1.88, volgens m'n paspoort!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:09 schreef neen het volgende:
Ik heb vanavond een feestje en ik heb tegen de jarige gezegd dat ze me geen bier moet geven ook al zeg ik dat het wel kanmaar goed, dat zei ik gisterochtend toen ik me nog niet zo goed voelde.
Hoe lang ben je eigenlijk Nynke? 1.85/1.90 ofzo?
Jill Mansel is meestal wel leukquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, ik ben net begonnen met "ondersteboven" van Jill Mansell... is dat wat? Zal geen literair hoogstandje zijn
Waar? Waar? Ik heb al jaren geen blousjes meer aangehad om die reden...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Blousjes waarin je ofwel tietloos of juist extreem tietrijk moet zijn
Jumbo is echt een goede winkel! Veeeel keuze, lagere prijzen [volgens mij!]quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind überhaupt alles lelijk dit jaar qua mode. Dat paars en blauw waar al die winkels mee volhangen. Brrrr. Wel goed voor m'n portemonnee trouwens. Heb erg weinig gekocht.
Daarover gesproken: ik hou sinds 1 januari een kasboek bij en ik geef echt veel te veel geld aan de Albert Heijn. Dat ga ik eens minderen.
Ik ook! Ik geef veel te veel geld uit aan boodschappen. Maar ik weet eerlijk gezegd ook niet wat een 'normaal' boodschappenbudget is per week voor één persoon. Iemand een idee?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind überhaupt alles lelijk dit jaar qua mode. Dat paars en blauw waar al die winkels mee volhangen. Brrrr. Wel goed voor m'n portemonnee trouwens. Heb erg weinig gekocht.
Daarover gesproken: ik hou sinds 1 januari een kasboek bij en ik geef echt veel te veel geld aan de Albert Heijn. Dat ga ik eens minderen.
nou ja... wij doen 1 keer per week boodschappen bij de Lidl, zo'n 35 euro voor 2 personen. en hebben altijd vlees in de vriezer liggen in de aanbieding gekocht. Denk dat we inclusief alles per week zo'n 25 a 30 euro per persoon kwijt zijn?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook! Ik geef veel te veel geld uit aan boodschappen. Maar ik weet eerlijk gezegd ook niet wat een 'normaal' boodschappenbudget is per week voor één persoon. Iemand een idee?
Ik vrees dat dat van mij echt niet normaal is. Ben nu in de galerie, dus weet het niet precies uit mijn hoofd, maar volgens mij ga ik richting de 100 euro per week voor mij alleen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook! Ik geef veel te veel geld uit aan boodschappen. Maar ik weet eerlijk gezegd ook niet wat een 'normaal' boodschappenbudget is per week voor één persoon. Iemand een idee?
ik moet er ook weer eens op gaan letten, volgens mij doe ik gemiddeld voor zo'n 10 euro per dag boodschappen,dat gaat richting de 70 euro per weekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat van mij echt niet normaal is. Ben nu in de galerie, dus weet het niet precies uit mijn hoofd, maar volgens mij ga ik richting de 100 euro per week voor mij alleen.
Opeten?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:43 schreef AKnynke het volgende:
K probeer er hier niet eens over na te denken, alles is pokke duur...
Ik heb vandaag trouwens hazelnoten gekocht, wat zal ik daar mee doen?
Helaas is er alleen een Lidl in Neerbosch en Hatert en daar ga ik niet helemaal heen fietsen voor boodschappen. Ik weet niet eens hoeveel geld ik uitgeef aan boodschappen per weekquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja... wij doen 1 keer per week boodschappen bij de Lidl, zo'n 35 euro voor 2 personen. en hebben altijd vlees in de vriezer liggen in de aanbieding gekocht. Denk dat we inclusief alles per week zo'n 25 a 30 euro per persoon kwijt zijn?
De dichtsbijzijnde Jumbo's zitten in Utrecht en Amstelveen vanaf mij gezienquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zitten wel op meer plaatsen Jumbo's hoor PFIn Rotterdam zit er 1 en toen ik in Tilburg studeerde, deed ik al boodschappen bij de Jumbo aldaar.
Ewelina: extreem tietrijk heeft voor mij een ander referentiepunt dan voor jou denk ik. Blousjes zitten bij mij al snel te wijd in die regio
.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Truitjes met korte mouwen, heb er ook 1 doe hem ook nooit aan..
Wacht ik trek hem zo ff aan :, verveel me toch
Hm...... geroosterde hazelnoten + geroosteerd sesamzaad + sesamolie + broccoli eventjes gekookt en dat samen nog even in de oven..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:43 schreef AKnynke het volgende:
K probeer er hier niet eens over na te denken, alles is pokke duur...
Ik heb vandaag trouwens hazelnoten gekocht, wat zal ik daar mee doen?
Ja dat weet ik. Ook op de willemsweg en de molenstraat zit een Aldi, maar ik weet nooit zo goed wat ik daar moet kopen. Dan loop ik rond met mijn lijstje, maar dan hebben ze niet wat ik nodig heb, of het zit in een te grote verpakking. Ik weet niet hoe dat bij de Lidl is, want daar kom ik dus nooitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
er zit een Aldi in het centrumbij de Molenpoort
Nee. Ik word nog laaaaannnnggggg geen 30quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arme Duvel! Verjaardagscadeautje voor jou, XM?
Holy shit wat ben jij slank!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
boodschappen?? Ik koop altijd wel aanbiedingen maar groente en fruit zijn duur o+
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
boodschappen?? Ik koop altijd wel aanbiedingen maar groente en fruit zijn duur o+
Dat wist ik ook niet dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:49 schreef P.F het volgende:
Hmmmm ik weet niet zo goed wat ik uitgeef
skinny bitchquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Lidl is kut! En vooral de groente-fruit-afdeling, damn. Ik tilde er eens een kratje op, en toen zat er een witte pluizige massa onder die nog net niet "Halloquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
bij de Lidl is groente heul nie duur nie!
wauw, staat je mooi!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het ook heerlijk om geld te hebben. Ik vind het enorm leuk als ik geld op mijn spaarrekening kan zettenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het héérlijk om te weten hoeveel we uitgevenvooral omdat we dan meestal ook heel veel overhouden
ben niet gierig, maar vind 't wel leuk om ruim in het geld te zitten... gewoon, zodat je dingen kunt opvangen als ze kapot gaan en nog eens spontaan iets kunt doen
en ik vind het dan ook een sport om met zo weinig mogelijk geld zo gezond en zo lekker mogelijk te eten. Grote hoeveelheden groente halen op maandag, zo indelen dat de kwetsbaarste groente als eerst aan de beurt komt, en lekker afwisselen tussen vlees, vis en vega.die weekmenu's zijn dan ook écht een goed idee, en ik zou ook echt niet meer zonder kunnen
nom! appelsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, hou je van appels? De granny smith van de LIdl zijn nu zo vreselijk lekker!!!
Ga straks cake maken van de Lidl, ik hou wel van die winkel, cola halen we daar altijd en de groetes zijn inderdaad meestal erg goed en niet zo duur nee.
Huh, jullie hebben samen 1000 euro voor alles? Ook voor de huur?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
zoveel tijd kost het niet! Ik weet het ook niet op de cent nauwkeurig hoormaar we komen met 1000 euro per maand hélemaal rond qua huishouden, en houden zelfs nog geld over meestal, tussen de 100 en 200 euro
en daar gaan dus eten, huur, gas-water-licht, etc. af
zelf betalen we los nog zorg- en motorverzekeringen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh, jullie hebben samen 1000 euro voor alles? Ook voor de huur?
Als ik alles optel, kom ik zo ongeveer aan de 800 euro p.m. voor mij alleen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
zoveel tijd kost het niet! Ik weet het ook niet op de cent nauwkeurig hoormaar we komen met 1000 euro per maand hélemaal rond qua huishouden, en houden zelfs nog geld over meestal, tussen de 100 en 200 euro
en daar gaan dus eten, huur, gas-water-licht, etc. af
zelf betalen we los nog zorg- en motorverzekeringen.
Ok, mijn huur is 400 of zo, dan zou het bij jullie bijv. 200 p.p. zijn. Dus 500-200?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]500 euro per persoon dus
waarvan er meestal nog overblijft
idd 400 huurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok, mijn huur is 400 of zo, dan zou het bij jullie bijv. 200 p.p. zijn. Dus 500-200?
Best leuk! Ik draag dit soort truitjes vaak met een witte blouse eronder als ik naar mijn werk moet (saai en netjes dus, maar zoals jij het draagt is de saaiheid wel wegquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef volgens mij veel minder geld uit aan etenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:13 schreef P.F het volgende:
Hm... Ja ik heb 400 huur.. Bios 18... Telefoon 30 of 40En ik wil nog tv.. 8.. En dan iedere week minimaal 20 aan alcohol = 80.. En iedere dag 5-10 aan eten?
Tsja, geen tijd... Wij doen gewoon 1 keer in de week de grote boodschappen nu. Ben je wel wat langer mee bezig dan een paar boodschappen. Maar veel minder lang dan als je 2 keer in de week op pad moet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben echt geen tijd om allerlei verschillende supermarkten/winkels af te lopen voor diverse producten. Ze moeten alles gewoon bij 1 winkel hebben. Ik vind boodschappen doen sowieso al een hele opgave, moet er echt niet aan denken als ik voor vlees naar de slager moet, voor groente naar de groenteboer, voor melk etc naar de supermarkt en voor kruiden weer naar de toko. Vreselijk.
Als je het weggooit, doe het dan wel in de kledingcontainer, misschien kunnen ze er ergens nog wat mee!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Omg, ik wilde mijn kast opnieuw indelen,en heb mijn sportkleding eruit getrokken,maar nu ligt de hele gang vól met een berg waar je u tegen zegt.![]()
edit en dan hangt er ook nog een wasrek vol met sportkledingmisschien moet ik eens dingen gaan weggooien die ik toch niet draag
[ afbeelding ]
Ja papa.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:16 schreef Wolve000 het volgende:Als je het weggooid, doe het dan wel in de kledingcontainer, misschien kunnen ze er ergens nog wat mee!
alleen als het écht kapot is, maar anders gaat alles naar de containerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja papa.Is er werkelijk nog iemand die zijn kleding gewoon weggooit?
Ok, ik vroeg het mij gewoon afquote:
Doe je goedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik betaal de boodschappen, vriendje de vaste lasten![]()
Ik heb momenteel stufi (met aanvullende beurs en uitwonendengeval) en salaris, gaat prima!
Lijstje.
Pre-O: bolletje chocopasta en een perziksnoepje
S: Zumba
O: twee sneetjes met rosbief en een beker melk
T: Griekse yoghurt met jam
L: twee sneetjes met ...? Chocovlokken maybe.
D: pizza
T: glas cola
ik klaag ook gewoon tegen hem IRL, dus nu is het dubbelop, zijn probleemquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok, ik vroeg het mij gewoon afHier kan ik lekker klagen zonder dat hij het (meestal) leest
Vind ik wel fijn
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik klaag ook gewoon tegen hem IRL, dus nu is het dubbelop, zijn probleem![]()
ja, ik... sinds ik gezien heb hoe het werkt met die containers. alleen hele mooie kleding wordt verkocht voor x euro per ton aan afrika on daar verkocht te worden op de markt. de rest gaat de lompenhandel in voor heel wrinig geld per ton.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hahaha!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik klaag ook gewoon tegen hem IRL, dus nu is het dubbelop, zijn probleem![]()
Als er grote gaten / slijtageplekken inzitten, gooi ik het gewoon weg ja...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De container staat naast de glasbak vlakbij de AH. En daar komen we af en toe nog wel eens als we iets niet bij de gewone boodschappen konden krijgen. Dus ach.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik... sinds ik gezien heb hoe het werkt met die containers. alleen hele mooie kleding wordt verkocht voor x euro per ton aan afrika on daar verkocht te worden op de markt. de rest gaat de lompenhandel in voor heel wrinig geld per ton.
ik vind het eerlijk gezegd de moeite van het naar de cintainer fietsen niet waard... heb niet de illusie dat ik arme neger of roemeen blij maak met mijn spijkerbroeken met slijtgaten...
alleen Wolve is dat, de rest valt meequote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:24 schreef P.F het volgende:
Ik heb al vaak uit proberen te leggen dat jullie heel leuk en gezellig zijn maar nog steeds denkt hij volgens mij dat jullie oude mannen met een baard zijn of zo
Zeker! Hij werkt fulltime terwijl ik nog de student mag uithangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |