Maar als je mensen gaat Bannen zonder geldige reden, dan is dat toch vragen om een front dat zich tegen je keert?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:07 schreef Noelle06 het volgende:
Maar wat het eigenlijk is...mensen zijn geband op Nowlive. Terecht of onterecht maar sommige proberen hun gram te halen via andere fora met verhalen die van geen kant kloppen vaak. Vele geloven dat, omdat ze ook een ban hebben en gaan daar dan in mee helaas(hebben geen eigen mening dus).
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:08 schreef Lavenderr het volgende:
Heb een toffe avond gehad.
Was een leuke sfeer, en na alle heibel die er soms is was dit gewoon een gezellige avond.
Bedankt Sly en alle anderen. We doen het toch met elkaar
Nee, het is lang geleden maar er is een keer geweest dat ik er prima op kon. Nu kan ik het op beide adressen niet meer in geen enkele speler die ik heb. Sneu toch dat hij de waarheid niet aankan: als hij op die chat zit, zit iemand mij daar lastig te vallen in pm.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
staat jouw firewall ingesteld op nowlive
Vele verhalen ken ik van twee kanten.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef shomila het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat die verhalen niet kloppen dan?
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:08 schreef bamby het volgende:
Onder zware druk na zoveel links toch die radio nowlive aan gezet.Eerste wat ik hoor love love love
Oh ja hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Heb je in je mediaplayer/bestand/url invoeren http://home.nowlive.eu/radio/nlradio.asx al geprobeerd
ik heb er ook al ik weet niet hoe lang een ban.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar als je mensen gaat Bannen zonder geldige reden, dan is dat toch vragen om een front dat zich tegen je keert?
Ik ben ook echt pissig nu!!! Ik zei het nog zo!! NIET LULLEN!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:10 schreef yvonne het volgende:
Neeeeeeeeeeeee, niet door deze plaat heenlullen
Kan je verzekeren dat vele een ban terecht hebben gehadquote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Maar als je mensen gaat Bannen zonder geldige reden, dan is dat toch vragen om een front dat zich tegen je keert?
Je kan er weer op. Zegt Sly.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg een ban voor een kritisch postje... maar ik kon onder mn ban uit als ik even zou bellen. Ammehoela dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan je verzekeren dat vele een ban terecht hebben gehadOok sommige onterecht maar die kunnen terug heb ik begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |