Ik zou zeggen, regel dat!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef jna het volgende:
Als ik stage zou lopen op de redactie van het NOS journaal zou ik tijdens m'n laatste werkdag zeker op de achtergrond met m'n piemel gaan zwaaien terwijl Eva jinek het journaal presenteert
Denk je dat die te zien valt op TV? Je moet hem in d'r oor stoppen! dat zal d'r leren!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef jna het volgende:
Als ik stage zou lopen op de redactie van het NOS journaal zou ik tijdens m'n laatste werkdag zeker op de achtergrond met m'n piemel gaan zwaaien terwijl Eva jinek het journaal presenteert
Keihard helicopteren!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:44 schreef jna het volgende:
Ja, hij zou zeker te zien zijn. Als ik daar zo links naast dr hoofd ga staan voor dat scherm. Gegarandeerd het tv moment van het jaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Denk je dat die te zien valt op TV? Je moet hem in d'r oor stoppen! dat zal d'r leren!
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:47 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
'Afscheidscadeau' voor stage geregeldMijn baas had een ferrari maar die is in de prak gereden. Dus nu hebben de designers een afbeelding gemaakt waar hij in die ferrari zit met de tekst "Rest in pieces". Die laten we nu op een taart zetten
Is iets origineler dan gewoon alleen gebak
De baas heeft wel door dat er iets aan gaat komenquote:
How evil!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:47 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
'Afscheidscadeau' voor stage geregeldMijn baas had een ferrari maar die is in de prak gereden. Dus nu hebben de designers een afbeelding gemaakt waar hij in die ferrari zit met de tekst "Rest in pieces". Die laten we nu op een taart zetten
Is iets origineler dan gewoon alleen gebak
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:52 schreef jna het volgende:
En dat Eva jinek dan zegt: IK ZIE JE PIEMELLLLLL
ik vind m in ieder geval leuk gedaan. Je kan zelf vast wel inschatten of je baas dit accepteert en het lijkt me wel anders had je het niet gedaanquote:Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De baas heeft wel door dat er iets aan gaat komen
Woensdag krijgt ie de taart, ben bang dat ie door de kantine gaat vliegen
Whut?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:11 schreef jna het volgende:
Op je 22ste al 6 kinderen hebben!
En dat zonder Tweelingen enzo hè
Wtfquote:Op maandag 25 januari 2010 11:11 schreef jna het volgende:
Op je 22ste al 6 kinderen hebben!
En dat zonder Tweelingen enzo hè
Ga ook maar eens aan het werk danquote:
Maandag ehquote:
Succesquote:
De uitslag is al zo goed als bekend, is meer een formaliteitquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 januari 2010 11:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De uitslag is al zo goed als bekend, is meer een formaliteit
Dankuquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:36 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zag vandaag een auto aan een kraan hangen.. Verticaal.. Die was bij de afslag van de A4 (die richting 't woud etc) rechtdoor gegaan en een soort gat in gereden
quote:
quote:
quote:
Ja hoor, alleen geen zin meerquote:
Dat van geen zin ken ikquote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen geen zin meerNog maar 4,5 dag ja
Prima. Mijn bed is liefquote:Daar ook alles goed?
Jaloersquote:Op maandag 25 januari 2010 12:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat van geen zin ken ik![]()
[..]
Prima. Mijn bed is lief
op wie? het bed of puala?quote:
Paula met dr bedquote:
quote:
quote:Schipluiden: auto te water
Op de A4 richting Delft is maandagochtend nabij de afslag Schipluiden een auto te water geraakt.
Hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren is niet duidelijk.
De brandweer heeft de drie inzittenden uit de wagen gered.
Door het ongeluk was de weg enige tijd afgesloten.
sorry hoor...quote:
Berucht stukje daarquote:Op maandag 25 januari 2010 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.regio15.nl/act(...)ter-a4-bij-den-hoorn
Met foto's
quote:
Juistquote:Op maandag 25 januari 2010 12:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij denkt natuurlijk ook: "boh, die gozer levert half werk!"
Goed plan!quote:
Koffie geeftquote:
Geen half werk leveren, jeweettochquote:
quote:
Proost ouwequote:
Kan ik wel ff gebruiken, pfffquote:
Ah nice! ik zocht al, kon niet vinden.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.regio15.nl/act(...)ter-a4-bij-den-hoorn
Met foto's
ik wil ook koffie!!! kut treinen in Nederland zonde restaurant gedeelte..!quote:
Ze komen toch altijd met zo'n karretje?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wil ook koffie!!! kut treinen in Nederland zonde restaurant gedeelte..!
dat was in 1980 al afgeschaft?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze komen toch altijd met zo'n karretje?
jij bent ook al 40 jaar niet meer met de trein geweest of wel? er lopen nu studenten rond met rugzakken heet water en bekertjes oploskoffie *kots* *kots*quote:Op maandag 25 januari 2010 13:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze komen toch altijd met zo'n karretje?
In Friesland rijden nog stoomtreinenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat was in 1980 al afgeschaft?
vlak na de tweede wereldoorlogquote:Op maandag 25 januari 2010 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat was in 1980 al afgeschaft?
OHquote:
oh, dus ze reden wel met karretjes met bloembollen?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vlak na de tweede wereldoorlog
*slaat met hand op treintafeltje van het lachen* en hebben ze nog handgeschreven treinkaartjesquote:Op maandag 25 januari 2010 13:25 schreef Piles het volgende:
[..]
In Friesland rijden nog stoomtreinen
ja, tulpen bollen, crysanten bollen, rozenbollen voor de echte mannen en nog wel meer soortenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh, dus ze reden wel met karretjes met bloembollen?
tof, ik baal er van dat ik dat niet meegemaakt heb man!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, tulpen bollen, crysanten bollen, rozenbollen voor de echte mannen en nog wel meer soorten
die goede oude tijd... toen ze nog negers bij de treintoiletten hadden die je billen voor je veegde...! je geen koffie kon krijgen in de trein maar regenwater en waar Joden nog hun eigen treinstellen hadden!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tof, ik baal er van dat ik dat niet meegemaakt heb man!
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die goede oude tijd... toen ze nog negers bij de treintoiletten hadden die je billen voor je veegde...! je geen koffie kon krijgen in de trein maar regenwater en waar Joden nog hun eigen treinstellen hadden!
ik baal ervan dat ik geen fotos mobiel kannn uploaden en de link hier kan plaatsen, zit nu in zo'n dubbeldekstrein en daar heeft 1 zo'n stoel een sleutelgat in zn zijkant en vraag me echt af waarvoor dat is...!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef jna het volgende:
Over treinen gesproken. Het wordt eigenlijk wel weer eens tijd voor een mooie treinfoto van mij
je weet wel, die dingen voor de bovenste laag van de samenleving en waar de joden als vee vervoert werden?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef The_Dean het volgende:
Treinen?
heerlijk ventjequote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef Houniet het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/4915
JNA!!!!!!!!!!!!1111
Ah!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je weet wel, die dingen voor de bovenste laag van de samenleving en waar de joden als vee vervoert werden?
dat is natuurlijk de in- en uitgang van de negers die onderin de trein aan het rennen zijn om de snelheid te genereren!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik baal ervan dat ik geen fotos mobiel kannn uploaden en de link hier kan plaatsen, zit nu in zo'n dubbeldekstrein en daar heeft 1 zo'n stoel een sleutelgat in zn zijkant en vraag me echt af waarvoor dat is...!
Ik ga geen negergrapjes meer makenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is natuurlijk de in- en uitgang van de negers die onderin de trein aan het rennen zijn om de snelheid te genereren!
Jankerdquote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef Houniet het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/4915
JNA!!!!!!!!!!!!1111
die dingen!quote:
DAT VRAAG IK ME OOK ALTIJD AF!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik baal ervan dat ik geen fotos mobiel kannn uploaden en de link hier kan plaatsen, zit nu in zo'n dubbeldekstrein en daar heeft 1 zo'n stoel een sleutelgat in zn zijkant en vraag me echt af waarvoor dat is...!
zit je nu al onder dde plak? En Psych, krijgen die dingen dan daar beneden ook te eten? vind het eigenlijk wel zielig...?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ga geen negergrapjes meer maken
echt he!! we moeten iemand vinden die stage loopt bij de NS dan kan die het voor ons uitzoeken!!!quote:
Vroeger had je cateringtrolleys, het sleutelgat was om de lift te bedienen die de karretjes naar boven verplaatstequote:
Klinkt logisch inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vroeger had je cateringtrolleys, het sleutelgat was om de lift te bedienen die de karretjes naar boven verplaatsteJe kan de liftdeuren als het goed is nog zien
Long long time agoquote:Op maandag 25 januari 2010 14:01 schreef jna het volgende:
[..]
Klinkt logisch inderdaad
Ik weet ook nog wel dat daar vroeger die karretjes in gingen toen die nog reden
zo vlak voor de tweede wereld oorlogquote:
Nee, dat bedoelt ie nietquote:Op maandag 25 januari 2010 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vroeger had je cateringtrolleys, het sleutelgat was om de lift te bedienen die de karretjes naar boven verplaatsteJe kan de liftdeuren als het goed is nog zien
Is die nou al bijna afgelopen, offe??quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo vlak voor de tweede wereld oorlog
De wat?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelt ie niet![]()
In de V-IRM-treinen zitten tussen de 4-zits-stoelen ook sleutelgaten
Verlengd InterRegioMaterieel is het officieel geloof ikquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
godverdomme der heeft een klapjosti aan de noodrem getrokken!
post even plaatje Pilliewielliequote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/V-IRMquote:Op maandag 25 januari 2010 14:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
post even plaatje Pilliewiellie
Zijn dat niet ook voor liften?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelt ie niet![]()
In de V-IRM-treinen zitten tussen de 4-zits-stoelen ook sleutelgaten
SPOILER: dit dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
mankeert er iets aan je verstand...?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn dat niet ook voor liften?Mochten de trolleys ooit weer terug komen
Ik zie nu ook dat die vlekken die soms op de tafeltjes zitten, vogels moeten voorstellenvlekken?SPOILER: dit dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Zie onder spoiler.quote:
In de nieuwste zit niet eens een lift meerquote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef Bravebart het volgende:
Zijn dat niet ook voor liften?Mochten de trolleys ooit weer terug komen
afbeelding[/url] ][/spoiler]
Kun je gelijk lezen wat V-IRM isquote:Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mankeert er iets aan je verstand...?ik vroeg om een plaatje niet om wikipedia..!
Oh, dan weet ik het nietquote:Op maandag 25 januari 2010 14:12 schreef Piles het volgende:
[..]
In de nieuwste zit niet eens een lift meer
En het gaat om de sleutelgaten tussen élke set stoelen toch?Tussen de rugleuningen zeg maar
[..]
Kun je gelijk lezen wat V-IRM isEn daar staat ook een plaatje
ik zag het net...quote:
Misschien kun je de stoelen dan wel opklappen ofzo, om de trolley te parkeren ofzoquote:Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef jna het volgende:
Kuno bedoelt dus die oude anders had ie die vlekken op tafel ook wel gezien denk ik
Krijg je Fles op je dakquote:Op maandag 25 januari 2010 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien kun je de stoelen dan wel opklappen ofzo, om de trolley te parkeren ofzo
Vraag het anders in het treinentopic, die weten het vast wel
Lekker duidelijk weerquote:Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef Puala het volgende:
Ik moet nog 20 documenten maken en opstellen.. Waarvan ik van 14 niet weet hoe ik ze moet maken en óf ik ze wel moet maken voor school.
Nee gek, die is van de voor de oorlog jongenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan die geen normaal antwoord geven dan?
quote:
eten? goeie vraag. Waarschijnlijk hebben ze wel moeite met eten vinden als het gesneeuwd heeft. Toen reden veel van die treinen niet, omdat er te weinig negers waren.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zit je nu al onder dde plak? En Psych, krijgen die dingen dan daar beneden ook te eten? vind het eigenlijk wel zielig...?
en de ns maar vekondigen dat ze een tekort aan treinen hadden...!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eten? goeie vraag. Waarschijnlijk hebben ze wel moeite met eten vinden als het gesneeuwd heeft. Toen reden veel van die treinen niet, omdat er te weinig negers waren.
pure propaganda!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en de ns maar vekondigen dat ze een tekort aan treinen hadden...!
Blijkbaar?quote:
Dat gaat nog leuk wordenquote:
Even DJ'en voor de hele buurt?quote:
Stond misschien iets te hard jaquote:
Hier denderen de gitaren ook door de kamer hoorquote:
Lekker héquote:Op maandag 25 januari 2010 15:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier denderen de gitaren ook door de kamer hoor
Heerlijkquote:
Eens!quote:
Staat er nou een naakte man op die cd/dvd?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eens!
Mijn EH-500 set
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef jna het volgende:
[..]
Staat er nou een naakte man op die cd/dvd?
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:20 schreef DjRex89 het volgende:![]()
![]()
![]()
PARTYTIME!![]()
![]()
![]()
Nu is het officieel, ik heb mn stage afgerond met een 8 gemiddeld
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:20 schreef DjRex89 het volgende:![]()
![]()
![]()
PARTYTIME!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 januari 2010 16:20 schreef DjRex89 het volgende:![]()
![]()
![]()
PARTYTIME!![]()
![]()
![]()
Dankuquote:
Echooooooquote:
Cees! Ees! ees! ees..quote:
Zal het meteen even doen!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Wanneer ga je m'n Excel-sheet nou eens bekijken
Was er zo trots op
Pjotrquote:
Haha, ok, dat kanquote:
Veel mooie auto's gezien, inclusief de Bugatti "I wanna lick it" Veyronquote:
quote:
Had ie donderdag moeten gaan... Is die ramp in Haiti toch nog goed geweestquote:
Dat is fucking lekker man!!quote:
gefeliciteerd Rexquote:Op maandag 25 januari 2010 16:20 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
![]()
![]()
PARTYTIME!![]()
![]()
![]()
Alles goed?quote:
Heb een spiertje in mijn knieholte dat niet wil.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef The_Dean het volgende:
Beterschap
Hier wel prima hoor
Zin in zondag
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef The_Dean het volgende:
Beterschap
Hier wel prima hoor
Zin in zondag
quote:
Rexquote:
De Klassieker staat natuurlijk op het programma... Ik hoop dat Ajax wint, want alle Feyenoord-fans moeten langs mijn kantoorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Zondag is net voorbij en nu alweer zin in zondag.
En zoals Hou zich terecht ook al afvraagt. Wat ga je doen?
Die intermediairs en detachering zijn nog wel het ergste. Nu ben ik ook via een intermediair bij mijn huidige binnen gekomen, maar ik heb er een paar gehad die metquote:Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Piles het volgende:
Ik dacht ik zal eens op Monsterboard kijken voor wat vacatures, zijn het alleen maar intermediairs en detachering
Al moet je tegenwoordig blij zijn dat je ergens terecht kan denk ik
of met kreten kwamenquote:Ja, we hebben een geschikte job voor je... in Zaltbommel.
quote:Dit is echt een jong, dynamisch en flexibel bedrijf
Dat is de bedoeling jaquote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef PieterBas het volgende:
Die intermediairs en detachering zijn nog wel het ergste. Nu ben ik ook via een intermediair bij mijn huidige binnen gekomen, maar ik heb er een paar gehad die met
Dat boeit me dan weer nietquote:[..]
quote:of met kreten kwamen
[..]
Het toppunt was nog wel.. een job in Haarlem.. Er werd toen door de intermediair gezegd, als ze vragen hoe je er dagelijks komt, moet je het volgende vertellenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ja
[..]
Dat boeit me dan weer niet
[..]![]()
en toen bleek ik ook nog verkeerd voorgelicht te zijn.. ik zou dan door kunnen groeien tot consultant.. bleek er dus helemaal geen consultant-functie binnen het bedrijf te zijnquote:Is dat relevant voor deze functie?
Werd laatst door hetzelfde bedrijf gebeld, of ik interesse had in een nieuwe uitdaging...quote:
Ik moet nog een jaar naar school en daarna een half jaar afstuderenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rex
En nu een baan vinden of doorleren?
Hier ook .quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet nog een jaar naar school en daarna een half jaar afstuderen
Dat dus ook... ruim 10 maanden mijn CV van Monsterboard afgehaald en dan nog gebeld worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef Piles het volgende:
Wat een prutsers zijn het toch ook soms![]()
Ik wacht al sinds de zomer op een telefoontje van een uitzendbureauZe belden vorig jaar dat ze m'n CV op Monsterboard zagen. Dat was voor afstudeerstage, maar hadden ze niet gelezen
![]()
Hij vroeg of ie in de zomer terug mocht bellen, nooit meer wat van gehoord
ik eet ook geen vlees en zonder pancetta en ei hou je toch niet echt carbonara over hequote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je hoeft er toch geen ei in te doen?
Heb zelf ook een hekel aan ei, word er misselijk van.
Whehequote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef PieterBas het volgende:
Werd laatst door hetzelfde bedrijf gebeld, of ik interesse had in een nieuwe uitdaging...![]()
Oh, was meewerkstage?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
Suarez moet er weer eens een paar inleggen dan.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De Klassieker staat natuurlijk op het programma... Ik hoop dat Ajax wint, want alle Feyenoord-fans moeten langs mijn kantoor![]()
![]()
Bij ons heet dat gewoon 3e jaars stagequote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Oh, was meewerkstage?![]()
Dacht dat je al aan het afstuderen was
Waarom nog een jaar en weer stage danquote:Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij ons heet dat gewoon 3e jaars stageIs eigenlijk hetzelfde als afstuderen alleen de afhandeling is wat soepeler (geen scriptie en presentatie) en de opdracht is natuurlijk wat minder moeilijk.
Bij ons ookquote:Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij ons heet dat gewoon 3e jaars stageIs eigenlijk hetzelfde als afstuderen alleen de afhandeling is wat soepeler (geen scriptie en presentatie) en de opdracht is natuurlijk wat minder moeilijk.
Dus je bent hier nog niet weg.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu 2x een half jaar minors en afstuderen is ook een stage. Dit is puur gedaan om praktijkervaring op te doen. Gewoon een half jaar full time stage, is echt wel leerzaam moet ik zeggen..quote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom nog een jaar en weer stage dan
Zie hierbovenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij ons ook
Je doet ook en onderzoek en zo om er alvast in te komen
alleen wat minder serieus
Ik vond dat wel fijn nu vond ik het minder eng klinken allemaal dat afstuderen
Hoeveel stages moeten jullie lopen dan? over je hele opleiding genomen
Dat sowieso nietquote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je bent hier nog niet weg.
Hij moet wel aan de Coen Dillen index komen ?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Suarez moet er weer eens een paar inleggen dan.
Ik wou dat ik even weg kon.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:35 schreef DjRex89 het volgende:
Maar ik ben weg, moet trainen tot 22.45
Ben geblesseerd dus kan toch nie mee doen, maar heb wedstrijdbespreking..
Maar in de 1e en de 2e heb je geen stage?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zie hierboven
Het laatste half jaar in de 4e is dus ook stage
Daaromquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij moet wel aan de Coen Dillen index komen ?
trainzequote:Op maandag 25 januari 2010 20:35 schreef DjRex89 het volgende:
Maar ik ben weg, moet trainen tot 22.45
Ben geblesseerd dus kan toch nie mee doen, maar heb wedstrijdbespreking..
En dan een beetje geïrriteerd raken als je zoiets zegt.. "u bent niet de eerste die dat roept"quote:
Storm en Zeeland.. mooie combinatiequote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Topic loopt wel storm trouwens.
Hier wel ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Storm en Zeeland.. mooie combinatie
Wacht maar tot morgenochtendquote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond het vandaag trouwen smaar verdomd koud. Vooral die wind.![]()
En ik had na vrijdag echt het idee dat de lente begonnen was.
Wordt het dan weer lente?quote:
Ik stem voor lente.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt het dan weer lente?Of is het dan nog kouder? [ afbeelding ]
quote:maandag 25 januari en dinsdag 26 januari 2010
Van het noorden uit geleidelijk opklaringen
Het is bewolkt, nevelig en vrijwel overal droog. Van het noorden uit klaart het steeds verder op. Vanavond breiden de opklaringen zich uit tot aan de zuidelijke provincies. Misschien dat er lokaal een ondiepe en mistbank ontstaat. Sowieso zal er vannacht vocht aanvriezen, hetgeen voor gladheid kan zorgen. De temperatuur daalt snel en vannacht zal het matig tot streng vriezen, min 5 tot min 12 graden. De gevoelstemperatuur in het noordoosten ligt daarbij rond de -17 graden. De wind is noordoostelijk en zwakt tot matig, rond kracht 3, in het noordelijk kustgebied mogelijk af en toe vrij krachtig, 5.
Het gaat hier echt niet vriezen hoor.quote:
Die had ik vandaag ook al aan.quote:
Daar had ik alleen vanmiddag spijt van.. Lekkere sjaalquote:Op maandag 25 januari 2010 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had ik vandaag ook al aan.
Had er alleen spijt van dat ik vanochtend mijn muts ook niet opgedaan had.
Ik had vanmiddag het idee dat het toen kouder was dan vanmorgen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar had ik alleen vanmiddag spijt van.. Lekkere sjaal
Vanmiddag was het echt fris.. vergeleken met de ochtendquote:Op maandag 25 januari 2010 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag het idee dat het toen kouder was dan vanmorgen.Vanmorgen had ik nog niet echt een muts nodig, maar 's middags had dat wel lekkerder geweest.
Duidelijk. Die ervaring had ik ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vanmiddag was het echt fris.. vergeleken met de ochtend
Me too. En maar lekker het schoolplein op met de kinders hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duidelijk. Die ervaring had ik ook.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:41 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Me too. En maar lekker het schoolplein op met de kinders hoor.
Ja, dan zijn ze niet meer te houden.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan dat ze een hele dag binnen zitten.
Inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja, dan zijn ze niet meer te houden.
Ik wil je volgende keer wel warmhouden hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:41 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Me too. En maar lekker het schoolplein op met de kinders hoor.
In dat geval zal ik 't je maar vergeven.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil je volgende keer wel warmhouden hoor![]()
Hai Dzjenn.
Ik moet meer van zulke opmerkingen maken, op dokters Kuno's advies![]()
![]()
Ja, ik meen er verder niks van hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
In dat geval zal ik 't je maar vergeven.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben jij wel vrouw?![]()
Normaal word ik nu gemeen gevonden
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Een oh-zo uitzonderlijke. En heel bescheiden ook.
Vast wel, maar niet herkent in ieder geval, ik heb geen idee hoe je eruit ziet!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Maar heb je me nou echt gezien vorige week?
Oh, dacht alquote:Op maandag 25 januari 2010 21:57 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet herkent in ieder geval, ik heb geen idee hoe je eruit ziet!
Thanks voor 't compliment.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dacht alHad wel ff gespiekt in je FoBo, maar er lijken teveel mensen op je
Gelukkig nietquote:
!!!!!!!!!!!!!11111quote:
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:30 schreef Milou__ het volgende:
Pilesssssssssssssss?
Dat vak wat jij had uitgelegd, had ik een 1,4 voor.
Wat?!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:30 schreef Milou__ het volgende:
Pilesssssssssssssss?
Dat vak wat jij had uitgelegd, had ik een 1,4 voor.
Mooi op tijdquote:
Houquote:
Wanneer komt je mix nou? Mn oren zijn aan het afstervenquote:
Weet ik niet manquote:Op maandag 25 januari 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wanneer komt je mix nou? Mn oren zijn aan het afsterven
Dat zou fijn zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 22:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik niet man.
Deze week nog (?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |