Want je hebt nog geen ban gehad?quote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Toen zat ik in Afrika, sindsdien weing van gemerkt..
Niet zo zwaar aan tillen joh. Want je collega is wederom begonnen met de vraag welke pillen ik heb geslikt. Dus ik denk een klein plagerijtje terug. Want we willen natuurlijk niet dat hij zich een klein plaagje kan permitteren en mij dat niet zou gunnen. Zou is hij vast niet.quote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lief blijven tegen elkaar! Die laatste alinea is overbodig. Als je op de man wilt spelen dan PM je maar.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Want je hebt nog geen ban gehad?
Excuus. Echter, de puns doe je maar lekker via DM of via PM uitvechten, dit is een feedback topic, geen SlowChat oid.quote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo zwaar aan tillen joh. Want je collega is wederom begonnen met de vraag welke pillen ik heb geslikt. Dus ik denk een klein plagerijtje terug. Want we willen natuurlijk niet dat hij zich een klein plaagje kan permitteren en mij dat niet zou gunnen. Zou is hij vast niet.
Daarbij zei hij zelf dat hij televisie ging kijken. Ik wil niet dat hij blijft voor mij.
nee dit is niet wat andersquote:Op maandag 13 december 2010 20:58 schreef Esses het volgende:
[..]
nee, dat is iets anders. Dit is gewoon een voorbeeld van gedrag wat keer na keer terug blijft komen en wat ergernis na ergernis oplevert.
Maar verder laat ik het erbij.
Iddquote:Op maandag 13 december 2010 21:55 schreef sp3c het volgende:
als er gewoon netjes was gereageerd dan was het topic na 1 pagina dood
heb je ts meer mee dan dat je hem gaat lopen pesten want dat istie gewend
of reageer helemaal niet
Wat is dit nou weer voor bombastisch gelul?quote:Op maandag 13 december 2010 20:57 schreef sp3c het volgende:
nou in dit geval ...
ik geef iedereen een beetje gelijk, reactie is misschien wat overdreven van alle kanten maar als je denkt dat static oprecht antwoord wil kenje hem niet
aardig van de stamgasten dat ze hem zo makkelijk zijn zin geven
geen kerstcadeautje meer voor static
Bok toch op man, het is je al vele malen uitgelegd waarom het gedaan is, Dat jij dat maar niet wilt begrijpen is dan jouw probleem.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:02 schreef static het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor bombastisch gelul?
Ik ben aan het zappen en zie een hond aan flarden worden geschoten, iets dat ík, ja ík, weerzinwekkend vind en dus meteen doorzap naar de volgende zender zodat ik een misschien nog grafischer uitleg niet hoef te zien.
Als ik dan vervolgens mijn startpost niet als een bouket-reeks formuleer, zegt meer over jullie inlevingsvermogen of empathisch vermogen dan over mijn insteek.
Als je dit voor de schermen wilt doen, prima.
definieer bombastischquote:Op woensdag 15 december 2010 08:02 schreef static het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor bombastisch gelul?
het spijt me bij voorbaat dat ik het niet als een boeket reeks formuleer nu maar je liegt dat je barst!quote:Ik ben aan het zappen en zie een hond aan flarden worden geschoten, iets dat ík, ja ík, weerzinwekkend vind en dus meteen doorzap naar de volgende zender zodat ik een misschien nog grafischer uitleg niet hoef te zien.
dat was jouw keuzequote:Als je dit voor de schermen wilt doen, prima.
Ik wil het topic anders laten lopen. Kan het een beetje opgeschoond worden?quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 11:38 schreef vergezocht het volgende:
Mensen kunnen blijkbaar enkel one-liners neerzetten:
Ja, daar mag de bezem wel even door. Of de slotenmaker mag er even naar kijken natuurlijk.quote:
Ga eens op de man spelen als je de intelligentie niet hebt om inhoudelijk en objectief te reageren. Kennis schort je wel tekort iig.quote:Op maandag 27 december 2010 12:28 schreef Sloggi het volgende:
Wat een figuur zeg. Volgens mij hebben er weer een paar proefverlof gekregen.
Ik deed dat pas na al het getroll lul. En dat zie je terug op de tijd van mijn reactie.quote:Op maandag 27 december 2010 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar mag de bezem wel even door. Of de slotenmaker mag er even naar kijken natuurlijk.
Want ondanks zijn klacht is TS ook niet echt een voorbeeld in zijn topic.
Ik dacht dat Defensie een subforum was waar men wel inhoudelijk en met argumenten moest reageren. Ipv onduidelijk eenregel opmerkingen die om een tegenvraag vragen.quote:Op maandag 27 december 2010 12:31 schreef sp3c het volgende:
zie nix bijzonders
maar ik ben geen mod hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |