Mag dit jaar ook wel komen maar die kans zit er niet meer in.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
Vorig jaar op Werchter gezien. Erg leuk
Ik kan zo weinig pro-shot filmpjes van Schofield vinden op YTquote:
je hebt al 1 goede gemist. 1 mei rhythm &blues in de oosterpoort. en dan 22-24 mei ribs en blues.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:26 schreef SexyDexie het volgende:
Seasick Steve! Heerlijk. Ik was laatst bij Mark Lanegan en in zijn voorprogramma stond Duke Garwood, ook érg goed.. niet te downloaden alleen. Ik ga binnenkort zijn LP kopen.
Heeft iemand trouwens data van blues-festivals in Nederland? Wil ze dit jaar graag een keertje meepakken.
2 al eigenlijk, Moulin Blues in Ospel was afgelopen weekend..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:43 schreef godthatmadecoffee het volgende:
[..]
je hebt al 1 goede gemist. 1 mei rhythm &blues in de oosterpoort. en dan 22-24 mei ribs en blues.
Schofield en DeWolff gemist, Trout was wel weer geniaal. Ruben Hoeke en Philip Sayce waren ook erg leuk.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:04 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Ribs en Blues 23 en 24 mei!
Matt schofield![]()
Walter Trout![]()
DeWolff
Kots, kots, triple kots!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:04 schreef godthatmadecoffee het volgende:
Ribs en Blues 23 en 24 mei!
Matt schofield![]()
Walter Trout![]()
DeWolff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |