Dan zou de vraag zijn geweest: Wat is hij....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je vroeg wie hij was? Hij is een schrijver. Is toch een goed antwoord? Had je maar moeten bijzetten dat je zijn naam zocht.
Er zijn toch gewoon 7 wereldwonderen? Zijn die aan tijd gebonden? Dat wist ik niet.quote:
Ja, klassiek en modern, maar je bedoelt zeker klassiek?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:24 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Er zijn toch gewoon 7 wereldwonderen? Zijn die aan tijd gebonden? Dat wist ik niet.
Dus als ik vraag Wie is banaantjeEE en iemand antwoord een zeurpiet. Dan is dat ook goed?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je vroeg wie hij was? Hij is een schrijver. Is toch een goed antwoord? Had je maar moeten bijzetten dat je zijn naam zocht.
Er zijn 7 wereldwonderen uit de klassieke tijden, maar omdat er daar nog maar 1 van overiend staat, zijn er een paar jaar terug 7 modernere bouwwerken gekozen (chinese Muur, Petra, Macchu Picchu enz).quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:24 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Er zijn toch gewoon 7 wereldwonderen? Zijn die aan tijd gebonden? Dat wist ik niet.
Neen, niet volledig, deels niet goedquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:26 schreef Neleos het volgende:
Mausoleum van Halicarnassus
Pyramiden van Gizeh
Kolossos van Rhodos
Zeusbeeld
Artemistempel
Hangende tuinen van Babylon
Vuurtoren van Alexandrie
voor bijna de helft goed...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:26 schreef Mark het volgende:
1) Hangende tuinen van Babylon
2 Kolossus van Rhodos
3 Pyramide van Cheops
Owh? Pyramide van Cheops ipv van Gizeh?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:27 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Neen, niet volledig, deels niet goed
Da's ook een van de modernequote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:26 schreef banaantjeEE het volgende:
colloseum?
Zo zeg, jouw vragen zijn ook van hoog niveauquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:24 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Owh? Pyramide van Cheops ipv van Gizeh?
Dit is gewoon goed hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:27 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Neen, niet volledig, deels niet goed
Is toch hetzelfde?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja! Nu klopt hij!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |