quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Jian het volgende:
Goh, ik vind het toch wel tof dat Teun een kookprogramma gaat doen bij Sly op de Radio
Lekker voor je...quote:Op zondag 24 januari 2010 00:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lekker warrig.. ik ben dronken aan het worden
quote:
Doosquote:ging weer mis he hahaha![]()
Je heb een officiële uitnodigingquote:Op zondag 24 januari 2010 00:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik ben te goed voor deze wereld
Koken met Potten en Pannen, makkelijk en voedzaam, gepresenteert door U gastheer van vanavond Teun, de Alles-Kunner-Kok.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef Jian het volgende:
Goh, ik vind het toch wel tof dat Teun een kookprogramma gaat doen bij Sly op de Radio
Geen woord Spaans bij, zo was hetquote:Op zondag 24 januari 2010 00:52 schreef Jian het volgende:
Alle gekheid op een stokje mensen, ik heb me toch best vermaeckt vanavond, met dank ook aan Sly
Ik ook Jian ... dat hebben die meeters toch maar even gemistquote:Op zondag 24 januari 2010 00:52 schreef Jian het volgende:
Alle gekheid op een stokje mensen, ik heb me toch best vermaeckt vanavond, met dank ook aan Sly
Dichtspijkeren... dat is zo Sly-achtigquote:Op zondag 24 januari 2010 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zie me eerdere bericht...SV site moet dichtgespijkerd worden om dit te voorkomen
Doosquote:
Doosquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zie me eerdere bericht...SV site moet dichtgespijkerd worden om dit te voorkomen
Dichtspijkeren is noodzaak denk ik helaas. Users zeggen bedreigd te worden via pm en is niet controleerbaar door mods enz...quote:Op zondag 24 januari 2010 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dichtspijkeren... dat is zo Sly-achtig
Helaas is Ustream beperkt in zijn opties, ik denk dat het ze niet gaat lukken.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dichtspijkeren is noodzaak denk ik helaas. Users zeggen bedriegd te worden via pm en is niet controleerbaar door mods enz...
quote:
Nee jij bent zeker niet aan de zuipquote:Neem nog een slokje Dottey
Liesbeth had toch een nieuwe site de lucht in gegooid. las het op chat welke weet ik even niet ??quote:Op zondag 24 januari 2010 00:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas is Ustream beperkt in zijn opties, ik denk dat het ze niet gaat lukken.
Als ik ingelogd ben ..quote:Op zondag 24 januari 2010 00:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dichtspijkeren is noodzaak denk ik helaas. Users zeggen bedreigd te worden via pm en is niet controleerbaar door mods enz...
Het is nog steeds de Ustream chat, misschien dat ze die op een site heeft ingebed maar ik weet van niets.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Liesbeth had toch een nieuwe site de lucht in gegooid. las het op chat welke weet ik even niet ??
Maar dat is SV. alles gaat langs en door elkaar
Oud zeer is een groot woord . Cyrus komt hier binnen als slachtoffer maar is duidelijk dader en heb nog geld tegoed van haar.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zit echt een stukkie behoorlijk oud zeer bij jou he?
En moet je nu kijken tot wat voor gevolgen dat kan leiden:quote:Op zondag 24 januari 2010 00:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als ik ingelogd ben ..
en naar jou een PM met een heeeeeeeeeeeeeerlijk funzig voorstel stuur
kunnen ze der ook niets mee.
Dat moet dus dicht gespijkerd worden.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als ik ingelogd ben ..
en naar jou een PM met een heeeeeeeeeeeeeerlijk funzig voorstel stuur
kunnen ze der ook niets mee.
Dan nog... PM is uit te zetten.. Maar dan ALLE pm'squote:Op zondag 24 januari 2010 01:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is nog steeds de Ustream chat, misschien dat ze die op een site heeft ingebed maar ik weet van niets.
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:01 schreef Disana het volgende:
[..]
En moet je nu kijken tot wat voor gevolgen dat kan leiden:
[ afbeelding ]
Het is wel het directe gevolg van de Ustream chat waarvoor gekozen is. Ik zeg alleen maar dat ik daar word lastiggevallen en voor ik het weet word ik door een chat user elders bedreigd.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja meis.. maar dat is door opvattingen van een BANHEER.
Jij geeft aan dat het toevallig is.. hij trekt zijn conclusie.
Bovendien heeft Sly geen drol te maken met de chat, Hij is Lord van de Ban op zijn eigen hobby.
Irc optie!quote:Op zondag 24 januari 2010 01:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wel het directe gevolg van de Ustream chat waarvoor gekozen is. Ik zeg alleen maar dat ik daar word lastiggevallen en voor ik het weet word ik door een chat user elders bedreigd.
Maar goed, daar kun jij ook niets aan doen en ik ook niet.
En tot op de dag van vandaag snap ik nog steeds niet waaróm die Meneer dergelijke lage bandrempels in zijn Forum heeft dat 'ie niets maar dan ook NIETS aan repliek, kritiek of ook maar een béétje weerstand hebben kan...quote:Op zondag 24 januari 2010 01:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja meis.. maar dat is door opvattingen van een BANHEER.
Jij geeft aan dat het toevallig is.. hij trekt zijn conclusie.
Bovendien heeft Sly geen drol te maken met de chat, Hij is Lord van de Ban op zijn eigen hobby.
Tja daar is het nu een beetje laat voor, de bedreiging en bans zijn al gevallen.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Irc optie!![]()
Gewoon lekker ircen.. dan kan je je PM dichtspijkeren voor iedereen die je niet leuk vind.
Je kunt mensen op ignore zetten.. en iedereen en alles een vrolijk kleurtje geven
ENNNNNNNNNNNN
je scherm zo groot maken als je maar wilt
Wil is wet? Ik heb altijd gelijk regels? Mensjes in opstand... dat moet we niet hebben gedoe?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En tot op de dag van vandaag snap ik nog steeds niet waaróm die Meneer dergelijke lage bandrempels in zijn Forum heeft dat 'ie niets maar dan ook NIETS aan repliek, kritiek of ook maar een béétje weerstand hebben kan...
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja daar is het nu een beetje laat voor, de bedreiging en bans zijn al gevallen.
Tegen die bedreiging op Nowlive van Sly zal het niet helpen.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan nog..
Als je de bans en de radio geen hol kan schelen..
maar de ranzige bed-rijg-ingen niet kan waarderen.. dan toch echt kjken naar IRC
Jaquote:Op zondag 24 januari 2010 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft het nut om deel 3 t/m 6 na te lezen?
Ik zeg: dóen!quote:Op zondag 24 januari 2010 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
IK weet niet, 't was heel leuk, maar wij hadden de radio erbij aan natuurlijk, dus sommige posts zullen een beetje vreemd overkomen af en toequote:Op zondag 24 januari 2010 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goeie omschrijving.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:51 schreef Jian het volgende:
[..]
IK weet niet, 't was heel leuk, maar wij hadden de radio erbij aan natuurlijk, dus sommige posts zullen een beetje vreemd overkomen af en toe't was een beetje vreemde avond , maar wel lekker
Ja, ik denk dat jij het kan vergeten voorlopig om op NL te mogen of naar zijn muziek te kunnen luisteren. Wat heb je gedaan dat je zijn toorn zo over je afgeroepen hebt?quote:Op zondag 24 januari 2010 10:54 schreef Disana het volgende:
Het is wel leuk om te lezen als je wilt zien hoe Sly Fok probeert te paaien met muziek en unbans en er dan tegelijk eentje uit blijft sluiten. Hij deed zijn best, maar verdeel en heers blijft zijn motto
Dat heb ik al een paar keer beschreven. Ik post het screenshot nog wel een keer:quote:Op zondag 24 januari 2010 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat jij het kan vergeten voorlopig om op NL te mogen of naar zijn muziek te kunnen luisteren. Wat heb je gedaan dat je zijn tootn zo over je afgeroepen hebt?
Een speurtocht nog welquote:Op zondag 24 januari 2010 10:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer beschreven. Ik post het screenshot nog wel een keer:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |