quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:15 schreef Neleos het volgende:
Dubbele punten.
Elk tiende topic krijg je dubbele punten voor een goed beantwoorde vraag. Als je nou eindelijk eens die OP leest.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:16 schreef mirandaaatje het volgende:
?
doe eens rustig!! wordt nog aangepastquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:17 schreef mirandaaatje het volgende:
banaan, ik heb nu 7 punten in de totaalstand, ik sta nog op 4.................
ik geloof best dat die jongen veel kan, maar in 30 seconden een nieuw topic openen EN de tussenstand bijwerken is zelfs hem te veelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:17 schreef mirandaaatje het volgende:
Hij moet 'm nog updaten, rustigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:17 schreef mirandaaatje het volgende:
Doe eens rustig. Banaan is nog aan het optellen......quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:17 schreef mirandaaatje het volgende:
Ik bedoelde met ? dat ik niks snapte van al die rare afkortingen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Elk tiende topic krijg je dubbele punten voor een goed beantwoorde vraag. Als je nou eindelijk eens die OP leest.
OP = openingspostquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar nog begrijp ik niets van de afkortingen/letters enz
Aha, tvp betekent terugvindpost. Dan kun je plaatsen als je een topic bij je active topics lijst wil hebben. En f5 is die knop op je toetsenbord waarmee je een pagina ververst.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
quote:In elk tiende topic worden er 2 punten uitgedeeld.
Mijn stand was sowieso niet aangepast, ook niet na de vorige.....maar goed, ik zeg er niks meer over, ik tel ze zelf wel bij elkaar op.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
doe eens rustig!! wordt nog aangepast
Heb ik net gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:16 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Neem dat puntje mee in de stand van het vorige topic..... Net zo makkelijk.
Punten zijn net bijgewerktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:17 schreef mirandaaatje het volgende:
Zeg dat nou niet. Straks denkt ie nog dat ie nuttig is.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:30 schreef Neleos het volgende:
Waar blijft die Bas als je 'm nodig hebt?
Dadelijk moet hij er weer uitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:16 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Neem dat puntje mee in de stand van het vorige topic..... Net zo makkelijk.
Misschien dan ook op -3 meteen zetten?quote:
Te laat en daardoor ook uitgesloten voor deze vraag.quote:
Yep!quote:
Close.quote:
Dat is maar 1 persoon. Hoewel hij arrogant genoeg is voor 20 man.....quote:
Er stond al een vraag omdat jij wegbleefquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:43 schreef BasOne het volgende:
welke 2de vraag?
Dat zijn geen rappers maar een bende muziek makende malloten.quote:
quote:
-2 is dubbele punten topicquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
BanaantjeEE +2
BasOne -1
AKQ # 1860
2 banaantjeEE
Was toch nog een oude vraag?quote:
Er staan geen - punten voor hetniet stellen van een vraagquote:
+2 Markquote:
Ik heb er anders al veel minpuntjes voor gekregenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
Er staan geen - punten voor hetniet stellen van een vraag
En ik was even verhindert ^_^
En nu weer, want ik moet broodschapjes doen
Het was inderdaad dringen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:49 schreef Mark het volgende:
Wow, die postnummers:![]()
Mark 397
Neleos 399
mr_anonimous 400
Tomtomaat 402
Goud van Oudquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Oscar Harris
Dat was Big Willem van Boxtel. Tegenwoordig is dat Daniel Uneputty.quote:
Ja.quote:
Leeft nog.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:04 schreef Mark het volgende:
Bekender onder een pseudoniem dus: Nescio?
De vraag is wie is Willem Hogendoorn. Niet wat is het beroep van Willem Hogendoorn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:09 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Heb ik de vraag dan niet goed?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:09 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Heb ik de vraag dan niet goed?
Mark +2quote:
Willem Hogendoorn is een bekende factionthriller auteur en scenarist. Hij schrijft onder de naam Thomas Ross en bekende werken van hem zijn: Het Meisje uit Buenos Aires en De Zesde Mei. Verder heeft hij de scenarios voor tv-series als Wij, Alexander, De brug en Bernard,schavuit van Oranje verzorgd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:11 schreef mirandaaatje het volgende:
Wie is het? Een schrijver. Een ander antwoord kan ik niet verzinnen. Weer zo'n vage vraag. Wie is Miranda? Kan ik ook geen zinnig antwoord over geven, anders als vrouw, 30, verzorgende IG, moeder. Wat wil je weten dan?
Wat is jouw probleem ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:11 schreef mirandaaatje het volgende:
Wie is het? Een schrijver. Een ander antwoord kan ik niet verzinnen. Weer zo'n vage vraag. Wie is Miranda? Kan ik ook geen zinnig antwoord over geven, anders als vrouw, 30, verzorgende IG, moeder. Wat wil je weten dan?
Karpov?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:13 schreef Mark het volgende:
Met dank aan de hints
Welke active schaker heeft de hoogste rating?
Ik stel een vraag, omdat ik niet begrijp wat hij bedoelt. Dat is ook te lezen in mijn vraag.quote:
Had niet gemogen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb er anders al veel minpuntjes voor gekregen
Je stelt wel erg veel vragen. En ook de toon waarop is niet altijd even gezellig. Doe eens relaxed, meis. Het is maar een spelletje!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:14 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, omdat ik niet begrijp wat hij bedoelt. Dat is ook te lezen in mijn vraag.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:16 schreef mirandaaatje het volgende:
Magnus Carlsen?
Behalve het verliezen van het gewonnen puntquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
Had niet gemogen.
Geen vraag stellen staat geen straf op.
Ik ben relaxed, ik vraag me gewoon soms was af, op een vriendelijke manier, maar als me vervolgens wordt gevraagd wat mijn probleem is, dan vind ik dat niet vriendelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je stelt wel erg veel vragen. En ook de toon waarop is niet altijd even gezellig. Doe eens relaxed, meis. Het is maar een spelletje!
Waarom? Als ik hem andersom had gesteld was hij vele malen lastiger geweest.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Trouwens, ik vind dat miranda wel wat gelijk heeft hoor
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Kasparov wordt niet meer beschouwd als actieve schaker. De top 4:
1 Carlsen, Magnus NOR 2810
2 Topalov, Veselin BUL 2805
3 Anand, Viswanathan IND 2790
4 Kramnik, Vladimir RUS 2788
mirandaaatje +2
Stand AKQ deel 1860:
2 banaantjeEE
4 Mark
2 mr_anonimous
2 mirandaaatje
Je vroeg wie hij was? Hij is een schrijver. Is toch een goed antwoord? Had je maar moeten bijzetten dat je zijn naam zocht.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom? Als ik hem andersom had gesteld was hij vele malen lastiger geweest.
Wacht even, JIJ zit echt de héle fukking tijd iedereen aan de kop te zeiken en dan zeg ik er wat van en dan ben IK degene die niet vriendelijk is?? NU ben ik dus even niet meer vriendelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:21 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Ik ben relaxed, ik vraag me gewoon soms was af, op een vriendelijke manier, maar als me vervolgens wordt gevraagd wat mijn probleem is, dan vind ik dat niet vriendelijk.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:21 schreef mirandaaatje het volgende:
Maar goed, terug on topic, voor dat alles uit de hand loopt.
Dan zou de vraag zijn geweest: Wat is hij....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je vroeg wie hij was? Hij is een schrijver. Is toch een goed antwoord? Had je maar moeten bijzetten dat je zijn naam zocht.
Er zijn toch gewoon 7 wereldwonderen? Zijn die aan tijd gebonden? Dat wist ik niet.quote:
Ja, klassiek en modern, maar je bedoelt zeker klassiek?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:24 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Er zijn toch gewoon 7 wereldwonderen? Zijn die aan tijd gebonden? Dat wist ik niet.
Dus als ik vraag Wie is banaantjeEE en iemand antwoord een zeurpiet. Dan is dat ook goed?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je vroeg wie hij was? Hij is een schrijver. Is toch een goed antwoord? Had je maar moeten bijzetten dat je zijn naam zocht.
Er zijn 7 wereldwonderen uit de klassieke tijden, maar omdat er daar nog maar 1 van overiend staat, zijn er een paar jaar terug 7 modernere bouwwerken gekozen (chinese Muur, Petra, Macchu Picchu enz).quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:24 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Er zijn toch gewoon 7 wereldwonderen? Zijn die aan tijd gebonden? Dat wist ik niet.
Neen, niet volledig, deels niet goedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:26 schreef Neleos het volgende:
Mausoleum van Halicarnassus
Pyramiden van Gizeh
Kolossos van Rhodos
Zeusbeeld
Artemistempel
Hangende tuinen van Babylon
Vuurtoren van Alexandrie
voor bijna de helft goed...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:26 schreef Mark het volgende:
1) Hangende tuinen van Babylon
2 Kolossus van Rhodos
3 Pyramide van Cheops
Owh? Pyramide van Cheops ipv van Gizeh?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:27 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Neen, niet volledig, deels niet goed
Da's ook een van de modernequote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:26 schreef banaantjeEE het volgende:
colloseum?
Zo zeg, jouw vragen zijn ook van hoog niveauquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:24 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Owh? Pyramide van Cheops ipv van Gizeh?
Dit is gewoon goed hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:27 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Neen, niet volledig, deels niet goed
Is toch hetzelfde?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja! Nu klopt hij!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
ow krijgt iedereen 2 punten per vraag goed?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit dubbele punten topic wordt volgens mij het ultimate dieptepunt qua punten.....
Lieve Miranda... ieder 10de topic doen we aan dubbele punten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:31 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Ja! Nu klopt hij!
Alleen was het niet de vuurtoren maar Pharos van Alexandrie. Het is hetzelfde hoor, maar ze noemen m bij z'n naam...
Stand AKQ deel 1860:
2 banaantjeEE
4 Mark
2 mr_anonimous
2 mirandaaatje
1 Neleos
Rob Out?quote:
Yepquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:34 schreef Mark het volgende:
Hugo Claus?
Eeh, ik bedoelde Marga van Praag.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:38 schreef Mark het volgende:
Was die nieuwslezeres?
Lous Haasdijk?quote:
Stoel?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:40 schreef Mark het volgende:
Ze leeft nog, maar Noraly komt al aardig in de buurt
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:40 schreef Neleos het volgende:
Henny Stoel?
Klopt!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Eindhoven dacht ik.
quote:
Ah je bent ook schipper op de Mississippi? Aangezien die term daar alleen voorkomt...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:00 schreef AskMe het volgende:
"by the mark twain" een kreet die ze gebruiken bij boten
sedesvacatioquote:
tomtomaat +2quote:
Yankee +2quote:
Venus of Serena?quote:
Voor zulke antwoorden krijg je geen punten, is het niet mr_anonimous?quote:
Hij stelt de vraag, dus ik denk dat het een hintje is.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:40 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Voor zulke antwoorden krijg je geen punten, is het niet mr_anonimous?
Geef hem gewoon aan Ofyles.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:53 schreef Yankee het volgende:
[..]
ciao, kopt iemand deze vraag nog even in?
Stand AKQ deel 1860:quote:
Stuurloos mag hem hebben, ik heb er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Vind dit een tikkie matig tegenover Ofyles eerlijk gezegd.
Okay, dan is het goed!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stuurloos mag hem hebben, ik heb er geen problemen mee.
Zeker weten! Over een half uur staat de bezorger voor mn deurquote:
Nee.quote:
Christopher Lee en Bela Lugosi staan bekend om Dracula. Price niet. Maar Price is inderdaad te horen in Thriller.quote:
Niet! Een vampier misschien maar never Dracula.quote:
V For Vampire 1967quote:
yups yups, maar je bent recalcitrant dus krijg je geen puntenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Neil, Mike, Rick en Vivian
Same diff, Nosferatu was ook Dracula, maar met een andere naam.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet! Een vampier misschien maar never Dracula.
Geef eens een link dan want ik kan die hele film niet vinden.....quote:
Vreemd ik heel veelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geef eens een link dan want ik kan die hele film niet vinden.....
Gevonden maar dat is een tv-serie en hij heet Sforza..... Lugosi is de echte Mr Dracula......quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Same diff, Nosferatu was ook Dracula, maar met een andere naam.
Nitpickingquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gevonden maar dat is een tv-serie en hij heet Sforza..... Lugosi is de echte Mr Dracula......
AskMe +2quote:
gecheckt, dit is goedquote:
Jarre, maar goed genoeg.quote:
banaan +2quote:
+2 Ruceboquote:
Jawel, succesvol in de Tour Down Under momenteelquote:
Stand AKQ deel 1860:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |