whehehe wéér net niet de finale gehaaldquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:29 schreef widmfan7 het volgende:
Joshua kreeg wel veel hulp van anderen om hem heen om de finale te halen. De rest had dat niet.
Mag ik er dan ook Istuubbiijaah bij zingen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:
Als Joshua wint dan mag je me ophangen aan een touwtje en me als Piñata gebruiken
Je wil niet weten hoeveel tieners en twintigers van die muziek houdenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:24 schreef iPat het volgende:
We kunnen ervan uit gaan dat het tussen Wesley en Kim gaat.
Wesley:
Goede zanger, maar overduidelijk dat hij hierna alleen maar Nederlandstalige stamcafé hits gaat zingen. De nieuwe Nederlandse trots, waar 50+ ers geen genoeg van kan krijgen. In ons land is er helaas veel aandacht voor zo'n iemand. Jan Smit, Jeroen vd Boom, Nick & Simon, Marco Borsato. Het lijkt wel of ons land geen enkel woord Engels kan verstaan. Wesley zal zeker goed verkopen. Maar ik vind het niks.
Kim kan ook rock zingen, en is echt niet alleen maar geschikt voor die boerige Ilse de Lange muziek hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:24 schreef iPat het volgende:
Kim:
Goede zangeres, zal proberen de nieuwe Ilse Delange te worden, maar zal niet lukken. Concurrentie is te groot, en het is niet alsof ze iets vernieuwends heeft. Desondanks gun ik het haar veel liever dan Wesley. Dit is natuurlijk smaakgerelateerd, maargoed.
Gemiste kans voor de jury gister... ze hadden het er over dat Joshua door Dewi omhoog werd getrokken in hun duet. Maar Kristel werd duidelijk door Bart naar beneden getrokken, dat zeiden ze niet (of wilden ze Bart niet aandoen).quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Kristel is niks, die was 2 keer slecht gister, die kroegstem van haar is ook niet commercieel genoeg en haar uiterlijk zit dan ook al niet mee.
Ik denk dat ze vinden dat Kristel zich daar wel overheen moet kunnen zetten, omdat ze zoveel beter van haar gewend zijn. Ze moet met een amateur kunnen zingen, dat idee?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:25 schreef ranja het volgende:
Maar Kristel werd duidelijk door Bart naar beneden getrokken, dat zeiden ze niet (of wilden ze Bart niet aandoen).
quote:Op maandag 25 januari 2010 13:14 schreef Anonymousz het volgende:
Wesley kan beter in de kroeg zingen
Geen engelse maar nederlandse nummer zingen
nee die doet straks gewoon weer mee met XFactor of de volgende editie van Idols, Popstars, So you think you can sing, Starmaker, Singing Bee etcquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:29 schreef ClearGreen het volgende:
De carrière van Dewi is nu ook wel voorbij denk ik zo.
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee die doet straks gewoon weer mee met XFactor of de volgende editie van Idols, Popstars, So you think you can sing, Starmaker, Singing Bee etc
Déon, een van de leden van RED!, heeft ook soortgelijke uitspraken gedaan. Vandaar dat ik nu denk.. Of het nou Wesley, Kim, of wie dan ook wordt, ze gaan het toch niet maken.quote:Bij deze zal ik me eens wagen aan een eenmalige column. Een eerlijk en oprecht stukje schrijven.
Zo aan het einde van het jaar, met voor mij een welverdiende skivakantie voor de boeg, gaat bijna iedereen terugblikken op het afgelopen jaar. Bijna iedereen… Ik niet. Ik zou graag van de gelegenheid gebruik willen maken om terug te kijken op de, TOT NU TOE, laatste periode in mijn leven. Velen die deze column nu lezen kennen mij uit een ‘ver’ verleden van het medium dat televisie heet. Voor jullie zal mijn blik op de hieronder genoemde zaken nieuw zijn. Mensen die dicht bij mij staan zullen direct begrijpen waarover ik het heb. Ik ben me er terdege van bewust dat dit stukje schrijven ook negatieve reacties op zal leveren. Het zal mij eerlijk gezegd, met het oog op de eerder genoemde skivakantie, een ‘Bratwurst’ wezen…
3 Jaar geleden heb ik me, op aandringen van vooral mijn moeder, ingeschreven voor de audities van So You Wannabe A Popstar. In tegenstelling tot wat veel mensen die in hetzelfde schuitje hebben gezeten vaak met valse bescheidenheid suggereren, was dit bij mij echt op aandringen van naasten. Ik zong op dat moment af en toe een Hollandse meezinger achter de bar bij de Cartoon, wist totaal niet wat ik wilde ten aanzien van de muziek en ik moest nog 19 worden. 18… Een leeftijd waarop je de wijsheid in pacht hebt en weet wat goed voor je is. Sure! Clichés zijn clichés omdat het stuk voor stuk waarheden zijn. Dus ook, “al doende leert men”. Zo heb ik dus ook geen spijt van de dingen die ik heb gedaan. Spijt is niet het goede woord. Ik had het graag anders willen doen als ik toen wist wat ik nu weet(hoe politiek correct kun je zijn?).
Bij een betreffend televisieprogramma word je door alles wat om zo’n show heen hangt gebombardeerd tot een tijdelijke ster. Tijdens de eerste meeting met de 9 andere finalisten hoor ik een aantal bobo’s van SBS 6 nog tegen ons zeggen: “Jullie weten niet wat je te wachten staat, er gaan gekke dingen gebeuren” en gelijk hadden ze. Wisten en weten zij dat echter wel? Ik doel hiermee op het duikplank-effect. Je wordt door alles en iedereen omhoog geschreeuwd en getrokken en uiteindelijk val je heel diep weer naar beneden. De weg naar boven gaat in moordend tempo. Per 3 treden zou je kunnen zeggen. Daarentegen duurt het iets langer voordat je weer in het water flikkert. Maar die klap komt. Het ligt grootendeels aan jezelf of dat pijn gaat doen. Ik kwam schuin in het water en had, achteraf gezien, hooguit wat blauwe plekjes. Hoe graag sommige mensen ook hadden willen zien dat ik plat op mijn buik terecht was gekomen…
Op dit moment dienen er weer talloze vergelijkbare programma’s zich aan. “Doar hedde er wir zo inne” is in Brabant een veel gehoorde zin. Veel van de kandidaten komen in aanraking met het bovengenoemde probleem. Ik ben gelukkig een stukje wijzer uit het water geklommen, maar nadat ik me heb afgedroogd ben ik tot de conclusie gekomen dat voor mij het doorbreken in de muziek niet zo per se meer hoeft. Ik heb sinds het programma een aantal foute keuzes gemaakt waardoor het minder is gegaan dan ik had gehoopt. In dat opzicht steek ik absoluut hand in eigen boezem.
Anderzijds ben ik van mening dat je na afloop van een dergelijke ervaring nooit alleen de goede keuzes kunt maken. Ik wil de naïeve mensen onder ons er even op attenderen dat er vanuit SBS geen enkele begeleiding is geweest na afloop van het programma. Hoe moet je omgaan met adoratie van een hoop puberende meiden? Hoe ga je om met de media? Is er nog een stukje mentale begeleiding? Wat is de sturing ten aanzien van de muziek? Zomaar wat dingetjes. Nee hoor, de dames en heren van SBS hadden het te druk met het tellen van het geld. Want geloof me, er zijn wat smsjes voor de 10 finalisten binnen gekomen…
Vervolgens maakt SBS (in de ogen van het publiek is dat de jury) een selectie van 10 mensen voor de volgende sessie. Wat sommige mensen niet weten is dat er in het huidige PopstarCircus 2 verdwaalde mensen (Robin en Dewi) uit een eerdere Idols in zitten. Zij hebben in het verleden al een aantal liveshows meegedraaid. Jaja, de mensen die het nu wederom volgen weten het wel! Zet daarnaast nog de dochter van Robert ten Brink en de schoonbroer van 3FM dj Gerard Ekdom en bijna de helft is compleet. Vele mensen vinden het dan ook doorgestoken kaart. Iets wat ik altijd langs de lijn bij voetbalclub Braakhuizen of in de kroeg heb bestreden. Maar wanneer ik nog eens over de bovengenoemde letters zoef, begin ik ernstig aan mezelf te twijfelen…
Je moet sterk in je schoenen staan om hier allemaal goed mee om te kunnen gaan. Zonder namen te noemen uit ‘onze’ Popstars-serie weet ik dat ik niet de enige ben die met deze gevoelens te maken heeft gehad. Absoluut frustreert het me nog regelmatig, maar het is niet zo dat ik hier nog wakker van lig. Nu wel natuurlijk, om deze column te schrijven.
quote:Single Popstars-winnaar is tranentrekker
AMSTERDAM - De winnaar van Popstars brengt dit jaar een echte ballad uit als eerste single.
Kim, Kristel, Wesley óf Joshua gaat proberen de hitlijsten te bestormen met het nummer You Raise Me Up, waarvan het origineel van Celtic Woman is.
De jury van het programma is in ieder geval vastbesloten om een hit te scoren met de winnaar. "We willen dat Popstars wordt afgesloten met een act die op nummer één komt", vertelde Maurice Wijnen tijdens de halve finale van het programma.
Na vrijdagavond zal duidelijk worden of dit inderdaad is gelukt...
Bij het eerste couplet moest ik direct denken aan Tränen lügen nichtquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
De single van de Popstars winnaar wordt 'You Raise Me Up', o.a. gezongen door Josh Groban:
Nou, dat wordt dus niet Joshua of Kristel denk ik.
En Wesley misschien, maar dan in een Nederlandstalige versie hiervan.
Maar het lijkt me echt een nummer voor Kim. Jakkie. Ik vind Kim saai![]()
[..]
quote:'Wesley wint Popstars'
AMSTERDAM - Wesley wint de finale van Popstars. Dat denkt het overgrote deel van de stemmers, 62 procent, op www.prive.nl.
In de poll, waar ruim 5500 mensen aan meededen, eindigde Kim met 23 procent op een tweede plaats, gevolgd door Kristel en als laatste Joshua.
De finale wordt vanavond uitgezonden op SBS 6. De winnaar zal een solist zijn, in tegenstelling tot de vorige keer: toen bleef het zangtrio Brandi, Déon en Steffie over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
ja want héél nederland heeft een week in ongelooflijk veel spanning gezeten!! het was het gesprek van de dag! De media stond er VOL van *flitst een paar fakekrantberichten in beeld*. We tellen af: 10, 9 etcquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
Zin in vanavond, ik verwacht veel poppenkast omdat het natuurlijk dé finale is
![]()
Héél Nederland kijkt
Ik denk dat ze nu vanaf 100 gaan aftellenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja want héél nederland heeft een week in ongelooflijk veel spanning gezeten!! het was het gesprek van de dag! De media stond er VOL van *flitst een paar fakekrantberichten in beeld*. We tellen af: 10, 9 etc
Ik denk ook dat Wesley gaat winnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Iemand ooit weer wat van gehoord na de eerste verplichte single?
Ik denk ook dat Wesley wint.
bronquote:AMSTERDAM - Kort geleden stond Robin Zijlstra nog voor anderhalf miljoen kijkers bij Popstars, nu is hij aan het werk bij de drogist.
De zanger/acteur lacht: „Een vriend van mij is eigenaar van een filiaal in Amsterdam. Hij had nog iemand voor twee dagen nodig. Ach, waarom niet, dacht ik.”
Robin werd vlak voor de kwartfinales uitgeschakeld bij Popstars. „Jammer, maar mijn doel was ook om met mijn zang meer de publiciteit op te zoeken. Dat is gelukt. Ik ben in gesprek met een aantal producenten. Ik zal muzikaal een iets andere kant op gaan. En misschien is presenteren leuk.”
Yupquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Ik vind het juist wel prettig dat Robin zich daar niet te goed voor voelt om gewoon twee dagen in een drogist te gaan werken. Zoveel muzikanten zijn er niet die er van kunnen leven. Het siert hem wel.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:15 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Yup. Hij is iig realistisch. Sommige beginnende artiesten blijven na hun 15 minutes of fame in een soort fantasiewereldje rondhangen.
Ik vond het in dat berichtje een beetje denigrerend klinken, maar misschien las ik dat er gewoon zelf in hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij moet immers ook gewoon z'n rekeningen betalen lijkt me. Dus ja waarom niet
Nou dat nog niet, maar stiekem ben ik gewoon razend nieuwsgierig naar hoe alle vier de kandidaten You Raise Me Up gaan doenquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
(En heeeeel stiekem denk ik aan een geheim complotje, dat straks blijkt dat Wesley dit gewoon echt supergoed kan zingen en dat ze daarom dit nummer hebben gekozen.... Als ze nu een Nederlandstalige single hadden gekozen had iedereen gegild dat het doorgestoken kaart was, maar op deze manier komen ze er mee weg)
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het in dat berichtje een beetje denigrerend klinken, maar misschien las ik dat er gewoon zelf in hoor
Ik was zoals je weet best fan van Kristel, het was een van mijn favorietenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het trouwens erg mooi zoals Westlife het zingt, omdat ze met meer stemmen zijn, mooiKan dit nummer ook best een paar keer vanavond aanhoren
Weet alleen niet of ik Kristel's barstem hierbij mooi zal vinden.
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja want héél nederland heeft een week in ongelooflijk veel spanning gezeten!! het was het gesprek van de dag! De media stond er VOL van *flitst een paar fakekrantberichten in beeld*. We tellen af: 10, 9 etc
Ik gun het Kristel meer dan Wesleyquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was zoals je weet best fan van Kristel, het was een van mijn favorieten
Maar ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit nummer goed voor haar is. Daarom denk ik ook dat zij sowieso niet zal winnen, net als Joshua!
Ik ben bang dat je daarmee de aanstaande finale treffend samenvat.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon "goed", niet meer, niet minder. Kim blaast erover heen, maar het SBS-volk geniet van een type als Wesley, dan maakt het niet uit dat Kim 10 keer beter zingt, dat zoeken mensen niet.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:55 schreef Anonymousz het volgende:
Eff een warming up
vanaf 1.33/1.34
tot over een half uur Isturbija's van me
En ik denk eerlijk gezegd dat het niets te maken heeft met wat 'het SBS volk' wil, maar dat Kim gewoon een vreselijk goede zangeres is maar daar zijn er zoveel van en dat ze in Wesley een gat in de markt zien. Een nieuwe Hazes, een jonge Topper, vul maar in. Of het je smaak is (de mijne niet) is een tweede, maar als ik producent van dit programma was ging ik op mijn blote knietjes duimen dat Wesley ging winnen van Kim vanavond. Daar is commercieel gezien gewoon veel meer uit te halenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:18 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daarmee de aanstaande finale treffend samenvat.
mwah na vanavond kijkt heel nederland weer uit naar Oeri Gellertquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:09 schreef StephanL het volgende:
Vanavond alweer de finale, word afkicken volgende week.
Volgende week begint x factorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:09 schreef StephanL het volgende:
Vanavond alweer de finale, word afkicken volgende week.
datte dusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week begint x factorwat nou afkicken
Ohjah vanaf 5 februari. Veel leuker dan XFactorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:10 schreef SwitSok het volgende:
[..]
mwah na vanavond kijkt heel nederland weer uit naar Oeri Gellert
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik denk eerlijk gezegd dat het niets te maken heeft met wat 'het SBS volk' wil, maar dat Kim gewoon een vreselijk goede zangeres is maar daar zijn er zoveel van en dat ze in Wesley een gat in de markt zien. Een nieuwe Hazes, een jonge Topper, vul maar in. Of het je smaak is (de mijne niet) is een tweede, maar als ik producent van dit programma was ging ik op mijn blote knietjes duimen dat Wesley ging winnen van Kim vanavond. Daar is commercieel gezien gewoon veel meer uit te halen
ben je op je hoofd gevallen ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ohjah vanaf 5 februari. Veel leuker dan XFactor
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week begint x factorwat nou afkicken
dus pisces ziet ik volgende week in het SC-topic van X-Factor?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk, ook al die verschillende categorieën
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
dus pisces ziet ik volgende week in het SC-topic van X-Factor?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als er veel beweging in de SC zit denk ik van wel ja
Uri Geller is Magie voor beginners, altijd leuk om te zien.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:25 schreef Anonymousz het volgende:
ISTURBIAAAAAAAAAAAA
ga je dan ook met een toverdoos van de bart smit(of lepel) voor de tv zitten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Uri Geller is Magie voor beginners, altijd leuk om te zien.
Nee ben niet op mijn achterhoofd gevallen.
alt+s is altijd al opslaan geweestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik zit klaar om te kijken hoe Wesley wint en volgende week weer lachen met audities bij XFactor.
En alt-s werkt niet meer, dat is toch snelinvoer? Ik deed het altijd zo automatisch dat ik het opeens niet meer weet, of het werkt niet dus.
Ja met mijn magische kaarten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
ga je dan ook met een toverdoos van de bart smit(of lepel) voor de tv zitten?
oke... ik geloof je op je woord
Uh volgens mij was het hier snelinvoer, of ben ik nou gek geworden? Ja in word is het opslaan.quote:
ohquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh volgens mij was het hier snelinvoer, of ben ik nou gek geworden? Ja in word is het opslaan.
ik denk andersomquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk wel raar een finale met 4 mensen, of gaat er eerst 1 een en daarna weer 2?
Misschien is het wel zijn beroepquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
En daar is de danser weer.
echt stom dat ze zo snel eruit gingquote:
tuurlijk...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:36 schreef Anonymousz het volgende:
de danser is wel populair geworden door ons
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
echt stom dat ze zo snel eruit ging
Daar komt straks die danser weer onder vandaan denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Die jurk van Nance, hoe heet die pinda chick die ooit het Songfestival deed, Linda Wagenmakers?Same dress
hier doetie het wel (onder IE)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
Oh en ik heb de faq gevonden en snel invoeren is inderdaad altS, maar bij mij werkt het dus opeens niet meer.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar komt straks die danser weer onder vandaan denk ik
Ik gebruik Chrome en daar werkte het altijd, in FF niet trouwens. Anders maar even IE opstarten dan.quote:
eensquote:
Die zijn gewoon weggestuurd hoor. Als wij bij Idols al 2 uur te vroeg waren, werden we het mediapark afgestuurd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
In slaapzakken voor de deur, yeah right, dan ben je wel gek.
in chrome en FF krijg ik t niet voor elkaar... dan krijg ik schermpje om op te slaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gebruik Chrome en daar werkte het altijd, in FF niet trouwens. Anders maar even IE opstarten dan.
Vreemd, bij mij werkte het in Chrome iig altijd wel. Maar goed, dan maar even IE. Die is wel een stuk trager zeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
in chrome en FF krijg ik t niet voor elkaar... dan krijg ik schermpje om op te slaan
zeker, Chrome is een heeeeeeel stuk snellerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij werkte het in Chrome iig altijd wel. Maar goed, dan maar even IE. Die is wel een stuk trager zeg.
Ik vind die jurk niet zo heel lelijk, maar hij had strapless moeten zijn, niet met die stomme bandjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja die jurk van nance is echt megalelijk. Kim ziet er leuk uit met dat haar zo
dat komt omdat het tig keer is herhaaldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
6 maanden Popstars, kolere, idd ik herinner me de voorrondes nog hartje zomer
mee eensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja die jurk van nance is echt megalelijk. Kim ziet er leuk uit met dat haar zo
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat komt omdat het tig keer is herhaald
Toen was het nog warm, en ik was nog bruinquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
6 maanden Popstars, kolere, idd ik herinner me de voorrondes nog hartje zomer
sorry dat ik het zegt maar engels past niet bij wesleyquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat Wesley iig voor Kim gaat met 'You raise me up', dan blaast ze er overheen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:51 schreef Janetje het volgende:
Dat kapsel van Gerard..
Het is toch eigenlijk best erg, dat dit de finale van een talentenshow gehaald heeft. Als dit het niveau is van het nog onontdekte talent in Nederland...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
Ach, Joshua is toch wel wat beter geworden dan in het begin, tenminste hij is wat vlotter, het zingen is nog steeds niet om over naar huis te schrijven.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:53 schreef MaLo het volgende:
Joshua's laatste optreden in Popstars begint nu
Hij valt de eerste ronde af vanavondquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Que?
Iedereen z'n laatste optreden toch? Of komt er na vanavond nog meer Popstars
niet?quote:
meerdere optredens vandaagquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Que?
Iedereen z'n laatste optreden toch? Of komt er na vanavond nog meer Popstars
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk best erg, dat dit de finale van een talentenshow gehaald heeft. Als dit het niveau is van het nog onontdekte talent in Nederland...
quote:
ach het geeft niksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh excuus, ik dacht dat ze allemaal tot het laatst bleven
Hij doet me denken aan zo'n Dickens-figuur op een of andere manier.quote:
Dankquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef MaLo het volgende:
Ik heb Joshua trouwens nog nooit zo relaxed gezien als vanavond, volgens mij is de spanning ook bij de kandidaten al lang weg
Hoeriger bedoel je.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
Dat haar is om Kim wat minder tuttig te maken.
quote:
Dat zal het zijn ja, Joshua weet dat hij eigenlijk al meer dan het voor hem maximaal haalbare gehaald heeftquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al zo blij is dat hij de finale heeft gehaald, zeg nou zelf, Dewi weg gespeeld, dat is best knap met zijn zangkunsten
stiekem wel een beetje jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:04 schreef Adelante het volgende:
Ik ga bijna zeggen dat Joshua beter was
Nephaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef Janetje het volgende:
Zo is het leuk inderdaad, haar haar. Lang haar staat 'r goed.
Maar in dat filmpje was het net de make-up/-over barbie van een 12-jarige die net rouge ontdekt heeft.
Ach, ze noemen dat spul op Gerard z'n hoofd ook een kapselquote:
haar neus wordt langerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:08 schreef Marlalala het volgende:
Kristel was toch Patries haar favourite? Jokkebrok!
Patries is ook al oudquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
Patries brengt het alsof ze tegen een kleuter praat
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:08 schreef iBenny het volgende:
Patries brengt het alsof ze tegen een kleuter praat
Emily, van 15....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
Wie is die donkere sloerie links naast Wesley?
Joshua?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
Wie is die donkere sloerie links naast Wesley?
Nee, die was geen 15quote:
Hier gelukkig niet, droog (zelfs geen regen meer).quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
kijk ik ff naar buiten... is het helemaal wit
Hier niet hoor, geen vlok witte zooi.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
kijk ik ff naar buiten... is het helemaal wit
ik was net blij dat het helemaal weg wasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier gelukkig niet, droog (zelfs geen regen meer).
Whehehequote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:16 schreef SwitSok het volgende:
Het is btw te hopen dat Kim haar fans geen stem problemen hebben
Zou natuurlijk óók een verklaring kunnen zijn voor het feit dat ik hem nog nooit zo ontspannen heb gezienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:17 schreef jack4ya het volgende:
We kijken hier met 4, en alle 4 hadden we het idee dat Joshua playbackte!
Wij ook allebei hierquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:17 schreef jack4ya het volgende:
We kijken hier met 4, en alle 4 hadden we het idee dat Joshua playbackte!
ikke iig welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Nou, de mensen die naar Popstars kijken gaan denk ik niet naar Uri Keller kijken, die gaan verder met X-Factor.
Ik wil X-Factor, mijn vriend Uri Geller. Dat wordt nog een strijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Nou, de mensen die naar Popstars kijken gaan denk ik niet naar Uri Keller kijken, die gaan verder met X-Factor.
"Durf jij te kijken???"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Je hebt nog 7 dagen om je voor te bereiden!quote:
Van mij ook hoor. Niet mijn genre, maar hij doet het gewoon het beste van alle finalistenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
Van mij mag Wesley wel winnen, ik blijf het zeggen, aardige gozer, geen kapsones en hij zingt goed.
en een leuk koppiequote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
Van mij mag Wesley wel winnen, ik blijf het zeggen, aardige gozer, geen kapsones en hij zingt goed.
Oe dat is een goed argument ja, mijn vriend HAAT Sletty Brardquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Durven wel, maar willen niet, stom gedoe. En dan die walgelijke Patty Brard erbij. bah.
Ja, leuke gozer, maar vind wel dat Kristel moet winnenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
Extra batterijen in huis halen zodat ik 'm zéker weten kan overzetten zodra het begint.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt nog 7 dagen om je voor te bereiden!
Ik ook, dat vind ik zo'n mooi nummer. Of anders Vrij zijn ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
Ik had liever nog een keer 'Zij' gehoord
of afscheid nemen bestaat nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
Ik had liever nog een keer 'Zij' gehoord
Verrassend en origineel ookquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef Adelante het volgende:
He, de zus van de danser en met een viool!
Anders is het erg Leids denk ik hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
Hij articuleert wel steeds zo overdreven, hebben ze hem zeker gezegd dat hij dat moet doen.
Dat zeker!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:24 schreef Anonymousz het volgende:
de beste tot nu toe
Niet helemaal halverwege, maar hij pakte hem wel heel snel weer opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:24 schreef MaLo het volgende:
Gaat dat met de timing nu wel helemaal goed???
Ik hoop nog steeds op Kim. Maar hij heeft de likeable-factor zeg maar. De toppers schijnen ook succes te hebben.quote:
wes-leyquote:
quote:
Meestal wint zo'n cafezanger geen tv talentenjacht, dus ik zou het wel eens leuk vinden. En dat ie dan z'n single meteen op 100%NL kan promoten, helpt ook meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op Kim. Maar hij heeft de likeable-factor zeg maar. De toppers schijnen ook succes te hebben.
Ik vind Borsato ook geen Smartlappenstarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
Geen Popstar, meer een Smartlappenstar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |