abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 16:49:23 #161
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_77254437
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:12 schreef Gia het volgende:

Maar dat wil niet zeggen dat er mensen zijn die er gewoon wel voor kiezen. Die eigenlijk gewoon hetero zijn, of misschien tikje bi.
Wanneer heb jij gekozen om hetero te zijn?
  maandag 25 januari 2010 @ 16:53:27 #162
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77254642
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Yep, en zonder waren we nog verder van huis.
Dit is misschien aardig dan: Cross-National Correlations of Quantifiable Societal Health with Popular Religiosity and Secularism in the Prosperous Democracies. Jouw claim volgt er niet uit. Of deze: The Chronic Dependence of Popular Religiosity upon Dysfunctional Psychosociological Conditions.

Wel enigszins tendentieus, maar vooruit:
quote:
[…] conservative religious ideology apparently contributes to societal dysfunction, and religious prosociality and charity are less effective at improving societal conditions than are secular government programs. The antagonistic relationship between better socioeconomic conditions and intense popular faith may prevent the existence of nations that combine the two factors. The nonuniversality of strong religious devotion, and the ease with which large populations abandon serious theism when conditions are sufficiently benign, refute hypotheses that religious belief and practice are the normal, deeply set human mental state, whether they are superficial or natural in nature. Instead popular religion is usually a superficial and flexible psychological mechanism for coping with the high levels of stress and anxiety produced by sufficiently dysfunctional social and especially economic environments. Popular nontheism is a similarly casual response to superior conditions.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77254725
quote:
Hier past maar één reactie:
  maandag 25 januari 2010 @ 16:55:00 #164
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77254742
quote:
Mag ik vragen of je het zelf wel gelezen hebt, deze lap tekst. Mijn post is nog geen 10 minuten geleden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_77254893
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Klopt, heb het net nog opgezocht. Maar toch kan men niet met voorbeelden aantonen hoe het dan zit. En dat vind ik wel wat vreemd.

Maar goed, over het algemeen klopt het wel. Het is echt zeldzaam dat twee ouders met blauwe ogen een kind krijgen met bruine ogen. Het gaat in die gevallen ook meer over de extra tinten in het oog die het overwegend bruinkleurig maken. Maar genetisch gezien heeft die persoon dan toch die twee genen voor blauwe ogen.
Het ligt simpelweg een stuk ingewikkelder dan de Jip en Janneke Mendeliaanse genetica die je op de middelbare school onderwezen krijgt. Volgens mij wijst recent onderzoek erop dat bruine ogen de oorspronkelijke kleur waren en blauwe ogen het resultaat zijn van een mutatie m.b.t tot de regulatie van het OCA2 gen dat een belangrijke rol speelt bij de melanine productie in de iris, waardoor mensen met blauwe ogen dus eigenlijk halve albino's zijn.
Er leiden echter meerdere wegen naar Rome en een specifieke mutatie m.b.t. de regulatie van OCA2 is niet de enige manier om tot blauwe ogen te komen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 25 januari 2010 @ 16:58:58 #166
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77254968
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mag ik vragen of je het zelf wel gelezen hebt, deze lap tekst. Mijn post is nog geen 10 minuten geleden.
Ik had die lap tekst al eerder gelezen. Het vervolgartikel heb ik er nu ook bij gezet.

Ik wil niet beweren dat dit nu onomstotelijk onderzoek is, maar dat het jouw claims ook maar enigszins bevestigt: nee.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 januari 2010 @ 17:02:33 #167
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77255136
quote:

[..]

²
en toen was het voor mij genoeg.. Geen zin meer om te gaan reageren op zo'n trol.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 25 januari 2010 @ 17:25:48 #168
3542 Gia
User under construction
pi_77256107
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Iblis het volgende:

[..]

Het punt is meer: in hoeverre cultiveert men zo’n voorkomen niet ook?
Hoezo cultiveert men dat. Sommige mannen worden gewoon geboren met in aanleg veel lichaamsbeharing. En ja, dat is absoluut erfelijk.
  maandag 25 januari 2010 @ 17:27:44 #169
3542 Gia
User under construction
pi_77256179
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wanneer heb jij gekozen om hetero te zijn?
Waar zeg ik dat ik gekozen heb om hetero te zijn?

Ik zeg dat er mannen zijn die ervoor kiezen, okay, laten we zeggen, te leven als homo. Ze neuken mannen, terwijl ze eigenlijk ook, of zelfs vooral op vrouwen vallen. En ga niet zeggen dat dat niet voorkomt.

Er zijn overigens ook homofiele mannen die ervoor kiezen als hetero te leven.
  maandag 25 januari 2010 @ 17:32:59 #170
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77256348
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoezo cultiveert men dat. Sommige mannen worden gewoon geboren met in aanleg veel lichaamsbeharing. En ja, dat is absoluut erfelijk.
Dat homo’s zich natuurlijk ook maatschappelijk richten naar de groep waar ze bij willen horen. Zoals je de geitenwollensokkers hebt met hun geiten wollen sokken en Teva sandalen, de kakkers met hun sjaaltjes, de gothics met hun zwarte makeup, de hippies met hun lange haar, moet je je ook afvragen of wat jij als ‘verwijfd’ gedrag duidt niet (voor een deel) gewoon zo’n sociale component heeft. Die ‘Bears’ laten b.v. graag hun haar staan, veel zijn fors gebouwd, en dat is natuurlijk iets wat ze gewoon cultiveren.
  maandag 25 januari 2010 @ 17:36:40 #171
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77256464
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef Gia het volgende:
Ik zeg dat er mannen zijn die ervoor kiezen, okay, laten we zeggen, te leven als homo. Ze neuken mannen, terwijl ze eigenlijk ook, of zelfs vooral op vrouwen vallen. En ga niet zeggen dat dat niet voorkomt.
Natuurlijk zijn er mannen die zowel met mannen als vrouwen vrijen. Maar is dat niet simpelweg omdat ze zich tot beide aangetrokken voelen? Is het ook zinnig om te zeggen ‘Je hebt ook mannen ervoor kiezen om te leven als vrouwen-met-bruine-haren-liefhebber. Oké, soms neuken ze ook blondjes, maar ze vallen eigenlijk, of vooral op vrouwen met bruine haren vallen’. Dat gaat toch ook nergens over?
quote:
Misschien zijn dat wel biseksuele mannen.
pi_77256826
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik gekozen heb om hetero te zijn?

Hetero-, bi- en homoseksualiteit zijn dan ook niet zo afgebakend als sommige mensen denken, maar meer vrij botte afbakeningen in een gradient.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_77256831
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:32 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dat homo’s zich natuurlijk ook maatschappelijk richten naar de groep waar ze bij willen horen. Zoals je de geitenwollensokkers hebt met hun geiten wollen sokken en Teva sandalen, de kakkers met hun sjaaltjes, de gothics met hun zwarte makeup, de hippies met hun lange haar, moet je je ook afvragen of wat jij als ‘verwijfd’ gedrag duidt niet (voor een deel) gewoon zo’n sociale component heeft. Die ‘Bears’ laten b.v. graag hun haar staan, veel zijn fors gebouwd, en dat is natuurlijk iets wat ze gewoon cultiveren.
ik ken ook homo's die nuchter normaal overkomen maar als er een beetje alcehol ingaat steeds verwijfder worden
altijd leuk om ze op te wijzen
pi_77257915
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:48 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

ik ken ook homo's die nuchter normaal overkomen maar als er een beetje alcehol ingaat steeds verwijfder worden
altijd leuk om ze op te wijzen
hi hi dat herken ik wel..

maar ook wel verdrietig.. dat iemand zijn ware ik moet ondedrukken.. en zich anders moet voordoen om geaccepteerd te worden
ik ben dus gay.. en zegt een collega tegen me

"kijk, jij doet tenminste normaal en niet zo verwijft" alsof ze zegt.. je lijkt zo normaal.. en niet homo.. daarom accepteer ik je

kost best wel energie.. om me in te houden en "normaal" te doen ..lol
  maandag 25 januari 2010 @ 18:29:58 #175
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_77258364
Oh god, toch een tweede topic?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 25 januari 2010 @ 18:31:35 #176
13462 BansheeBoy
pi_77258405
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:02 schreef Nizno het volgende:
en toen was het voor mij genoeg.. Geen zin meer om te gaan reageren op zo'n trol.
Toch wil ik je wel bij het debat blijven betrekken. Je doet aardig mee. Ik blijf echter bij mijn standpunt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_77258560
Zonder ook maar iets te willen opsteken van de argumenten van wie dan ook...
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 25 januari 2010 @ 18:43:03 #178
13462 BansheeBoy
pi_77258759
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:36 schreef Vanyel het volgende:
Zonder ook maar iets te willen opsteken van de argumenten van wie dan ook...
Wat is het nut van een debat? Juist ja, luisteren naar elkaars argumenten en standpunten. Een discours an sich is geen doel maar slechts een middel.

²
  maandag 25 januari 2010 @ 18:44:17 #179
13462 BansheeBoy
pi_77258807
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:48 schreef Mr.44 het volgende:
Ik heb bij homo's altijd een wat vaag gevoel als ze te dichtbij komen. Datzelfde gevoel wat vrouwen denk ik hebben als mannen te dichtbij komen. Ik kan het niet helemaal plaatsen, maar het gevoel is er.

²
  maandag 25 januari 2010 @ 18:49:56 #180
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77259041
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

hi hi dat herken ik wel..

maar ook wel verdrietig.. dat iemand zijn ware ik moet ondedrukken.. en zich anders moet voordoen om geaccepteerd te worden
ik ben dus gay.. en zegt een collega tegen me

"kijk, jij doet tenminste normaal en niet zo verwijft" alsof ze zegt.. je lijkt zo normaal.. en niet homo.. daarom accepteer ik je

kost best wel energie.. om me in te houden en "normaal" te doen ..lol
Ja, soms ben ik wel eens blij als mensen niet hebben "gezien" dat ik homo ben. Niet omdat ik me per se heel stereotype hetero wil gedragen, maar meer omdat ik het gevoel heb dat als mensen het "zien" dat ze het dan als een negatief iets zien. Alsof je dan niet normaal bent als je op een bepaalde manier je lichaam beweegt, of praat.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')