Jawel hoor, jij bent gewoon niks gewentquote:Op zondag 24 januari 2010 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja bij de knie is inderdaad niet zo fijn.
Maar het is nooit fijn eigenlijk
Kom maar hier dan doe ik je even masserenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:08 schreef ajf het volgende:
[..]
Doet nog steeds zeer. Heb er srl-gelei opgesmeerd en zit hier met een sjaal om mijn nek
Daar ga je spijt van krijgenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil nog een bullseye op mn kut laten zetten
Zoquote:Op zondag 24 januari 2010 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij bent gewoon niks gewend
Bij mijn laatste had ik er na 5 minuten al genoeg vanquote:Op zondag 24 januari 2010 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel hoor, jij bent gewoon niks gewent
Ja dan moet ik eerst even iemand naar bed schoppenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar hier dan doe ik je even masseren
Ik heb er nu 2, maar toen ik de eerste liet zetten, zei die vent al dat het er niet bij één zou blijven. Hij heeft gelijk gekregen.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mijn laatste had ik er na 5 minuten al genoeg van![]()
Niet dat ik stop ofzo, maar ik moet altijd wennen.
Nu wil ik zo snel mogelijk de volgende
Yepz daarom ga ik dat ook niet doenquote:
Mn tattoo dude zei de laatste keer dat ik een hele fijne huis heb om te tatoeëren, zacht en romigquote:Op zondag 24 januari 2010 01:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mijn laatste had ik er na 5 minuten al genoeg van![]()
Niet dat ik stop ofzo, maar ik moet altijd wennen.
Nu wil ik zo snel mogelijk de volgende
Bij mij pakt zwart wat lastiger dan kleur.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz daarom ga ik dat ook niet doen![]()
[..]
Mn tattoo dude zei de laatste keer dat ik een hele fijne huis heb om te tatoeëren, zacht en romig
Huis? Huppel, heb je gezopen, schat?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz daarom ga ik dat ook niet doen![]()
[..]
Mn tattoo dude zei de laatste keer dat ik een hele fijne huis heb om te tatoeëren, zacht en romig
Ja zo gaat het meestalquote:Op zondag 24 januari 2010 01:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2, maar toen ik de eerste liet zetten, zei die vent al dat het er niet bij één zou blijven. Hij heeft gelijk gekregen.
Ghehehe succesquote:Op zondag 24 januari 2010 01:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dan moet ik eerst even iemand naar bed schoppen
Rug >> opwindendquote:Op zondag 24 januari 2010 01:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2, maar toen ik de eerste liet zetten, zei die vent al dat het er niet bij één zou blijven. Hij heeft gelijk gekregen.
de d zit naast de s lieverd, en ik heb geen druppel opquote:
Ik wil er nog een en ik heb al een idee watquote:
Mn roos staat in mn foboquote:Op zondag 24 januari 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bij mij pakt zwart wat lastiger dan kleur.
Normaal is het juist andersom vertelden ze mij
Je mag niet verdrogen hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 01:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de d zit naast de s lieverd, en ik heb geen druppel op
Bij mij staan beide op mijn bovenarm en ik heb er niks van gevoeldquote:Op zondag 24 januari 2010 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe succes![]()
[..]
Rug >> opwindend
heup >> auw
kuit >> verkeerd gezet en dus overdreven pijnlijk
voet >> niet gevoeld, had ander verdriet
pols >> hooguit onaangenaam maar geen pijn
bovenarm >> zelfde als pols
Nee dan is het goedquote:Op zondag 24 januari 2010 01:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de d zit naast de s lieverd, en ik heb geen druppel op
Whehequote:Op zondag 24 januari 2010 01:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Myraela heeft me gewoon 2 keer verslagen met bowlen...
Vertel ?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik wil er nog een en ik heb al een idee wat
Bovenarm vond ik ook kut.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Bij mij staan beide op mijn bovenarm en ik heb er niks van gevoeld
Binnen een paar weken word ik opnieuw vader en dan wil ik iets met alledrie de voorletters van mijn kinderen doen. Maar wat precies weet ik nog niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vertel ?
Ik ga een samurai zetten op mijn linkerbovenbeen
Ben al 3 weken naar de shop aan het gaan voor afspraak maar het komt er niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |