quote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Boem?
Die kipkorns van de Lidl he, die gaan echt perfect in de oven, ze worden heerlijk knapperig, dat had ik niet verwacht.
En ook nog 2 plakjes zelfgemaakte cake van de Lidl, die met chocolade, die is echt erg lekker
* uniekhoorn neemt aandelen Lidl![]()
Volgens mij hebben ze 1 soort (vriezer), staat ook wel op de verpakking dat je ze in de oven kan doen maar dat ze zo goed lukken, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Welke kipcorns? Die je eigenlijk moet frituren?
Moet je ook nog DESTEP of DRENTS? De mijne hoeft pas 11 feb ingeleverd (in kleur, ingebonden & in drievoud) maar ik wil 'm echt z.s.m. afhebben. Gelukkig overlapt het onderwerp met het onderwerp van de cursus die ik vrijdag heb gehad (informatievaardigheden). En in die laatste cursus werden allemaal dingen genoemnd die ik al in mijn marketingplan had staanquote:Op zondag 24 januari 2010 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal echt blij zijn als die moduleopdracht af is. Ik ben echt niet geschikt voor weer studeren, dat blijkt toch maar weer.
Verder met de externe doelgroepen...
Denk dat je Janet Evanovich dan ook wel leuk zal vinden, de Stephanie Plum boekenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze 1 soort (vriezer), staat ook wel op de verpakking dat je ze in de oven kan doen maar dat ze zo goed lukken, had ik niet verwacht.
heb Jill Mansell bijna uit, leest wel vlot weg
Ik lag gister om 20 uur in bed, tot 11 vanochtend. En ik ben niet naar Zumba geweestquote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, doe eens niet zo actief allemaal.
DESTEP en SWOT ja. Maar ik moet een uitgebreide inleiding, en een persoonlijke reflectie van 1 A4 en dan moet er ook nog in: uitdaging, kernwaarden, doelgroepen, doelgroepenprofiel, communicatiedoelen, boodschap, strategie, communicatiemiddelen, doelgroep/middelen matrix, tijdsplanning, kosten en evaluatie.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moet je ook nog DESTEP of DRENTS? De mijne hoeft pas 11 feb ingeleverd (in kleur, ingebonden & in drievoud) maar ik wil 'm echt z.s.m. afhebben. Gelukkig overlapt het onderwerp met het onderwerp van de cursus die ik vrijdag heb gehad (informatievaardigheden). En in die laatste cursus werden allemaal dingen genoemnd die ik al in mijn marketingplan had staandus ik zit wel op de goeie weg.
Studeer je via NCOI?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
DESTEP en SWOT ja. Maar ik moet een uitgebreide inleiding, en een persoonlijke reflectie van 1 A4 en dan moet er ook nog in: uitdaging, kernwaarden, doelgroepen, doelgroepenprofiel, communicatiedoelen, boodschap, strategie, communicatiemiddelen, doelgroep/middelen matrix, tijdsplanning, kosten en evaluatie.
En dat in max 12 pagina's!
ik zit al een uur in de UB. maar, ik ga straks met de bus naar huis, want nog een keer dat fietsdrama zie ik niet zitten.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, doe eens niet zo actief allemaal.
Jep.quote:
Ik ook, dus het was nogal herkenbaar allemaal!quote:
Nee toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, dus het was nogal herkenbaar allemaal!
Ik pm je evenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee toch?Welke opleiding doe/deed je?
Ik zit nu al op 12 pag's en dan moet ik de marketingmix nog en de activiteiten.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
DESTEP en SWOT ja. Maar ik moet een uitgebreide inleiding, en een persoonlijke reflectie van 1 A4 en dan moet er ook nog in: uitdaging, kernwaarden, doelgroepen, doelgroepenprofiel, communicatiedoelen, boodschap, strategie, communicatiemiddelen, doelgroep/middelen matrix, tijdsplanning, kosten en evaluatie.
En dat in max 12 pagina's!
Nouja, ik kan nergens echt de diepte in, want dan ga ik helemaal over het maximum heen. Pfff. Naja, we gaan maar weer eens verder.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zit nu al op 12 pag's en dan moet ik de marketingmix nog en de activiteiten.
Werd vanmorgen wakker op de bankquote:Op zondag 24 januari 2010 12:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik lag gister om 20 uur in bed, tot 11 vanochtend. En ik ben niet naar Zumba geweest
Dan moet je geen kinderen krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:43 schreef AKnynke het volgende:
Weten jullie waar ik zo naar uitkijk? Als ik later groot ben, dat ik niets op zondag hoef te doen, en m'n mister ook niet (Die zat gister om 11 uur 's avonds, toen ik belde, nog op kantoor....), om dan heerlijk de hele zondag niets te doen, om 12 uur al een wijntje in te schenken en dat lekker midden op de dag een film kijken. Dat lijkt me zo fijn!
Dat is erg prettig jaquote:Op zondag 24 januari 2010 12:43 schreef AKnynke het volgende:
Weten jullie waar ik zo naar uitkijk? Als ik later groot ben, dat ik niets op zondag hoef te doen, en m'n mister ook niet (Die zat gister om 11 uur 's avonds, toen ik belde, nog op kantoor....), om dan heerlijk de hele zondag niets te doen, om 12 uur al een wijntje in te schenken en dat lekker midden op de dag een film kijken. Dat lijkt me zo fijn!
Toen ik nog maar 1 dag in de week werkte en stufi kreeg hield ik net zoveel geld over als nu. Alleen fietste ik toen vaker, omdat ik niet altijd geld voor benzine had.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is erg prettig ja. Een van de weinige voordelen (naast het geld) van werken.
quote:
ach, dan zijn de eerste jaren een beetje drukker. Maar, dat is toch ook wat ik het genoegelijkste vond bij m'n ouders, die zondagen. Studio Sport. buitenhof, alles lekker langzaam....heerlijk!quote:
En dat na gisterenquote:
Misschien is DaD's taart wel vergelijkbaar met CF's slankmakende Amaretto-muffins!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat na gisteren.
* Viking84 gaat ook maar eens op de weegschaal staan straks.
Ik herkende meer dingen. En ik had mooi wel gelijkquote:Op zondag 24 januari 2010 13:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moet dat ook gewoon doen hoor, maar dan in max 15 pagina's kerntekst
Ik zie het zo voor me!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whaha dom moment net: ik met zus op msn - mn telefoon gaat! Ik type: "Oh brb telefoon!"
*kijk op telefoon* Is het mn zus
*neem op* "Oh jij was het!*hinnik*"
Zus: "Ja! Oh! 'brb telefoon', bahahahaha! *hinnik* "
Gezusters tegelijk: *Hinnik, gier, *snort*, hinnik*
http://lushiousbeautytalk.blogspot.com/quote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef P.F het volgende:
Hier hadden we het toch laatst over?
http://www.lushiousbeauty(...)rouwen-geen-make-up/
Moet je eens een foto van haar hoofd zoeken!!
Ik geloof van nietquote:Op zondag 24 januari 2010 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mexicaantje: Nooit van gehoord! Vertel?
PF: Da's wel freakyZoekt de politie al enzo?
Lijstje. Sort of.
O: vier partymix afbakbroodjes met kipfilet en alfalfa
L: snee brood met pindakaas en snee brood met rosbief
T: bakje Griekse yoghurt met jam
T: glas cola
D: GEEN idee. Iets makkelijks ivm essay schrijven.
Als je er langer mee doorgaat, dan raak je op een gegeven moment snel kilo's kwijt.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:16 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ciske-: het is niet alsof ik me streng aan een dieet gehouden heb, ofzo.Ik heb wel braaf bijna al mijn dranken vervangen door water en heb minder tussendoortjes genomen. Ik heb meer gegeten bij de normale maaltijden. Misschien heeft de borstvoeding toch meer invloed dan in dacht?
Bonjour! Ik ben Noortje, 17.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:58 schreef sigme het volgende:
Dag Mexicaantje. Wie ben je, wat wil je bereiken?
Nooit gehoord van BEP trouwens.
Wat een verschil met nu, zeg! Petje af, het is vast wat werk geweest!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD, dat is je gewicht... nu mag je een patatje..
Ga zo ook aan de patat trouwens, lekker..
Oww mijn collega heeft een foto gestuurd van een etentje zomer 2007.. Oef...
[ afbeelding ]
Dat is de eerste foto die ik zie van mijzelf sinds hele lange tijd van een tijdje geleden
Welkom! Woon je nog thuis / kan je zelf helemaal bepalen wat je eet?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bonjour! Ik ben Noortje, 17.
Ben het afgelopen jaar vrij veel aangekomen door niet sporten en wel eten, en heb besloten mijn tegenwoordige buikje weg te werken. Weeg nu 74 kilo (ben 1.80m) en wil dat voor mijn vakantie (15 juni) terugbrengen tot 68.
Ga me deze week inschrijven bij de sportschool (moet ook ivm knieën, moet mijn bovenbeenspieren trainen dus is een goed excuus hihi) en zit te kijken naar wat voor dieetdingen ik lang vol kan gaan houden. Heb net Sonja Bakker opengeslagen maar dat wordt hem niet, puntendieet heb ik geen discipline voor en nouja, dat BEP is dit:
http://www.vetvrij.com/bep-dieet-beter-eet-patroon.html
Daar las ik laatst iets over in de krant, maar weet er verder het fijne niet vanaf dus vroeg me af of iemand hier er ervaring mee had. 't Is iets nieuws, soort uitbreiding op SB maar dan beter ofzo.
Dankje!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom! Woon je nog thuis / kan je zelf helemaal bepalen wat je eet?
Ik ga even dat linkje doorlezeen in de tussentijd.
Eten:quote:Oh ja, en wat eet je nu op een gewone dag zoal (eten + drinken)?
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD, dat is je gewicht... nu mag je een patatje..
Ga zo ook aan de patat trouwens, lekker..
edit.... laat maar te confronterend
Al die rare dieeten kan je beter niet aan beginnen. Slecht voor je lijf, zeker als je zo jong bent als jij. Je kan wel van de nood een deugd maken: als je nu alvast leert gezond te leven, heb je daar levenslang plezier van. En vermoedelijk is er niet eens veel voor nodig: schrap zoetigheid (waaronder fris & sap) uit je menu, zoek lekkere en gezonde tussendoortjes, eet wat minder aardappels en wat meer groente en ga naar die sportschool. Blijf vooral wel genoeg eten: Sonja Bakker is jezelf uithongeren en dan ben je over een jaar zwaarder dan nu - en heb je spier ingeruild voor vet.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dankje!
Ja woon nog thuis en nope, moet eten wat de pot schaft en wat we in huis hebben.Nu is mijn moeder wel vrij gezond, volkoren brood enzo, en avondeten is meestal groente/aardappelen/vlees dus daar zal het niet aan liggen denk ik. 't Is meer tussendoortjes, hoeveelheid en gebrek aan beweging (fiets wel elke dag een kwartier heen en terug naar school, maar voorheen trainde ik drie keer per week (basketbal) dus dat schiet niet echt op).
Bedacht me gisteravond ineens dat we nog Sonja Bakker boeken in de kast hadden staan maar heb het vanmorgen doorgelezen en ben ermee begonnen, maar het is echt een hel.
Ja daarom, ik dacht dat SB op zich wel goed was maar als ik zie wat ik mag eten val ik spontaan flauw.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Al die rare dieeten kan je beter niet aan beginnen. Slecht voor je lijf, zeker als je zo jong bent als jij. Je kan wel van de nood een deugd maken: als je nu alvast leert gezond te leven, heb je daar levenslang plezier van. En vermoedelijk is er niet eens veel voor nodig: schrap zoetigheid (waaronder fris & sap) uit je menu, zoek lekkere en gezonde tussendoortjes, eet wat minder aardappels en wat meer groente en ga naar die sportschool. Blijf vooral wel genoeg eten: Sonja Bakker is jezelf uithongeren en dan ben je over een jaar zwaarder dan nu - en heb je spier ingeruild voor vet.
Wat serieus heel aardig helpt is hier meeposten en dan (min of meer) dagelijks posten wat je gegeten hebt. Door het vast te leggen krijg je zelf een beter overzicht van wat je eet, hoeveel, wanneer, en hoe je dat bevalt, en je kan (gevraagd en ongevraagd) commentaar erop krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja daarom, ik dacht dat SB op zich wel goed was maar als ik zie wat ik mag eten val ik spontaan flauw.Vandaar dat ik vroeg of dat BEP wat was, dat schijnt beter te zijn. Wat bij SB handig is is dat lijstje, da's gewoon handig als richtlijn. Maar denk dat ik dit topic even ga doorlezen en gewoon zelf zo'n lijst ga maken, lijkt me een stuk handiger.
Ojee, ik word bijna bang.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ze blijven hier net zo lang zeuren tot je het goed doet.
Zal ik doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat serieus heel aardig helpt is hier meeposten en dan (min of meer) dagelijks posten wat je gegeten hebt. Door het vast te leggen krijg je zelf een beter overzicht van wat je eet, hoeveel, wanneer, en hoe je dat bevalt, en je kan (gevraagd en ongevraagd) commentaar erop krijgen.
Gebruik dat / ons!
Geen bepboek kopen. Aan alles zie je dat iemand thuis dacht: hoe kan ik net zo rijk worden als Sonja. En daar een stategie omheen heeft gebouwd met d'r gebep.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bonjour! Ik ben Noortje, 17.
Ben het afgelopen jaar vrij veel aangekomen door niet sporten en wel eten, en heb besloten mijn tegenwoordige buikje weg te werken. Weeg nu 74 kilo (ben 1.80m) en wil dat voor mijn vakantie (15 juni) terugbrengen tot 68.
Ga me deze week inschrijven bij de sportschool (moet ook ivm knieën, moet mijn bovenbeenspieren trainen dus is een goed excuus hihi) en zit te kijken naar wat voor dieetdingen ik lang vol kan gaan houden. Heb net Sonja Bakker opengeslagen maar dat wordt hem niet, puntendieet heb ik geen discipline voor en nouja, dat BEP is dit:
http://www.vetvrij.com/bep-dieet-beter-eet-patroon.html
Daar las ik laatst iets over in de krant, maar weet er verder het fijne niet vanaf dus vroeg me af of iemand hier er ervaring mee had. 't Is iets nieuws, soort uitbreiding op SB maar dan beter ofzo.
Met liefdequote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ze blijven hier net zo lang zeuren tot je het goed doet.
Goeiemorgenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:53 schreef conleche het volgende:
Ik heb trouwens de hele dag geslapen. Zal het wel nodig hebben dan......
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:37 schreef sigme het volgende:
loveli and the like, is het mogelijk om koppijn te krijgen van (pure) chokolade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |