quote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Boem?
Die kipkorns van de Lidl he, die gaan echt perfect in de oven, ze worden heerlijk knapperig, dat had ik niet verwacht.
En ook nog 2 plakjes zelfgemaakte cake van de Lidl, die met chocolade, die is echt erg lekker
* uniekhoorn neemt aandelen Lidl![]()
Volgens mij hebben ze 1 soort (vriezer), staat ook wel op de verpakking dat je ze in de oven kan doen maar dat ze zo goed lukken, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke kipcorns? Die je eigenlijk moet frituren?
Moet je ook nog DESTEP of DRENTS? De mijne hoeft pas 11 feb ingeleverd (in kleur, ingebonden & in drievoud) maar ik wil 'm echt z.s.m. afhebben. Gelukkig overlapt het onderwerp met het onderwerp van de cursus die ik vrijdag heb gehad (informatievaardigheden). En in die laatste cursus werden allemaal dingen genoemnd die ik al in mijn marketingplan had staanquote:Op zondag 24 januari 2010 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal echt blij zijn als die moduleopdracht af is. Ik ben echt niet geschikt voor weer studeren, dat blijkt toch maar weer.
Verder met de externe doelgroepen...
Denk dat je Janet Evanovich dan ook wel leuk zal vinden, de Stephanie Plum boekenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze 1 soort (vriezer), staat ook wel op de verpakking dat je ze in de oven kan doen maar dat ze zo goed lukken, had ik niet verwacht.
heb Jill Mansell bijna uit, leest wel vlot weg
Ik lag gister om 20 uur in bed, tot 11 vanochtend. En ik ben niet naar Zumba geweestquote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, doe eens niet zo actief allemaal.
DESTEP en SWOT ja. Maar ik moet een uitgebreide inleiding, en een persoonlijke reflectie van 1 A4 en dan moet er ook nog in: uitdaging, kernwaarden, doelgroepen, doelgroepenprofiel, communicatiedoelen, boodschap, strategie, communicatiemiddelen, doelgroep/middelen matrix, tijdsplanning, kosten en evaluatie.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moet je ook nog DESTEP of DRENTS? De mijne hoeft pas 11 feb ingeleverd (in kleur, ingebonden & in drievoud) maar ik wil 'm echt z.s.m. afhebben. Gelukkig overlapt het onderwerp met het onderwerp van de cursus die ik vrijdag heb gehad (informatievaardigheden). En in die laatste cursus werden allemaal dingen genoemnd die ik al in mijn marketingplan had staandus ik zit wel op de goeie weg.
Studeer je via NCOI?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
DESTEP en SWOT ja. Maar ik moet een uitgebreide inleiding, en een persoonlijke reflectie van 1 A4 en dan moet er ook nog in: uitdaging, kernwaarden, doelgroepen, doelgroepenprofiel, communicatiedoelen, boodschap, strategie, communicatiemiddelen, doelgroep/middelen matrix, tijdsplanning, kosten en evaluatie.
En dat in max 12 pagina's!
ik zit al een uur in de UB. maar, ik ga straks met de bus naar huis, want nog een keer dat fietsdrama zie ik niet zitten.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, doe eens niet zo actief allemaal.
Jep.quote:
Ik ook, dus het was nogal herkenbaar allemaal!quote:
Nee toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, dus het was nogal herkenbaar allemaal!
Ik pm je evenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee toch?Welke opleiding doe/deed je?
Ik zit nu al op 12 pag's en dan moet ik de marketingmix nog en de activiteiten.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
DESTEP en SWOT ja. Maar ik moet een uitgebreide inleiding, en een persoonlijke reflectie van 1 A4 en dan moet er ook nog in: uitdaging, kernwaarden, doelgroepen, doelgroepenprofiel, communicatiedoelen, boodschap, strategie, communicatiemiddelen, doelgroep/middelen matrix, tijdsplanning, kosten en evaluatie.
En dat in max 12 pagina's!
Nouja, ik kan nergens echt de diepte in, want dan ga ik helemaal over het maximum heen. Pfff. Naja, we gaan maar weer eens verder.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zit nu al op 12 pag's en dan moet ik de marketingmix nog en de activiteiten.
Werd vanmorgen wakker op de bankquote:Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik lag gister om 20 uur in bed, tot 11 vanochtend. En ik ben niet naar Zumba geweest
Dan moet je geen kinderen krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:43 schreef AKnynke het volgende:
Weten jullie waar ik zo naar uitkijk? Als ik later groot ben, dat ik niets op zondag hoef te doen, en m'n mister ook niet (Die zat gister om 11 uur 's avonds, toen ik belde, nog op kantoor....), om dan heerlijk de hele zondag niets te doen, om 12 uur al een wijntje in te schenken en dat lekker midden op de dag een film kijken. Dat lijkt me zo fijn!
Dat is erg prettig jaquote:Op zondag 24 januari 2010 12:43 schreef AKnynke het volgende:
Weten jullie waar ik zo naar uitkijk? Als ik later groot ben, dat ik niets op zondag hoef te doen, en m'n mister ook niet (Die zat gister om 11 uur 's avonds, toen ik belde, nog op kantoor....), om dan heerlijk de hele zondag niets te doen, om 12 uur al een wijntje in te schenken en dat lekker midden op de dag een film kijken. Dat lijkt me zo fijn!
Toen ik nog maar 1 dag in de week werkte en stufi kreeg hield ik net zoveel geld over als nu. Alleen fietste ik toen vaker, omdat ik niet altijd geld voor benzine had.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is erg prettig ja. Een van de weinige voordelen (naast het geld) van werken.
quote:
ach, dan zijn de eerste jaren een beetje drukker. Maar, dat is toch ook wat ik het genoegelijkste vond bij m'n ouders, die zondagen. Studio Sport. buitenhof, alles lekker langzaam....heerlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |