Hoezo cultiveert men dat. Sommige mannen worden gewoon geboren met in aanleg veel lichaamsbeharing. En ja, dat is absoluut erfelijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het punt is meer: in hoeverre cultiveert men zo’n voorkomen niet ook?
Waar zeg ik dat ik gekozen heb om hetero te zijn?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer heb jij gekozen om hetero te zijn?
Dat homo’s zich natuurlijk ook maatschappelijk richten naar de groep waar ze bij willen horen. Zoals je de geitenwollensokkers hebt met hun geiten wollen sokken en Teva sandalen, de kakkers met hun sjaaltjes, de gothics met hun zwarte makeup, de hippies met hun lange haar, moet je je ook afvragen of wat jij als ‘verwijfd’ gedrag duidt niet (voor een deel) gewoon zo’n sociale component heeft. Die ‘Bears’ laten b.v. graag hun haar staan, veel zijn fors gebouwd, en dat is natuurlijk iets wat ze gewoon cultiveren.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo cultiveert men dat. Sommige mannen worden gewoon geboren met in aanleg veel lichaamsbeharing. En ja, dat is absoluut erfelijk.
Natuurlijk zijn er mannen die zowel met mannen als vrouwen vrijen. Maar is dat niet simpelweg omdat ze zich tot beide aangetrokken voelen? Is het ook zinnig om te zeggen ‘Je hebt ook mannen ervoor kiezen om te leven als vrouwen-met-bruine-haren-liefhebber. Oké, soms neuken ze ook blondjes, maar ze vallen eigenlijk, of vooral op vrouwen met bruine haren vallen’. Dat gaat toch ook nergens over?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef Gia het volgende:
Ik zeg dat er mannen zijn die ervoor kiezen, okay, laten we zeggen, te leven als homo. Ze neuken mannen, terwijl ze eigenlijk ook, of zelfs vooral op vrouwen vallen. En ga niet zeggen dat dat niet voorkomt.
Misschien zijn dat wel biseksuele mannen.quote:Er zijn overigens ook homofiele mannen die ervoor kiezen als hetero te leven.
Hetero-, bi- en homoseksualiteit zijn dan ook niet zo afgebakend als sommige mensen denken, maar meer vrij botte afbakeningen in een gradient.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik gekozen heb om hetero te zijn?
Ik zeg dat er mannen zijn die ervoor kiezen, okay, laten we zeggen, te leven als homo. Ze neuken mannen, terwijl ze eigenlijk ook, of zelfs vooral op vrouwen vallen. En ga niet zeggen dat dat niet voorkomt.
Er zijn overigens ook homofiele mannen die ervoor kiezen als hetero te leven.
ik ken ook homo's die nuchter normaal overkomen maar als er een beetje alcehol ingaat steeds verwijfder wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat homo’s zich natuurlijk ook maatschappelijk richten naar de groep waar ze bij willen horen. Zoals je de geitenwollensokkers hebt met hun geiten wollen sokken en Teva sandalen, de kakkers met hun sjaaltjes, de gothics met hun zwarte makeup, de hippies met hun lange haar, moet je je ook afvragen of wat jij als ‘verwijfd’ gedrag duidt niet (voor een deel) gewoon zo’n sociale component heeft. Die ‘Bears’ laten b.v. graag hun haar staan, veel zijn fors gebouwd, en dat is natuurlijk iets wat ze gewoon cultiveren.
hi hi dat herken ik wel..quote:Op maandag 25 januari 2010 17:48 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
ik ken ook homo's die nuchter normaal overkomen maar als er een beetje alcehol ingaat steeds verwijfder worden![]()
altijd leuk om ze op te wijzen
Toch wil ik je wel bij het debat blijven betrekken. Je doet aardig mee. Ik blijf echter bij mijn standpunt.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef Nizno het volgende:
en toen was het voor mij genoeg.. Geen zin meer om te gaan reageren op zo'n trol.
Wat is het nut van een debat? Juist ja, luisteren naar elkaars argumenten en standpunten. Een discours an sich is geen doel maar slechts een middel.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:36 schreef Vanyel het volgende:
Zonder ook maar iets te willen opsteken van de argumenten van wie dan ook...
Ik heb bij homo's altijd een wat vaag gevoel als ze te dichtbij komen. Datzelfde gevoel wat vrouwen denk ik hebben als mannen te dichtbij komen. Ik kan het niet helemaal plaatsen, maar het gevoel is er.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:48 schreef Mr.44 het volgende:
ik ken ook homo's die nuchter normaal overkomen maar als er een beetje alcehol ingaat steeds verwijfder worden
Ja, soms ben ik wel eens blij als mensen niet hebben "gezien" dat ik homo ben. Niet omdat ik me per se heel stereotype hetero wil gedragen, maar meer omdat ik het gevoel heb dat als mensen het "zien" dat ze het dan als een negatief iets zien. Alsof je dan niet normaal bent als je op een bepaalde manier je lichaam beweegt, of praat.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hi hi dat herken ik wel..
maar ook wel verdrietig.. dat iemand zijn ware ik moet ondedrukken.. en zich anders moet voordoen om geaccepteerd te worden
ik ben dus gay.. en zegt een collega tegen me
"kijk, jij doet tenminste normaal en niet zo verwijft" alsof ze zegt.. je lijkt zo normaal.. en niet homo.. daarom accepteer ik je
kost best wel energie.. om me in te houden en "normaal" te doen ..lol
En ligt dat aan hen of aan jou?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb bij homo's altijd een wat vaag gevoel als ze te dichtbij komen. Datzelfde gevoel wat vrouwen denk ik hebben als mannen te dichtbij komen. Ik kan het niet helemaal plaatsen, maar het gevoel is er.
Het zal een wisselwerking zijn tussen beide partijen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:59 schreef Iblis het volgende:
En ligt dat aan hen of aan jou?
Dat is je Gaydar, dat hebben alle homo's kennelijk. Ook degene die zo diep in de kast zitten dat ze kerstcadeautjes van 12 jaar geleden vinden.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb bij homo's altijd een wat vaag gevoel als ze te dichtbij komen. Datzelfde gevoel wat vrouwen denk ik hebben als mannen te dichtbij komen. Ik kan het niet helemaal plaatsen, maar het gevoel is er.²
Ja dus?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je die vrijheid neemt, moet je anderen ook de vrijheid laten om hun mening te geven.
Je bent zonder twijfel intelligent enzo, maar ik volg je niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef JohnLocke het volgende:
Dat is je Gaydar, dat hebben alle homo's kennelijk. Ook degene die zo diep in de kast zitten dat ze kerstcadeautjes van 12 jaar geleden vinden.
Pleasequote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Het feit dat ze zoveel lichaamshaar hebben en een wat grovere bouw, wil absoluut niet zeggen dat ze dan geen vrouwelijke maniertje hebben. Die hebben ze er vaak ook nog bij. Het zijn niet allemaal stoere bouwvakkertypes.
Ik ben ook homo, en aan mij is 0,0 wat te zien, nog in gedrag, nog in uiterlijk, met of zonder drank.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:48 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
ik ken ook homo's die nuchter normaal overkomen maar als er een beetje alcehol ingaat steeds verwijfder worden![]()
altijd leuk om ze op te wijzen
Ach ja, op zulke domheid ga ik niet eens in, vind alleen wel grappig dat moslims altijd zo neer kijken op homo's, maar goed mijn vader loopt niet in een jurk, en mijn moeder heeft geen snor, zo nu jij weer.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Religie moeten we juist omarmen, zonder religie zou het een chaos zijn hier op aarde. Religie heeft bijgedragen aan de moderne beschaving.²
Jij hebt dus meer gemeen met mij dan je zou willen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef raptorix het volgende:
Ach ja, op zulke domheid ga ik niet eens in, vind alleen wel grappig dat moslims altijd zo neer kijken op homo's, maar goed mijn vader loopt niet in een jurk, en mijn moeder heeft geen snor, zo nu jij weer.
Keurt Hindoeisme homoseksualiteit af?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt dus meer gemeen met mij dan je zou willen.
Het afwijzen van zgn. bruinwerkstages, of anders gezegd: het daadwerkelijk handelen volgens het homo dogma, is niet voorbehouden aan de Islam alleen. Elke der 3 grote religies keurt dit af.²
Neukte die profeet van jou niet 10 jarige meisjes? En dat is jouw voorbeeld ?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het afwijzen van zgn. bruinwerkstages, of anders gezegd: het daadwerkelijk handelen volgens het homo dogma, is niet voorbehouden aan de Islam alleen. Elke der 3 grote religies keurt dit af.²
Het Jodendom is qua aantal aanhangers kleiner dan b.v. Hindoeïsme. Als jij drie grote religies zegt bedoel je waarschijnlijk Abrahamitische.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Het afwijzen van zgn. bruinwerkstages, of anders gezegd: het daadwerkelijk handelen volgens het homo dogma, is niet voorbehouden aan de Islam alleen. Elke der 3 grote religies keurt dit af.
Moslims, hun grote profeet was een pedofiel, en ook nog eens analfabeet, in elke normale wereld een volledige outcast, behalve dan onder een stel zandnegers uit achtergebleven gebiedenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Waarom vind je het zo gaaf om bruinwerkstage en aanverwante verzonnen woorden te gebruiken?
Fatsoenlijk behavior en correct taalgebruik is wat mij betreft niet voorbehouden aan welke geaardheid dan ook. Je komt op mij over als een agressieve driftkikker. Zonde, want ik praat graag met je.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben ook homo, en aan mij is 0,0 wat te zien, nog in gedrag, nog in uiterlijk, met of zonder drank.
Zou het? Ik weet het niet, ik weet het wel van de 3 Abrahamitische religies:quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef JohnLocke het volgende:
Keurt Hindoeisme homoseksualiteit af?
Ik vermaak me ook prima met jou, je compleet belachelijke uitspraken zijn zo dom dat het weer grappig is.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Fatsoenlijk behavior en correct taalgebruik is wat mij betreft niet voorbehouden aan welke geaardheid dan ook. Je komt op mij over als een agressieve driftkikker. Zonde, want ik praat graag met je.²
Het Jodendom haalt de top 10 niet eens. Hoe kom je erbij dat dat één van de grote 3 is?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou het? Ik weet het niet, ik weet het wel van de grote 3:
- Islam
- Christendom
- Jodendom²
Islam keurt homoseksualiteit niet af.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou het? Ik weet het niet, ik weet het wel van de grote 3:
- Islam
- Christendom
- Jodendom²
reden twee om de troll te mijden.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |