abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77171851
Niemand die een nieuw topic opent?
dan neem ik die taak maar op me

Ik denk nog steeds dat Wesley of Kim wint, al geef ik Wesley net dat ene beetje meer kans
Als Joshua wint dan mag je me ophangen aan een touwtje en me als Piñata gebruiken
pi_77171979
Ik zag dat Dewi eruit ligt????
pi_77172359
Jup... Dewi en Bart
pi_77172384
Wesley wint m...
pi_77173051
Joshua kreeg wel veel hulp van anderen om hem heen om de finale te halen. De rest had dat niet.
pi_77176077
Kim zou moeten winnen, maar ik ben bang dat Wesley wint. Hij is niet slecht, maar ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat volkse genre, daar worden we de laatste tijd al genoeg mee geconfronteerd. Kim is wat mij betreft de meer pure zangeres, het échte talent van deze show.

De carrière van Dewi is nu ook wel voorbij denk ik zo.
pi_77176592
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:34 schreef Michellee het volgende:
Ik zag dat Dewi eruit ligt????
whehehe wéér net niet de finale gehaald
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_77176887
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef widmfan7 het volgende:
Joshua kreeg wel veel hulp van anderen om hem heen om de finale te halen. De rest had dat niet.

Dat kun je wel zeggen ja

En echt idioot dat een B-zanger als Joshua door is en Dewi eruit ligt. Maar goed.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77176904
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:

Als Joshua wint dan mag je me ophangen aan een touwtje en me als Piñata gebruiken
Mag ik er dan ook Istuubbiijaah bij zingen?
pi_77179072
gelukkig wordt er dit keer voor een solist gekozen en hopeijk wordt dat kim, die heeft verreweg het meest talent(of zeg maar als enige.
Wesley is ook best goed, maar stel je voor dat hij wint dan moeten we wekenlang een liedje als zonnetje in mijn hart of iets in die trend horen, bleegh....
Kristel vond ik trouwens ook lachwekkend slecht, terwijl ze de week van te voren gewoon goed was...
en joshua, nou ja daar praat ik niet eens over,(die micheal jackson madness zit me werkelijk tot boven aan men strot, als er iets gedaan wordt met MJ wint het altijd/is het altijd succesvol, terwijl die man nog geen jaar geleden bestempeld werd als gestoord en niemand meer iets met hem te maken wilde hebben....)
Ook de jury mag van mij op de stoep gezet worden, alleen maurice is nog enigzins objectief en met zijn oren erbij(ja dat zou ik ook zijn met zulke oren)aan het beoordelen, henk-jan en Patricia zitten er alleen maar voor hun eigen ego te strelen....

ik vind dit kortom een erg magere reeks....
pi_77179263
Wesley moet winnen, de enige die de potentie heeft om het te maken in dit land (ook al houd ik niet echt van het genre).
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:49:03 #12
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_77180262
Ik denk Istubija
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 23 januari 2010 @ 17:24:06 #13
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_77181276
We kunnen ervan uit gaan dat het tussen Wesley en Kim gaat.

Wesley:
Goede zanger, maar overduidelijk dat hij hierna alleen maar Nederlandstalige stamcafé hits gaat zingen. De nieuwe Nederlandse trots, waar 50+ ers geen genoeg van kan krijgen. In ons land is er helaas veel aandacht voor zo'n iemand. Jan Smit, Jeroen vd Boom, Nick & Simon, Marco Borsato. Het lijkt wel of ons land geen enkel woord Engels kan verstaan. Wesley zal zeker goed verkopen. Maar ik vind het niks.

Kim:
Goede zangeres, zal proberen de nieuwe Ilse Delange te worden, maar zal niet lukken. Concurrentie is te groot, en het is niet alsof ze iets vernieuwends heeft. Desondanks gun ik het haar veel liever dan Wesley. Dit is natuurlijk smaakgerelateerd, maargoed.

We kunnen ervan uitgaan dat het niet uitmaakt wie er wint, Kim zal niet slagen als popartieste, en Wesley zal het goed doen met zijn toekomstige smartlap-carriere.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_77181765
Ik ben het helemaal met je eens iPat!

Laat ik er eens een poll tegenaan gooien.

Poll: Wie moet Popstars winnen?
  • Kim
  • Wesley
  • Joshua
  • Kristel
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   zaterdag 23 januari 2010 @ 18:03:13 #15
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_77182481
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 17:24 schreef iPat het volgende:
    We kunnen ervan uit gaan dat het tussen Wesley en Kim gaat.

Wesley:
    Goede zanger, maar overduidelijk dat hij hierna alleen maar Nederlandstalige stamcafé hits gaat zingen. De nieuwe Nederlandse trots, waar 50+ ers geen genoeg van kan krijgen. In ons land is er helaas veel aandacht voor zo'n iemand. Jan Smit, Jeroen vd Boom, Nick & Simon, Marco Borsato. Het lijkt wel of ons land geen enkel woord Engels kan verstaan. Wesley zal zeker goed verkopen. Maar ik vind het niks.
    Je wil niet weten hoeveel tieners en twintigers van die muziek houden
    Ik denk dat hij zich makkelijk kan meten met de meeste die je noemt of anderen in dezelfde categorie. Instant succes dat ook langer kan duren duren dan 1 single.
    Wat dat betreft is het voor de organisatie commercieel gezien het gunstigst als hij wint.

Maar mijn favoriet is Kim
      zaterdag 23 januari 2010 @ 18:27:54 #16
    215192 iPat
    Falling feels like flying
    pi_77183295
    Ik wil trouwens ook zeggen dat Joshua ook een redelijke kans heeft op een carriere als artiest. Zijn stem is niet spetterend, maar met een beetje productie en marketing kan hij slagen in de RnB scene. Beetje boyband achtig als Romeo of Re-Play.
    It's never over..
    my kingdom for a kiss upon her shoulder..
    It's never over..
    all my riches for her smile when I slept so soft against her..
      zaterdag 23 januari 2010 @ 18:30:30 #17
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_77183377
    In theorie misschien, maar als je kijkt naar het succes van de vorige Popstars winnaars lijkt me dat niet echt reeel. Zo goed is hij niet.
    Sowieso blijft het succes van Popstars deelnemers ver achter op de Idols/Xfactor winnaars. Daar zou Wesley een uitzondering op kunnen zijn, Kim met heel veel geluk ook maar Kristel en zeker Joshua lijkt me niet.
    pi_77184654
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 17:24 schreef iPat het volgende:

Kim:
    Goede zangeres, zal proberen de nieuwe Ilse Delange te worden, maar zal niet lukken. Concurrentie is te groot, en het is niet alsof ze iets vernieuwends heeft. Desondanks gun ik het haar veel liever dan Wesley. Dit is natuurlijk smaakgerelateerd, maargoed.
    Kim kan ook rock zingen, en is echt niet alleen maar geschikt voor die boerige Ilse de Lange muziek hoor
    Kim kan rock en ballads, en pop, genoeg dus... Wesley kan alleen Nederlandse meuk.
    En dan kan Nederlandstalig populair zijn, dat is altijd nog maar een deel van wat de meerderheid vindt.

Overigens hadden mensen het over uitstraling, dat Kim niet spontaan genoeg is, die is al weken enorm los gekomen.
    En kijk eens naar die vreselijk chagerijnige Lisa van X-factor , alsof iemand klaagt hoe chagerijnig zij elke week was, als een boer met kiespijn, en nu nog hoe half gebakken ze bij een optreden staat. Boeit geen hond. Ze zingt goed, mensen kopen het voor de muziek.
    Of is X-factor een hele andere doelgroep dan Popstars? Zo ja, dan moet Wesley maar winnen, spreekt het kamppubliek van SBS aan, die ook tot de grootste groep van de stemmers hoort (denk ik)

Kristel is niks, die was 2 keer slecht gister, die kroegstem van haar is ook niet commercieel genoeg en haar uiterlijk zit dan ook al niet mee.
    pi_77184793
    Ergens vraag ik me ook af hoeveel ze bezig zijn met dat de winnaar enorm moet scoren. Volgens mij moet het programma goed scoren en die kijkcijfers zijn elke week een succes (geweest).
    Dat ze na het programma veel gaan verdienen is echt een utopie en dat weten ze zelf ook wel. Is ook een bijzaak als je het mij vraagt.
      zaterdag 23 januari 2010 @ 19:25:04 #20
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_77184853
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
    Kristel is niks, die was 2 keer slecht gister, die kroegstem van haar is ook niet commercieel genoeg en haar uiterlijk zit dan ook al niet mee.
    Gemiste kans voor de jury gister... ze hadden het er over dat Joshua door Dewi omhoog werd getrokken in hun duet. Maar Kristel werd duidelijk door Bart naar beneden getrokken, dat zeiden ze niet (of wilden ze Bart niet aandoen).
    pi_77185244
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 16:49 schreef Anonymousz het volgende:
    Ik denk Istubija
    pi_77185581
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef ranja het volgende:

Maar Kristel werd duidelijk door Bart naar beneden getrokken, dat zeiden ze niet (of wilden ze Bart niet aandoen).
    Ik denk dat ze vinden dat Kristel zich daar wel overheen moet kunnen zetten, omdat ze zoveel beter van haar gewend zijn. Ze moet met een amateur kunnen zingen, dat idee?
    Maar de jury was wel vaker doof eigenlijk
    Maar later zong ze solo ook niet zo goed als we van haar gewend zijn...

En dat Bart zoooooo leuk is Gaan ze voortaan bij alle voorrondes dan ook alle spontane fotogenieke mensen doorsturen naar de volgende ronde?
    pi_77205846
    Was wel duidelijk dat Bart eruit zou gaan. Ze hebben hem toch nog een waardig afscheid gegeven met istubija
    Had verder verwacht dat Joshua af zou vallen maar het lijkt erop dat ze het aantal mannen/vrouwen in evenwicht willen houden. Nu mag ie volgende week als eerste vertrekken.

Normaal gesproken zal het tussen Kim en Wesley gaan. Blijf het alleen wel jammer vinden dat de finalisten vaak hetzelfde genre kregen. Ze hangen immers vantevoren een lul verhaal op dat een popster alles moet kunnen. Daar laten ze anderen zelfs op afvallen maar ik heb ze nooit horen zeggen dat Wesley ook is een hip dansnummer moet doen. Dan is het blijkbaar ineens weer goed dat ie vooral Nederlandstalig mag zingen.

Verder is het vrij logisch dat ze voor een solo artiest kiezen. De enige voor een groepje was misschien Dewi geweest maar die is er nu uit. Ze zal over 2 weken wel aan x-factor mee doen Ze zag er vrijdag trouwens niet uit. Charlotte is een stuk knapper met make-up maar bij Dewi is het denk ik precies andersom.
    pi_77221546
    Ik ben benieuwd, het zal sowieso tussen Kim en Wesley gaan.. Die andere 2 maken geen schijn van kans .
      maandag 25 januari 2010 @ 00:29:29 #25
    132454 Koen66
    Sweet Lake City
    pi_77235615
    Gezien het feit dat Nederlandstalige muziek 'hot' is tegenwoordig schat ik de kans dat Wesley wint zeeeer hoog in. Kim is, ondanks dat ze wel wat losgekomen is afgelopen weken nog steeds een grijs muisje (beetje ala Maud en Floortje jaren terug bij Idols), elke week trekken ze d'r een korter jurkje aan, staat d'r best goed, maar het blijft een grijs muisje....... Maar zeker qua zang prefereer ik Kim.
    Kristel is de hemel in geprezen maar heeft te vroeg gepiekt, men is op d'r stijl uitgekeken, vrijdag zakte ze behoorlijk door het ijs. En Joshua, ach, hij doet stinkend z'n best, maar gaat toch as vrijdag als eerste eruit.
    kortom, 1) Wesley 2) Kim 3) Kristel 4) Joshua. Niet mijn eigen mening, dan zou je toch 1 en 2 moeten omdraaien.
    Same shit, different day
    SC hopper present
      maandag 25 januari 2010 @ 13:14:40 #26
    189430 Anonymousz
    pi_77245569
    Wesley kan beter in de kroeg zingen
    Geen engelse maar nederlandse nummers zingen

[ Bericht 0% gewijzigd door Anonymousz op 25-01-2010 15:11:48 ]
    pi_77246096
    Mijn stem gaat toch naar Kristel.
    Ik heb dit keer niet echt een uitgesproken favoriet...
    Juin uit Eigen Tuin!
    pi_77247861
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 13:14 schreef Anonymousz het volgende:
    Wesley kan beter in de kroeg zingen
    Geen engelse maar nederlandse nummer zingen

Hij kan wel langzaam beginnen met makkelijke Engelse liedjes, Istuhhbiaajah is er eentje van
    pi_77247957
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 14:29 schreef ClearGreen het volgende:

De carrière van Dewi is nu ook wel voorbij denk ik zo.
    nee die doet straks gewoon weer mee met XFactor of de volgende editie van Idols, Popstars, So you think you can sing, Starmaker, Singing Bee etc
    just give a second thought
    what if we don't get caught...
    pi_77248046
    quote:
    Op maandag 25 januari 2010 14:24 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nee die doet straks gewoon weer mee met XFactor of de volgende editie van Idols, Popstars, So you think you can sing, Starmaker, Singing Bee etc

pi_77252101
    Vind dit een interessant stukje van oud-SYWBAP kandidaat Willem, die derde is geworden.
    quote:
    Bij deze zal ik me eens wagen aan een eenmalige column. Een eerlijk en oprecht stukje schrijven.

Zo aan het einde van het jaar, met voor mij een welverdiende skivakantie voor de boeg, gaat bijna iedereen terugblikken op het afgelopen jaar. Bijna iedereen… Ik niet. Ik zou graag van de gelegenheid gebruik willen maken om terug te kijken op de, TOT NU TOE, laatste periode in mijn leven. Velen die deze column nu lezen kennen mij uit een ‘ver’ verleden van het medium dat televisie heet. Voor jullie zal mijn blik op de hieronder genoemde zaken nieuw zijn. Mensen die dicht bij mij staan zullen direct begrijpen waarover ik het heb. Ik ben me er terdege van bewust dat dit stukje schrijven ook negatieve reacties op zal leveren. Het zal mij eerlijk gezegd, met het oog op de eerder genoemde skivakantie, een ‘Bratwurst’ wezen…

3 Jaar geleden heb ik me, op aandringen van vooral mijn moeder, ingeschreven voor de audities van So You Wannabe A Popstar. In tegenstelling tot wat veel mensen die in hetzelfde schuitje hebben gezeten vaak met valse bescheidenheid suggereren, was dit bij mij echt op aandringen van naasten. Ik zong op dat moment af en toe een Hollandse meezinger achter de bar bij de Cartoon, wist totaal niet wat ik wilde ten aanzien van de muziek en ik moest nog 19 worden. 18… Een leeftijd waarop je de wijsheid in pacht hebt en weet wat goed voor je is. Sure! Clichés zijn clichés omdat het stuk voor stuk waarheden zijn. Dus ook, “al doende leert men”. Zo heb ik dus ook geen spijt van de dingen die ik heb gedaan. Spijt is niet het goede woord. Ik had het graag anders willen doen als ik toen wist wat ik nu weet(hoe politiek correct kun je zijn?).

Bij een betreffend televisieprogramma word je door alles wat om zo’n show heen hangt gebombardeerd tot een tijdelijke ster. Tijdens de eerste meeting met de 9 andere finalisten hoor ik een aantal bobo’s van SBS 6 nog tegen ons zeggen: “Jullie weten niet wat je te wachten staat, er gaan gekke dingen gebeuren” en gelijk hadden ze. Wisten en weten zij dat echter wel? Ik doel hiermee op het duikplank-effect. Je wordt door alles en iedereen omhoog geschreeuwd en getrokken en uiteindelijk val je heel diep weer naar beneden. De weg naar boven gaat in moordend tempo. Per 3 treden zou je kunnen zeggen. Daarentegen duurt het iets langer voordat je weer in het water flikkert. Maar die klap komt. Het ligt grootendeels aan jezelf of dat pijn gaat doen. Ik kwam schuin in het water en had, achteraf gezien, hooguit wat blauwe plekjes. Hoe graag sommige mensen ook hadden willen zien dat ik plat op mijn buik terecht was gekomen…

Op dit moment dienen er weer talloze vergelijkbare programma’s zich aan. “Doar hedde er wir zo inne” is in Brabant een veel gehoorde zin. Veel van de kandidaten komen in aanraking met het bovengenoemde probleem. Ik ben gelukkig een stukje wijzer uit het water geklommen, maar nadat ik me heb afgedroogd ben ik tot de conclusie gekomen dat voor mij het doorbreken in de muziek niet zo per se meer hoeft. Ik heb sinds het programma een aantal foute keuzes gemaakt waardoor het minder is gegaan dan ik had gehoopt. In dat opzicht steek ik absoluut hand in eigen boezem.

Anderzijds ben ik van mening dat je na afloop van een dergelijke ervaring nooit alleen de goede keuzes kunt maken. Ik wil de naïeve mensen onder ons er even op attenderen dat er vanuit SBS geen enkele begeleiding is geweest na afloop van het programma. Hoe moet je omgaan met adoratie van een hoop puberende meiden? Hoe ga je om met de media? Is er nog een stukje mentale begeleiding? Wat is de sturing ten aanzien van de muziek? Zomaar wat dingetjes. Nee hoor, de dames en heren van SBS hadden het te druk met het tellen van het geld. Want geloof me, er zijn wat smsjes voor de 10 finalisten binnen gekomen…
    Vervolgens maakt SBS (in de ogen van het publiek is dat de jury) een selectie van 10 mensen voor de volgende sessie. Wat sommige mensen niet weten is dat er in het huidige PopstarCircus 2 verdwaalde mensen (Robin en Dewi) uit een eerdere Idols in zitten. Zij hebben in het verleden al een aantal liveshows meegedraaid. Jaja, de mensen die het nu wederom volgen weten het wel! Zet daarnaast nog de dochter van Robert ten Brink en de schoonbroer van 3FM dj Gerard Ekdom en bijna de helft is compleet. Vele mensen vinden het dan ook doorgestoken kaart. Iets wat ik altijd langs de lijn bij voetbalclub Braakhuizen of in de kroeg heb bestreden. Maar wanneer ik nog eens over de bovengenoemde letters zoef, begin ik ernstig aan mezelf te twijfelen…

Je moet sterk in je schoenen staan om hier allemaal goed mee om te kunnen gaan. Zonder namen te noemen uit ‘onze’ Popstars-serie weet ik dat ik niet de enige ben die met deze gevoelens te maken heeft gehad. Absoluut frustreert het me nog regelmatig, maar het is niet zo dat ik hier nog wakker van lig. Nu wel natuurlijk, om deze column te schrijven.
    Déon, een van de leden van RED!, heeft ook soortgelijke uitspraken gedaan. Vandaar dat ik nu denk.. Of het nou Wesley, Kim, of wie dan ook wordt, ze gaan het toch niet maken.
    pi_77260461
    Wesley en Kim steken met kop en schouders boven Kristel en Joshua uit.
    Daarvan neig ik persoonlijk het meest naar Kim. Maar zij gaat de volgende one-day fly worden als ze wint aangezien popstars nu niet echt het ideale podium vormt voor een opstap naar sterrendom.
    Als Wesley wint liggen de zaken echter anders, die zie ik wel ver komen in de voetsporen van Jan Smit, de Toppers en meer van dergelijk SBS / Tros gepeupel.

Zelf zie ik er weinig in (al vind ik Wesley wel een érg goede zanger), maar aangezien ik altijd hoop dat de talentshows in Nederland een ster (succes) afleveren heb ik mijn stem aan Wesley gegeven.
    Kim had aan X-Factor mee moeten doen ipv Popstars.
    Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 januari 2010 @ 20:48:27 #33
    163650 Greys
    pi_77391865
    De single van de Popstars winnaar wordt 'You Raise Me Up', o.a. gezongen door Josh Groban:

Nou, dat wordt dus niet Joshua of Kristel denk ik.
    En Wesley misschien, maar dan in een Nederlandstalige versie hiervan.
    Maar het lijkt me echt een nummer voor Kim. Jakkie. Ik vind Kim saai
    quote:
    Single Popstars-winnaar is tranentrekker

AMSTERDAM - De winnaar van Popstars brengt dit jaar een echte ballad uit als eerste single.

Kim, Kristel, Wesley óf Joshua gaat proberen de hitlijsten te bestormen met het nummer You Raise Me Up, waarvan het origineel van Celtic Woman is.

De jury van het programma is in ieder geval vastbesloten om een hit te scoren met de winnaar. "We willen dat Popstars wordt afgesloten met een act die op nummer één komt", vertelde Maurice Wijnen tijdens de halve finale van het programma.

Na vrijdagavond zal duidelijk worden of dit inderdaad is gelukt...
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77396708
    Ik vind het idd wel een nummer voor Kim maar ja de ene versie is de andere niet...
      vrijdag 29 januari 2010 @ 10:12:57 #35
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77406741
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
    De single van de Popstars winnaar wordt 'You Raise Me Up', o.a. gezongen door Josh Groban:

Nou, dat wordt dus niet Joshua of Kristel denk ik.
    En Wesley misschien, maar dan in een Nederlandstalige versie hiervan.
    Maar het lijkt me echt een nummer voor Kim. Jakkie. Ik vind Kim saai
    [..]
    Bij het eerste couplet moest ik direct denken aan Tränen lügen nicht
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 10:30:01 #36
    163650 Greys
    pi_77407268
    quote:
    'Wesley wint Popstars'

AMSTERDAM - Wesley wint de finale van Popstars. Dat denkt het overgrote deel van de stemmers, 62 procent, op www.prive.nl.

In de poll, waar ruim 5500 mensen aan meededen, eindigde Kim met 23 procent op een tweede plaats, gevolgd door Kristel en als laatste Joshua.

De finale wordt vanavond uitgezonden op SBS 6. De winnaar zal een solist zijn, in tegenstelling tot de vorige keer: toen bleef het zangtrio Brandi, Déon en Steffie over.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 29 januari 2010 @ 10:40:05 #37
    13973 ranja
    image means nothing
    pi_77407568
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 10:30 schreef Greys het volgende:

het zangtrio Brandi, Déon en Steffie
    Iemand ooit weer wat van gehoord na de eerste verplichte single?

Ik denk ook dat Wesley wint.
    pi_77411029
    Zin in vanavond , ik verwacht veel poppenkast omdat het natuurlijk dé finale is
    Héél Nederland kijkt
      vrijdag 29 januari 2010 @ 13:26:26 #39
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77414035

Wesley moet winnen!
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_77419865
    Ik hoop dat Kim wint , maar ach, het publiek kiest wie ze willen hebben, de mensen thuis kiezen wie zij het leukst vinden, dus dan is het prima wie er ook wint denk ik dan
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_77424047
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
    Zin in vanavond , ik verwacht veel poppenkast omdat het natuurlijk dé finale is
    Héél Nederland kijkt
    ja want héél nederland heeft een week in ongelooflijk veel spanning gezeten!! het was het gesprek van de dag! De media stond er VOL van *flitst een paar fakekrantberichten in beeld*. We tellen af: 10, 9 etc
    just give a second thought
    what if we don't get caught...
      vrijdag 29 januari 2010 @ 17:51:19 #42
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77424446
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 17:36 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja want héél nederland heeft een week in ongelooflijk veel spanning gezeten!! het was het gesprek van de dag! De media stond er VOL van *flitst een paar fakekrantberichten in beeld*. We tellen af: 10, 9 etc
    Ik denk dat ze nu vanaf 100 gaan aftellen
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_77424506
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 10:40 schreef ranja het volgende:

[..]

Iemand ooit weer wat van gehoord na de eerste verplichte single?

Ik denk ook dat Wesley wint.
    Ik denk ook dat Wesley gaat winnen.

Robin Zijlstra werkt(e) na popstars bij een drogist.
    quote:
    AMSTERDAM - Kort geleden stond Robin Zijlstra nog voor anderhalf miljoen kijkers bij Popstars, nu is hij aan het werk bij de drogist.

De zanger/acteur lacht: „Een vriend van mij is eigenaar van een filiaal in Amsterdam. Hij had nog iemand voor twee dagen nodig. Ach, waarom niet, dacht ik.”

Robin werd vlak voor de kwartfinales uitgeschakeld bij Popstars. „Jammer, maar mijn doel was ook om met mijn zang meer de publiciteit op te zoeken. Dat is gelukt. Ik ben in gesprek met een aantal producenten. Ik zal muzikaal een iets andere kant op gaan. En misschien is presenteren leuk.”
    bron
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 18:05:26 #44
    163650 Greys
    pi_77424834
    Ik vind het juist wel prettig dat Robin zich daar niet te goed voor voelt om gewoon twee dagen in een drogist te gaan werken. Zoveel muzikanten zijn er niet die er van kunnen leven. Het siert hem wel.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77425117
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
    Ik vind het juist wel prettig dat Robin zich daar niet te goed voor voelt om gewoon twee dagen in een drogist te gaan werken. Zoveel muzikanten zijn er niet die er van kunnen leven. Het siert hem wel.
    Yup . Hij is iig realistisch. Sommige beginnende artiesten blijven na hun 15 minutes of fame in een soort fantasiewereldje rondhangen.
    pi_77425230
    Zitten we er al klaar voor ?
    pi_77425244
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 18:15 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Yup . Hij is iig realistisch. Sommige beginnende artiesten blijven na hun 15 minutes of fame in een soort fantasiewereldje rondhangen.

Hij moet immers ook gewoon z'n rekeningen betalen lijkt me. Dus ja waarom niet
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 18:24:09 #48
    163650 Greys
    pi_77425321
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hij moet immers ook gewoon z'n rekeningen betalen lijkt me. Dus ja waarom niet
    Ik vond het in dat berichtje een beetje denigrerend klinken, maar misschien las ik dat er gewoon zelf in hoor
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 18:19 schreef iBenny het volgende:
    Zitten we er al klaar voor ?
    Nou dat nog niet, maar stiekem ben ik gewoon razend nieuwsgierig naar hoe alle vier de kandidaten You Raise Me Up gaan doen

Als Josh Groban het doet wordt het echt een klassiek-achtig nummer:

Maar als die gast van Westlife het kan, dan moet bv Wesley er ook best wat van kunnen maken

(En heeeeel stiekem denk ik aan een geheim complotje, dat straks blijkt dat Wesley dit gewoon echt supergoed kan zingen en dat ze daarom dit nummer hebben gekozen.... Als ze nu een Nederlandstalige single hadden gekozen had iedereen gegild dat het doorgestoken kaart was, maar op deze manier komen ze er mee weg )
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77425925
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 18:24 schreef Greys het volgende:

(En heeeeel stiekem denk ik aan een geheim complotje, dat straks blijkt dat Wesley dit gewoon echt supergoed kan zingen en dat ze daarom dit nummer hebben gekozen.... Als ze nu een Nederlandstalige single hadden gekozen had iedereen gegild dat het doorgestoken kaart was, maar op deze manier komen ze er mee weg )

Wesley zal het heus wel kunnen zingen, net als dat hij alles hiervoor ook goed gezongen heeft. Gewoon "goed", niet meer, niet minder. Kim blaast erover heen, maar het SBS-volk geniet van een type als Wesley, dan maakt het niet uit dat Kim 10 keer beter zingt, dat zoeken mensen niet. Ik denk ook dat Wesley gaat winnen. Dat is ook prima.
    Bij X-factor haal ik m'n hart wel weer op volgende week
    pi_77425973
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 18:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond het in dat berichtje een beetje denigrerend klinken, maar misschien las ik dat er gewoon zelf in hoor

Ik las het er ook wel een beetje in, de pers geniet er ook van om dat soort dingen te kúnnen schrijven. Verliezer van een talentenjacht aan de bak bij de drogist. Ach lekker boeiend, niks mis met een drogisterij.
    (Misschien is het wel stiekem een parfurmerie Douglas ofzo, en noemt hij het een drogisterij )
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 18:47:26 #51
    163650 Greys
    pi_77425992
    Ik denk dat Kim het heel goed gaat doen, maar dat Wesley ook enorm gaat verrassen met dit nummer.
    Gewoon, dat onze waffels open vallen, dat je echt denkt 'Whut????'.
    Geen idee waarom, maar dat denk ik gewoon
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77426020
    Ik vind het trouwens erg mooi zoals Westlife het zingt, omdat ze met meer stemmen zijn, mooi Kan dit nummer ook best een paar keer vanavond aanhoren Weet alleen niet of ik Kristel's barstem hierbij mooi zal vinden.
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 18:49:58 #53
    163650 Greys
    pi_77426050
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
    Ik vind het trouwens erg mooi zoals Westlife het zingt, omdat ze met meer stemmen zijn, mooi Kan dit nummer ook best een paar keer vanavond aanhoren Weet alleen niet of ik Kristel's barstem hierbij mooi zal vinden.
    Ik was zoals je weet best fan van Kristel, het was een van mijn favorieten
    Maar ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit nummer goed voor haar is. Daarom denk ik ook dat zij sowieso niet zal winnen, net als Joshua!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77426065
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 17:36 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Zouden we nog fragmentjes van afgelopen week krijgen, om te zien hoe hoog het niveau was al die weken? Isturrbiaah
    pi_77426180
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 18:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik was zoals je weet best fan van Kristel, het was een van mijn favorieten
    Maar ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit nummer goed voor haar is. Daarom denk ik ook dat zij sowieso niet zal winnen, net als Joshua!
    Ik gun het Kristel meer dan Wesley Zij is in het programma ook aardig gegroeid, dat vind ik van Wesley niet. Elke week het zelfde liedje, wel stabiel, dat wel.
    Ben ook benieuwd of ze aan het eind nog ook de uitslag geven voor alle 4 of alleen de winnaar opnoemen met "iedereen lag érg dicht bij elkaar, behalve de winnaar die flink voorop lag...".
    Ik hou wel van cijfertjes
    pi_77426543
    De pipo's zijn nu bij RTL Boulevard
    pi_77426833
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
    Gewoon "goed", niet meer, niet minder. Kim blaast erover heen, maar het SBS-volk geniet van een type als Wesley, dan maakt het niet uit dat Kim 10 keer beter zingt, dat zoeken mensen niet.
    Ik ben bang dat je daarmee de aanstaande finale treffend samenvat.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 19:55:07 #58
    189430 Anonymousz
    pi_77427989
    pi_77428035
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 19:55 schreef Anonymousz het volgende:
    Eff een warming up

vanaf 1.33/1.34

tot over een half uur Isturbija's van me

Dé Danser
    pi_77428164
    You raise me up, mooi nummer! Denk dat dit geen nummer voor kristel en die donkere jongen is.

Kim en wesley zijn de beste, en gaan dit nummer echt megagoed doen van mij mag wesley winnen. Kim een goede tweede.
    pi_77428293
    nog iets minder dan een half uur
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 20:06:16 #62
    163650 Greys
    pi_77428314
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 19:18 schreef ClearGreen het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je daarmee de aanstaande finale treffend samenvat.
    En ik denk eerlijk gezegd dat het niets te maken heeft met wat 'het SBS volk' wil, maar dat Kim gewoon een vreselijk goede zangeres is maar daar zijn er zoveel van en dat ze in Wesley een gat in de markt zien. Een nieuwe Hazes, een jonge Topper, vul maar in. Of het je smaak is (de mijne niet) is een tweede, maar als ik producent van dit programma was ging ik op mijn blote knietjes duimen dat Wesley ging winnen van Kim vanavond. Daar is commercieel gezien gewoon veel meer uit te halen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77428406
    Vanavond alweer de finale, word afkicken volgende week.
    pi_77428419
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:09 schreef StephanL het volgende:
    mwah na vanavond kijkt heel nederland weer uit naar Oeri Gellert
    pi_77428441
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:09 schreef StephanL het volgende:
    Volgende week begint x factor wat nou afkicken
    pi_77428458
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

datte dus
    pi_77428576
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:10 schreef SwitSok het volgende:

[..]

mwah na vanavond kijkt heel nederland weer uit naar Oeri Gellert
    Ohjah vanaf 5 februari. Veel leuker dan XFactor
    pi_77428619
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:

[..]

En ik denk eerlijk gezegd dat het niets te maken heeft met wat 'het SBS volk' wil, maar dat Kim gewoon een vreselijk goede zangeres is maar daar zijn er zoveel van en dat ze in Wesley een gat in de markt zien. Een nieuwe Hazes, een jonge Topper, vul maar in. Of het je smaak is (de mijne niet) is een tweede, maar als ik producent van dit programma was ging ik op mijn blote knietjes duimen dat Wesley ging winnen van Kim vanavond. Daar is commercieel gezien gewoon veel meer uit te halen

Ja maar dat het commercieel gezien misschien heel succesvol wordt met Wesley is toch omdat het publiek dat ook gaat kopen en dus wilt
    En ik ken geen Nederlandse zangeres die pop/rock zingt, dus zoveel zijn er niet. Anouk hebben we, Ilse de Lange, en dan? Niemand zingt mooie ballads Of jij telt de niet-doorgebroken meiden mee. Maar zij heeft toch geen kans gehad, dus die hoort niet in dat rijtje
    pi_77428670
    Overigens vind ik het wel grappig, dat een kamper met Nederlands-talig misschien de POPSTAR wordt.
    Al die verhalen aan het begin van het seizoen, over looks en al dat Amerikaanse. Dewi had het toch allemaal, om maar even over echt pop te spreken. En dan wint een volkszangertype het RED was iig nog een poppy-achtig iets.
    pi_77428677
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:15 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ohjah vanaf 5 februari. Veel leuker dan XFactor
    ben je op je hoofd gevallen ofzo?
    pi_77428730
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Leuk, ook al die verschillende categorieën
    pi_77428787
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Leuk, ook al die verschillende categorieën
    dus pisces ziet ik volgende week in het SC-topic van X-Factor?
    pi_77428820
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:

[..]

dus pisces ziet ik volgende week in het SC-topic van X-Factor?

Als er veel beweging in de SC zit denk ik van wel ja
    pi_77428854
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als er veel beweging in de SC zit denk ik van wel ja

gezelluuug
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:25:13 #75
    189430 Anonymousz
    pi_77428865
    we gaan volgende week allemaal verhuizen naar het x factor topic
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:25:28 #76
    189430 Anonymousz
    pi_77428872
    ISTURBIAAAAAAAAAAAA
    pi_77428896
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:25 schreef Anonymousz het volgende:
    ISTURBIAAAAAAAAAAAA
    pi_77428905
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

ben je op je hoofd gevallen ofzo?
    Uri Geller is Magie voor beginners, altijd leuk om te zien.

Nee ben niet op mijn achterhoofd gevallen.
    pi_77428907
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:25 schreef Anonymousz het volgende:
    ISTURBIAAAAAAAAAAAA

*danst een pirouette*
    pi_77428931
    En we gaan bijna aftellen nog 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 ja het aftellen begint 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1. Het hele land zit op vrijdagavond weer gekluisterd aan de buis. Het hele land is in rep en roer over DE finale van het jaar. Nog nooit was het niveau zo hoog. Welkom bij popstars. En hier zijn uw presentators in 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 Gerard en Nance. blablabla en hier is in 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 de jury. En nu eerst 8 minuten reclame in 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1.
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:28:18 #81
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77428943
    Ik zit klaar om te kijken hoe Wesley wint en volgende week weer lachen met audities bij XFactor.

En alt-s werkt niet meer, dat is toch snelinvoer? Ik deed het altijd zo automatisch dat ik het opeens niet meer weet, of het werkt niet dus.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_77428968
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:26 schreef StephanL het volgende:

[..]

Uri Geller is Magie voor beginners, altijd leuk om te zien.

Nee ben niet op mijn achterhoofd gevallen.
    ga je dan ook met een toverdoos van de bart smit(of lepel) voor de tv zitten?

oke... ik geloof je op je woord
    pi_77428992
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:28 schreef Karina het volgende:
    Ik zit klaar om te kijken hoe Wesley wint en volgende week weer lachen met audities bij XFactor.

En alt-s werkt niet meer, dat is toch snelinvoer? Ik deed het altijd zo automatisch dat ik het opeens niet meer weet, of het werkt niet dus.
    alt+s is altijd al opslaan geweest
    pi_77428994
    Ja aftellen
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:30:35 #85
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429001
    Geer heeft een beetje teveel blush op.
    niet zo tof doen
    pi_77429007
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:

[..]

ga je dan ook met een toverdoos van de bart smit(of lepel) voor de tv zitten?

oke... ik geloof je op je woord
    Ja met mijn magische kaarten.
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:31:21 #87
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429028
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:30 schreef iBenny het volgende:

[..]

alt+s is altijd al opslaan geweest
    Uh volgens mij was het hier snelinvoer, of ben ik nou gek geworden? Ja in word is het opslaan.
    niet zo tof doen
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 20:31:24 #88
    163650 Greys
    pi_77429029
    Kim met d'r extensions
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:32:19 #89
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77429059
    Die intro
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_77429070
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Uh volgens mij was het hier snelinvoer, of ben ik nou gek geworden? Ja in word is het opslaan.
    oh
    als jij t zegt
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:33:06 #91
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429074
    Eigenlijk wel raar een finale met 4 mensen, of gaat er eerst 1 een en daarna weer 2?
    niet zo tof doen
    pi_77429107
    als ze weer bij elke kandidaat terug gaan blikken... (wat ze dus 100% zeker gaan doen) eet ik mijn schoen op
    pi_77429118
    Oh wat heerlijk origineel dit nummer
    pi_77429122
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
    Eigenlijk wel raar een finale met 4 mensen, of gaat er eerst 1 een en daarna weer 2?
    ik denk andersom
    pi_77429127
    Het haasje
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:34:39 #96
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429128
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:

[..]

oh
    als jij t zegt
    En de help kan ik niet vinden gebruik ik nooit, zul je altijd zien, heb je het nodig ...
    niet zo tof doen
    pi_77429138
    Mandy, wat een dotje blijft het
    pi_77429143
    mandy
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:35:19 #99
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429147
    En daar is de danser weer.
    niet zo tof doen
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:35:21 #100
    189430 Anonymousz
    pi_77429149
    ik zie de danser weer?
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 20:35:53 #101
    163650 Greys
    pi_77429165
    Ik herken Kim bijna niet
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77429166
    het standaard sbs-finale-nummer
    pi_77429171
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
    En daar is de danser weer.
    Misschien is het wel zijn beroep
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:36:13 #104
    189430 Anonymousz
    pi_77429177
    Kim met lang haar
    pi_77429184
    Kim ziet er nu nog leuker uit
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:36:49 #106
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429195
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:36 schreef StephanL het volgende:

[..]

Misschien is het wel zijn beroep
    Zou het?
    niet zo tof doen
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:36:50 #107
    189430 Anonymousz
    pi_77429198
    de danser is wel populair geworden door ons
    pi_77429213
    Kim ziet er stukken beter uit zo Mooi haar!
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:37:29 #109
    189430 Anonymousz
    pi_77429215
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
    mandy
    echt stom dat ze zo snel eruit ging
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:37:35 #110
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77429218
    Gerard Glitter
    pi_77429220
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:36 schreef Anonymousz het volgende:
    de danser is wel populair geworden door ons
    tuurlijk...
    wat een held is het
    pi_77429227
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Zou het?
    pi_77429235
    Die jurk van Nance, hoe heet die pinda chick die ooit het Songfestival deed, Linda Wagenmakers? Same dress
    pi_77429246
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

echt stom dat ze zo snel eruit ging

had er ipv Joshua moeten staan
    pi_77429253
    Kim mijn favoriet
    pi_77429270
    Geer en z'n blusher
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:39:14 #117
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429277
    In slaapzakken voor de deur, yeah right, dan ben je wel gek.
    niet zo tof doen
    pi_77429286
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:

[..]

Mogen wij ook nog wat te zien hebben vanavond
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:40:50 #119
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429321
    Oh en ik heb de faq gevonden en snel invoeren is inderdaad altS, maar bij mij werkt het dus opeens niet meer.
    niet zo tof doen
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 20:41:19 #120
    163650 Greys
    pi_77429330
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
    Die jurk van Nance, hoe heet die pinda chick die ooit het Songfestival deed, Linda Wagenmakers? Same dress
    Daar komt straks die danser weer onder vandaan denk ik
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:41:53 #121
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77429354
    Ik heb nog beltegoed op m'n oude prepay
    pi_77429368
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
    Oh en ik heb de faq gevonden en snel invoeren is inderdaad altS, maar bij mij werkt het dus opeens niet meer.
    hier doetie het wel (onder IE)
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:42:28 #123
    189430 Anonymousz
    pi_77429375
    pauze
    pi_77429388
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar komt straks die danser weer onder vandaan denk ik

Whahaha
    pi_77429394
    en nu alweer reclame
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:43:08 #126
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429408
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:

[..]

hier doetie het wel (onder IE)
    Ik gebruik Chrome en daar werkte het altijd, in FF niet trouwens. Anders maar even IE opstarten dan.
    niet zo tof doen
    pi_77429409
    En ook in deze jurk lijkt Nance zwanger, ik zet er nog een tientje op in
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:44:37 #128
    189430 Anonymousz
    pi_77429455
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:

[..]

eens

Mandy was mijn favoriet
    pi_77429534
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
    In slaapzakken voor de deur, yeah right, dan ben je wel gek.
    Die zijn gewoon weggestuurd hoor. Als wij bij Idols al 2 uur te vroeg waren, werden we het mediapark afgestuurd.
    pi_77429545
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik gebruik Chrome en daar werkte het altijd, in FF niet trouwens. Anders maar even IE opstarten dan.
    in chrome en FF krijg ik t niet voor elkaar... dan krijg ik schermpje om op te slaan
    pi_77429582
    Ow ja die jurk van nance is echt megalelijk. Kim ziet er leuk uit met dat haar zo
    pi_77429654
    Ik hoop dat Wesley iig voor Kim gaat met 'You raise me up', dan blaast ze er overheen
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:50:53 #133
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429670
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:

[..]

in chrome en FF krijg ik t niet voor elkaar... dan krijg ik schermpje om op te slaan
    Vreemd, bij mij werkte het in Chrome iig altijd wel. Maar goed, dan maar even IE. Die is wel een stuk trager zeg.
    niet zo tof doen
    pi_77429677
    6 maanden Popstars , kolere, idd ik herinner me de voorrondes nog hartje zomer
    pi_77429687
    Dat kapsel van Gerard..
    Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
    Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
    Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
    Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
    pi_77429688
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Vreemd, bij mij werkte het in Chrome iig altijd wel. Maar goed, dan maar even IE. Die is wel een stuk trager zeg.
    zeker, Chrome is een heeeeeeel stuk sneller
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:51:41 #137
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429690
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
    Ow ja die jurk van nance is echt megalelijk. Kim ziet er leuk uit met dat haar zo
    Ik vind die jurk niet zo heel lelijk, maar hij had strapless moeten zijn, niet met die stomme bandjes.
    niet zo tof doen
    pi_77429703
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
    dat komt omdat het tig keer is herhaald
    pi_77429718
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
    mee eens
    pi_77429726
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:

[..]

dat komt omdat het tig keer is herhaald

Die voorrondes deden toch ook gewoon wéken?
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:52:39 #141
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429728
    Nou, Joshua gaat in ieder geval NIET winnen.
    niet zo tof doen
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:52:40 #142
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77429730
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
    Toen was het nog warm, en ik was nog bruin
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:52:51 #143
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77429737
    Die dansjes Hij kan het echt niet!
    pi_77429741
    Naja, als de single een Nederlands nummer is, weten we het ook meteen natuurlijk.
    pi_77429746
    ohjah die bank, heb ik ook
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:53:06 #146
    189430 Anonymousz
    pi_77429747
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
    Ik hoop dat Wesley iig voor Kim gaat met 'You raise me up', dan blaast ze er overheen
    sorry dat ik het zegt maar engels past niet bij wesley
    pi_77429753
    Begint nu de eerste pas?
    Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
    pi_77429763
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:51 schreef Janetje het volgende:
    Dat kapsel van Gerard..

Ik vind het aandoenlijk bijna
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:53:54 #149
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77429773
    Joshua's laatste optreden in Popstars begint nu
    pi_77429793
    negernummer
    pi_77429795
    Oh Djosshuhaa voelt zich altijd alleen 'de man' als hij weer 20 dansers om zich heen heeft
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:55:14 #152
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429821
    Ach, Joshua is toch wel wat beter geworden dan in het begin, tenminste hij is wat vlotter, het zingen is nog steeds niet om over naar huis te schrijven.
    niet zo tof doen
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:55:19 #153
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77429825
    goeie tekst
    pi_77429835
    lol ik kan het nog beter
    pi_77429841
    Dancing Queen Ingrid

Dit nummer ligt wel heel erg voor de hand
    pi_77429843
    Wat een playback.
    Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:55:56 #157
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77429856
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
    Ach, Joshua is toch wel wat beter geworden dan in het begin, tenminste hij is wat vlotter, het zingen is nog steeds niet om over naar huis te schrijven.
    Het is toch eigenlijk best erg, dat dit de finale van een talentenshow gehaald heeft. Als dit het niveau is van het nog onontdekte talent in Nederland...
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:55:59 #158
    189430 Anonymousz
    pi_77429858
    sytycd?
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:56:23 #159
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77429871
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:55 schreef Anonymousz het volgende:
    sytycd?
    mladmj
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:56:24 #160
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429873
    Wel een beetje rommelig allemaal.
    niet zo tof doen
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:56:29 #161
    189430 Anonymousz
    pi_77429874
    3 10en wedden
    pi_77429888
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:56 schreef Anonymousz het volgende:
    3 10en wedden
    geen cijfers toch?
    pi_77429893
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:53 schreef MaLo het volgende:
    Joshua's laatste optreden in Popstars begint nu

Que?
    Iedereen z'n laatste optreden toch? Of komt er na vanavond nog meer Popstars
    pi_77429906
    She was al a bot me?!
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:57:31 #165
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429907
    Errug Errug goed, ja hoor. En Patricia lijkt nu opeens heel erg op haar zus viel me op.
    niet zo tof doen
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:57:42 #166
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77429911
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Que?
    Hij valt de eerste ronde af vanavond
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:57:43 #167
    189430 Anonymousz
    pi_77429913
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:

[..]

geen cijfers toch?
    niet?
    mooi zo
    pi_77429914
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Que?
    meerdere optredens vandaag
    pi_77429923
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:55 schreef MaLo het volgende:

[..]

Het is toch eigenlijk best erg, dat dit de finale van een talentenshow gehaald heeft. Als dit het niveau is van het nog onontdekte talent in Nederland...

Dewi had in zijn plaats moeten staan.
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 20:58:05 #170
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77429925
    Was me niet eens opgevallen dat het langer duurde dan normaal.
    niet zo tof doen
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 20:58:18 #171
    163650 Greys
    pi_77429929
    Het was écht net playback, er klopte iets niet met de sync van het geluid en beeld ofzo?
    Want het was te vals om playback te zijn
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77429931
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:57 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hij valt de eerste ronde af vanavond

Oh excuus, ik dacht dat ze allemaal tot het laatst bleven
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:59:02 #173
    189430 Anonymousz
    pi_77429957
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh excuus, ik dacht dat ze allemaal tot het laatst bleven
    ach het geeft niks
    pi_77429958
    Hij komt van ver?
    Die jongen is alleen losjes op het podium mét veel dansers, zonder is het nog een schuw hert die niet beweegt
      vrijdag 29 januari 2010 @ 20:59:13 #175
    189430 Anonymousz
    pi_77429964
    wel cijfers
    pi_77429965
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind het aandoenlijk bijna
    Hij doet me denken aan zo'n Dickens-figuur op een of andere manier.
    pi_77429971
    wel punten
    pi_77429972
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 20:59 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ach het geeft niks
    Dank
    pi_77429992
    cijfers geven met een finale

nog een keer joshua?
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:00:00 #180
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77429994
    Ik heb Joshua trouwens nog nooit zo relaxed gezien als vanavond, volgens mij is de spanning ook bij de kandidaten al lang weg
    pi_77430009
    Kim
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:00:33 #182
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430014
    Dat haar is om Kim wat minder tuttig te maken.
    niet zo tof doen
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:00:40 #183
    189430 Anonymousz
    pi_77430020
    kim wauw
    pi_77430024
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef MaLo het volgende:
    Ik heb Joshua trouwens nog nooit zo relaxed gezien als vanavond, volgens mij is de spanning ook bij de kandidaten al lang weg

Ik denk dat hij al zo blij is dat hij de finale heeft gehaald, zeg nou zelf, Dewi weg gespeeld, dat is best knap met zijn zangkunsten
    pi_77430033
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
    Dat haar is om Kim wat minder tuttig te maken.
    Hoeriger bedoel je.
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:01:10 #186
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430035
    In dat filmpje heeft Kim wel erg roze wangetjes.
    niet zo tof doen
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:01:47 #187
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430052
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:01 schreef Janetje het volgende:

[..]

Hoeriger bedoel je.
    Zo kun je het ook zeggen ja
    niet zo tof doen
    pi_77430054
    Kim
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:01:56 #189
    189430 Anonymousz
    pi_77430057
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:01 schreef Janetje het volgende:

[..]

Hoeriger bedoel je.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:02:06 #190
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77430062
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij al zo blij is dat hij de finale heeft gehaald, zeg nou zelf, Dewi weg gespeeld, dat is best knap met zijn zangkunsten
    Dat zal het zijn ja, Joshua weet dat hij eigenlijk al meer dan het voor hem maximaal haalbare gehaald heeft
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:02:12 #191
    189430 Anonymousz
    pi_77430065
    ze is mooier geworden
    pi_77430072
    Kelly Clarkson
    pi_77430087
    Kim
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 21:02:57 #194
    163650 Greys
    pi_77430089
    Jammer dat ze dus niet alle vier dat You Raise Me Up zingen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77430094
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
    ze is mooier geworden
    pi_77430104
    ken het nummer niet, weet denk ik al waarom
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:03:29 #197
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77430108
    Ze ziet er nu nog ouder uit
    pi_77430109
    Wat klinkt die muziekband toch bagger bij elk nummer vanavond
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 21:03:32 #199
    163650 Greys
    pi_77430111
    Zo, woops!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:03:47 #200
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430120
    Hadden ze geen vlotter nummer kunnen kiezen, dit vind ik echt helemaal niets. Nou ziet ze er vlot uit, laten ze haar nog steeds een tuttennummer zingen en het gaat niet goed ook.
    niet zo tof doen
    pi_77430121
    dat was wel een heel erg valse noot

ze is zenuwachtig
    pi_77430123
    Ze gaat niet helemaal zuiver
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:04:31 #203
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430148
    Het lijkt net een Songfestivalliedje.
    niet zo tof doen
    pi_77430149
    K*tnummer!
    Is ze verkouden btw? damn....
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 21:04:33 #205
    163650 Greys
    pi_77430150
    Prima zangeres, echt, ik wou dat ik zo kon zingen.
    Maar ik moet er toch niet aan denken dat ik naar een concert van d'r moest luisteren, ik zou in slaap vallen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77430151
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
    Ze gaat niet helemaal zuiver
    een beetje maar
    pi_77430152
    Wat een triest kut niveau hebben die poepstars deelnemers toch.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:04:43 #208
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77430156
    Ik ga bijna zeggen dat Joshua beter was
    pi_77430165
    en zo kort?
    pi_77430172
    Zo is het leuk inderdaad, haar haar. Lang haar staat 'r goed.
    Maar in dat filmpje was het net de make-up/-over barbie van een 12-jarige die net rouge ontdekt heeft.
    pi_77430179
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:04 schreef Adelante het volgende:
    Ik ga bijna zeggen dat Joshua beter was
    stiekem wel een beetje ja
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 21:05:11 #212
    163650 Greys
    pi_77430182
    Mijn god, wat vals hier en daar
    Maar daar zullen ze bij haar wel een excuus voor hebben.
    Kijken of ze dan ook net als bij Joshua 'the show must go on' zeggen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77430188
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef Janetje het volgende:
    Zo is het leuk inderdaad, haar haar. Lang haar staat 'r goed.
    Maar in dat filmpje was het net de make-up/-over barbie van een 12-jarige die net rouge ontdekt heeft.
    Nephaar
    pi_77430190
    Blegh, ze is normaal zo goed.
    pi_77430198
    Wat jammer dit. Maar nog altijd beter dan Joshua
    pi_77430200
    Schor, ze zegt het zelf al
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 21:05:57 #217
    163650 Greys
    pi_77430207
    Maurice, kloothommel...
    The show must go on, toch? Was het net bij Joshua toen zijn geluid uit viel?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77430211
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nephaar
    Ach, ze noemen dat spul op Gerard z'n hoofd ook een kapsel
    Een beetje vrijheid mag wel.
    pi_77430216
    Aaahh wel sneu zeg! Ze heeft al die tijd zo goed gezongen en nu klinkt het echt niet....
    pi_77430227
    juist omschreven door Maurice
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:06:34 #221
    189430 Anonymousz
    pi_77430228
    8 8 en een 7?
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:07:00 #222
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77430240
    Realistisch commentaar dit keer, benieuwd of de cijfer ook reeel zijn.
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:07:23 #223
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430250
    Ik vond dat korte haar eigenlijk beter staan, ze heeft nu zo'n vierkant hoofd. Jammer dat ze zo slecht zong, want ze kan wel beter.
    niet zo tof doen
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:07:43 #224
    189430 Anonymousz
    pi_77430264
    3 maal 7 krijgt ze
    pi_77430287
    Patries brengt het alsof ze tegen een kleuter praat
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 21:08:38 #226
    163650 Greys
    pi_77430291
    Oke, toch wel eerlijk dus.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77430296
    Kristel was toch Patries haar favourite? Jokkebrok!
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:09:12 #228
    189430 Anonymousz
    pi_77430304
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:08 schreef Marlalala het volgende:
    Kristel was toch Patries haar favourite? Jokkebrok!
    haar neus wordt langer
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:09:16 #229
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430305
    Ik denk niet dat de sms'ers echt letten op de cijfers van de jury Maurice. ja als ze laag zijn misschien, dan vindt men het zielig.
    niet zo tof doen
    pi_77430311
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
    Patries is ook al oud
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:09:45 #231
    189430 Anonymousz
    pi_77430318
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:10:08 #232
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77430327
    Wie is die donkere sloerie links naast Wesley?
    pi_77430336
    weer reclame?

dat komt toch al telkens door het beeld?
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:10:33 #234
    189430 Anonymousz
    pi_77430345
    Wesley

zeker weer een nederlands nummer maar goed
    pi_77430348
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
    Emily, van 15....
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:10:54 #236
    189430 Anonymousz
    pi_77430352
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
    Joshua?
    pi_77430356
    Toch leuk zo'n stukje popstars tussen de reclame's door
    pi_77430359
    Hey, we hebben zeker al 18 minuten geen reclame gehad he. Het werd al tijd.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:11:48 #239
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77430387
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:10 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Emily, van 15....
    Nee, die was geen 15
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:12:41 #240
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77430414
    Hoe briljant ook om Wesley wat extra spreektijd te geven zo voor de reclame. Denken we aan en stemmen we gelijk weer op Wes
    pi_77430442
    kijk ik ff naar buiten... is het helemaal wit
    pi_77430475
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:11 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nee, die was geen 15
    Deze bedoelde je toch?
    http://www.sbs6.nl/web/show/id=663570/langid=43
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:14:26 #243
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430477
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
    Hier gelukkig niet, droog (zelfs geen regen meer).
    niet zo tof doen
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:14:45 #244
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77430489
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
    Hier niet hoor, geen vlok witte zooi.
    pi_77430499
    Playback joh!
    pi_77430503
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Hier gelukkig niet, droog (zelfs geen regen meer).
    ik was net blij dat het helemaal weg was
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:16:18 #247
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77430536
    Het is hier wit en glad . En hier is Twente.
    pi_77430540
    Het is btw te hopen dat Kim haar fans geen stem problemen hebben
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:17:01 #249
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77430561
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef SwitSok het volgende:
    Het is btw te hopen dat Kim haar fans geen stem problemen hebben
    Whehehe
    pi_77430563
    We kijken hier met 4, en alle 4 hadden we het idee dat Joshua playbackte!
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:17:49 #251
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77430588
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:17 schreef jack4ya het volgende:
    Zou natuurlijk óók een verklaring kunnen zijn voor het feit dat ik hem nog nooit zo ontspannen heb gezien
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:19:20 #252
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430636
    Nou, de mensen die naar Popstars kijken gaan denk ik niet naar Uri Keller kijken, die gaan verder met X-Factor.
    niet zo tof doen
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 21:19:39 #253
    163650 Greys
    pi_77430646
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:17 schreef jack4ya het volgende:
    Wij ook allebei hier
    Maar het was te valsig hier en daar om playback te zijn, dus er was vast iets anders mis.
    Maar het klopte voor geen meter idd, zijn mond met het geluid
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_77430648
    Bwahh,,, mis!
    pi_77430659
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
    Nou, de mensen die naar Popstars kijken gaan denk ik niet naar Uri Keller kijken, die gaan verder met X-Factor.
    ikke iig wel (naar X-Factor dus )
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:20:22 #256
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77430670
    quote:
    Ik wil X-Factor, mijn vriend Uri Geller. Dat wordt nog een strijd
    pi_77430675
    quote:
    "Durf jij te kijken???"
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:21:01 #258
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430696
    Van mij mag Wesley wel winnen, ik blijf het zeggen, aardige gozer, geen kapsones en hij zingt goed.
    niet zo tof doen
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:21:17 #259
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77430707
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:20 schreef Janetje het volgende:

[..]

"Durf jij te kijken???"
    Je hebt nog 7 dagen om je voor te bereiden!
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:21:38 #260
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430716
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:20 schreef Janetje het volgende:

[..]

"Durf jij te kijken???"
    Durven wel, maar willen niet, stom gedoe. En dan die walgelijke Patty Brard erbij. bah.
    niet zo tof doen
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:21:40 #261
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77430718
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
    Van mij mag Wesley wel winnen, ik blijf het zeggen, aardige gozer, geen kapsones en hij zingt goed.
    Van mij ook hoor. Niet mijn genre, maar hij doet het gewoon het beste van alle finalisten
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:21:42 #262
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77430719
    Rood
    pi_77430720
    Rood?
    pi_77430723
    Rood marco borsato
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:21:54 #265
    189430 Anonymousz
    pi_77430727
    quote:
    en een leuk koppie
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:22:06 #266
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77430736
    quote:

[..]

Durven wel, maar willen niet, stom gedoe. En dan die walgelijke Patty Brard erbij. bah.
    Oe dat is een goed argument ja, mijn vriend HAAT Sletty Brard
    pi_77430743
    Ik had liever nog een keer 'Zij' gehoord
    pi_77430748
    Wat tof, Nederlandstalig
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:22:20 #269
    189430 Anonymousz
    pi_77430749
    Rood
    Marco B
    pi_77430750
    quote:
    Ja, leuke gozer, maar vind wel dat Kristel moet winnen
    pi_77430754
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

Je hebt nog 7 dagen om je voor te bereiden!
    Extra batterijen in huis halen zodat ik 'm zéker weten kan overzetten zodra het begint.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:22:44 #272
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77430765
    He, de zus van de danser en met een viool!
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:22:47 #273
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77430767
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
    Ik ook, dat vind ik zo'n mooi nummer. Of anders Vrij zijn ofzo
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:22:48 #274
    189430 Anonymousz
    pi_77430768
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
    of afscheid nemen bestaat niet
    pi_77430769
    tis stil daar
    pi_77430774
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
    Wat tof, Nederlandstalig
    heeftie nog niet gedaan he
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:23:15 #277
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77430783
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
    Wat tof, Nederlandstalig
    Verrassend en origineel ook
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:23:17 #278
    189430 Anonymousz
    pi_77430784
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef Adelante het volgende:
    He, de zus van de danser en met een viool!
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:23:27 #279
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430793
    Hij articuleert wel steeds zo overdreven, hebben ze hem zeker gezegd dat hij dat moet doen.
    niet zo tof doen
    pi_77430794
    Ik denk echt dat Wesley wint.
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 21:23:45 #281
    163650 Greys
    pi_77430801
    Hij was ff de muziek kwijt geloof ik.
    Ik vind dit niet zó Maar dat komt vooral omdat ik het een kutnummer vind
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:23:46 #282
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77430803
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:23 schreef Janetje het volgende:
    Ik denk echt dat Wesley wint.
    Ik ook
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:23:48 #283
    189430 Anonymousz
    pi_77430806
    kom op wes meer bewegen
    pi_77430812
    nog meer zussen van die danser, zijn ouders hebben aardig door gefokt.
    pi_77430817
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
    Hij articuleert wel steeds zo overdreven, hebben ze hem zeker gezegd dat hij dat moet doen.
    Anders is het erg Leids denk ik haha
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:24:14 #286
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77430820
    Gaat dat met de timing nu wel helemaal goed???
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:24:20 #287
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430822
    Je ziet wel dat hij er echt plezier in heeft, in het zingen.
    niet zo tof doen
    pi_77430823
    die uithaal was wel netjes
    pi_77430834
    we hebben een winnaar hoor
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:24:48 #290
    189430 Anonymousz
    pi_77430837
    de beste tot nu toe
    pi_77430844
    Hij wint vast.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:25:01 #292
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_77430845
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:24 schreef Anonymousz het volgende:
    de beste tot nu toe
    Dat zeker!
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 21:25:16 #293
    163650 Greys
    pi_77430852
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:24 schreef MaLo het volgende:
    Gaat dat met de timing nu wel helemaal goed???
    Niet helemaal halverwege, maar hij pakte hem wel heel snel weer op
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:25:28 #294
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430860
    Wel eens met Greys, ik vind het ook een rotnummer, maar ik ben sowieso niet zo'n Borsato fan.
    niet zo tof doen
    pi_77430861
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:23 schreef Anonymousz het volgende:
    kom op wes meer bewegen

Wes?
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:25:30 #296
    189430 Anonymousz
    pi_77430862
    ik denk dat wes ook gaat winnen
    pi_77430865
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:23 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik ook
    Ik hoop nog steeds op Kim. Maar hij heeft de likeable-factor zeg maar. De toppers schijnen ook succes te hebben.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:26:00 #298
    189430 Anonymousz
    pi_77430879
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wes?
    wes-ley
      Moderator vrijdag 29 januari 2010 @ 21:26:21 #299
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_77430891
    Geen Popstar, meer een Smartlappenstar.
    niet zo tof doen
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:26:41 #300
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77430902
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wes?
    Alane
    pi_77430922
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:26 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

wes-ley

Zo ver was ik ook

Oh help kan iemand een nieuwe openen Greys?
      vrijdag 29 januari 2010 @ 21:28:07 #302
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77430954
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:25 schreef Janetje het volgende:

[..]

Ik hoop nog steeds op Kim. Maar hij heeft de likeable-factor zeg maar. De toppers schijnen ook succes te hebben.
    Meestal wint zo'n cafezanger geen tv talentenjacht, dus ik zou het wel eens leuk vinden. En dat ie dan z'n single meteen op 100%NL kan promoten, helpt ook mee

3 x 10
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 januari 2010 @ 21:28:07 #303
    163650 Greys
    pi_77430955
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
    Geen Popstar, meer een Smartlappenstar.
    Ik vind Borsato ook geen Smartlappenstar
    Het is mijn genre niet (verre van) maar zo iemand valt ook gewoon onder een popstar.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')