abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:13:24 #1
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77190903
En de laatste post in het vorige deel:
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:06 schreef sp3c het volgende:
maar dit is niets voor FB trouwens
Je hebt gelijk, dus:
...de dogfight, die al sinds Korea niet meer voorkomt.

En nu weer gewoon feedbacken dus!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 24 januari 2010 @ 01:30:12 #2
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_77198120
En sticky
pi_77456910
Kapitein M.J. Kroon nieuwe Ridder Militaire Willemsorde en daarboven.. lijkt me niet echt gewenst. Men zou gewoon zijn mening moeten kunnen geven, ookal is deze niet PRO-defensie.
dag
  maandag 1 februari 2010 @ 21:48:13 #4
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77531009
In [DEF] herkenningsquiz #4 is er enige onenigheid ontstaan omtrent valsspelen. Het betreft vos91 die beweert dat erwinrommel zijn antwoord heeft ge-edit nadat vos91 zijn antwoord heeft gegeven.

Mss dat een van jullie hier uitsluitsel in kan geven.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  maandag 1 februari 2010 @ 21:50:03 #5
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_77531100
Ik ga naar beiden kijken, wacht uit.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:33:27 #6
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_78491437
Zouden jullie hier eens naar kunnen kijken?
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:56 schreef sanctum-sanctorum het volgende:

[..]

Hippies blijven lachwekkend

Edit :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk reageer ik niet op zulke reacties
pi_78636427
Pumatje het zou je sieren als je niet gelijk met persoonlijke aanvallen begint maar ingaat op de argumenten. Trolgedrag van een mod in zijn eigen subforum is nogal beschamend.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:34:45 #8
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_78641341
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:33 schreef GrotePierFR het volgende:
Zouden jullie hier eens naar kunnen kijken?
[..]

Natuurlijk reageer ik niet op zulke reacties
Is nog steeds niks aan gedaan, terwijl het toch duidelijk tegen de regels is.
  woensdag 3 maart 2010 @ 08:46:34 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_78669383
Ja, maar jij bent een hippieknuffelende boom.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 3 maart 2010 @ 09:35:21 #10
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_78670670
Bob heeft eind februari nog een keer een post geplaats. En ik kan me voorstellen dat het voor Puma een hoop werk is om alle 8 posts uit het feedbacktopic helemaal alleen door te lopen. Dus niet zo miepen.
  woensdag 3 maart 2010 @ 15:05:02 #11
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_78683779
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Is nog steeds niks aan gedaan, terwijl het toch duidelijk tegen de regels is.
Defensie heeft niet eens geld voor kogels, logisch dus dat feedback nu op een laag pitje staat.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  donderdag 4 maart 2010 @ 07:39:07 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_78717440
Is pumatje onder orders om zich niet met feedback bezig te houden ofzo?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  donderdag 4 maart 2010 @ 08:09:36 #13
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_78717694
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 07:39 schreef Dagonet het volgende:
Is pumatje onder orders om zich niet met feedback bezig te houden ofzo?
Dat lijkt me wel wenselijk als mod. Vooral niet met feedback bezig houden.
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:41:39 #14
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_78738646
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Pumatje het zou je sieren als je niet gelijk met persoonlijke aanvallen begint maar ingaat op de argumenten. Trolgedrag van een mod in zijn eigen subforum is nogal beschamend.
Het zou jou sieren als je niet enkel def komt binnenvallen om je persoonlijke ongenoegen hierover te uiten>
Je bent enkel te signaleren om te trollen in onderwerpen waar Defensie in een negatief daglicht wordt gesteld, danwel minder voordelig zie het topic geen sokken en kogels meer voor Defensie.

Ik herriner me een oude discussie tussen ons waar dit zich ook bij voordeed.

De discussie die je voerde in het topic Geen sokken en kogels meer voor defensie werd niet eens tussen ons gevoerd, en naar mijn mening heb ik me er ook niet te veel in betrokken, maar wel gereageerd op punten waar je zo enorm de plank missloeg, dat ik gefrustreerde reacties van users wel kon begrijpen en dit ook heb geuit.

Persoonlijke huishoudens en kleine zaakjes vergelijken met het probleem waar defensie mee kampt kan veel personen in Def verkeerd vallen. Ik denk dat je je niet zo moet aanstellen en met argumenten aan moet komen in desbetreffende discussie waar jij kan weerleggen waarom je je argumenten wel vergelijkbaar en er toe vind doen
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:29:53 #15
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_78742817
Wat niet wegneemt dat jij nogal heel gemakkelijk op de man speelt en de inhoud van de posts negeert.
taliban is blij met vertrekken uit afghanistan

Voor een kleine bloemlezing uit een topic van slechts honderd posts (op dat moment).
pi_78753379
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:41 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Het zou jou sieren als je niet enkel def komt binnenvallen om je persoonlijke ongenoegen hierover te uiten>
Je bent enkel te signaleren om te trollen in onderwerpen waar Defensie in een negatief daglicht wordt gesteld, danwel minder voordelig zie het topic geen sokken en kogels meer voor Defensie.

Ik herriner me een oude discussie tussen ons waar dit zich ook bij voordeed.

De discussie die je voerde in het topic Geen sokken en kogels meer voor defensie werd niet eens tussen ons gevoerd, en naar mijn mening heb ik me er ook niet te veel in betrokken, maar wel gereageerd op punten waar je zo enorm de plank missloeg, dat ik gefrustreerde reacties van users wel kon begrijpen en dit ook heb geuit.

Persoonlijke huishoudens en kleine zaakjes vergelijken met het probleem waar defensie mee kampt kan veel personen in Def verkeerd vallen. Ik denk dat je je niet zo moet aanstellen en met argumenten aan moet komen in desbetreffende discussie waar jij kan weerleggen waarom je je argumenten wel vergelijkbaar en er toe vind doen
Dat heeft weinig zin meer nadat een mod als een dolle stier het topic binnen kwam rollen met persoonlijke aanvallen. Jij geeft daarmee als mod al het signaal dat het er helemaal niet toe doet wat iemand aan argumenten inbrengt en het had dus ook inderdaad voor mij geen zin meer om die discussie verder aan te gaan. Mod seal of approval: commence fire.

Bovendien kom ik helemaal niet DEF binnen om te trollen, ik kom DEF binnen als er topics zijn die me interesseren. De nieuwste helm, schoenen of wat je moet doen voor een keuring zijn simpelweg geen onderwerpen die mij als burger interesseren en daar zal je me dus ook niet zien. Het defensiebudget en een actueel nieuwsbericht daarover wel omdat dat ook mij aangaat. Wat mij betreft was dat topic overigens ook meer op zijn plaats geweest in POL of NWS in plaats van DEF.

Ik heb in het verleden ook regelmatig in positieve DEF topics reageert, sterker nog, ik heb er zelf nog een paar geopend. Ik sta niet negatief tegenover defensie maar ik ben het ook zeker niet overal mee eens.
Maar jij slaat met je houding een potentieel informatief en interessant subforum dood. Zodra iemand ook maar iets zegt wat je niet aanstaat of wat in jouw ogen niet klopt begin je om je heen te meppen en probeer je mensen de mond te snoeren.

Had je in dat topic nou als mod de mensen op de vingers getikt die wel echt aan het trollen waren en op de man in plaats van de inhoud speelden (dat waren er nogal wat voor jij je post plaatste en daar was ik er NIET een van) en daarna eens een poging gedaan om uit te leggen waarom jij eigenlijk vindt dat 'wij' er allemaal zo vreselijk naast zitten dan had het een interessante discussie kunnen worden.
Nu is het simpelweg een partijtje verpissen geworden en verpissen is nogal lastig en een viezige bedoening met een plastuit dus ik pas ervoor.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 04:13:26 #17
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_78805355
Dat vind ik wel meevallen, ik denk dat je nogal overdrijft. Je hebt je vaker van je negatieve dan van je positieve kant laten zien bij Def en dat heeft voor mij de toon gezet om op jou direct te reageren.. vervelend als dat op jou meteen persoonlijk overkomt

daarnaast zijn er lui die echt consequent aan het trollen zijn, en daar letten we ook op, die is bij elke Def mod goed bekend. We hadden het de afgelopen maanden zeer rustig, maar door de JSF, val van het kabinet, Afghanistan verlengen is het wat drukker.

Daarnaast sla ik wat dood? Pardon, het is met dat topic juist drukken dan ooit tevoren en ondanks mijn reacties erin gaat het nog fier verder, wat ook heel prima is.

Voor de rest, ja het topic was ook op zijn plaats in Pol, had begrepen dat hij naar DEF is verplaatst.

succes
  zaterdag 6 maart 2010 @ 07:21:02 #18
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_78805810
Nee hoor, ik heb dat Defensiebudget in DEF geopend. Juist omdat hier betrokkenen zitten die je niet zo snel elders ziet.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:49:17 #19
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_78809278
Defensie en de bescherming van het vaderland

Twijfelachtig racistisch getinte OP/Topic.
Zou één van de mods er even naar willen kijken?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:58:52 #20
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_78811231
Had ik gezien grotepierFR, vind het ook maar een vreemd topic. Het was me iig wel meteen duidelijk dat het saracastisch was bedoelt en hij gewoon wil weten welke Rol Defensie zou moeten vervullen in een PVV wereld.. hij brengt het gewoon enorm.. niet-subtiel

Kijk het even aan
pi_78812123
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 04:13 schreef Pumatje het volgende:
Dat vind ik wel meevallen, ik denk dat je nogal overdrijft. Je hebt je vaker van je negatieve dan van je positieve kant laten zien bij Def en dat heeft voor mij de toon gezet om op jou direct te reageren.. vervelend als dat op jou meteen persoonlijk overkomt
Zou je mij even willen uitleggen hoe "oh jij weer", gevolgd door de opmerking dat ik niet zo moet trollen (terwijl ik gewoon een normale discussie aan het voeren was i.t.t. anderen) niet persoonlijk op te vatten is?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:46:37 #22
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_78812538
Get over it..
Een opmerking gericht naar jou komt voor..
Wat wil je nu precies bereiken?

Stel je niet zo aan. en ga lekker verder.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:29:27 #23
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_78813865
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:58 schreef Pumatje het volgende:
Had ik gezien grotepierFR, vind het ook maar een vreemd topic. Het was me iig wel meteen duidelijk dat het saracastisch was bedoelt en hij gewoon wil weten welke Rol Defensie zou moeten vervullen in een PVV wereld.. hij brengt het gewoon enorm.. niet-subtiel

Kijk het even aan
Prima!
pi_78814917
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:46 schreef Pumatje het volgende:
Get over it..
Een opmerking gericht naar jou komt voor..
Wat wil je nu precies bereiken?

Stel je niet zo aan. en ga lekker verder.
Och je zou eens kunnen proberen een keer toe te geven dat je fout zit.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:15:33 #25
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_78815500
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:59 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Och je zou eens kunnen proberen een keer toe te geven dat je fout zit.
In de topics die ik hier gelezen heb, heb ik inderdaad nog nooit de mods een fout of een misverstand zien toegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')