maar hoezo allemaal haarloos?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beetje haarloze typetjes.
Zou Sly niks voor me zijn?
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies... maaruhm hoe staat het met jouw toyboy??
ieuw......... das net een FOK!ker.... die zijn eng!!!quote:
Yep. Ze hadden vergeten het deksel erop te doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Annie, Heksje..
Is Vlemmix die kist toch nog uitgekomen ?
Hij kijkt best boos zo achter die bril.....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieuw......... das net een FOK!ker.... die zijn eng!!!
ja dat spreekt dan wel weer in zijn voordeel... maar zoals ik het zie is hij nog gewoon maagd.. grote bek online en verder niets klaar makenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij kijkt best boos zo achter die bril.....
Ja nee, daar kan ik het wel opquote:Op zondag 24 januari 2010 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar hoezo allemaal haarloos?
[ afbeelding ]
Er lopen enorm smakelijke hapjes rond op FOK! heur!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieuw......... das net een FOK!ker.... die zijn eng!!!
Sly :quote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
Ik voel me vereerd.
Toch wil ik nog van iemand weten of dat met zuignapje woensdag nou nog wel doorgaat.
Ik weet zeker dat ik dat in dit topic gisteren ergens las.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
Alle hoop is nu dus op zuignapje gevestigd met haar bewijzen.
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
Van de slechtheid van Sly. Ze zou o.a. beschikken over telefoonopnames waarin hij haar bedreigt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:44 schreef DitZuigt het volgende:
en hier ben ik dan tataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .
er is een hoop gebeurd zo als jullie weten ,sly heeft in mijn pm op chat van vlem een bedreiging
geuit dat ik binnen kort bezoek krijg ,,mag je raden van wieze zijn er achter dat deze mp van
sly af kwam,met dank aan ????zeg ik ff niet ,ook zijn ze achter een ander pm achter gekomen
wie er achter zatik wist al als eerste dat de jaap show met sly niet door gaat ,heb met de
nodige mensen gesproken .voor de rest ben ik met wat dingen bezig maar kan er ff niks over
zeggen .ik kom daar zeker op terug.
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:57 schreef spuitje het volgende:
Hij heeft ook Fok!users uitgenodigd, maar die willen nietEn met de enkeling die wel wil, wil Sly niet praten. Oftewel.............terug naar af
Vertel....!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er lopen enorm smakelijke hapjes rond op FOK! heur!
ja maar die zijn ECHT te jong voor je... die 12jarigen zijn verboden terrein voor jou!!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er lopen enorm smakelijke hapjes rond op FOK! heur!
ik doe nie mee.... ik doe zn zus welquote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef yvonne het volgende:
FREE DISANA en dan ontmaagden we je SLY!
Toch vond ik hem gisteravond tijdens die radio-uitzending best leuk, moet ik eerlijk bekennen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hij kijkt best boos zo achter die bril.....
Die woont bij die gedraaide rat voor m'n ogen die de confrontonatie aangaatquote:
True truequote:Op zondag 24 januari 2010 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vond ik hem gisteravond tijdens die radio-uitzending best leuk, moet ik eerlijk bekennen.
Ontwapenend ook.
ik heb nog gee koe voorbij zien komen.... of je moet Jack Nicholson een koe vinden....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel allemaal een beetje oude koeien uit de sloot trekken, hè?
nofi, Yvonne
Helemaal niet, het zijn verse kalveren, en jonge ratjes.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
nofi, Yvonne
Ik heb nog geen koe gezien, we zijn na gister hartstikke on speaking terms en nu moet ie nog even Disana loslatenquote:Op zondag 24 januari 2010 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
nofi, Yvonne
godverdegodver, gisteren 7 topics vol zitten plempen terwijl meneer weer stoned op de bank Guitar Hero zit te spelen. En als de kruitdampen zijn opgetrokken komt ie uit z'n nieuwe Flowerpower wereldje gekropen om te klagen die ie weer alles gemist heeft.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:17 schreef versabommie het volgende:
Godverdegodver, waarom mis ik nou elke keer dat die sly hier komt de boel? Ik ken heel die gast niet maar als ik nu al een lange tijd al die verhalen op Vol en Fok! lees is het de grootste internetkneus met hoogmoedswaanzin en een bruine arm die er maar rondloopt.
Ik baal ervan! Kut!
![]()
Sly als je dit leest: kom je vanavond weer spelen? Neem ik mijn pil niet![]()
Ohwja: rellen = stout!
En dat terwijl hij tot zeker eergisteren zo positief was over het hele gebeuren. Een mens kan snel van gedachten veranderen he Sly?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
godverdegodver, gisteren 7 topics vol zitten plempen terwijl meneer weer stoned op de bank Guitar Hero zit te spelen. En als de kruitdampen zijn opgetrokken komt ie uit z'n nieuwe Flowerpower wereldje gekropen om te klagen die ie weer alles gemist heeft.![]()
Spoel die kutpillen nou es door de plee Bommels, recht je rug en doe gewoon weer waarvoor je geschapen bent![]()
Return to the Darkside again Bom
Echt niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:37 schreef jacqhassel het volgende:
Nou ik had begrepen gister dat Cyrus woensdag daarheen zou gaan maar blijk niet dat het de echte is die hier gister poste.Dus dat zou ook niet doorgaan dus
Zeg dat nu nietquote:Op zondag 24 januari 2010 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt niet?
Da's balen, maaaaaaaaaaar wel grappig gister
Straks was de stem op de radio ook Sly niet!
Bedankt voor de quotes tuinfluiter.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sly :
Nogmaals ik ben er woensdag en die afspraak staat maar dat is een afspraak op niveau.
Ik zal ook Johan in kennis stellen van wat er bezig is en wij ons als geheel terug gaan trekken
met alle afspraken die er staan.
Japioooo :
Dit wordt te gek
Iets wat juist positief moet zijn
Na overleg cancelen we het hele topic
Er zijn genoeg andere gasten zonder dat mensen zich gekrenkt voelen
.
[..]
Als je dit leest he, wat klinkt dat eigenlijk krankjorumquote:Op zondag 24 januari 2010 16:29 schreef sunny16947 het volgende:
Moet je je identificeren om binnen te komen? Anders kan iedereen zich voor zuignap uitgeven.
Beetje mysterieus inderdaad. Maar zover zijn ze daar dus al, dat mensen niet welkom zijn? Op wiens advies gebeurt dat dan.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:42 schreef beequeen het volgende:
@ disana: ik hoorde Peter N vanochtend zeggen dat de gast die 3 kwartier met "iemand" mee zou komen niet welkom was.
Ik weet niet over wie het ging.![]()
Geen idee. Hij zei dit tegen Liesbeth en die scheen hem te begrijpen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
Beetje mysterieus inderdaad. Maar zover zijn ze daar dus al, dat mensen niet welkom zijn? Op wiens advies gebeurt dat dan.
LS zou toch 3 kwartier met Jaap meekomen?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje mysterieus inderdaad. Maar zover zijn ze daar dus al, dat mensen niet welkom zijn? Op wiens advies gebeurt dat dan.
Hij vertelde vanmiddag op de Vlemchat, hij ging eerst met Jaap mee naar de sportschool, Jaap sporten en LS ging zijn krantje lezenquote:Op zondag 24 januari 2010 16:48 schreef mootie het volgende:
[..]
LS zou toch 3 kwartier met Jaap meekomen?
Niets zo veranderlijk als een forumbeheerder.quote:[..]
Het topic "Sly is er woensdag" , is geheel leeg gehaald.
[..]
Doet ie dat nog steeds danquote:Op zondag 24 januari 2010 17:05 schreef Disana het volgende:
In de chat meldt SeSeSes dat hij nog steeds is geband op Nowlive. Maanvis meldt dat hij ook nog is geband en zelfs met naam, woonplaats en foto in het banbericht staat.
Caps?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:05 schreef Disana het volgende: Maanvis meldt dat hij ook nog is geband en zelfs met naam, woonplaats en foto in het banbericht staat.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er werd vanmorgen op de Vlemchat gesproken dat Cyrus200000 en nog iemand dus wel woensdag bij Jaap gezellig op de bank plaats nemen, weet jij daar wat van Dottey?
Ah vandaar ik had al lopen zoeken.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:02 schreef Disana het volgende:
Even de laatste update van Tuinfluiter lezen:
[SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
[..]
Niets zo veranderlijk als een forumbeheerder.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en met vogelpoepjes in zijn grijze haren....
Die pimytje kan er wat vanquote:Op zondag 24 januari 2010 17:13 schreef Toverheks het volgende:
en weer krijgt er iemand op zijn *flikker* van Mod-Hans, en weer wordt er iemand van evilwon het handje boven het hoofdje gehouden.
Wat onpartijdig als Mod.Me hoela.
Ja, ik wist ook niet wat ik zag......Nizzzznoooo!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is me verdorie een poos geleeeeeeeeeeeeeeeeej
![]()
Nowlive-kaks?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:28 schreef Dottey het volgende:
[17:28] * Nowlive-kaks was kicked by moderator_hans (moderator_hans)
zomaar
Nu toch weer niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
Sly meldt dat hij niet in Jaaps show komt.
Iedereen poept en plast dus toch!quote:
Hij komt wel, en gaat dan LekkerSimpel de hand schudden, maar hij komt niet in Jaaps programma.quote:
Wat zullen alle vijftig kijkers teleurgesteld zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
Moet je maar niet zo opscheppen en gewoon 1 IP adres hebben zoals de rest van Nowlive.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
Nouhou! Ik ben ook nog steeds op NL geband. Met vermelding van mijn twee IP adressen.
Clementie!
PietjeSV zegt altijd: MET JE SPEKREET" tegen Jaapieooo, als die de chat binnenkomt.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:36 schreef Toverheks het volgende:
Hij melde net weer aan Pietje dat hij wel woensdag komt en dat Pietje en hij elkaar dan de hand kunnen geven, of zoiets ppffttt snap het allemaal niet meer, komt hij nou wel of komt hij nou niet, komen er verschillende mensen van verschillende forum`s om met elkaar te bakkeleien?? echt we wachten het maar rustig af.
om 5:28 zei PietjeSV op de Vlemchat: MET JE SPEKREET!!!!!
waar dit nou op slaat?
en daarna mocht er weer alleen over StudioVlem gepraat worden.
Nou schiet mij maar lek![]()
Wat nú weer, iedereen heeft gister gehoortd dat ie WEL komt.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:24 schreef Disana het volgende:
Ikke ookquote:Op zondag 24 januari 2010 17:41 schreef Disana het volgende:
CopyCat
Maanvis
Disana
Zo'n ban is dus eigenlijk een akte van goedgebektheid en beschaving.
Hmm zouden wij dat ook mogen zeggen tegen Jaap?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
PietjeSV zegt altijd: MET JE SPEKREET" tegen Jaapieooo, als die de chat binnenkomt.
Mootie - ban op nlquote:
Oh oke hahaha ja weet ik veelquote:Op zondag 24 januari 2010 17:44 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
PietjeSV zegt altijd: MET JE SPEKREET" tegen Jaapieooo, als die de chat binnenkomt.
Ik denk niet dat het Jaap ook maar iets aan z'n gat zal oxiderenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm zouden wij dat ook mogen zeggen tegen Jaap?
Dus de mail gaat rechtstreeks naar Bram?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:48 schreef Dottey het volgende:
Je komt dan in contact met de redactie.
Dat denk ik nietquote:Op zondag 24 januari 2010 17:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus de mail gaat rechtstreeks naar Bram?
Bram is producent/regisseur en eindredactie. Werken er nog meer mensen aan de show behalve Alsido die de blikjes drinken komt brengen?quote:
LS? Labiele Sly?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:58 schreef mootie het volgende:
Ah, nu gaat LS weer niet woensdag, maar we weten het, niks zo veranderlijk als een LS.
Is dat niet die gast met de uitkering die niet in TBO1 mocht van de WW?quote:
Alsof er iemand bij de deur staat met een lijst in zn hand. Elke mongool kan er binnenlopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |