1.88, volgens m'n paspoort!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:09 schreef neen het volgende:
Ik heb vanavond een feestje en ik heb tegen de jarige gezegd dat ze me geen bier moet geven ook al zeg ik dat het wel kanmaar goed, dat zei ik gisterochtend toen ik me nog niet zo goed voelde.
Hoe lang ben je eigenlijk Nynke? 1.85/1.90 ofzo?
Jill Mansel is meestal wel leukquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, ik ben net begonnen met "ondersteboven" van Jill Mansell... is dat wat? Zal geen literair hoogstandje zijn
Waar? Waar? Ik heb al jaren geen blousjes meer aangehad om die reden...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Blousjes waarin je ofwel tietloos of juist extreem tietrijk moet zijn
Jumbo is echt een goede winkel! Veeeel keuze, lagere prijzen [volgens mij!]quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind überhaupt alles lelijk dit jaar qua mode. Dat paars en blauw waar al die winkels mee volhangen. Brrrr. Wel goed voor m'n portemonnee trouwens. Heb erg weinig gekocht.
Daarover gesproken: ik hou sinds 1 januari een kasboek bij en ik geef echt veel te veel geld aan de Albert Heijn. Dat ga ik eens minderen.
Ik ook! Ik geef veel te veel geld uit aan boodschappen. Maar ik weet eerlijk gezegd ook niet wat een 'normaal' boodschappenbudget is per week voor één persoon. Iemand een idee?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind überhaupt alles lelijk dit jaar qua mode. Dat paars en blauw waar al die winkels mee volhangen. Brrrr. Wel goed voor m'n portemonnee trouwens. Heb erg weinig gekocht.
Daarover gesproken: ik hou sinds 1 januari een kasboek bij en ik geef echt veel te veel geld aan de Albert Heijn. Dat ga ik eens minderen.
nou ja... wij doen 1 keer per week boodschappen bij de Lidl, zo'n 35 euro voor 2 personen. en hebben altijd vlees in de vriezer liggen in de aanbieding gekocht. Denk dat we inclusief alles per week zo'n 25 a 30 euro per persoon kwijt zijn?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook! Ik geef veel te veel geld uit aan boodschappen. Maar ik weet eerlijk gezegd ook niet wat een 'normaal' boodschappenbudget is per week voor één persoon. Iemand een idee?
Ik vrees dat dat van mij echt niet normaal is. Ben nu in de galerie, dus weet het niet precies uit mijn hoofd, maar volgens mij ga ik richting de 100 euro per week voor mij alleen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook! Ik geef veel te veel geld uit aan boodschappen. Maar ik weet eerlijk gezegd ook niet wat een 'normaal' boodschappenbudget is per week voor één persoon. Iemand een idee?
ik moet er ook weer eens op gaan letten, volgens mij doe ik gemiddeld voor zo'n 10 euro per dag boodschappen,dat gaat richting de 70 euro per weekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat van mij echt niet normaal is. Ben nu in de galerie, dus weet het niet precies uit mijn hoofd, maar volgens mij ga ik richting de 100 euro per week voor mij alleen.
Opeten?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:43 schreef AKnynke het volgende:
K probeer er hier niet eens over na te denken, alles is pokke duur...
Ik heb vandaag trouwens hazelnoten gekocht, wat zal ik daar mee doen?
Helaas is er alleen een Lidl in Neerbosch en Hatert en daar ga ik niet helemaal heen fietsen voor boodschappen. Ik weet niet eens hoeveel geld ik uitgeef aan boodschappen per weekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja... wij doen 1 keer per week boodschappen bij de Lidl, zo'n 35 euro voor 2 personen. en hebben altijd vlees in de vriezer liggen in de aanbieding gekocht. Denk dat we inclusief alles per week zo'n 25 a 30 euro per persoon kwijt zijn?
De dichtsbijzijnde Jumbo's zitten in Utrecht en Amstelveen vanaf mij gezienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zitten wel op meer plaatsen Jumbo's hoor PFIn Rotterdam zit er 1 en toen ik in Tilburg studeerde, deed ik al boodschappen bij de Jumbo aldaar.
Ewelina: extreem tietrijk heeft voor mij een ander referentiepunt dan voor jou denk ik. Blousjes zitten bij mij al snel te wijd in die regio
.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Truitjes met korte mouwen, heb er ook 1 doe hem ook nooit aan..
Wacht ik trek hem zo ff aan :, verveel me toch
Hm...... geroosterde hazelnoten + geroosteerd sesamzaad + sesamolie + broccoli eventjes gekookt en dat samen nog even in de oven..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:43 schreef AKnynke het volgende:
K probeer er hier niet eens over na te denken, alles is pokke duur...
Ik heb vandaag trouwens hazelnoten gekocht, wat zal ik daar mee doen?
Ja dat weet ik. Ook op de willemsweg en de molenstraat zit een Aldi, maar ik weet nooit zo goed wat ik daar moet kopen. Dan loop ik rond met mijn lijstje, maar dan hebben ze niet wat ik nodig heb, of het zit in een te grote verpakking. Ik weet niet hoe dat bij de Lidl is, want daar kom ik dus nooitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
er zit een Aldi in het centrumbij de Molenpoort
Nee. Ik word nog laaaaannnnggggg geen 30quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arme Duvel! Verjaardagscadeautje voor jou, XM?
Holy shit wat ben jij slank!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
boodschappen?? Ik koop altijd wel aanbiedingen maar groente en fruit zijn duur o+
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
boodschappen?? Ik koop altijd wel aanbiedingen maar groente en fruit zijn duur o+
Dat wist ik ook niet dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:49 schreef P.F het volgende:
Hmmmm ik weet niet zo goed wat ik uitgeef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |