Waarom werkt dat bij mij nou nietquote:Op zondag 24 januari 2010 01:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Gewoon keihard door het midden gooien. Gaan er vanzelf wel meer om dan je wilt
Omdat je te nuchter bent dan?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:33 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En, nog een goede avond gehad trev?
welke films ?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
lekker een paar films gekeken, jij dan?
Ohquote:
Nou, bij Ez en DW geweest dus, 'The Nightmare Before Christmas' zitten kijken (erg leuke film), bier gezopen, zitten Fok!en natuurlijk en Twister gespeeld. Al met al een erg gezellige avond weer.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
lekker een paar films gekeken, jij dan?
en nog gewonnen met Twister?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nou, bij Ez en DW geweest dus, 'The Nightmare Before Christmas' zitten kijken (erg leuke film), bier gezopen, zitten Fok!en natuurlijk en Twister gespeeld. Al met al een erg gezellige avond weer.
Die 2de is ook wel leuk, een beetje flauw soms maar wel een aanrader om een keertje te zienquote:Op zondag 24 januari 2010 01:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
de eerste is wel leuk 2de ken k niet
zal ik onthoudenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die 2de is ook wel leuk, een beetje flauw soms maar wel een aanrader om een keertje te zien
Goed hequote:Op zondag 24 januari 2010 01:47 schreef Myraela het volgende:
Seriously, jij zegt echt 3 keer zowat letterlijk het zelfde.
Als ik het eerder had geweten dat ze allemaal gingen dan had me het wel een hoop werk bespaartquote:
Ohquote:
Dat idee had ik ook alquote:Op zondag 24 januari 2010 01:59 schreef PownijN het volgende:
[..]
Oh! Nou ik ben moe, dus ik denk ik zoek de gezelligheid op zodat ik neit in slaap val
!
Hoe laat ga je er dan uit?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:59 schreef PownijN het volgende:
En morgenvroeg opstaan want dierentuin!
Beetje Duits gaan typen he?quote:Op zondag 24 januari 2010 02:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook
en ga ook maar eensdat mag ook wel na bijna 20 uur wakker
![]()
Bis Later![]()
Dat zag ik al wel eerder, ik zeg er nu pas iets vanquote:Op zondag 24 januari 2010 02:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je dat nu pas zietmaar dat bedoelde ik niet
Ohquote:Op zondag 24 januari 2010 02:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zag ik al wel eerder, ik zeg er nu pas iets van![]()
Wat bedoelde je dan? Dat van20 uur wakker?
Wat voor marathon heb jij gehouden?
Taartjequote:Op zondag 24 januari 2010 02:22 schreef suikertaartje het volgende:
PownijN is de aller-aller-aller-allerliefste...
Held!quote:
ik had het over mannen hen mopquote:Op zondag 24 januari 2010 02:38 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen...![]()
Oh, en PeZu:![]()
(maar minpunten voor je opmerking over zeuren en vrouwen)
niet alle vrouwenquote:
maar als ik zo doorga val ik daar zeker wel onder he?quote:
Oh mooizoquote:Op zondag 24 januari 2010 02:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Held!
Zwemmen was zoooooooooooooooo leuk!![]()
ZO leuk dat ik er nog moe van ben...en echt moet gaan slapen...
![]()
Hoe was jouw dag?
quote:Op zondag 24 januari 2010 02:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar als ik zo doorga val ik daar zeker wel onder he?![]()
slaap lekker!
JA HAHA maar maakt ook niks uitquote:Op zondag 24 januari 2010 07:55 schreef Joy_Division het volgende:
We moeten hier verder hé? 't is niet anders.
Hahaha noo ik slaap hooguit 5uur per dag en dat vind ik al veel denk datk vanavond maar weer ga slapenquote:Op zondag 24 januari 2010 07:56 schreef Joy_Division het volgende:
Klaarwakker?!! Zit je aan de drugs of was je er zo laat af gister?!!
Jouw medicatie = drugs?quote:Op zondag 24 januari 2010 07:59 schreef Joy_Division het volgende:
Slaap zo een 6 a 7 uurtjes per dag, maar niet 's nachts. Dan slaap ik alleen met medicatie.btw, zaterdagochtend er 4 uur al af, zonet feestje gehad. En ja drugs
Haha drugs doe ik nietquote:Op zondag 24 januari 2010 07:59 schreef Joy_Division het volgende:
Slaap zo een 6 a 7 uurtjes per dag, maar niet 's nachts. Dan slaap ik alleen met medicatie.btw, zaterdagochtend er 4 uur al af, zonet feestje gehad. En ja drugs
Soms.... Zojuist pep gehad, nog steeds experimentele fase voor mij qua dat.quote:
Vind ook nietzo raar waarom jij snachts niet slaaptquote:Op zondag 24 januari 2010 08:02 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Soms.... Zojuist pep gehad, nog steeds experimentele fase voor mij qua dat.![]()
En qua slapen heb ik voorgeschreven medicatie hoewel dat ook niet altijd even goed werkt.
Hahah okequote:Op zondag 24 januari 2010 08:05 schreef Joy_Division het volgende:
Omdat ik 1 of 2 keer pep heb geprobeerd? Ik slaap al zo'n 10 jaar slecht.
Haha niet al te veel en laatste tijd sowieso nietzo veel meerquote:Op zondag 24 januari 2010 08:10 schreef Joy_Division het volgende:
Ik doe een studie op het Hbo, Informatica. Zaterdags werk ik van 6 uur 's ochtends tot een uur of 3 a 4 in een patatfabriek als schoonmaker. Bijbaantje lukt me nog wel redelijk alleen studie gaat wel wat minder door het continu slechte slapen helaas. Wat voer jij zoal uit dan?
Mogen we niet meer in het goedemorgen topic dingen bespreken zoals hoe gaat het e.d.?quote:Op zondag 24 januari 2010 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hai LL!![]()
nee nie echt nieuw hoor maar wel gezellig!
Dat mag niet meer van SwJ...quote:Op zondag 24 januari 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogen we niet meer in het goedemorgen topic dingen bespreken zoals hoe gaat het e.d.?
Tuurlijk wel, gewoon kort en krachtig. Voor uitgebreidere SC kun je terecht in de SC.quote:Op zondag 24 januari 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogen we niet meer in het goedemorgen topic dingen bespreken zoals hoe gaat het e.d.?
Half uurtje.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:03 schreef Myraela het volgende:
Hmm, hoelang doet een droger er gemiddeld over. Ik moet over 1 uur mijn bloesje hebben.
draakje hoe is het met jou? en met zwelgje? en vertel ik wil alles weten!quote:
uhm zou ik je dan maar even een pm sturenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
draakje hoe is het met jou? en met zwelgje? en vertel ik wil alles weten!
Dat vond ik ook alquote:
Is goed wijffiequote:Op zondag 24 januari 2010 10:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm zou ik je dan maar even een pm sturen
alles is wel heel veel hoor
gedaanquote:Op zondag 24 januari 2010 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al
[..]
Is goed wijffie
quote:Op zondag 24 januari 2010 10:43 schreef Myraela het volgende:
Douchen en hopen dat de droger daarna klaar is.
ja!quote:Op zondag 24 januari 2010 10:48 schreef DeLuna het volgende:
Is het normaal dat je na 60 dagen na aankoop van je nieuwe laptop je moet gaan betalen voor Word etc.
Of nog beter, gewoon een key van het net halenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja!
maar eigenlijk vind ik ook dat het ook niet normaal is
gratis alternatief: openoffice
Preciesquote:Op zondag 24 januari 2010 10:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of nog beter, gewoon een key van het net halen
Wat belachelijk zeg. Maargoed, ik kan deze 60 dagen versie niet eens activerenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja!
maar eigenlijk vind ik ook dat het ook niet normaal is
gratis alternatief: openoffice
Hoe?quote:Op zondag 24 januari 2010 10:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of nog beter, gewoon een key van het net halen
Welke office heb je, 2003 of 2007 ?quote:
Ik loop lekker in een vestje en joggingbroekjequote:Op zondag 24 januari 2010 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is het toch fijn om lekker in je ochtendjas op de bank te hangen
wat dan? niet leuk ?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
Zometeen naar Limburg voor een familie feest, dat wordt pure zelfmoord.
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
Zometeen naar Limburg voor een familie feest, dat word pure zelfmoord.
De gezelligheid moet je altijd zelf creëren zeg ik altijd maarquote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Het is de verjaardag van mijn overgrootopa, dus alle broers en zussen van mijn oma komen. Die ken ik niet eens.En verder heb ik 2 neefjes van 8 ofzo en die zijn echt irritant
oh... dat ken ik ja... saaaaaaai...quote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Het is de verjaardag van mijn overgrootopa, dus alle broers en zussen van mijn oma komen. Die ken ik niet eens.En verder heb ik 2 neefjes van 8 ofzo en die zijn echt irritant
Je bedoelt op tv of ga je naar een wedstrijd?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef PeZu het volgende:
zometeen voetbal maar ik ben er nog niet helemaal klaar voor geloof ik
Je bedoelt er vandoor met mijn moeders auto en gaan winkelen in Maastricht?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:04 schreef AskMe het volgende:
[..]
De gezelligheid moet je altijd zelf creëren zeg ik altijd maar
Fijne dag lieverdquote:Op zondag 24 januari 2010 11:05 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer even vandoor!
fijne dag allemaal!
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bedoelt er vandoor met mijn moeders auto en gaan winkelen in Maastricht?
Top ideequote:Op zondag 24 januari 2010 11:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bedoelt er vandoor met mijn moeders auto en gaan winkelen in Maastricht?
Jij ookquote:Op zondag 24 januari 2010 11:05 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer even vandoor!
fijne dag allemaal!
succesquote:Op zondag 24 januari 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
jaquote:Op zondag 24 januari 2010 11:04 schreef AskMe het volgende:
[..]
Je bedoelt op tv of ga je naar een wedstrijd?
Geen idee...quote:Op zondag 24 januari 2010 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Cool, dus, rechts was gas geven he?
Dan komt het helemaal goedquote:Op zondag 24 januari 2010 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
ik zou dat nu dus echt zo niet trekken heh pffquote:
Erwin tochquote:Op zondag 24 januari 2010 11:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geen idee...![]()
* geen rijbewijs heeft![]()
Links koppeling, midden rem, rechts gas jaquote:Op zondag 24 januari 2010 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
En het voertuig hoort vier wielen te hebben.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Links koppeling, midden rem, rechts gas ja
Nee, echt?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En het voertuig hoort vier wielen te hebben.
Of drie. Zoals die blauwe auto bij Mr. Bean.quote:
kan ook 3quote:Op zondag 24 januari 2010 11:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En het voertuig hoort vier wielen te hebben.
o zit de rem daarquote:Op zondag 24 januari 2010 11:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Automaat.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die had ik regelrecht naar de sloop gebrachtquote:
2007quote:Op zondag 24 januari 2010 10:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Welke office heb je, 2003 of 2007 ?
Wel de rem indrukken bij het starten hequote:
Ik wil wel eens voor je kijkenquote:
je vraagquote: