Zonde van het bordquote:Op zondag 24 januari 2010 00:48 schreef Myraela het volgende:
Tering, gelukkig stond mijn nagellak op een bord. want hij is omgevallen
Bruin. Ja, het is ook mijn lichaam en toch mag ik geen tatoeage.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het zijn jou haren !
welke haarkleur heb je nu ?
Mocht ik ook niet, heb er nu 6quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bruin. Ja, het is ook mijn lichaam en toch mag ik geen tatoeage.
Stoppen.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Psalms het volgende:
pff dat is geen doen ,elke keer zo ver lopen om te roken
Leef jij ook nogquote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Psalms het volgende:
pff dat is geen doen ,elke keer zo ver lopen om te roken
Ze heeft het dammen van mijn opa geleerd en die is onverslaanbaar binnen de familiequote:
6 al ,ik nog maar 3quote:
Gewoon doordrammen dan mag dat wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
dan ik voor mn 7de en jij nummertje 4quote:Op zondag 24 januari 2010 00:52 schreef Psalms het volgende:
[..]
6 al ,ik nog maar 3
snel ff x weer heen
a ik ga ook zo,ben meer moe van trap lopen ,dan gewoon moequote:Op zondag 24 januari 2010 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leef jij ook nog![]()
Moet jij niet naar bed? Over een paar uur gaat je wekker alweer
nee nog niet maar ik wil heel snel ff iets verzinnenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan ik voor mn 7de en jij nummertje 4![]()
Weet je al wat je wilt?
Van welk bouwjaar ben je dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Ik ga voor een samuraiquote:Op zondag 24 januari 2010 00:53 schreef Psalms het volgende:
[..]
nee nog niet maar ik wil heel snel ff iets verzinnen
Ik heb er zelf 6 en dat worden er heus wel meer maar mijn zoon mag ook pas als ie 18, 19 is en dan alleen als ie een plaatje heeft waar hij achter staat, geen ster ofzo waar hij binnen 2 uur spijt van krijgtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |