Ja er is nooit een einde bij John.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Oh het is al afgelopen.
Niet zo veel deze week. Goede reclame voor DASquote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef OHSHI- het volgende:
Dus, ze vernederen die man. Verder lossen ze totaal geen problemen op.. wat was het nut van dit programma?
datquote:Op zondag 24 januari 2010 22:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga zo maar eens naar mijn bedje maar ik blijf nog heel even
Het is SBS je weet toch!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:27 schreef OHSHI- het volgende:
Dus, ze vernederen die man. Verder lossen ze totaal geen problemen op.. wat was het nut van dit programma?
Dat ik ook zo naar bed ga maar nog even blijfquote:
Ok dan !quote:Op zondag 24 januari 2010 22:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat ik ook zo naar bed ga maar nog even blijf
Ik om 9 uurquote:Op zondag 24 januari 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik moet ook naar bed, ik moet om half 7 op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik om 9 uur
Dat is flink uitslapen voor mij, zo laat sta ik in het weekend meestal op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ranking the stars? Lekker wijven kijken.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef PiRANiA het volgende:
Ik moet er morgen vroeg uit, maar ik weet toch wel dat ik niet voor 01:00 slaap, dus: wat gaan we kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |