quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:41 schreef Pumatje het volgende:[..]
Het zou jou sieren als je niet enkel def komt binnenvallen om je persoonlijke ongenoegen hierover te uiten>
Je bent enkel te signaleren om te trollen in onderwerpen waar Defensie in een negatief daglicht wordt gesteld, danwel minder voordelig zie het topic geen sokken en kogels meer voor Defensie.
Ik herriner me een oude discussie tussen ons waar dit zich ook bij voordeed.
De discussie die je voerde in het topic Geen sokken en kogels meer voor defensie werd niet eens tussen ons gevoerd, en naar mijn mening heb ik me er ook niet te veel in betrokken, maar wel gereageerd op punten waar je zo enorm de plank missloeg, dat ik gefrustreerde reacties van users wel kon begrijpen en dit ook heb geuit.
Persoonlijke huishoudens en kleine zaakjes vergelijken met het probleem waar defensie mee kampt kan veel personen in Def verkeerd vallen. Ik denk dat je je niet zo moet aanstellen en met argumenten aan moet komen in desbetreffende discussie waar jij kan weerleggen waarom je je argumenten wel vergelijkbaar en er toe vind doen

Dat heeft weinig zin meer nadat een mod als een dolle stier het topic binnen kwam rollen met persoonlijke aanvallen. Jij geeft daarmee als mod al het signaal dat het er helemaal niet toe doet wat iemand aan argumenten inbrengt en het had dus ook inderdaad voor mij geen zin meer om die discussie verder aan te gaan. Mod seal of approval: commence fire.
Bovendien kom ik helemaal niet DEF binnen om te trollen, ik kom DEF binnen als er topics zijn die me interesseren. De nieuwste helm, schoenen of wat je moet doen voor een keuring zijn simpelweg geen onderwerpen die mij als burger interesseren en daar zal je me dus ook niet zien. Het defensiebudget en een actueel nieuwsbericht daarover wel omdat dat ook mij aangaat. Wat mij betreft was dat topic overigens ook meer op zijn plaats geweest in POL of NWS in plaats van DEF.
Ik heb in het verleden ook regelmatig in positieve DEF topics reageert, sterker nog, ik heb er zelf nog een paar geopend. Ik sta niet negatief tegenover defensie maar ik ben het ook zeker niet overal mee eens.
Maar jij slaat met je houding een potentieel informatief en interessant subforum dood. Zodra iemand ook maar iets zegt wat je niet aanstaat of wat in jouw ogen niet klopt begin je om je heen te meppen en probeer je mensen de mond te snoeren.
Had je in dat topic nou als mod de mensen op de vingers getikt die wel echt aan het trollen waren en op de man in plaats van de inhoud speelden (dat waren er nogal wat voor jij je post plaatste en daar was ik er NIET een van) en daarna eens een poging gedaan om uit te leggen waarom jij eigenlijk vindt dat 'wij' er allemaal zo vreselijk naast zitten dan had het een interessante discussie kunnen worden.
Nu is het simpelweg een partijtje verpissen geworden en verpissen is nogal lastig en een viezige bedoening met een plastuit dus ik pas ervoor.