Gast krijg de tyfus ik zit hier met m'n onderkaak op m'n toetsenbord jonge. Waar komt DAT vandaan, wat voor muziek is dat bv. Green on Red? Ik ga het geeneens opzoeken maar je de gelegenheid geven erover te praten, zo mooi vind ik die hoes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was inderdaad niet de beste tijd voor hoezen. Toch zaten er wel mooie bij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beterschapquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sorry, ik ben wat verzwakt door de tyfus...ga het toch maar even zelf opzoeken.
Mooi!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:47 schreef trebremmit het volgende:
Lightning Dust - Infinite Light
[ afbeelding ]
Nee, de Beatles waren grenzenverleggend, en die hoes is daar een goed voorbeeld van.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Juist...en? Dus de Beatles waren groter dan hun hoezen. Dat zeg ik al een tijdje...
Niet weer..ik ga niet meer in discussie met Beatles vedwaazden, 1 per topic is genoeg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:52 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, de Beatles waren grenzenverleggend, en die hoes is daar een goed voorbeeld van.
Geweldige plaat ook.quote:
Dat vind ik zo ongeveer de lelijkst cover uit dit topic.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:21 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Even serieus, iets artiestieks als bijvoorbeeld dit:
[ afbeelding ]
Is tenminste mooi als cover. Staat leuk in je collectie. Een cover met 1 kleurtje niet.
Wat is er mis met Iron Maiden covers? Of bedoel je enkel de namaak? Iron Maiden covers zijn vaak erg mooi. Ze balanceren op het randje van de kitsch maar ik vind ze vaak erg geslaagd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geweldige plaat ook.
[..]
Dat vind ik zo ongeveer de lelijkst cover uit dit topic.
Net als al die walgelijke Iron Maiden-achtige covers met beestjes en monsters. Een grotere wansmaak is er gewoon niet.
Over Iron Maiden covers heb je gelijk... maar deze daarmee vergelijken raakt kant noch wal.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat vind ik zo ongeveer de lelijkst cover uit dit topic.
Net als al die walgelijke Iron Maiden-achtige covers met beestjes en monsters. Een grotere wansmaak is er gewoon niet.
De echte zijn ook het summum van wansmaak.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:05 schreef Dorstlessend het volgende:
[..]
Wat is er mis met Iron Maiden covers? Of bedoel je enkel de namaak? Iron Maiden covers zijn vaak erg mooi. Ze balanceren op het randje van de kitsch maar ik vind ze vaak erg geslaagd.
Dan heb ik een slechte smaak, ach, er zijn ergere dingen om mee te moeten levenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
De echte zijn ook het summum van wansmaak.
Dat zeg je ook alleen maar omdat jouw topic gesloten werd en je hiernaartoe verwezen werd.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic is behoorlijk kickwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |