quote:Op zondag 24 januari 2010 22:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik om 9 uur
Dat is flink uitslapen voor mij, zo laat sta ik in het weekend meestal op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ranking the stars? Lekker wijven kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef PiRANiA het volgende:
Ik moet er morgen vroeg uit, maar ik weet toch wel dat ik niet voor 01:00 slaap, dus: wat gaan we kijken?
Klinkt wel okayquote:Op zondag 24 januari 2010 22:33 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ranking the stars? Lekker wijven kijken.
Nee, een of andere chick denk ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:33 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Nee, een of andere chick denk ik?Laten we het hem vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen Rob Geus er bij zat, was het tofquote:Op zondag 24 januari 2010 22:33 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ranking the stars? Lekker wijven kijken.
Zullen we samen gaan?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik wil naar bed maar jullie laten me op fok zitten![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |