Daar lag het helemaal niet aan!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee en ik vind wel dat ik dat soort info behoor te weten
[..]
Zuipschuit
Ja ik hoorde het.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar lag het helemaal niet aan!![]()
Het heeft hier gewoon flink gesneeuwd en het is zodoende spekglad.
Ja van tieten wil ik wel picsquote:
Waarom verbaast dat me niets?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het.
Hier geen sneeuwen dat is maar goed ook want ik vind het wel leuk om a la rally coureur door emmen te rijden
Je hebt teveel bier op?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee joh, er lag genoeg sneeuw om mijn val te breken...
Je vond het echt eng bij mij in de auto hequote:
Ben je nog heel?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar lag het helemaal niet aan!![]()
Het heeft hier gewoon flink gesneeuwd en het is zodoende spekglad.
Nee, eng vind ik het niet, maar ik vind je wel een regelrecht gevaar op de weg...quote:Op zondag 24 januari 2010 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je vond het echt eng bij mij in de auto he
Ik rijd gewoon pittigquote:Op zondag 24 januari 2010 00:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, eng vind ik het niet, maar ik vind je wel een regelrecht gevaar op de weg...![]()
![]()
Jij bent gewoon bang.quote:
valt best mee,ze rijd lekker pittigquote:
Dan ga jequote:Op zondag 24 januari 2010 00:41 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb zin om nog even het stadje in te gaan...
Niemand die angstig bij mij in de auto zit en de grote stoere meneer uit Purmerend vindt het engquote:
NEEHEE!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand die angstig bij mij in de auto zit en de grote stoere meneer uit Purmerend vindt het eng
Kan dat ook al?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:44 schreef 8108139dpths het volgende:
Wie heeft er zin om te bowlen (via Live Messenger that is)?
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom pak jij geen roze haren
Roze haren pakken?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom pak jij geen roze haren
Zonde van het bordquote:Op zondag 24 januari 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
Tering, gelukkig stond mijn nagellak op een bord. want hij is omgevallen
Bruin. Ja, het is ook mijn lichaam en toch mag ik geen tatoeage.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het zijn jou haren !
welke haarkleur heb je nu ?
Mocht ik ook niet, heb er nu 6quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bruin. Ja, het is ook mijn lichaam en toch mag ik geen tatoeage.
Stoppen.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Psalms het volgende:
pff dat is geen doen ,elke keer zo ver lopen om te roken
Leef jij ook nogquote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Psalms het volgende:
pff dat is geen doen ,elke keer zo ver lopen om te roken
Ze heeft het dammen van mijn opa geleerd en die is onverslaanbaar binnen de familiequote:
6 al ,ik nog maar 3quote:
Gewoon doordrammen dan mag dat wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
dan ik voor mn 7de en jij nummertje 4quote:Op zondag 24 januari 2010 00:52 schreef Psalms het volgende:
[..]
6 al ,ik nog maar 3
snel ff x weer heen
a ik ga ook zo,ben meer moe van trap lopen ,dan gewoon moequote:Op zondag 24 januari 2010 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leef jij ook nog![]()
Moet jij niet naar bed? Over een paar uur gaat je wekker alweer
nee nog niet maar ik wil heel snel ff iets verzinnenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan ik voor mn 7de en jij nummertje 4![]()
Weet je al wat je wilt?
Van welk bouwjaar ben je dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Ik ga voor een samuraiquote:Op zondag 24 januari 2010 00:53 schreef Psalms het volgende:
[..]
nee nog niet maar ik wil heel snel ff iets verzinnen
Ik heb er zelf 6 en dat worden er heus wel meer maar mijn zoon mag ook pas als ie 18, 19 is en dan alleen als ie een plaatje heeft waar hij achter staat, geen ster ofzo waar hij binnen 2 uur spijt van krijgtquote:
Ik luister naar me mama.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je mag het al vanaf je 16de
die roos is het mooistequote:Op zondag 24 januari 2010 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb rat op schouder, geboortekaartje zoon op heup, chinese tekens met bloemen erom op kuit (dat was mn 3de en mn 5de), rare tekens op mn pols, initialen van mn pa op mn voet en een huge roos op mn bovenarm
Ik heb een phoenix op mijn rugquote:Op zondag 24 januari 2010 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik heb rat op schouder, geboortekaartje zoon op heup, chinese tekens met bloemen erom op kuit (dat was mn 3de en mn 5de), rare tekens op mn pols, initialen van mn pa op mn voet en een huge roos op mn bovenarm
Kun je wel bedekken met je lange haren.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:56 schreef Myraela het volgende:
Ik wil tekst in mijn nek.
Daaromquote:Op zondag 24 januari 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je wel bedekken met je lange haren.
Ik wil iets achter me oor, maar dat ik niet slim.
Ik zou meteen voor een grote gaan dan weet je meteen wat het isquote:
Nee, een klein stukje tekst. Dat is genoeg.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou meteen voor een grote gaan dan weet je meteen wat het is
nek is wel een irritante plek want dan hoor je dat gezoem keihard in je oor
myr 4 lifequote:Op zondag 24 januari 2010 01:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, een klein stukje tekst. Dat is genoeg.
Op mn rug vond ik stiekem opwindendquote:Op zondag 24 januari 2010 01:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou meteen voor een grote gaan dan weet je meteen wat het is
nek is wel een irritante plek want dan hoor je dat gezoem keihard in je oor
Trustenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mn rug vond ik stiekem opwindend![]()
En nu ga ik naar bed
Ik ben er nogquote:
Die vond ik kutquote:Op zondag 24 januari 2010 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op mn rug vond ik stiekem opwindend![]()
En nu ga ik naar bed
Nog beterquote:
Die op mn kuit was niet zo fijn, vooral als ie bij de knieholte kwamquote:Op zondag 24 januari 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die vond ik kut
Achteraf blij dat ik niet meteen heel de rug liet doen.
Iets wat ik wou
Hoe is het met je nek?quote:
Echt ik lees telkens iets anders ipv kuitquote:Op zondag 24 januari 2010 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die op mn kuit was niet zo fijn, vooral als ie bij de knieholte kwam
Doet nog steeds zeer. Heb er srl-gelei opgesmeerd en zit hier met een sjaal om mijn nekquote:
Ja bij de knie is inderdaad niet zo fijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die op mn kuit was niet zo fijn, vooral als ie bij de knieholte kwam
Ik wil nog een bullseye op mn kut laten zettenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Echt ik lees telkens iets anders ipv kuit
Jawel hoor, jij bent gewoon niks gewentquote:Op zondag 24 januari 2010 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja bij de knie is inderdaad niet zo fijn.
Maar het is nooit fijn eigenlijk
Kom maar hier dan doe ik je even masserenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Doet nog steeds zeer. Heb er srl-gelei opgesmeerd en zit hier met een sjaal om mijn nek
Daar ga je spijt van krijgenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil nog een bullseye op mn kut laten zetten
Zoquote:Op zondag 24 januari 2010 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij bent gewoon niks gewend
Bij mijn laatste had ik er na 5 minuten al genoeg vanquote:Op zondag 24 januari 2010 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij bent gewoon niks gewent
Ja dan moet ik eerst even iemand naar bed schoppenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar hier dan doe ik je even masseren
Ik heb er nu 2, maar toen ik de eerste liet zetten, zei die vent al dat het er niet bij één zou blijven. Hij heeft gelijk gekregen.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mijn laatste had ik er na 5 minuten al genoeg van![]()
Niet dat ik stop ofzo, maar ik moet altijd wennen.
Nu wil ik zo snel mogelijk de volgende
Yepz daarom ga ik dat ook niet doenquote:
Mn tattoo dude zei de laatste keer dat ik een hele fijne huis heb om te tatoeëren, zacht en romigquote:Op zondag 24 januari 2010 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mijn laatste had ik er na 5 minuten al genoeg van![]()
Niet dat ik stop ofzo, maar ik moet altijd wennen.
Nu wil ik zo snel mogelijk de volgende
Bij mij pakt zwart wat lastiger dan kleur.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz daarom ga ik dat ook niet doen![]()
[..]
Mn tattoo dude zei de laatste keer dat ik een hele fijne huis heb om te tatoeëren, zacht en romig
Huis? Huppel, heb je gezopen, schat?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz daarom ga ik dat ook niet doen![]()
[..]
Mn tattoo dude zei de laatste keer dat ik een hele fijne huis heb om te tatoeëren, zacht en romig
Ja zo gaat het meestalquote:Op zondag 24 januari 2010 01:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2, maar toen ik de eerste liet zetten, zei die vent al dat het er niet bij één zou blijven. Hij heeft gelijk gekregen.
Ghehehe succesquote:Op zondag 24 januari 2010 01:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dan moet ik eerst even iemand naar bed schoppen
Rug >> opwindendquote:Op zondag 24 januari 2010 01:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2, maar toen ik de eerste liet zetten, zei die vent al dat het er niet bij één zou blijven. Hij heeft gelijk gekregen.
de d zit naast de s lieverd, en ik heb geen druppel opquote:
Ik wil er nog een en ik heb al een idee watquote:
Mn roos staat in mn foboquote:Op zondag 24 januari 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij pakt zwart wat lastiger dan kleur.
Normaal is het juist andersom vertelden ze mij
Je mag niet verdrogen hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 01:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de d zit naast de s lieverd, en ik heb geen druppel op
Bij mij staan beide op mijn bovenarm en ik heb er niks van gevoeldquote:Op zondag 24 januari 2010 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe succes![]()
[..]
Rug >> opwindend
heup >> auw
kuit >> verkeerd gezet en dus overdreven pijnlijk
voet >> niet gevoeld, had ander verdriet
pols >> hooguit onaangenaam maar geen pijn
bovenarm >> zelfde als pols
Nee dan is het goedquote:Op zondag 24 januari 2010 01:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de d zit naast de s lieverd, en ik heb geen druppel op
Whehequote:Op zondag 24 januari 2010 01:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Myraela heeft me gewoon 2 keer verslagen met bowlen...
Vertel ?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik wil er nog een en ik heb al een idee wat
Bovenarm vond ik ook kut.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Bij mij staan beide op mijn bovenarm en ik heb er niks van gevoeld
Binnen een paar weken word ik opnieuw vader en dan wil ik iets met alledrie de voorletters van mijn kinderen doen. Maar wat precies weet ik nog niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vertel ?
Ik ga een samurai zetten op mijn linkerbovenbeen
Ben al 3 weken naar de shop aan het gaan voor afspraak maar het komt er niet van
Een soort bedelarmbandje rond mn enkel met als bedels de astrologische tekens van al mn broers en zussen. het teken van mn overleden zusje wil ik op een of andere manier samen laten komen met de tatt die ik voor mn vader hebquote:Op zondag 24 januari 2010 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vertel ?
Ik ga een samurai zetten op mijn linkerbovenbeen
Ben al 3 weken naar de shop aan het gaan voor afspraak maar het komt er niet van
Hm, dat is lekker danquote:Op zondag 24 januari 2010 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bovenarm vond ik ook kut.
Bij mijn linker veeeeel bloed
Hele arm rood
Liep gewoon langs mijn vingers
Uhm dan heb je aan 1 tatt genoeg schatquote:Op zondag 24 januari 2010 01:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Binnen een paar weken word ik opnieuw vader en dan wil ik iets met alledrie de voorletters van mijn kinderen doen. Maar wat precies weet ik nog niet.
Zet ie hem dan niet te diep?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bovenarm vond ik ook kut.
Bij mijn linker veeeeel bloed
Hele arm rood
Liep gewoon langs mijn vingers
Dat deed ikquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat deed ikJe bent verslagen door een meisje
Ja dat weet ik. Ik weet ook al ongeveer watquote:Op zondag 24 januari 2010 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dan heb je aan 1 tatt genoeg schat
Dat denk ik welquote:Op zondag 24 januari 2010 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zet ie hem dan niet te diep?
hihi diep
Waarom niet? Ik zou nu ook verslagen worden door een hond zelfsquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een soort bedelarmbandje rond mn enkel met als bedels de astrologische tekens van al mn broers en zussen. het teken van mn overleden zusje wil ik op een of andere manier samen laten komen met de tatt die ik voor mn vader heb
Goede idieeënquote:Op zondag 24 januari 2010 01:18 schreef ajf het volgende:
[..]
Binnen een paar weken word ik opnieuw vader en dan wil ik iets met alledrie de voorletters van mijn kinderen doen. Maar wat precies weet ik nog niet.
psalms heeft een mooie een ambigramquote:Op zondag 24 januari 2010 01:21 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik weet ook al ongeveer wat
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb veel bier op, dus ik ben niet helemaal helder meer, en dus.... dus...quote:Op zondag 24 januari 2010 01:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja die heb ik een keer op foto gezien. Die is idd heel tof.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
psalms heeft een mooie een ambigram![]()
Lees je het op de ene manier staat er RAPH en andersom staat er ANGEL.
Zo gaaf
quote:
Die heeft hij zelf ontworpen hequote:Op zondag 24 januari 2010 01:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja die heb ik een keer op foto gezien. Die is idd heel tof.
Hoe meer bier ik op had met bowlen, hoe harder ik gooide. Dat was meestal niet onverdienstelijkquote:Op zondag 24 januari 2010 01:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb veel bier op, dus ik ben niet helemaal helder meer, en dus.... dus...
Ik ben goed.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Myraela heeft me gewoon 2 keer verslagen met bowlen...
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:28 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoe meer bier ik op had met bowlen, hoe harder ik gooide. Dat was meestal niet onverdienstelijk
Gewoon keihard door het midden gooien. Gaan er vanzelf wel meer om dan je wiltquote:
Da's de kif, johquote:
Waarom werkt dat bij mij nou nietquote:Op zondag 24 januari 2010 01:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Gewoon keihard door het midden gooien. Gaan er vanzelf wel meer om dan je wilt
Omdat je te nuchter bent dan?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:33 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En, nog een goede avond gehad trev?
welke films ?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
lekker een paar films gekeken, jij dan?
Ohquote:
Nou, bij Ez en DW geweest dus, 'The Nightmare Before Christmas' zitten kijken (erg leuke film), bier gezopen, zitten Fok!en natuurlijk en Twister gespeeld. Al met al een erg gezellige avond weer.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
lekker een paar films gekeken, jij dan?
en nog gewonnen met Twister?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nou, bij Ez en DW geweest dus, 'The Nightmare Before Christmas' zitten kijken (erg leuke film), bier gezopen, zitten Fok!en natuurlijk en Twister gespeeld. Al met al een erg gezellige avond weer.
Die 2de is ook wel leuk, een beetje flauw soms maar wel een aanrader om een keertje te zienquote:Op zondag 24 januari 2010 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
de eerste is wel leuk 2de ken k niet
zal ik onthoudenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die 2de is ook wel leuk, een beetje flauw soms maar wel een aanrader om een keertje te zien
Goed hequote:Op zondag 24 januari 2010 01:47 schreef Myraela het volgende:
Seriously, jij zegt echt 3 keer zowat letterlijk het zelfde.
Als ik het eerder had geweten dat ze allemaal gingen dan had me het wel een hoop werk bespaartquote:
Ohquote:
Dat idee had ik ook alquote:Op zondag 24 januari 2010 01:59 schreef PownijN het volgende:
[..]
Oh! Nou ik ben moe, dus ik denk ik zoek de gezelligheid op zodat ik neit in slaap val
!
Hoe laat ga je er dan uit?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:59 schreef PownijN het volgende:
En morgenvroeg opstaan want dierentuin!
Beetje Duits gaan typen he?quote:Op zondag 24 januari 2010 02:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook
en ga ook maar eensdat mag ook wel na bijna 20 uur wakker
![]()
Bis Later![]()
Dat zag ik al wel eerder, ik zeg er nu pas iets vanquote:Op zondag 24 januari 2010 02:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je dat nu pas zietmaar dat bedoelde ik niet
Ohquote:Op zondag 24 januari 2010 02:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zag ik al wel eerder, ik zeg er nu pas iets van![]()
Wat bedoelde je dan? Dat van20 uur wakker?
Wat voor marathon heb jij gehouden?
Taartjequote:Op zondag 24 januari 2010 02:22 schreef suikertaartje het volgende:
PownijN is de aller-aller-aller-allerliefste...
Held!quote:
ik had het over mannen hen mopquote:Op zondag 24 januari 2010 02:38 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen...![]()
Oh, en PeZu:![]()
(maar minpunten voor je opmerking over zeuren en vrouwen)
niet alle vrouwenquote:
maar als ik zo doorga val ik daar zeker wel onder he?quote:
Oh mooizoquote:Op zondag 24 januari 2010 02:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Held!
Zwemmen was zoooooooooooooooo leuk!![]()
ZO leuk dat ik er nog moe van ben...en echt moet gaan slapen...
![]()
Hoe was jouw dag?
quote:Op zondag 24 januari 2010 02:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar als ik zo doorga val ik daar zeker wel onder he?![]()
slaap lekker!
JA HAHA maar maakt ook niks uitquote:Op zondag 24 januari 2010 07:55 schreef Joy_Division het volgende:
We moeten hier verder hé? 't is niet anders.
Hahaha noo ik slaap hooguit 5uur per dag en dat vind ik al veel denk datk vanavond maar weer ga slapenquote:Op zondag 24 januari 2010 07:56 schreef Joy_Division het volgende:
Klaarwakker?!! Zit je aan de drugs of was je er zo laat af gister?!!
Jouw medicatie = drugs?quote:Op zondag 24 januari 2010 07:59 schreef Joy_Division het volgende:
Slaap zo een 6 a 7 uurtjes per dag, maar niet 's nachts. Dan slaap ik alleen met medicatie.btw, zaterdagochtend er 4 uur al af, zonet feestje gehad. En ja drugs
Haha drugs doe ik nietquote:Op zondag 24 januari 2010 07:59 schreef Joy_Division het volgende:
Slaap zo een 6 a 7 uurtjes per dag, maar niet 's nachts. Dan slaap ik alleen met medicatie.btw, zaterdagochtend er 4 uur al af, zonet feestje gehad. En ja drugs
Soms.... Zojuist pep gehad, nog steeds experimentele fase voor mij qua dat.quote:
Vind ook nietzo raar waarom jij snachts niet slaaptquote:Op zondag 24 januari 2010 08:02 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Soms.... Zojuist pep gehad, nog steeds experimentele fase voor mij qua dat.![]()
En qua slapen heb ik voorgeschreven medicatie hoewel dat ook niet altijd even goed werkt.
Hahah okequote:Op zondag 24 januari 2010 08:05 schreef Joy_Division het volgende:
Omdat ik 1 of 2 keer pep heb geprobeerd? Ik slaap al zo'n 10 jaar slecht.
Haha niet al te veel en laatste tijd sowieso nietzo veel meerquote:Op zondag 24 januari 2010 08:10 schreef Joy_Division het volgende:
Ik doe een studie op het Hbo, Informatica. Zaterdags werk ik van 6 uur 's ochtends tot een uur of 3 a 4 in een patatfabriek als schoonmaker. Bijbaantje lukt me nog wel redelijk alleen studie gaat wel wat minder door het continu slechte slapen helaas. Wat voer jij zoal uit dan?
Mogen we niet meer in het goedemorgen topic dingen bespreken zoals hoe gaat het e.d.?quote:Op zondag 24 januari 2010 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hai LL!![]()
nee nie echt nieuw hoor maar wel gezellig!
Dat mag niet meer van SwJ...quote:Op zondag 24 januari 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogen we niet meer in het goedemorgen topic dingen bespreken zoals hoe gaat het e.d.?
Tuurlijk wel, gewoon kort en krachtig. Voor uitgebreidere SC kun je terecht in de SC.quote:Op zondag 24 januari 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogen we niet meer in het goedemorgen topic dingen bespreken zoals hoe gaat het e.d.?
Half uurtje.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:03 schreef Myraela het volgende:
Hmm, hoelang doet een droger er gemiddeld over. Ik moet over 1 uur mijn bloesje hebben.
draakje hoe is het met jou? en met zwelgje? en vertel ik wil alles weten!quote:
uhm zou ik je dan maar even een pm sturenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
draakje hoe is het met jou? en met zwelgje? en vertel ik wil alles weten!
Dat vond ik ook alquote:
Is goed wijffiequote:Op zondag 24 januari 2010 10:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm zou ik je dan maar even een pm sturen
alles is wel heel veel hoor
gedaanquote:Op zondag 24 januari 2010 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al
[..]
Is goed wijffie
quote:Op zondag 24 januari 2010 10:43 schreef Myraela het volgende:
Douchen en hopen dat de droger daarna klaar is.
ja!quote:Op zondag 24 januari 2010 10:48 schreef DeLuna het volgende:
Is het normaal dat je na 60 dagen na aankoop van je nieuwe laptop je moet gaan betalen voor Word etc.
Of nog beter, gewoon een key van het net halenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja!
maar eigenlijk vind ik ook dat het ook niet normaal is
gratis alternatief: openoffice
Preciesquote:Op zondag 24 januari 2010 10:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of nog beter, gewoon een key van het net halen
Wat belachelijk zeg. Maargoed, ik kan deze 60 dagen versie niet eens activerenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja!
maar eigenlijk vind ik ook dat het ook niet normaal is
gratis alternatief: openoffice
Hoe?quote:Op zondag 24 januari 2010 10:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of nog beter, gewoon een key van het net halen
Welke office heb je, 2003 of 2007 ?quote:
Ik loop lekker in een vestje en joggingbroekjequote:Op zondag 24 januari 2010 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is het toch fijn om lekker in je ochtendjas op de bank te hangen
wat dan? niet leuk ?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
Zometeen naar Limburg voor een familie feest, dat wordt pure zelfmoord.
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
Zometeen naar Limburg voor een familie feest, dat word pure zelfmoord.
De gezelligheid moet je altijd zelf creëren zeg ik altijd maarquote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Het is de verjaardag van mijn overgrootopa, dus alle broers en zussen van mijn oma komen. Die ken ik niet eens.En verder heb ik 2 neefjes van 8 ofzo en die zijn echt irritant
oh... dat ken ik ja... saaaaaaai...quote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Het is de verjaardag van mijn overgrootopa, dus alle broers en zussen van mijn oma komen. Die ken ik niet eens.En verder heb ik 2 neefjes van 8 ofzo en die zijn echt irritant
Je bedoelt op tv of ga je naar een wedstrijd?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef PeZu het volgende:
zometeen voetbal maar ik ben er nog niet helemaal klaar voor geloof ik
Je bedoelt er vandoor met mijn moeders auto en gaan winkelen in Maastricht?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:04 schreef AskMe het volgende:
[..]
De gezelligheid moet je altijd zelf creëren zeg ik altijd maar
Fijne dag lieverdquote:Op zondag 24 januari 2010 11:05 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer even vandoor!
fijne dag allemaal!
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bedoelt er vandoor met mijn moeders auto en gaan winkelen in Maastricht?
Top ideequote:Op zondag 24 januari 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bedoelt er vandoor met mijn moeders auto en gaan winkelen in Maastricht?
Jij ookquote:Op zondag 24 januari 2010 11:05 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer even vandoor!
fijne dag allemaal!
succesquote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
jaquote:Op zondag 24 januari 2010 11:04 schreef AskMe het volgende:
[..]
Je bedoelt op tv of ga je naar een wedstrijd?
Geen idee...quote:Op zondag 24 januari 2010 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Cool, dus, rechts was gas geven he?
Dan komt het helemaal goedquote:Op zondag 24 januari 2010 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
ik zou dat nu dus echt zo niet trekken heh pffquote:
Erwin tochquote:Op zondag 24 januari 2010 11:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geen idee...![]()
* geen rijbewijs heeft![]()
Links koppeling, midden rem, rechts gas jaquote:Op zondag 24 januari 2010 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
En het voertuig hoort vier wielen te hebben.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Links koppeling, midden rem, rechts gas ja
Nee, echt?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En het voertuig hoort vier wielen te hebben.
Of drie. Zoals die blauwe auto bij Mr. Bean.quote:
kan ook 3quote:Op zondag 24 januari 2010 11:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En het voertuig hoort vier wielen te hebben.
o zit de rem daarquote:Op zondag 24 januari 2010 11:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Automaat.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die had ik regelrecht naar de sloop gebrachtquote:
2007quote:Op zondag 24 januari 2010 10:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welke office heb je, 2003 of 2007 ?
Wel de rem indrukken bij het starten hequote:
Ik wil wel eens voor je kijkenquote:
je vraagquote: