quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef The_Dean het volgende:
Beterschap
Hier wel prima hoor
Zin in zondag
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef The_Dean het volgende:
Beterschap
Hier wel prima hoor
Zin in zondag
quote:
Rexquote:
De Klassieker staat natuurlijk op het programma... Ik hoop dat Ajax wint, want alle Feyenoord-fans moeten langs mijn kantoorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Zondag is net voorbij en nu alweer zin in zondag.
En zoals Hou zich terecht ook al afvraagt. Wat ga je doen?
Die intermediairs en detachering zijn nog wel het ergste. Nu ben ik ook via een intermediair bij mijn huidige binnen gekomen, maar ik heb er een paar gehad die metquote:Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Piles het volgende:
Ik dacht ik zal eens op Monsterboard kijken voor wat vacatures, zijn het alleen maar intermediairs en detachering
Al moet je tegenwoordig blij zijn dat je ergens terecht kan denk ik
of met kreten kwamenquote:Ja, we hebben een geschikte job voor je... in Zaltbommel.
quote:Dit is echt een jong, dynamisch en flexibel bedrijf
Dat is de bedoeling jaquote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef PieterBas het volgende:
Die intermediairs en detachering zijn nog wel het ergste. Nu ben ik ook via een intermediair bij mijn huidige binnen gekomen, maar ik heb er een paar gehad die met
Dat boeit me dan weer nietquote:[..]
quote:of met kreten kwamen
[..]
Het toppunt was nog wel.. een job in Haarlem.. Er werd toen door de intermediair gezegd, als ze vragen hoe je er dagelijks komt, moet je het volgende vertellenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ja
[..]
Dat boeit me dan weer niet
[..]![]()
en toen bleek ik ook nog verkeerd voorgelicht te zijn.. ik zou dan door kunnen groeien tot consultant.. bleek er dus helemaal geen consultant-functie binnen het bedrijf te zijnquote:Is dat relevant voor deze functie?
Werd laatst door hetzelfde bedrijf gebeld, of ik interesse had in een nieuwe uitdaging...quote:
Ik moet nog een jaar naar school en daarna een half jaar afstuderenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rex
En nu een baan vinden of doorleren?
Hier ook .quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet nog een jaar naar school en daarna een half jaar afstuderen
Dat dus ook... ruim 10 maanden mijn CV van Monsterboard afgehaald en dan nog gebeld worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef Piles het volgende:
Wat een prutsers zijn het toch ook soms![]()
Ik wacht al sinds de zomer op een telefoontje van een uitzendbureauZe belden vorig jaar dat ze m'n CV op Monsterboard zagen. Dat was voor afstudeerstage, maar hadden ze niet gelezen
![]()
Hij vroeg of ie in de zomer terug mocht bellen, nooit meer wat van gehoord
ik eet ook geen vlees en zonder pancetta en ei hou je toch niet echt carbonara over hequote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je hoeft er toch geen ei in te doen?
Heb zelf ook een hekel aan ei, word er misselijk van.
Whehequote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef PieterBas het volgende:
Werd laatst door hetzelfde bedrijf gebeld, of ik interesse had in een nieuwe uitdaging...![]()
Oh, was meewerkstage?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
Suarez moet er weer eens een paar inleggen dan.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De Klassieker staat natuurlijk op het programma... Ik hoop dat Ajax wint, want alle Feyenoord-fans moeten langs mijn kantoor![]()
![]()
Bij ons heet dat gewoon 3e jaars stagequote:Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Oh, was meewerkstage?![]()
Dacht dat je al aan het afstuderen was
Waarom nog een jaar en weer stage danquote:Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij ons heet dat gewoon 3e jaars stageIs eigenlijk hetzelfde als afstuderen alleen de afhandeling is wat soepeler (geen scriptie en presentatie) en de opdracht is natuurlijk wat minder moeilijk.
Bij ons ookquote:Op maandag 25 januari 2010 20:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij ons heet dat gewoon 3e jaars stageIs eigenlijk hetzelfde als afstuderen alleen de afhandeling is wat soepeler (geen scriptie en presentatie) en de opdracht is natuurlijk wat minder moeilijk.
Dus je bent hier nog niet weg.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu 2x een half jaar minors en afstuderen is ook een stage. Dit is puur gedaan om praktijkervaring op te doen. Gewoon een half jaar full time stage, is echt wel leerzaam moet ik zeggen..quote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom nog een jaar en weer stage dan
Zie hierbovenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij ons ook
Je doet ook en onderzoek en zo om er alvast in te komen
alleen wat minder serieus
Ik vond dat wel fijn nu vond ik het minder eng klinken allemaal dat afstuderen
Hoeveel stages moeten jullie lopen dan? over je hele opleiding genomen
Dat sowieso nietquote:Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je bent hier nog niet weg.
Hij moet wel aan de Coen Dillen index komen ?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Suarez moet er weer eens een paar inleggen dan.
Ik wou dat ik even weg kon.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:35 schreef DjRex89 het volgende:
Maar ik ben weg, moet trainen tot 22.45
Ben geblesseerd dus kan toch nie mee doen, maar heb wedstrijdbespreking..
Maar in de 1e en de 2e heb je geen stage?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zie hierboven
Het laatste half jaar in de 4e is dus ook stage
Daaromquote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij moet wel aan de Coen Dillen index komen ?
trainzequote:Op maandag 25 januari 2010 20:35 schreef DjRex89 het volgende:
Maar ik ben weg, moet trainen tot 22.45
Ben geblesseerd dus kan toch nie mee doen, maar heb wedstrijdbespreking..
En dan een beetje geïrriteerd raken als je zoiets zegt.. "u bent niet de eerste die dat roept"quote:
Storm en Zeeland.. mooie combinatiequote:Op maandag 25 januari 2010 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Topic loopt wel storm trouwens.
Hier wel ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Storm en Zeeland.. mooie combinatie
Wacht maar tot morgenochtendquote:Op maandag 25 januari 2010 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond het vandaag trouwen smaar verdomd koud. Vooral die wind.![]()
En ik had na vrijdag echt het idee dat de lente begonnen was.
Wordt het dan weer lente?quote:
Ik stem voor lente.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt het dan weer lente?Of is het dan nog kouder? [ afbeelding ]
quote:maandag 25 januari en dinsdag 26 januari 2010
Van het noorden uit geleidelijk opklaringen
Het is bewolkt, nevelig en vrijwel overal droog. Van het noorden uit klaart het steeds verder op. Vanavond breiden de opklaringen zich uit tot aan de zuidelijke provincies. Misschien dat er lokaal een ondiepe en mistbank ontstaat. Sowieso zal er vannacht vocht aanvriezen, hetgeen voor gladheid kan zorgen. De temperatuur daalt snel en vannacht zal het matig tot streng vriezen, min 5 tot min 12 graden. De gevoelstemperatuur in het noordoosten ligt daarbij rond de -17 graden. De wind is noordoostelijk en zwakt tot matig, rond kracht 3, in het noordelijk kustgebied mogelijk af en toe vrij krachtig, 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |