quote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Boem?
Die kipkorns van de Lidl he, die gaan echt perfect in de oven, ze worden heerlijk knapperig, dat had ik niet verwacht.
En ook nog 2 plakjes zelfgemaakte cake van de Lidl, die met chocolade, die is echt erg lekker
* uniekhoorn neemt aandelen Lidl![]()
Volgens mij hebben ze 1 soort (vriezer), staat ook wel op de verpakking dat je ze in de oven kan doen maar dat ze zo goed lukken, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke kipcorns? Die je eigenlijk moet frituren?
Moet je ook nog DESTEP of DRENTS? De mijne hoeft pas 11 feb ingeleverd (in kleur, ingebonden & in drievoud) maar ik wil 'm echt z.s.m. afhebben. Gelukkig overlapt het onderwerp met het onderwerp van de cursus die ik vrijdag heb gehad (informatievaardigheden). En in die laatste cursus werden allemaal dingen genoemnd die ik al in mijn marketingplan had staanquote:Op zondag 24 januari 2010 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal echt blij zijn als die moduleopdracht af is. Ik ben echt niet geschikt voor weer studeren, dat blijkt toch maar weer.
Verder met de externe doelgroepen...
Denk dat je Janet Evanovich dan ook wel leuk zal vinden, de Stephanie Plum boekenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze 1 soort (vriezer), staat ook wel op de verpakking dat je ze in de oven kan doen maar dat ze zo goed lukken, had ik niet verwacht.
heb Jill Mansell bijna uit, leest wel vlot weg
Ik lag gister om 20 uur in bed, tot 11 vanochtend. En ik ben niet naar Zumba geweestquote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, doe eens niet zo actief allemaal.
DESTEP en SWOT ja. Maar ik moet een uitgebreide inleiding, en een persoonlijke reflectie van 1 A4 en dan moet er ook nog in: uitdaging, kernwaarden, doelgroepen, doelgroepenprofiel, communicatiedoelen, boodschap, strategie, communicatiemiddelen, doelgroep/middelen matrix, tijdsplanning, kosten en evaluatie.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moet je ook nog DESTEP of DRENTS? De mijne hoeft pas 11 feb ingeleverd (in kleur, ingebonden & in drievoud) maar ik wil 'm echt z.s.m. afhebben. Gelukkig overlapt het onderwerp met het onderwerp van de cursus die ik vrijdag heb gehad (informatievaardigheden). En in die laatste cursus werden allemaal dingen genoemnd die ik al in mijn marketingplan had staandus ik zit wel op de goeie weg.
Studeer je via NCOI?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
DESTEP en SWOT ja. Maar ik moet een uitgebreide inleiding, en een persoonlijke reflectie van 1 A4 en dan moet er ook nog in: uitdaging, kernwaarden, doelgroepen, doelgroepenprofiel, communicatiedoelen, boodschap, strategie, communicatiemiddelen, doelgroep/middelen matrix, tijdsplanning, kosten en evaluatie.
En dat in max 12 pagina's!
ik zit al een uur in de UB. maar, ik ga straks met de bus naar huis, want nog een keer dat fietsdrama zie ik niet zitten.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, doe eens niet zo actief allemaal.
Jep.quote:
Ik ook, dus het was nogal herkenbaar allemaal!quote:
Nee toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, dus het was nogal herkenbaar allemaal!
Ik pm je evenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee toch?Welke opleiding doe/deed je?
Ik zit nu al op 12 pag's en dan moet ik de marketingmix nog en de activiteiten.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
DESTEP en SWOT ja. Maar ik moet een uitgebreide inleiding, en een persoonlijke reflectie van 1 A4 en dan moet er ook nog in: uitdaging, kernwaarden, doelgroepen, doelgroepenprofiel, communicatiedoelen, boodschap, strategie, communicatiemiddelen, doelgroep/middelen matrix, tijdsplanning, kosten en evaluatie.
Nouja, ik kan nergens echt de diepte in, want dan ga ik helemaal over het maximum heen. Pfff. Naja, we gaan maar weer eens verder.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zit nu al op 12 pag's en dan moet ik de marketingmix nog en de activiteiten.
Werd vanmorgen wakker op de bankquote:Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik lag gister om 20 uur in bed, tot 11 vanochtend. En ik ben niet naar Zumba geweest
Dan moet je geen kinderen krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:43 schreef AKnynke het volgende:
Weten jullie waar ik zo naar uitkijk? Als ik later groot ben, dat ik niets op zondag hoef te doen, en m'n mister ook niet (Die zat gister om 11 uur 's avonds, toen ik belde, nog op kantoor....), om dan heerlijk de hele zondag niets te doen, om 12 uur al een wijntje in te schenken en dat lekker midden op de dag een film kijken. Dat lijkt me zo fijn!
Dat is erg prettig jaquote:Op zondag 24 januari 2010 12:43 schreef AKnynke het volgende:
Weten jullie waar ik zo naar uitkijk? Als ik later groot ben, dat ik niets op zondag hoef te doen, en m'n mister ook niet (Die zat gister om 11 uur 's avonds, toen ik belde, nog op kantoor....), om dan heerlijk de hele zondag niets te doen, om 12 uur al een wijntje in te schenken en dat lekker midden op de dag een film kijken. Dat lijkt me zo fijn!
Toen ik nog maar 1 dag in de week werkte en stufi kreeg hield ik net zoveel geld over als nu. Alleen fietste ik toen vaker, omdat ik niet altijd geld voor benzine had.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is erg prettig ja. Een van de weinige voordelen (naast het geld) van werken.
quote:
ach, dan zijn de eerste jaren een beetje drukker. Maar, dat is toch ook wat ik het genoegelijkste vond bij m'n ouders, die zondagen. Studio Sport. buitenhof, alles lekker langzaam....heerlijk!quote:
En dat na gisterenquote:
Misschien is DaD's taart wel vergelijkbaar met CF's slankmakende Amaretto-muffins!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat na gisteren.
* Viking84 gaat ook maar eens op de weegschaal staan straks.
Ik herkende meer dingen. En ik had mooi wel gelijkquote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moet dat ook gewoon doen hoor, maar dan in max 15 pagina's kerntekst
Ik zie het zo voor me!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whaha dom moment net: ik met zus op msn - mn telefoon gaat! Ik type: "Oh brb telefoon!"
*kijk op telefoon* Is het mn zus
*neem op* "Oh jij was het!*hinnik*"
Zus: "Ja! Oh! 'brb telefoon', bahahahaha! *hinnik* "
Gezusters tegelijk: *Hinnik, gier, *snort*, hinnik*
http://lushiousbeautytalk.blogspot.com/quote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef P.F het volgende:
Hier hadden we het toch laatst over?
http://www.lushiousbeauty(...)rouwen-geen-make-up/
Moet je eens een foto van haar hoofd zoeken!!
Ik geloof van nietquote:Op zondag 24 januari 2010 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mexicaantje: Nooit van gehoord! Vertel?
PF: Da's wel freakyZoekt de politie al enzo?
Lijstje. Sort of.
O: vier partymix afbakbroodjes met kipfilet en alfalfa
L: snee brood met pindakaas en snee brood met rosbief
T: bakje Griekse yoghurt met jam
T: glas cola
D: GEEN idee. Iets makkelijks ivm essay schrijven.
Als je er langer mee doorgaat, dan raak je op een gegeven moment snel kilo's kwijt.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:16 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ciske-: het is niet alsof ik me streng aan een dieet gehouden heb, ofzo.Ik heb wel braaf bijna al mijn dranken vervangen door water en heb minder tussendoortjes genomen. Ik heb meer gegeten bij de normale maaltijden. Misschien heeft de borstvoeding toch meer invloed dan in dacht?
Bonjour! Ik ben Noortje, 17.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:58 schreef sigme het volgende:
Dag Mexicaantje. Wie ben je, wat wil je bereiken?
Nooit gehoord van BEP trouwens.
Wat een verschil met nu, zeg! Petje af, het is vast wat werk geweest!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD, dat is je gewicht... nu mag je een patatje..
Ga zo ook aan de patat trouwens, lekker..
Oww mijn collega heeft een foto gestuurd van een etentje zomer 2007.. Oef...
[ afbeelding ]
Dat is de eerste foto die ik zie van mijzelf sinds hele lange tijd van een tijdje geleden
Welkom! Woon je nog thuis / kan je zelf helemaal bepalen wat je eet?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bonjour! Ik ben Noortje, 17.
Ben het afgelopen jaar vrij veel aangekomen door niet sporten en wel eten, en heb besloten mijn tegenwoordige buikje weg te werken. Weeg nu 74 kilo (ben 1.80m) en wil dat voor mijn vakantie (15 juni) terugbrengen tot 68.
Ga me deze week inschrijven bij de sportschool (moet ook ivm knieën, moet mijn bovenbeenspieren trainen dus is een goed excuus hihi) en zit te kijken naar wat voor dieetdingen ik lang vol kan gaan houden. Heb net Sonja Bakker opengeslagen maar dat wordt hem niet, puntendieet heb ik geen discipline voor en nouja, dat BEP is dit:
http://www.vetvrij.com/bep-dieet-beter-eet-patroon.html
Daar las ik laatst iets over in de krant, maar weet er verder het fijne niet vanaf dus vroeg me af of iemand hier er ervaring mee had. 't Is iets nieuws, soort uitbreiding op SB maar dan beter ofzo.
Dankje!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom! Woon je nog thuis / kan je zelf helemaal bepalen wat je eet?
Ik ga even dat linkje doorlezeen in de tussentijd.
Eten:quote:Oh ja, en wat eet je nu op een gewone dag zoal (eten + drinken)?
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD, dat is je gewicht... nu mag je een patatje..
Ga zo ook aan de patat trouwens, lekker..
edit.... laat maar te confronterend
Al die rare dieeten kan je beter niet aan beginnen. Slecht voor je lijf, zeker als je zo jong bent als jij. Je kan wel van de nood een deugd maken: als je nu alvast leert gezond te leven, heb je daar levenslang plezier van. En vermoedelijk is er niet eens veel voor nodig: schrap zoetigheid (waaronder fris & sap) uit je menu, zoek lekkere en gezonde tussendoortjes, eet wat minder aardappels en wat meer groente en ga naar die sportschool. Blijf vooral wel genoeg eten: Sonja Bakker is jezelf uithongeren en dan ben je over een jaar zwaarder dan nu - en heb je spier ingeruild voor vet.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dankje!
Ja woon nog thuis en nope, moet eten wat de pot schaft en wat we in huis hebben.Nu is mijn moeder wel vrij gezond, volkoren brood enzo, en avondeten is meestal groente/aardappelen/vlees dus daar zal het niet aan liggen denk ik. 't Is meer tussendoortjes, hoeveelheid en gebrek aan beweging (fiets wel elke dag een kwartier heen en terug naar school, maar voorheen trainde ik drie keer per week (basketbal) dus dat schiet niet echt op).
Bedacht me gisteravond ineens dat we nog Sonja Bakker boeken in de kast hadden staan maar heb het vanmorgen doorgelezen en ben ermee begonnen, maar het is echt een hel.
Ja daarom, ik dacht dat SB op zich wel goed was maar als ik zie wat ik mag eten val ik spontaan flauw.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Al die rare dieeten kan je beter niet aan beginnen. Slecht voor je lijf, zeker als je zo jong bent als jij. Je kan wel van de nood een deugd maken: als je nu alvast leert gezond te leven, heb je daar levenslang plezier van. En vermoedelijk is er niet eens veel voor nodig: schrap zoetigheid (waaronder fris & sap) uit je menu, zoek lekkere en gezonde tussendoortjes, eet wat minder aardappels en wat meer groente en ga naar die sportschool. Blijf vooral wel genoeg eten: Sonja Bakker is jezelf uithongeren en dan ben je over een jaar zwaarder dan nu - en heb je spier ingeruild voor vet.
Wat serieus heel aardig helpt is hier meeposten en dan (min of meer) dagelijks posten wat je gegeten hebt. Door het vast te leggen krijg je zelf een beter overzicht van wat je eet, hoeveel, wanneer, en hoe je dat bevalt, en je kan (gevraagd en ongevraagd) commentaar erop krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja daarom, ik dacht dat SB op zich wel goed was maar als ik zie wat ik mag eten val ik spontaan flauw.Vandaar dat ik vroeg of dat BEP wat was, dat schijnt beter te zijn. Wat bij SB handig is is dat lijstje, da's gewoon handig als richtlijn. Maar denk dat ik dit topic even ga doorlezen en gewoon zelf zo'n lijst ga maken, lijkt me een stuk handiger.
Ojee, ik word bijna bang.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ze blijven hier net zo lang zeuren tot je het goed doet.
Zal ik doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat serieus heel aardig helpt is hier meeposten en dan (min of meer) dagelijks posten wat je gegeten hebt. Door het vast te leggen krijg je zelf een beter overzicht van wat je eet, hoeveel, wanneer, en hoe je dat bevalt, en je kan (gevraagd en ongevraagd) commentaar erop krijgen.
Gebruik dat / ons!
Geen bepboek kopen. Aan alles zie je dat iemand thuis dacht: hoe kan ik net zo rijk worden als Sonja. En daar een stategie omheen heeft gebouwd met d'r gebep.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bonjour! Ik ben Noortje, 17.
Ben het afgelopen jaar vrij veel aangekomen door niet sporten en wel eten, en heb besloten mijn tegenwoordige buikje weg te werken. Weeg nu 74 kilo (ben 1.80m) en wil dat voor mijn vakantie (15 juni) terugbrengen tot 68.
Ga me deze week inschrijven bij de sportschool (moet ook ivm knieën, moet mijn bovenbeenspieren trainen dus is een goed excuus hihi) en zit te kijken naar wat voor dieetdingen ik lang vol kan gaan houden. Heb net Sonja Bakker opengeslagen maar dat wordt hem niet, puntendieet heb ik geen discipline voor en nouja, dat BEP is dit:
http://www.vetvrij.com/bep-dieet-beter-eet-patroon.html
Daar las ik laatst iets over in de krant, maar weet er verder het fijne niet vanaf dus vroeg me af of iemand hier er ervaring mee had. 't Is iets nieuws, soort uitbreiding op SB maar dan beter ofzo.
Met liefdequote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ze blijven hier net zo lang zeuren tot je het goed doet.
Goeiemorgenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef conleche het volgende:
Ik heb trouwens de hele dag geslapen. Zal het wel nodig hebben dan......
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:37 schreef sigme het volgende:
loveli and the like, is het mogelijk om koppijn te krijgen van (pure) chokolade?
Zeker! Achtergrond weet ik even niet, maar mensen met migraine moeten geloof ik geen chocola eten.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:37 schreef sigme het volgende:
loveli and the like, is het mogelijk om koppijn te krijgen van (pure) chokolade?
Mijn moeder eet inderdaad ook geen chocolade om die reden.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chocolaaaa!![]()
Ja een vriendinnetje van mij had / heeft last van migraine en toen zei de dok idd dat ze moest uitkijken met koffie, cola en chocola enzo.
Zou wat zijn als je expres een barst in je laptopscherm maaktequote:Op zondag 24 januari 2010 17:37 schreef P.F het volgende:
grmbl. barst in scherm laptop. NOES(eigen schuld, maar niet express!)
Inboedelverzekering!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:37 schreef P.F het volgende:
grmbl. barst in scherm laptop. NOES(eigen schuld, maar niet express!)
Volgens mij is die verzekering verplicht. Kan zijn dat je nog met je ouders bent meeverzekerd? Wat gebeurde er precies?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:52 schreef P.F het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met verzekeringenKost meer energie dan het oplevert....
Nee hoor, alleen als je een auto hebt: de WA verzekering (en dat heeft dan alleen betrekking op dingen die met de auto gebeuren), anders niet. Wel verstandig, niet verplicht.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij is die verzekering verplicht. Kan zijn dat je nog met je ouders bent meeverzekerd? Wat gebeurde er precies?
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb me gister een partij zalig gekookt! Moet ik even over vertellen, hoorVenkel-tomatensoep (dat was nog slankverantwoord), spaghetti met verse pesto, involtini van kalf gevuld met olijf, ansjovis, ei, peterselie en broodkruim, gesudderd in witte wijn
met erbij een salade van geroosterde aubergine met granaatappelmelasse, olie en knoflook, en toe een sinaasappelcake met pijnboompitten. Needless to say dat ik gisteravond met een plofbuik ging slapen
Oh my, dat klinkt allemaal heerlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
HoiHeb ik de afgelopen twee dagen veel gemist? Een foto van DaD's taartje, bijvoorbeeld?
Ik heb me gister een partij zalig gekookt! Moet ik even over vertellen, hoorVenkel-tomatensoep (dat was nog slankverantwoord), spaghetti met verse pesto, involtini van kalf gevuld met olijf, ansjovis, ei, peterselie en broodkruim, gesudderd in witte wijn
met erbij een salade van geroosterde aubergine met granaatappelmelasse, olie en knoflook, en toe een sinaasappelcake met pijnboompitten. Needless to say dat ik gisteravond met een plofbuik ging slapen
Om het goed te maken, heb ik vandaag weer gerend. Ik wil niet te snel opbouwen omdat ik er al anderhalve maand uit ben, maar het ging best lekker, dus heb ik er toch nog 8,5 km uit weten te persenBTW Chico, weet jij nog andere Ebayverkopers met shockabsorbers? Naturalfigures heeft mijn maat niet meer.
Oehjaquote:Op zondag 24 januari 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Which reminds me, zou er ook niet een keer een kook-meet bij CF komen?
En een girly meet!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klopt en die is dus niet verplicht, in tegenstelling tot de WA (wettelijke aansprakellijkheid) verzekering.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:12 schreef loveli het volgende:
AVP, weet niet eens wat de afkorting betekent, is een persoonlijke aansprakelijkheidsverzekering.
Ik vind het best! Zal ik vast de wodka en creme de peche in huis halen? Dan combineren we het met de pyjamameetquote:Op zondag 24 januari 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan allemaal de volgende dag weer brak terug?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het best! Zal ik vast de wodka en creme de peche in huis halen? Dan combineren we het met de pyjamameet
En dan neemt loveli nagellakjes en lippenstift mee, maken we er ook een girly-meet vanquote:Op zondag 24 januari 2010 18:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het best! Zal ik vast de wodka en creme de peche in huis halen? Dan combineren we het met de pyjamameet
ja, zo rond 6 maart leek mij een goed plan!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mij nietquote:Op zondag 24 januari 2010 18:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, zo rond 6 maart leek mij een goed plan!
6 maart is een zondag!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dan verdomme eens niet op een zaterdag..
Vastprikken? Tijd genoeg om m'n avonddienst te ruilen voor een dagdienst. Weet niet of ik eten red, maar ben er iig op tijd voor de booze.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, zo rond 6 maart leek mij een goed plan!
quote:
oh, shirt. dan bedoel ik de 7e. stom! De 6e heb ik een groot feest van een vriendin die 30 wordt. Dat is ergens bij keulen in de buurt, dus dan ben ik al vrij in de buurt!quote:
Nou, je bent sowieso van harte welkomquote:Op zondag 24 januari 2010 18:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, shirt. dan bedoel ik de 7e. stom! De 6e heb ik een groot feest van een vriendin die 30 wordt. Dat is ergens bij keulen in de buurt, dus dan ben ik al vrij in de buurt!
K ga eens even kijken hoe het allemaal gaat met de planning. En of het vriendje mee gaat naar het feest of niet, want ik geloof niet dat hij zo staat te springen om allemaal van die rare mensen van het internet te meeten...quote:Op zondag 24 januari 2010 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, je bent sowieso van harte welkom
Ik doe beide. Aan de zuip en ik ontvlucht het geheel.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, ja, da's wel herkenbaarMijn Meneer kreeg het ook een beetje door z'n strot geduwd
Loveli, hij vroeg trouwens wel of jij eens komt eten
XM, flauw![]()
Wel een puik idee, een weekendje weg als je 30 wordt. Ik denk dat ik dat ook doe. Of ik ga aan de zuip, tegen die tijd
Wat raar dat je heupomtrek is toegenomen. Ik heb ook maar eens een meetlint erbij gepakt:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Net eens in het tabelletje op dieetweb naar het verloop van mijn figuur gekeken. De stand een jaar geleden:
borst 95 cm
taille -
heup 92 cm
bovenbeen 56 cm
gewicht 58 kg
Nu:
borst 93 cm
taille 74 cm
heup 96 cm
bovenbeen 54 cm
gewicht 57,5
Wat kan een lichaam toch veranderen hè, ondanks dat het gewicht ongeveer gelijk is gebleven.
Mijn laagste gewicht was trouwens 56 kg met de maten 87 - 70 - 88 -50. Veel te dun
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had niet gedacht dat het hier zo snel zou gaan.
Niet uit mn hoofd nee. Ik zou als ik jou was gewoon zoeken op shock absorber + je maat, en dan kijken bij feedback, als die hoog is zit het meestal wel goedquote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Chico, weet jij nog andere Ebayverkopers met shockabsorbers? Naturalfigures heeft mijn maat niet meer.
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe laat was je op dan? Want dit is echt heeeeel erg weinig. Maar ik kan het me ook wel weer voorstellen op een katerige zondagquote:Op zondag 24 januari 2010 20:11 schreef mille-feuille het volgende:
Lalalalijstje:
O: koffie
L: gebakken ei (2 stuks) met brood
D: tomatensoep met brood
Erg weinig nog, maar was heel laat op. Komt nog wel iets bij, ik weet alleen nog niet wat.
Ik heb angstvallig het pagina-aantal in de gaten gehouden en het lijkt erop alsof ik het net ga redden! Hoef waarschijnlijk alleen de actoren/factoren lijst en de interne waarden-bla naar de bijlage te kicken!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het schrijven. Maar niet voor studie maar voor mijn werk.
Mijn tip: minder is meer.
Haha hoi! Ik moet ze weer eens luisteren, ben niet meer zo van de indie/rockdingen de laatste tijd.quote:
Lijkt me hardstikke gezellig! Gaan we dan ook cocktails drinken?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, ja, da's wel herkenbaarMijn Meneer kreeg het ook een beetje door z'n strot geduwd
XM, flauw![]()
Wel een puik idee, een weekendje weg als je 30 wordt. Ik denk dat ik dat ook doe. Of ik ga aan de zuip, tegen die tijd
Oh ik ben ook geminderd hoor, maar ze blijven leukquote:Op zondag 24 januari 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha hoi! Ik moet ze weer eens luisteren, ben niet meer zo van de indie/rockdingen de laatste tijd.
1 uur of zoquote:Op zondag 24 januari 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe laat was je op dan? Want dit is echt heeeeel erg weinig. Maar ik kan het me ook wel weer voorstellen op een katerige zondagIk zou nog wat fruit/groente/eiwitten er in proberen te gooien!
Oh, en welkom, of was je hier al eerder?
Huh? Ik heb geen chocolade op recentelijk. Gister de tacoberg maar half verorberd. Wel 2 glazen Palm opquote:Op zondag 24 januari 2010 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee, je weet wat ik bedoel... 3 stukjes chocola compenseren met heel weinig eten.. enzo... jij mooie deerne (je wordt toch bijna 19?)
Ik ben er vrijdag wel bij, maar ik ga echt niet die lamp meeslepen, dat ding is enorm!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:02 schreef P.F het volgende:
DaD jij bent er gewoon bij vrijdag hè?
Ik zat namelijk nog te denken over die lamp wat handig is!
En ik wil eigenlijk ook nog een keer een taartje bij je bestellen!
Jij was dat toch die echt geen patat ging halen, en die hele lekkere broccolisalade ging eten? Brocco_Li zal teleurgesteld in je zijn!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zal ik dan ook maar meedoen aan de slechte lijstjes?.
O: Brinta
T: stukje gegrilde kalkoenfilet
T: 200 gram frambozen
L: 2 geroosterde Allinson volkoren boterhammen met appelstroop
D: patat met curry, frikandel speciaal
T: blikje cola (geen idee waarom, ik drink normaal nooit cola)
Echtquote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben er vrijdag wel bij, maar ik ga echt niet die lamp meeslepen, dat ding is enorm!.
Ik vind het wel heel leuk dat je een taartje wilt bestellen! Lief!. Dat kost wel euh, geld, zeg maar, hè.
.
Ik weet het.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij was dat toch die echt geen patat ging halen, en die hele lekkere broccolisalade ging eten? Brocco_Li zal teleurgesteld in je zijn!
Ik zal zo wel even kijken of ik 'm in een IKEA-tas krijg, als dat lukt wil ik het wel proberen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:05 schreef P.F het volgende:
Of anders kom ik vrijdag wel naar Groningen en dan neem ik hem mee vind ik ook goed?
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef P.F het volgende:
Nee joh! Die taart hoeft echt niet voor vrijdag maar het lijkt mij zo leuk om binnenkort een taart aan iemand te geven!
Wow, 10 uur! Ik dacht of voor een vriendinnetje die deze week af is gestudeerd als cadeau (de uitreiking is toch pas ergens in .......?) of voor maart voor mijn broertje.....
Lijkt mij gewoon super leuk zo een taart!
Daar kan ik wel wat mee!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef P.F het volgende:
Denk dat het voor die vriendin nog wel het leukst is, mode opleiding, eigen beauty site, genoeg taarten voor te verzinnen denk ik?
Neequote:Op zondag 24 januari 2010 21:45 schreef P.F het volgende:
Heeft de date van syrena in november nog een vervolg gekregen?
Ik vroeg het vooral omdat het voor 'ons noorderlingen' wel van belang is te weten hoe laat we er moeten zijn. We zijn toch een goede 2 uur bezig om er te komen, natuurlijk, en Vik moet eerst nog naar d'r stageschool.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:11 schreef Merel het volgende:
Mo was van plan om te reserveren ja, dus als ze dat nog niet heeft gedaan doet ze dat vast morgen
Yes please! Ik PM wel ffquote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef ColdFeet het volgende:
XM, flauw![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
D: venkel en aerpels uit de Römertopf
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:59 schreef Laureline het volgende:
Hoi ladies![]()
Geen tijd om bij te lezen (überhaupt geen tijd waardanookvoor), kom alleen even zwaaien en zaniken. Moet zo weer naar Amsterdam voor een premiëre vanavond maar alles is me eigenlijk teveel, zo moe ben ikHet probleem waar ik in mijn vak altijd weer tegenaanloop is dat ik de dingen moet oplossen/opvangen die andere mensen slecht regelen. En mijn eigen probleem
is dat ik gisteravond teveel biertjes heb gedronken tot diep in de nacht met mijn meneer, omdat ik na alle hectiek van de repetities tot 's avonds laat ook nog wat gezelligheid thuis wilde hebben, potdosie! En nu word ik gestraft met een enorme kater
Lekker professioneel, oei oei. Dus mijn reactie op alle nieuwe problemen vandaag zal bestaan uit een wazige blik
![]()
Doei!
klinkt als een lief vriendje!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt als een topdag Laureline, gelukkig heb je een leuke avond gehadSucces vandaag!
Ik zit nog in mn ochtendjas op de bankGisteren in de auto een goed gesprek gehad met mn vriendje, die zei heel lief dat ik vooral moest zorgen dat het werk zoeken geen al te frustrerende bezigheid werd. Gewoon rustig aan brieven schrijven en tussendoor maar lekker in huis keutelen (daar zijn nog 10+ leuke klusprojectjes te doen
), want anders duik ik zo in een negatieve spiraal en dat was helemaal niet nodig, en zeker niet om het geld.
![]()
Maar ik zal dus vandaag wel een goede brief proberen te schrijven
4 september pas hoor, maar ik heb er nu al heel veel zin in! Ik kijk normaal nooit in het workshopsgedeelte van de site, en nu was ik ineens bij de eerste tien.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd DaD! Wanneer mag je??
Ik ga zo even het vorige topic langsscrollen voor Vikings taartje, ben ook benieuwd!
Mijn resultaat van een weekend weg voor 2 verjaardagen:
O: afbakbroodjes en gekookte eitjes
L: toastjes, gebakjes en broodjes
D: hartige taart en boerenkool mét vegaworst
T: iets teveel cocktails en blokjes kaas![]()
Zaterdag was in Enschede de housewarming van mn beste vriendin, was tof, ook nog oude vrienden van het vwoen het was 5 uur toen ik in bed lag
en toen de volgende dag verjaardag bij de schoonfamilie in Nijmegen.... ook de auto veel van binnen gezien dus.
sterkte met de kater en succes vandaag! Was het de kater wel waard?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:59 schreef Laureline het volgende:
Hoi ladies![]()
Geen tijd om bij te lezen (überhaupt geen tijd waardanookvoor), kom alleen even zwaaien en zaniken. Moet zo weer naar Amsterdam voor een premiëre vanavond maar alles is me eigenlijk teveel, zo moe ben ikHet probleem waar ik in mijn vak altijd weer tegenaanloop is dat ik de dingen moet oplossen/opvangen die andere mensen slecht regelen. En mijn eigen probleem
is dat ik gisteravond teveel biertjes heb gedronken tot diep in de nacht met mijn meneer, omdat ik na alle hectiek van de repetities tot 's avonds laat ook nog wat gezelligheid thuis wilde hebben, potdosie! En nu word ik gestraft met een enorme kater
Lekker professioneel, oei oei. Dus mijn reactie op alle nieuwe problemen vandaag zal bestaan uit een wazige blik
![]()
Doei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Hoe bevalt het vriendje nu?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
klinkt als een lief vriendje!en hij heeft gelijk.. ook al vreet je je helemaal op, dat gaat je niet sneller aan een baan helpen!
Wie kent er hier Den Haag allemaal?
Ik wil mijn vriendje () meenemen naar het museon en daarna nog ergens leuk wat drinken of eten: iemand tips, wat niet al te duur is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:12 schreef loveli het volgende:
[quote]Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef kwakz0r het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:20 schreef conleche het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
www.intemarketing.nlquote:Op maandag 25 januari 2010 11:59 schreef Tinkepink het volgende:
Hé Syrena, PF of XM, zouden jullie de inhoudsopgave van jullie opdracht willen pm-en? Ik ben bezig met ons marketingplan, maar volgens mij vergeet ik een onderdeel en mijn boeken liggen thuis![]()
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:38 schreef loveli het volgende:
[..]heb ik! wel met een legging en laarzen...blote benen zijn wat koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fabulous ben ik sowieso vandaag! wat zeg ik, altijd!
Kwak
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:38 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Dat lijkt me een prima compromis!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb dit aan
[ afbeelding ]
met zwarte legging, zwart vestje, zwarte jersey shawl en donkerbruine laarzen.
Ik PM je even over wat ik kost.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:00 schreef anna82 het volgende:
![]()
zo, ik ben een beetje bijgelezen en ik zag:
Een hele mooi foto van Uniekhoorn! Wat ben je mooi slank! Die plak ik op mijn koelkast (niet echt hoor)
Een supertof taartje van DaD! Hoeveel kosten jouw taarten eigenlijk? Mijn mem wordt in april 60 en zij
is een fervente (ik typte vervent..) taartenbakster/liefhebber, dus misschien is dat wel een leuk cadeautje!
Oh gisternacht had ik iets raars. Ik kon niet slapen en voelde me ontzettend onrustig met 'n enorme trek in zoetigheid.
Uiteindelijk ben ik maar uit bed gegaan en na een paar koekjes was ik rustig genoeg om in slaap te vallen.
Ik ben gewoon een ordinaire suikerjunk! Hoe kom ik er vanaf? Ik dacht nog wel dat ik niet verslavingsgevoelig was...
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb dit aan
[ afbeelding ]
met zwarte legging, zwart vestje, zwarte jersey shawl en donkerbruine laarzen.
Volgens mij had ik de details per PM afgehandeld toentertijdquote:Op maandag 25 januari 2010 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Hoe ging die date van Syrena ook alweer?.
* Viking84 terugzoeken gaat.
Pfff, ik ben de hele tijd al aan het SOGgen. Moet eigs aan m'n portfolio werken, maar heb het bestand nog niet eens geopend.
Nee, de taarten zullen wel opgehaald moeten worden. Ik wil best nog tegemoet komen door naar Zwolle te gaan of zo, maar ik kom ze niet helemaal brengen als het zover weg is.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:04 schreef conleche het volgende:
O ja dat vergeet ik ook telkens te zeggen dat ik de taart zo leuk vond!! Hoe doe je dat als iemand dat bestelt? Je kan zoiets niet verzenden neem ik aan?
Hmmm, ik denk dat je dan een franchise-onderneming moet gaan starten, want hoe leuk ik ze ook vind, ik ga er niet voor naar Zwolle.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, de taarten zullen wel opgehaald moeten worden. Ik wil best nog tegemoet komen door naar Zwolle te gaan of zo, maar ik kom ze niet helemaal brengen als het zover weg is.
Waar woon je eigenlijk, anna82?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Maar die andere mensen maken ze natuurlijk niet zo mooi als DaD zelf!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dat je dan een franchise-onderneming moet gaan starten, want hoe leuk ik ze ook vind, ik ga er niet voor naar Zwolle.
Niet eens een slecht idee: jij ontvangt de orders en hebt dan overal in het land uitvoerders zitten, die natuurlijk een deel verdienen, maar geen slecht idee at all!!
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar die andere mensen maken ze natuurlijk niet zo mooi als DaD zelf!
Misschien kunnen we een transportsysteem verzinnen, dat iedereen een deel van de reis doet. Ik wil het stuk van of naar Utrecht wel verzorgen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:22 schreef Viking84 het volgende:
DaD, taartenpraat:Ja, leuk! Zo eentje wil ik ook nog een keer maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Mag ik ook zo'n PM?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik PM je even over wat ik kost.. Of naja, m'n taarten.
.
Je PM was wel al ingeschakeld, dus als het goed is heb je nu een geel envelopje bovenin de balk. Daar kun je gewoon op klikken!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:38 schreef anna82 het volgende:
Ik woon in Amsterdam!
Maar mijn moeder woont in een niet nader te benoemen Fries
durp, aan de spoorlijn Groningen - Leeuwarden, dus ophalen is
voor mij niet zo'n probleem.
Als ik heb ontdekt hoe PM werkt zal ik het eens even gaan bekijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loveli nog bedankt voor de tip van een paar topics terug, die 3 maanden huur. Als ze moeilijk doen kunnen we dat altijd nog aanbieden.
Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Woning-update:Ik duim voor jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loveli nog bedankt voor de tip van een paar topics terug, die 3 maanden huur. Als ze moeilijk doen kunnen we dat altijd nog aanbieden.Still a little bit of your face I haven't kissed.
en ik ook!quote:
No panic, nog tijd zat om plan b,c,d,e,en f te vinden.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
Paniek!
Restaurant zit al vol!!!!
we konden wel van 5 tot 8 terecht, maar dat is wat vroeg lijkt me.
Ze verwees me door naar 'De Rechtbank', maar da's heul duur!!!
Iemand nog een idee?
Brocco_Li, is that you?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef loveli het volgende:
Volgens mij heb ik m'n gezonde verstand teruggevonden. Eindelijk.
/egopost
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Brocco_Li, is that you?
Wij eten vanavond kabeljauwhaasjes met broccoli![]()
Oké tezamen met het plaatje in de OP. What does this all mean??quote:Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef loveli het volgende:
Volgens mij heb ik m'n gezonde verstand teruggevonden. Eindelijk.
/egopost
Plaatje in de OP vind je als je googlet op "slank". Is een of andere indiase popgroep ofzo.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké tezamen met het plaatje in de OP. What does this all mean??
lees nu alleen op IENS wel slechte verhalenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik postte had jij nog niet gepost..
Ik vind het prima, allemaal.. Het menu voor 20 euro lijkt me ook goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow... het duimen heeft geholpen.Joepie!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow... het duimen heeft geholpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yay
Ja doei.
Gelukkig maar. Kan je je voorstellen waar mijn gedachten naar afdwaalden?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef loveli het volgende:
*bekijkt plaatje in de OP*
En m'n hart is niet gebroken, no worries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |