Of nog beter, gewoon een key van het net halenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja!
maar eigenlijk vind ik ook dat het ook niet normaal is
gratis alternatief: openoffice
Preciesquote:Op zondag 24 januari 2010 10:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of nog beter, gewoon een key van het net halen
Wat belachelijk zeg. Maargoed, ik kan deze 60 dagen versie niet eens activerenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja!
maar eigenlijk vind ik ook dat het ook niet normaal is
gratis alternatief: openoffice
Hoe?quote:Op zondag 24 januari 2010 10:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of nog beter, gewoon een key van het net halen
Welke office heb je, 2003 of 2007 ?quote:
Ik loop lekker in een vestje en joggingbroekjequote:Op zondag 24 januari 2010 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is het toch fijn om lekker in je ochtendjas op de bank te hangen
wat dan? niet leuk ?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
Zometeen naar Limburg voor een familie feest, dat wordt pure zelfmoord.
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
Zometeen naar Limburg voor een familie feest, dat word pure zelfmoord.
De gezelligheid moet je altijd zelf creëren zeg ik altijd maarquote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Het is de verjaardag van mijn overgrootopa, dus alle broers en zussen van mijn oma komen. Die ken ik niet eens.En verder heb ik 2 neefjes van 8 ofzo en die zijn echt irritant
oh... dat ken ik ja... saaaaaaai...quote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Het is de verjaardag van mijn overgrootopa, dus alle broers en zussen van mijn oma komen. Die ken ik niet eens.En verder heb ik 2 neefjes van 8 ofzo en die zijn echt irritant
Je bedoelt op tv of ga je naar een wedstrijd?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef PeZu het volgende:
zometeen voetbal maar ik ben er nog niet helemaal klaar voor geloof ik
Je bedoelt er vandoor met mijn moeders auto en gaan winkelen in Maastricht?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:04 schreef AskMe het volgende:
[..]
De gezelligheid moet je altijd zelf creëren zeg ik altijd maar
Fijne dag lieverdquote:Op zondag 24 januari 2010 11:05 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer even vandoor!
fijne dag allemaal!
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bedoelt er vandoor met mijn moeders auto en gaan winkelen in Maastricht?
Top ideequote:Op zondag 24 januari 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bedoelt er vandoor met mijn moeders auto en gaan winkelen in Maastricht?
Jij ookquote:Op zondag 24 januari 2010 11:05 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer even vandoor!
fijne dag allemaal!
succesquote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
jaquote:Op zondag 24 januari 2010 11:04 schreef AskMe het volgende:
[..]
Je bedoelt op tv of ga je naar een wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |