Zou natuurlijk óók een verklaring kunnen zijn voor het feit dat ik hem nog nooit zo ontspannen heb gezienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:17 schreef jack4ya het volgende:
We kijken hier met 4, en alle 4 hadden we het idee dat Joshua playbackte!
Wij ook allebei hierquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:17 schreef jack4ya het volgende:
We kijken hier met 4, en alle 4 hadden we het idee dat Joshua playbackte!
ikke iig welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Nou, de mensen die naar Popstars kijken gaan denk ik niet naar Uri Keller kijken, die gaan verder met X-Factor.
Ik wil X-Factor, mijn vriend Uri Geller. Dat wordt nog een strijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Nou, de mensen die naar Popstars kijken gaan denk ik niet naar Uri Keller kijken, die gaan verder met X-Factor.
"Durf jij te kijken???"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef Karina het volgende:
Je hebt nog 7 dagen om je voor te bereiden!quote:
Van mij ook hoor. Niet mijn genre, maar hij doet het gewoon het beste van alle finalistenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
Van mij mag Wesley wel winnen, ik blijf het zeggen, aardige gozer, geen kapsones en hij zingt goed.
en een leuk koppiequote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
Van mij mag Wesley wel winnen, ik blijf het zeggen, aardige gozer, geen kapsones en hij zingt goed.
Oe dat is een goed argument ja, mijn vriend HAAT Sletty Brardquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Durven wel, maar willen niet, stom gedoe. En dan die walgelijke Patty Brard erbij. bah.
Ja, leuke gozer, maar vind wel dat Kristel moet winnenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
Extra batterijen in huis halen zodat ik 'm zéker weten kan overzetten zodra het begint.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt nog 7 dagen om je voor te bereiden!
Ik ook, dat vind ik zo'n mooi nummer. Of anders Vrij zijn ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
Ik had liever nog een keer 'Zij' gehoord
of afscheid nemen bestaat nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
Ik had liever nog een keer 'Zij' gehoord
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef Adelante het volgende:
He, de zus van de danser en met een viool!
Anders is het erg Leids denk ik hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
Hij articuleert wel steeds zo overdreven, hebben ze hem zeker gezegd dat hij dat moet doen.
Dat zeker!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:24 schreef Anonymousz het volgende:
de beste tot nu toe
Niet helemaal halverwege, maar hij pakte hem wel heel snel weer opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:24 schreef MaLo het volgende:
Gaat dat met de timing nu wel helemaal goed???
Ik hoop nog steeds op Kim. Maar hij heeft de likeable-factor zeg maar. De toppers schijnen ook succes te hebben.quote:
wes-leyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |