quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:17 schreef Gert het volgende:
Zoals de trouwe kijkers weten, gaat Bram volgende week Jaap's programma
"Tabula Rasa" weer produceren.
Bram belde vanavond. Hij zoekt een user van FOK! die zin heeft om volgende week
gast te zijn in de show van Jaap.
Reden: Een beetje praten met Japio................ en Sly van NowLive!
Dus bij deze de vraag: wie heeft er zin om zich in elkaar te laten beuken in een avondje
Paleis Soestdijk II, om zijn/haar opwachting te maken op de bank bij Jaap? En daar een mening te
hebben over Studio Vlemmix, de show van Jaap, de verhoudingen tussen NL-ers en FOK!-ers,
Haïti en obesitas?
Meld je aan in dit topic!
Op een rijtje
Wanneer: woensdagavond 27 januari 2010, 18:30 - 23:00
Waar: Eindhoven, Paleis Soestdijk II
Wat: "Tabula Rasa", de wekelijkse talkshow van Jaap
Met geïnteresseerden wordt contact opgenomen door Bram.
Voor alle duidelijkheid: je gaat niet "namens FOK!", je gaat als FOK!-user, wat wel een nuance-verschil is.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:43 schreef Dottey het volgende:
Forumdebat afgezegd.
Hallo,
Wat als een leuk idee van Bram begon om een gesprek te hebben in show 3 over de verstandhouding
tussen forums/chats/diverse personen is uitgelopen op iets wat niet gewenst is. Namelijk ipv te streven
naar een oplossing of acceptatie van elkaar, lijkt het haast wel of het fanatisme stijgt.
Dit is een averechts effect wat absoluut NIET de bedoeling is. Ik had gezegd dat iedereen welkom was
om geen onderscheid te maken en een eerlijk debat in de hand te werken. Nu trek ik dat helaas in.
Niemand is meer welkom om over dit onderwerp te praten.
Woensdag gaat het team weer proberen om show 3 wat omhoog te krikken tov show 2.
We zijn er nog lang niet, maar we gaan gezellig door!
Adiosss
Jaapieooo
bron.... www.kingjaap.nl
ja hoor laten we sly heilig verklaren. ik zij het toch dat hij iedereen om ze vinger wint?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, speel ik even advocaat van de duivel. als t waar is dat zuignapje leugens heeft verspreid dat sly t met kinderen en dieren doet enzo, kan ik wel begrijpen dat hij niet met haar in gesprek wil.
Geband van de radio of geband van Nowlive?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet ook lelijk over Sly.![]()
Ik niet eens, ik heb ook zomaar een ban, vast alleen maar omdat ik op Fok! post ofzo.
Rare gang van zaken....
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, speel ik even advocaat van de duivel. als t waar is dat zuignapje leugens heeft verspreid dat sly t met kinderen en dieren doet enzo, kan ik wel begrijpen dat hij niet met haar in gesprek wil.
ik verklaar niemand heilig. en zeer zeker sly niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
ja hoor laten we sly heilig verklaren. ik zij het toch dat hij iedereen om ze vinger wint?
geloof vooral alle onzin die hij zegt
Die mailtjes heb ie ook zelf geschreven
Van Nowlive.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Geband van de radio of geband van Nowlive?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
ja hoor laten we sly heilig verklaren. ik zij het toch dat hij iedereen om ze vinger wint?
Even voor de duidelijkheid, niemand hier laat zich om de vinger winden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
Jouw schuld, moest ook bitterballen regelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef yvonne het volgende:
En dat duuuuuuuurde!
http://home.nowlive.eu/radio/nl_stream.htmlquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Doet het bij mij ook niet. Ben gewoon geband
Ik kan wel op nowlive maar niet de radio ontvangenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dus de radio kun je wel ontvangen? Dat kan ik namelijk ook niet.
nee maar als je niet in haar leugens trapt, verklaar je sly heilig volgens haar. zure mosselquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, niemand hier laat zich om de vinger winden.
Dankjewel Dottey, maar dat is gewoon weer http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx en daar mag ik dus niet opquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
http://home.nowlive.eu/radio/nl_stream.html
Das dubbel pech...quote:Op zondag 24 januari 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan wel op nowlive maar niet de radio ontvangen
Eigenlijk is het al net zo rommelig als al die vetes waar we niets van snappenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan wel op nowlive maar niet de radio ontvangen
kan jij nu aub je verstand ff gaan zoeken ik heb geen zin nu om alles op te gaan halen van ibg want dan ga je voor gaas je heb mensen opgelicht natasja dus ga nu is doen wat je moet doen je mond houden aub hier .quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
en http://home.nowlive.eu:8000/quote:Op zondag 24 januari 2010 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel Dottey, maar dat is gewoon weer http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx en daar mag ik dus niet op
ja ik dus niet snetjequote:Op zondag 24 januari 2010 00:02 schreef snetje het volgende:
wat een ouwe koek allemaal![]()
weten we nu al wie er wel en wie er niet gaat komen woensdag?
Negeer het nou eens..quote:Op zondag 24 januari 2010 00:01 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
kan jij nu aub je verstand ff gaan zoeken ik heb geen zin nu om alles op te gaan halen van ibg want dan ga je voor gaas je heb mensen opgelicht natasja dus ga nu is doen wat je moet doen je mond houden aub hier .
Want je bent verkeerd bezig en je heb mensen opgelicht dus dat
De meeste mensen hier spreken uit eigen ervaring: bans voor de meest lullige dingen, rare pm's, pm's met 06-nummer om de ban kwijt te raken etc.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:01 schreef Noelle06 het volgende:
Al die spookverhalen hebben twee kanten en hoop dat daar eens duidelijkheid uit/in komt.
ik hoop cyrus2006quote:Op zondag 24 januari 2010 00:02 schreef snetje het volgende:
Hou nu eens op. Als je je hier een heel klein beetje had ingelezen zou je allang hebben gemerkt dat niemand die man heilig verklaard. Ga gewoon lekker slapen, morgen fris weer op en dan kijk je misschien heel anders tegen bepaalde zaken aan. Kun je eindelijk misschien de waarheid eens onder ogen zien: jij hebt mensen belazerd! En of het dan om 10 euro of om 100 gaat maakt me geen drol uit: je hebt ze belazerd!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:57 schreef Cyrus2006 het volgende:
[..]
Tussen de platen moet ie bijlezen op alle fora !quote:Op zondag 24 januari 2010 00:02 schreef Dottey het volgende:
Sly.. klets nu eens TUSSEN platen door..
NIET DWARS door de platen heen!
Hij heeft Cyrus20000 uitgenodigt, en ze komt heeft ze gezegt, dus zit jij dan ook klaar met nootjes, chips met dipsaus en een frisdrankjequote:Op zondag 24 januari 2010 00:02 schreef snetje het volgende:
staat jouw firewall ingesteld op nowlivequote:
Gaat ze echt.Je hebt toch geen leven als je helemaal daarheen gaat om je gram te halen tegenover sly.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij heeft Cyrus20000 uitgenodigt, en ze komt heeft ze gezegt, dus zit jij dan ook klaar met nootjes, chips met dipsaus en een frisdrankje
Als hij tussen de platen door praat .. heeft hij meer tijd TIJDENS de plaat om bij te lezen..quote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef Drosera het volgende:
[..]
Tussen de platen moet ie bijlezen op alle fora !![]()
Vervelend die mensen die bij elk relletje vooraaan staan
Als ik alles zo gevolgd en goed gelezen heb hier, komt ze wel of komt ze niet, ja nu weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij heeft Cyrus20000 uitgenodigt, en ze komt heeft ze gezegt, dus zit jij dan ook klaar met nootjes, chips met dipsaus en een frisdrankje
Uw invoer kon niet geopend worden:quote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik kan die beluisteren met de VLC Media Player.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Gaat ze echt.Je hebt toch geen leven als je helemaal daarheen gaat om je gram te halen tegenover sly.
Met sly ben je verzekerd van relletjes, dus ik hou wel van zo'n radiouitzendingquote:Op zondag 24 januari 2010 00:06 schreef mootie het volgende:
Even met de beentjes op de grond, ik denk dat ik voor de meesten hier spreek als ik zeg dat we alleen luisteren om eventuele relletjes te volgen.
Hoe weet jij dat die verhalen niet kloppen dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:07 schreef Noelle06 het volgende:
Maar wat het eigenlijk is...mensen zijn geband op Nowlive. Terecht of onterecht maar sommige proberen hun gram te halen via andere fora met verhalen die van geen kant kloppen vaak. Vele geloven dat, omdat ze ook een ban hebben en gaan daar dan in mee helaas(hebben geen eigen mening dus).
Heb je in je mediaplayer/bestand/url invoeren http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx al geprobeerdquote:
Maar als je mensen gaat Bannen zonder geldige reden, dan is dat toch vragen om een front dat zich tegen je keert?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:07 schreef Noelle06 het volgende:
Maar wat het eigenlijk is...mensen zijn geband op Nowlive. Terecht of onterecht maar sommige proberen hun gram te halen via andere fora met verhalen die van geen kant kloppen vaak. Vele geloven dat, omdat ze ook een ban hebben en gaan daar dan in mee helaas(hebben geen eigen mening dus).
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:08 schreef Lavenderr het volgende:
Heb een toffe avond gehad.
Was een leuke sfeer, en na alle heibel die er soms is was dit gewoon een gezellige avond.
Bedankt Sly en alle anderen. We doen het toch met elkaar
Nee, het is lang geleden maar er is een keer geweest dat ik er prima op kon. Nu kan ik het op beide adressen niet meer in geen enkele speler die ik heb. Sneu toch dat hij de waarheid niet aankan: als hij op die chat zit, zit iemand mij daar lastig te vallen in pm.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
staat jouw firewall ingesteld op nowlive
Vele verhalen ken ik van twee kanten.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef shomila het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat die verhalen niet kloppen dan?
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:08 schreef bamby het volgende:
Onder zware druk na zoveel links toch die radio nowlive aan gezet.Eerste wat ik hoor love love love
Oh ja hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Heb je in je mediaplayer/bestand/url invoeren http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx al geprobeerd
ik heb er ook al ik weet niet hoe lang een ban.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar als je mensen gaat Bannen zonder geldige reden, dan is dat toch vragen om een front dat zich tegen je keert?
Ik ben ook echt pissig nu!!! Ik zei het nog zo!! NIET LULLEN!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:10 schreef yvonne het volgende:
Neeeeeeeeeeeee, niet door deze plaat heenlullen
Kan je verzekeren dat vele een ban terecht hebben gehadquote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar als je mensen gaat Bannen zonder geldige reden, dan is dat toch vragen om een front dat zich tegen je keert?
Je kan er weer op. Zegt Sly.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg een ban voor een kritisch postje... maar ik kon onder mn ban uit als ik even zou bellen. Ammehoela dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan je verzekeren dat vele een ban terecht hebben gehadOok sommige onterecht maar die kunnen terug heb ik begrepen.
Ik heb er ooit 1 post geplaatst, geen idee waarom ik ben gebandquote:Op zondag 24 januari 2010 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg een ban voor een kritisch postje... maar ik kon onder mn ban uit als ik even zou bellen. Ammehoela dus.
mis je hetquote:Op zondag 24 januari 2010 00:13 schreef 5thencounter het volgende:
En Gher? kan Gher er na 2½ Jaar en 10 e-mailen óók weer eens op?
^Snap je punt. Het ging mij om de users die onderling iets kapot wilde maken en terecht een ban hebben.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg een ban voor een kritisch postje... maar ik kon onder mn ban uit als ik even zou bellen. Ammehoela dus.
Jij stond vroeger bekend als de schrik van Vol, dus dat kritische postje zal wel weer een tirade zijn geweestquote:Op zondag 24 januari 2010 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er nog 40 users actief zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:15 schreef mootie het volgende:
Ja, duizenden bans, hoeveel members zijn er nog over?
Respect..ieder zijn mening.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:14 schreef san39 het volgende:
ik was geband ben geband en wens geband te blijven dank uw![]()
op nl he dan
Ik ben heul geen schrikquote:Op zondag 24 januari 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij stond vroeger bekend als de schrik van Vol, dus dat kritische postje zal wel weer een tirade zijn geweest
Don't push it Gherquote:Op zondag 24 januari 2010 00:13 schreef 5thencounter het volgende:
En Gher? kan Gher er na 2½ Jaar en 10 e-mailen óók weer eens op?
Nee, maar ik heb het al een aantal keer beloofd gekregen en ik wil nou eens weten wanneer het écht gebeurd...quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg Sly, als je je toch van je goeie kant laat zien, dan heb ik een ander voorstel voor je:
Doe gewoon een generaal pardon voor iedereen, iedereen unbannen, doet Yvonne hier ook regelmatig
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mijn leven heeft weer zin....
Ow en ik lees wel, maar ik plak niet.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:20 schreef mootie het volgende:
Kijk Sly, daarom heb je dus zo'n slechte naam, door zo over mensen te praten.
San39. eerst Blauwe haakjes aanklikken recht boven post, en onder de qoute je bericht typenquote:
Er worden hier geen veren in de Dikke Hol van Jaap geschoven, jahquote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef shomila het volgende:
Heeft die gekke Jaap het toch voor elkaar met zijn oproep. Fok en nowlive zijn nader tot elkaar gekomen. De bans zijn opgeheven.Dit is het beste weekend van het jaar ik voel het.
Love Love Love Peace Fok Love Nowlive
groephuggggggggquote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef shomila het volgende:
Heeft die gekke Jaap het toch voor elkaar met zijn oproep. Fok en nowlive zijn nader tot elkaar gekomen. De bans zijn opgeheven.Dit is het beste weekend van het jaar ik voel het.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef Dottey het volgende:
Unban iedereenje bent zo lekker bezig
![]()
Dan kan het hele spel weer van voor af aan starten
Sorry Disana, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!quote:
ik ben gewoon gastquote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry Disana, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Disana FOK - xxxxx.cable.ziggo.nl - xxxxx@gmail.com
Ik ben zijn nieuwe vijand yvonne
Nou na 3 dagen love love love is wel een beetje een overdosis hoor,quote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef shomila het volgende:
Zei hij dat dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, lullig he voor Disana, zij is haske aardig.
bedanktquote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef bbfakir het volgende:
Ik ga naar bed. Iedereen weltrusten. Jij ook Sly.
quote:
Da's helemaal raar. Wat zou RB betekenen? Raar Broekie?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben gewoon gast![]()
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
RB
Ja, maar juist in dat "geldige reden" zit de pijn. Die is namenlijk voor iedereen en in het byzonder voor Sl;y verschillendquote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ook, Teun in de keuken is werkelijk een openbaring, heurlijke ballequote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Serieus, ik vind dat hier vanavond historisch belangrijke stappen gezet worden
Dat love-gedoe moet niet te lang gaan duren, want dan begint het enorm te kriebelen hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:24 schreef bamby het volgende:
[..]
Nou na 3 dagen love love love is wel een beetje een overdosis hoor,
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:24 schreef yvonne het volgende:
Disana liegt nooit man
Ze is hier al jaren user, ze liegt niet en is gewoon een keurige dame en niet de een of andere liegTokkie
Hij liegt zelf, of kan hij soms in mijn chat pm kijken. Er zijn wel meer mensen lastiggevallen of bedreigd daar als hij er was.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:24 schreef yvonne het volgende:
Disana liegt nooit man
Ze is hier al jaren user, ze liegt niet en is gewoon een keurige dame en niet de een of andere liegTokkie
We zijn al begonnen met stapelenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:24 schreef snetje het volgende:
het stikt hier gewoon van de ex-nowlivers he!![]()
geen idee tbh, maar ik voel dat mijn ban niet lang meer duurt.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's helemaal raar. Wat zou RB betekenen? Raar Broekie?
Ik voel juist dat hij in mij zijn nieuwe duivel heeft gevonden. Best triest als je erover nadenkt dat het bij hem zo gemakkelijk gaat.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:27 schreef gomi het volgende:
[..]
geen idee tbh, maar ik voel dat mijn ban niet lang meer duurt.
Hé, dingen veranderen jahquote:
Disana, the root of all evilquote:Op zondag 24 januari 2010 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel juist dat hij in mij zijn nieuwe duivel heeft gevonden. Best triest als je erover nadenkt dat het bij hem zo gemakkelijk gaat.
Je bent hopelijk niet serieus hèquote:Op zondag 24 januari 2010 00:27 schreef Drosera het volgende:
Mooiiii dit,de tranen rollen over m'n wangen !
Slaap lekker Juud.Morgen jij snot in je kopquote:Op zondag 24 januari 2010 00:28 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga naast mijn zieke mannetje in bed liggen. Kijken of ie een beetje kan slapen met al dat snot in de kop...
Trusten all!
En ik krijg dit te zienquote:Op zondag 24 januari 2010 00:12 schreef Jian het volgende:
Ik ben unbanned , tering ik mag er weer op( nou heb ik 3 accounts
)
wat heb jij eigenlijk gedaan dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel juist dat hij in mij zijn nieuwe duivel heeft gevonden. Best triest als je erover nadenkt dat het bij hem zo gemakkelijk gaat.
Is ie echt ziek? Wens 'm dan maar beterschapquote:Op zondag 24 januari 2010 00:28 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga naast mijn zieke mannetje in bed liggen. Kijken of ie een beetje kan slapen met al dat snot in de kop...
Trusten all!
Yep. In een handomdraai doe je iets wat hem niet zint en dan gaat ie dreigen en bannen. Lijkt me moeilijk leven voor die man.quote:
Nee, ik had t vorig weekend, ben dr net vanaf. Ik heb hem aangestoken.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Slaap lekker Juud.Morgen jij snot in je kop
lukt nietquote:Op zondag 24 januari 2010 00:29 schreef Jian het volgende:
Dit is wel een heel tof nummer hoor, kanes dicht Sly nu !
Idd.. tussen de platen Sly niet door de muziek heenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:29 schreef Jian het volgende:
Dit is wel een heel tof nummer hoor, kanes dicht Sly nu !
Niks. Ik schreef hier gisteren dat ik op de chat rare pm's krijg als hij er ook is. Hij wil dat niet geloven en nu roept hij dat ik liegquote:
truste en beterschap hequote:Op zondag 24 januari 2010 00:28 schreef Juud79 het volgende:
Trusten all!
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:28 schreef Juud79 het volgende:
Trusten all!
Beterschap voor Tomquote:Op zondag 24 januari 2010 00:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, ik had t vorig weekend, ben dr net vanaf. Ik heb hem aangestoken.
ah dat heb ik gelezen idd.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks. Ik schreef hier gisteren dat ik op de chat rare pm's krijg als hij er ook is. Hij wil dat niet geloven en nu roept hij dat ik lieg
Hij heeft gewoon behoefte aan een nieuwe imaginaire tegenstander.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat heb ik gelezen idd.
zou hij je toch ook wel kunnen unbannen vind ik
ah rb staat voor reden bekendquote:Op zondag 24 januari 2010 00:32 schreef 5thencounter het volgende:
Ik gun hem het voordeel van de gezellige Zaterdagavond maar....
Er is een fout opgetreden !
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
reden bekend
![]()
Die SV site moet dicht gespijkerd worden. Maar weet je zeker dat het van Sly was ???quote:Op zondag 24 januari 2010 00:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks. Ik schreef hier gisteren dat ik op de chat rare pm's krijg als hij er ook is. Hij wil dat niet geloven en nu roept hij dat ik lieg
Ja, verkouden, rugpijn, koorts en hij draagt t als een man, dus is zielug....quote:Op zondag 24 januari 2010 00:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is ie echt ziek? Wens 'm dan maar beterschap
Tuurlijk elke vorm van sarcasme is mij vreemdquote:
Mannen en ziek zijnquote:Op zondag 24 januari 2010 00:32 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, verkouden, rugpijn, koorts en hij draagt t als een man, dus is zielug....
We hadden al bijna van de week een hotel geboekt, dat leek ons hendig en leuk, gelukkig dat we dat nog niet definitief hadden geboekt... in t kader van, dat kan vrijdagavond ook wel even. Maar gisteravond voelde hij zich dus al beroerd.
Ik heb nooit gezegd dat hij het was. Ik krijg die pm's enkel alleen als hij er ook is. Ze zijn van een ustreamer dus ik vermoed dat het een medestander is.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die site moet dicht gespijkerd worden. Maar weet je zeker dat het van Sly was ???
Er zijn mensen op de chat die de ip's kunnen natrekkenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die SV site moet dicht gespijkerd worden. Maar weet je zeker dat het van Sly was ???
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:33 schreef mootie het volgende:
Ja Disaan, je blijft maar doorgaan, leer iets van Sly, die kan afstand nemen en dingen volwassen afhandelen!!!
/proest
LOLquote:Op zondag 24 januari 2010 00:33 schreef mootie het volgende:
Ja Disaan, je blijft maar doorgaan, leer iets van Sly, die kan afstand nemen en dingen volwassen afhandelen!!!
/proest
Gewoon via irc kan je ze allemaal zienquote:Op zondag 24 januari 2010 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn mensen op de chat die de ip's kunnen natrekken
Ip is toch na te trekken door mods daar ?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat hij het was. Ik krijg die pm's enkel alleen als hij er ook is. Ze zijn van een ustreamer dus ik vermoed dat het een medestander is.
Ik hoop het, en slaap lekkerquote:Op zondag 24 januari 2010 00:34 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal welterusten en tot morgen, het was leuk.
Btw, ben benieuwd hoe het met Mera en Ian gaat . Zou hetzijn??
Heb je geluisterd?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:34 schreef Stefan het volgende:
Als Bram slim is maakt ie een RLS van Sly
Ja, ik ben ook benieuwd, zal toch wel?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:34 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal welterusten en tot morgen, het was leuk.
Btw, ben benieuwd hoe het met Mera en Ian gaat . Zou hetzijn??
Niet als het pm is.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ip is toch na te trekken door mods daar ?
Kijkcijferkanonquote:Op zondag 24 januari 2010 00:34 schreef Stefan het volgende:
Als Bram slim is maakt ie een RLS van Sly
Vind het dan wel weer schattig dat Sly nu denkt dat het merendeel van dit draadje <3 met hem is.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je geluisterd?
Nagelezen?
Tranen met tuiten!
Dat zegt ze toch niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die SV site moet dicht gespijkerd worden. Maar weet je zeker dat het van Sly was ???
Denk het ook welquote:Op zondag 24 januari 2010 00:36 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook benieuwd, zal toch wel?
De volgende keer zal ik het nummer van die ustreamer(s) noteren en doorgeven.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even hansie vragen die zei van wel
Nou ja, ik zit nog een beetje in m'n maag met dat rat dat voor m'n ogen gedraaid is.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind het dan wel weer schattig dat Sly nu denkt dat het merendeel van dit draadje <3 met hem is.
informatie ipv infoquote:Op zondag 24 januari 2010 00:34 schreef dathajdacht het volgende:
Wegens SPAM overlast is info@nowlive.eu tijdelijk buiten gebruik. Het beste kunt u via de site contact opnemen met Sly, Nancy74 of Puty.
Voor vragen kunt u altijd op ons forum terecht.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet
Het Nowlive.eu Team
HELP
Je pleurt maar lekker die keuken weer open, nú hebben we hongerquote:
Was antwoord op haar vraag Dottey. Dat moet toch te traceren zijn door mods wie dat doet dan ?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet.
ze zegt alleen dat het toevallig is dat als hijd er op is.. dat er ook PMmetjes verschijnen.
Oh maar Sly heeft helemaal geen behoefte aan tracering. Die weet al zeker dat ik liegquote:Op zondag 24 januari 2010 00:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Was antwoord op haar vraag Dottey. Dat moet toch te traceren zijn door mods wie dat doet dan ?
Verstandig...mail je pm door naar een mod.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik het nummer van die ustreamer(s) noteren en doorgeven.
Doo iedereen die irc gebruiktquote:Op zondag 24 januari 2010 00:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ip is toch na te trekken door mods daar ?
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je pleurt maar lekker die keuken weer open, nú hebben we honger
Ik las die dingen en klikte ze snel weer dicht. Ik kon toch ook niet weten dat het me op een bedreiging en een ban door Sly zou komen te staan?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Verstandig...mail je pm door naar een mod.
Kan je toch door mailen naar een mod ???quote:Op zondag 24 januari 2010 00:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
Doo iedereen die irc gebruikt![]()
Alleen een moderator mag niet en NOOIT in een PM klimmen.
Best een goeie gozert hè, die Slyquote:Op zondag 24 januari 2010 00:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat nou keuken dicht, ik wil Babi Panjan
gewoon de nasleep van as woensdag sly vs cyrus2006quote:Op zondag 24 januari 2010 00:42 schreef Jian het volgende:
Als we volgende week weer leuke radio willen, moeten we van de week wel een paar rellen ontketenen hoor, Sly in EO style is niks
Je hoeft maar acht topics terug te lezen en je weet hetquote:Op zondag 24 januari 2010 00:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we al iemand gevonden?
Dat is juist de ellende. er kan wel gekeken worden wie dat isquote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik het nummer van die ustreamer(s) noteren en doorgeven.
Ik zit erover te denken om "Sly" op m'n linker bovenarm te laten tatoeëren, gewoon uit respectquote:Op zondag 24 januari 2010 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Best een goeie gozert hè, die Sly![]()
Allemaal lul verhalen van die gasten overal, denk jij ook niet Al Bundy?
je heb heeelemaal gelijk,turlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Best een goeie gozert hè, die Sly![]()
Allemaal lul verhalen van die gasten overal, denk jij ook niet Al Bundy?
Ja, dat hoeft ook niet echt duur te zijn, het zijn maar drie lettersquote:Op zondag 24 januari 2010 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om "Sly" op m'n linker bovenarm te laten tatoeëren, gewoon uit respect
Ja, dat wist ik eigenlijk ook wel. En dankzij dat beleid heb ik nu een bedreiging van Sly en een ban op zowel zijn forum als zijn radio. Die laatste twee kunnen me niet schelen, maar dat eerste is kwalijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is juist de ellende. er kan wel gekeken worden wie dat is![]()
Hoewel als hansie dat moet doen![]()
maar goed.. er kan wel gekeken worden wie dat is.. maar iedereen kan zomaar een nummertje opgeven en iemand beschuldigen van trieste zaken. Dat is de ellende. De moderator kan alleen verzoeken aan diegene op dat moment der mee te stoppen.
dat is het beleid.
Trusten Sanquote:Op zondag 24 januari 2010 00:46 schreef san39 het volgende:
[..]
je heb heeelemaal gelijk,turlijk
maar keuken dicht dus
jammer ga wel slapen dan truste you all
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:46 schreef san39 het volgende:
[..]
je heb heeelemaal gelijk,turlijk
maar keuken dicht dus
jammer ga wel slapen dan truste you all
Eens en mooie gasten meteenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:44 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon de nasleep van as woensdag sly vs cyrus2006
moet nog wel een uitzending kunnen vullen
Ja, maar dat hartje erachter moet in kleur en dat is toch niet goedkoop !quote:Op zondag 24 januari 2010 00:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft ook niet echt duur te zijn, het zijn maar drie letters
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan je toch door mailen naar een mod ???
Lekker warrig.. ik ben dronken aan het wordenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
En dan?
Der is geen onafhankelijke log... (van de moderator zelf van de PM)
Dus piet, henk, marietje en Truus kunnen allemaal de doorgespeelde informatie neppen.
Stel iemand gaat met die neppe informatie naar moderatorhansie dirk suzzy of hansie.. en zegt
Hij wilt mijn goudvis vermoorden! hier .. copy Paste!
En die gaat daar zomaar vanuit dat het waar is..
dat kan natuurlijk niet..
Zie me eerdere bericht...SV site moet dichtgespijkerd worden om dit te voorkomenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
En dan?
Der is geen onafhankelijke log... (van de moderator zelf van de PM)
Dus piet, henk, marietje en Truus kunnen allemaal de doorgespeelde informatie neppen.
Stel iemand gaat met die neppe informatie naar moderatorhansie dirk suzzy of hansie.. en zegt
Hij wilt mijn goudvis vermoorden! hier .. copy Paste!
En die gaat daar zomaar vanuit dat het waar is..
dat kan natuurlijk niet..
Ja, ik ben te goed voor deze wereldquote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Jian het volgende:
Goh, ik vind het toch wel tof dat Teun een kookprogramma gaat doen bij Sly op de Radio
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Jian het volgende:
Goh, ik vind het toch wel tof dat Teun een kookprogramma gaat doen bij Sly op de Radio
Lekker voor je...quote:Op zondag 24 januari 2010 00:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lekker warrig.. ik ben dronken aan het worden
quote:
Doosquote:ging weer mis he hahaha![]()
Je heb een officiële uitnodigingquote:Op zondag 24 januari 2010 00:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik ben te goed voor deze wereld
Koken met Potten en Pannen, makkelijk en voedzaam, gepresenteert door U gastheer van vanavond Teun, de Alles-Kunner-Kok.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Jian het volgende:
Geen woord Spaans bij, zo was hetquote:Op zondag 24 januari 2010 00:52 schreef Jian het volgende:
Alle gekheid op een stokje mensen, ik heb me toch best vermaeckt vanavond, met dank ook aan Sly
Ik ook Jian ... dat hebben die meeters toch maar even gemistquote:Op zondag 24 januari 2010 00:52 schreef Jian het volgende:
Alle gekheid op een stokje mensen, ik heb me toch best vermaeckt vanavond, met dank ook aan Sly
Dichtspijkeren... dat is zo Sly-achtigquote:Op zondag 24 januari 2010 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zie me eerdere bericht...SV site moet dichtgespijkerd worden om dit te voorkomen
Doosquote:
Doosquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zie me eerdere bericht...SV site moet dichtgespijkerd worden om dit te voorkomen
Dichtspijkeren is noodzaak denk ik helaas. Users zeggen bedreigd te worden via pm en is niet controleerbaar door mods enz...quote:Op zondag 24 januari 2010 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dichtspijkeren... dat is zo Sly-achtig
Helaas is Ustream beperkt in zijn opties, ik denk dat het ze niet gaat lukken.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dichtspijkeren is noodzaak denk ik helaas. Users zeggen bedriegd te worden via pm en is niet controleerbaar door mods enz...
quote:
Nee jij bent zeker niet aan de zuipquote:Neem nog een slokje Dottey
Liesbeth had toch een nieuwe site de lucht in gegooid. las het op chat welke weet ik even niet ??quote:Op zondag 24 januari 2010 00:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas is Ustream beperkt in zijn opties, ik denk dat het ze niet gaat lukken.
Als ik ingelogd ben ..quote:Op zondag 24 januari 2010 00:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dichtspijkeren is noodzaak denk ik helaas. Users zeggen bedreigd te worden via pm en is niet controleerbaar door mods enz...
Het is nog steeds de Ustream chat, misschien dat ze die op een site heeft ingebed maar ik weet van niets.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Liesbeth had toch een nieuwe site de lucht in gegooid. las het op chat welke weet ik even niet ??
Maar dat is SV. alles gaat langs en door elkaar
Oud zeer is een groot woord . Cyrus komt hier binnen als slachtoffer maar is duidelijk dader en heb nog geld tegoed van haar.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zit echt een stukkie behoorlijk oud zeer bij jou he?
En moet je nu kijken tot wat voor gevolgen dat kan leiden:quote:Op zondag 24 januari 2010 00:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als ik ingelogd ben ..
en naar jou een PM met een heeeeeeeeeeeeeerlijk funzig voorstel stuur
kunnen ze der ook niets mee.
Dat moet dus dicht gespijkerd worden.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als ik ingelogd ben ..
en naar jou een PM met een heeeeeeeeeeeeeerlijk funzig voorstel stuur
kunnen ze der ook niets mee.
Dan nog... PM is uit te zetten.. Maar dan ALLE pm'squote:Op zondag 24 januari 2010 01:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is nog steeds de Ustream chat, misschien dat ze die op een site heeft ingebed maar ik weet van niets.
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
En moet je nu kijken tot wat voor gevolgen dat kan leiden:
[ afbeelding ]
Het is wel het directe gevolg van de Ustream chat waarvoor gekozen is. Ik zeg alleen maar dat ik daar word lastiggevallen en voor ik het weet word ik door een chat user elders bedreigd.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja meis.. maar dat is door opvattingen van een BANHEER.
Jij geeft aan dat het toevallig is.. hij trekt zijn conclusie.
Bovendien heeft Sly geen drol te maken met de chat, Hij is Lord van de Ban op zijn eigen hobby.
Irc optie!quote:Op zondag 24 januari 2010 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wel het directe gevolg van de Ustream chat waarvoor gekozen is. Ik zeg alleen maar dat ik daar word lastiggevallen en voor ik het weet word ik door een chat user elders bedreigd.
Maar goed, daar kun jij ook niets aan doen en ik ook niet.
En tot op de dag van vandaag snap ik nog steeds niet waaróm die Meneer dergelijke lage bandrempels in zijn Forum heeft dat 'ie niets maar dan ook NIETS aan repliek, kritiek of ook maar een béétje weerstand hebben kan...quote:Op zondag 24 januari 2010 01:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja meis.. maar dat is door opvattingen van een BANHEER.
Jij geeft aan dat het toevallig is.. hij trekt zijn conclusie.
Bovendien heeft Sly geen drol te maken met de chat, Hij is Lord van de Ban op zijn eigen hobby.
Tja daar is het nu een beetje laat voor, de bedreiging en bans zijn al gevallen.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Irc optie!![]()
Gewoon lekker ircen.. dan kan je je PM dichtspijkeren voor iedereen die je niet leuk vind.
Je kunt mensen op ignore zetten.. en iedereen en alles een vrolijk kleurtje geven
ENNNNNNNNNNNN
je scherm zo groot maken als je maar wilt
Wil is wet? Ik heb altijd gelijk regels? Mensjes in opstand... dat moet we niet hebben gedoe?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En tot op de dag van vandaag snap ik nog steeds niet waaróm die Meneer dergelijke lage bandrempels in zijn Forum heeft dat 'ie niets maar dan ook NIETS aan repliek, kritiek of ook maar een béétje weerstand hebben kan...
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja daar is het nu een beetje laat voor, de bedreiging en bans zijn al gevallen.
Tegen die bedreiging op Nowlive van Sly zal het niet helpen.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan nog..
Als je de bans en de radio geen hol kan schelen..
maar de ranzige bed-rijg-ingen niet kan waarderen.. dan toch echt kjken naar IRC
Jaquote:Op zondag 24 januari 2010 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft het nut om deel 3 t/m 6 na te lezen?
Ik zeg: dóen!quote:Op zondag 24 januari 2010 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
IK weet niet, 't was heel leuk, maar wij hadden de radio erbij aan natuurlijk, dus sommige posts zullen een beetje vreemd overkomen af en toequote:Op zondag 24 januari 2010 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie omschrijving.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
IK weet niet, 't was heel leuk, maar wij hadden de radio erbij aan natuurlijk, dus sommige posts zullen een beetje vreemd overkomen af en toe't was een beetje vreemde avond , maar wel lekker
Ja, ik denk dat jij het kan vergeten voorlopig om op NL te mogen of naar zijn muziek te kunnen luisteren. Wat heb je gedaan dat je zijn toorn zo over je afgeroepen hebt?quote:Op zondag 24 januari 2010 10:54 schreef Disana het volgende:
Het is wel leuk om te lezen als je wilt zien hoe Sly Fok probeert te paaien met muziek en unbans en er dan tegelijk eentje uit blijft sluiten. Hij deed zijn best, maar verdeel en heers blijft zijn motto
Dat heb ik al een paar keer beschreven. Ik post het screenshot nog wel een keer:quote:Op zondag 24 januari 2010 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat jij het kan vergeten voorlopig om op NL te mogen of naar zijn muziek te kunnen luisteren. Wat heb je gedaan dat je zijn tootn zo over je afgeroepen hebt?
Een speurtocht nog welquote:Op zondag 24 januari 2010 10:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer beschreven. Ik post het screenshot nog wel een keer:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |