Een paar jaar terug hadden ze een livery die leek op de jaren '80 livery als eerbetoon aan 30 jaar Renault, dus wie weet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:59 schreef Meike26 het volgende:
Wat een magere livery van Mercedes zeg![]()
Hopelijk komt de Renault wel zo zoals hij in het vorige topic al werd voorgesteld:
[ afbeelding ]
Back to the 80's
Ook USF1 test niet in Europa. Hooguit een paar dagen eind februari in Alabama, maar ze zullen geen referentie ten opzichte van de overige teams hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef Burnie88 het volgende:
Gaat lekker bij Campos, gaan niet testen voor de eerste race. Kansloos. Lullig ook voor Senna.
quote:But while the Russian GP2 driver Vitaly Petrov is believed favourite to be Robert Kubica's race teammate, the 27-year-old Dutch born Chinese Tung insists he is also still in the running.
"I would be satisfied with a test driver role but it goes without saying that I would rather race in 2010," Tung is quoted as saying by the Belgian website f1journaal.be.
"I am waiting but looking forward to an announcement in the days to come," he added.
Toch wel jammer voor Campos en USF1. Vooral van USF1 had ik best veel verwacht, zal wel niet veel bijzonders gaan worden nu.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ook USF1 test niet in Europa. Hooguit een paar dagen eind februari in Alabama, maar ze zullen geen referentie ten opzichte van de overige teams hebben.
En Ho-Pin Tung schijnt nog steeds in onderhandeling met Renault voor dat 2de stoeltje te zijn. Hij is al zeker van een testzitje, maar wil liever racen.
[..]
Waarom zou een team niet geholpen mogen worden door het geld dat een coureur meebrengt? Omdat je dan halfbakken rijders op de grid krijgt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef Burnie88 het volgende:
Zet dan een Giedo vd Garde in die auto, die heeft meer talent.
Eigenlijk zou de FIA een soort van regel moeten instellen waarin gezegd wordt dat teams geen paydrivers mogen aantrekken. Dan maar 3 teams minder op de grid, ik zie liever de beste coureurs ter wereld dan flaporen zoals Lopez.
quote:"I am aware of that report but that's not what the team principal (Adrian Campos) tells me," he said. "They may make the second test but definitely the third and they will make the (first) race. The second test is the target."
Bijna alle coureurs zijn pay drivers. direct of indirect.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef Burnie88 het volgende:
Eigenlijk zou de FIA een soort van regel moeten instellen waarin gezegd wordt dat teams geen paydrivers mogen aantrekken. Dan maar 3 teams minder op de grid, ik zie liever de beste coureurs ter wereld dan flaporen zoals Lopez.
begin jaren '80 tot ergens begin jaren '90 waren de (achter)banden ook een stuk breder. Dat geeft meer mechanische grip en de mogelijkheid om andere lijnen te rijden. Met de terugkeer van slicks afgelopen seizoen zitten ze wat dat betreft ook weer op het goede spoor. Je zag dat er weer meerdere racelijnen (uit de turbulentie) werden gereden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je echt wilt dat er meer ingehaald wordt, moet je terug naar begin jaren '80 toen er het meeste ingehaald werd. Toen hadden de wagens grond-effect en waren dus minder gevoelig voor de luchtstroom van de auto ervoor. Daar waren ze in de GP2 ook achter en hebben wagens met grond-effect ontwikkeld. Ook de dubbele diffuser zorgt voor (een soort) grond-effect. Het afschaffen van die dubbele diffuser in 2011 zal contra-productief zijn (denk ik). Gebruik een grotere diffuser met kleinere vleugels. Meer grond-effect en minder last van turbulentie.
[..]
Hey WTF, sinds wanneer sta ik in jouw sig?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom zou een team niet geholpen mogen worden door het geld dat een coureur meebrengt? Omdat je dan halfbakken rijders op de grid krijgt?
Ferrari, McLaren, Red Bull, Mercedes GP betalen hun coureurs gewoon, enkelen van hen zullen nog wat bij verdienen met persoonlijke sponsors, maar om ze nu pay drivers te noemen vind ik wat ver gaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:59 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Bijna alle coureurs zijn pay drivers. direct of indirect.
Dat bedoel ik dus. Ik heb het niet over sponsorovereenkomsten (zoals Santander met Alonso) die coureurs meebrengen. Ik heb het meer over het feit dat een Lopez 5 mio moet meenemen om één seizoen te mogen racen. Als de teams het geld niet hebben, moeten ze er ook niet aan beginnen. Dat gezeik met teams als Super Aguri, Spyker, Midland, Arrows en nu Campos en USF1 vind ik schadelijk voor de sport.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari, McLaren, Red Bull, Mercedes GP betalen hun coureurs gewoon, enkelen van hen zullen nog wat bij verdienen met persoonlijke sponsors, maar om ze nu pay drivers te noemen vind ik wat ver gaan
Barichello, Kubica, Trulli, Glock, Sutil, Kovolainen en Liuzzi zijn ook geen pay drivers en voorzover mijn info strekt zijn zelfs Buemi en Algesuari dat niet.
dat zijn er dus 17 van de 26
Top coureurs niet nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari, McLaren, Red Bull, Mercedes GP betalen hun coureurs gewoon, enkelen van hen zullen nog wat bij verdienen met persoonlijke sponsors, maar om ze nu pay drivers te noemen vind ik wat ver gaan
Barichello, Kubica, Trulli, Glock, Sutil, Kovolainen en Liuzzi zijn ook geen pay drivers en voorzover mijn info strekt zijn zelfs Buemi en Algesuari dat niet.
dat zijn er dus 17 van de 26
Het lijkt mij beter dat de FIA iets grondigs gaat doen aan de kosten die verbonden zijn aan het F1 circus. Wanneer je als nieuwkomend team op moet boksen tegen teams met budgetten rond de $300milj snap ik wel dat je veroordeeld bent tot een (matige) pay-driver.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:09 schreef Burnie88 het volgende:
Het feit dat er zonder pay-drivers slechts 5 teams op de grid staan die voldoende budget hebben vind ik schadelijker voor de sport.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:37 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Ik heb het niet over sponsorovereenkomsten (zoals Santander met Alonso) die coureurs meebrengen. Ik heb het meer over het feit dat een Lopez 5 mio moet meenemen om één seizoen te mogen racen. Als de teams het geld niet hebben, moeten ze er ook niet aan beginnen. Dat gezeik met teams als Super Aguri, Spyker, Midland, Arrows en nu Campos en USF1 vind ik schadelijk voor de sport.
Bronquote:AMSTERDAM - De echtgenote van Formule 1-commentator Olav Mol is in de nacht van dinsdag op woensdag overleden aan de gevolgen van kanker.
"Afgelopen nacht is er een einde gekomen aan het gevecht dat mijn vrouw Marjon leverde tegen haar ziekte", schrijft Olav op zijn website.
"Na 17 maanden chemo's en bestralingen ging het niet meer en is ze gelukkig rustig ingeslapen. Als gezin zijn wij blij dat ze nu niet meer hoeft te knokken en haar rust gevonden heeft. Wij zijn geweldig trots dat we ruim 22 jaar lang van haar hebben kunnen genieten."
Marjon en Olav waren 22 jaar bij elkaar en hebben samen twee kinderen.
RIP aan de nabestaandenquote:
Dan kan ik helaas niet kijken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:11 schreef Tarado het volgende:
Morgen 10:30 Ferrari F1 presentatie live op www.ferrari.com
Al sinds maandag 12 oktober 2009quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey WTF, sinds wanneer sta ik in jouw sig?
Beter 1 teveel dan helemaal niet maar 8 posts boven de jouwe was het al gemeldquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:47 schreef vosss het volgende:
En morgen om 10:30 uur die van Ferrari, als het goed is op www.ferrari.com (staat nog geen link zo te zien)
Even uit mijn hoofd:quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:19 schreef Meike26 het volgende:
Is er iets van een lijstje/agenda met alle team presentaties erop ?
Volgens mij moeten we ergens tot 10 Februari wachten tot de Force India wagen, maar wel benieuwd hoe die auto eruit gaat zien, afgelopen jaar i.m.o. mooiste auto van het veld !!
http://f1.gpupdate.net/nl/quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:19 schreef Meike26 het volgende:
Is er iets van een lijstje/agenda met alle team presentaties erop ?
Volgens mij moeten we ergens tot 10 Februari wachten tot de Force India wagen, maar wel benieuwd hoe die auto eruit gaat zien, afgelopen jaar i.m.o. mooiste auto van het veld !!
Van een fatsoenlijke stream is idd geen sprake.quote:
Die blijft bij mij grijs en geen beeld helaasquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:31 schreef bodylotion het volgende:
http://nfw-http.weebo.it/f1-2010/index_eng.html ik heb hier beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |