Dan zie ik het zo wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik probeer er een foto van te maken, maar zo'n grote spiegel heb ik niet
Da's nou lief, om daar aan te denken!quote:
Ja ik kom alleen, is niet zo Vriendjes dingetje denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan zie ik het zo wel.
Kom je alleen trouwens?
Beeq, als je zin hebt hè, kom je dan?
*proestquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Misschien staat het morgen op de voorpagina van de Telegraaf en kun je dinsdag meelopen in de stille tocht.
Gelijk de koffer in?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als alles vanaf nu wél goed gaat, komt IaN ergens tussen 8 en 9 aan op Utrecht.
Aangezien ik daar heul op hem ga staan wachten (maar niet vanaf 6 uur omdat ik het gelukkig op tijd weet), weet ik nog niet of we jullie gaan zien vanavond![]()
Als het niet nóg later wordt wel natuurlijk!
Ik mag niet mee van Gert!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kunnen we niet meeten op het station ofzo trouwens
Om 6 uur zijn liesje en ik op het station.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kunnen we niet meeten op het station ofzo trouwens
Coos het is voor jou vooral dat rot stuk lopen he in Utrecht waar je moeite mee heb,quote:
Niet te veel eten he, want met een volle maag loopt alles niet zo soepeltjesquote:
Ja, dat weet ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Om 6 uur zijn liesje en ik op het station.
Fluiter het is maar een paar honderd meter, heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Coos het is voor jou vooral dat rot stuk lopen he in Utrecht waar je moeite mee heb,
kun je niet iets regelen om met Liesje en Remlof de treintaxi te nemen.
Ohja, etenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niet te veel eten he, want met een volle maag loopt alles niet zo soepeltjes![]()
Oh Mera volgens mij ben je nu al strontzenuwachtig hahaha, echt wens jullie heel veel plezier met elkander
Ja, we moeten jullie even zien voordat jullie gaan nestelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikMaar dan ben ik er nog niet, ik ga nu van de gelegenheid misbruik maken om mijn love shag nog een beetje beter op orde te krijgen
![]()
Het was ook niet gemeend, we zien jullie vast nog wel daar, maar wel laat. En kort
Wellicht issie al onderweg om maar heel zeker te zijn dat hij op tijd isquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:19 schreef Noek het volgende:
Is Pietje zijn schoenen aan het poetsen ofzo?
Het regent hier ook.quote:
Volgens de site van Stairway zelf ligt het NS-station er pal naast en volgens OV-planner is het 7 minuten lopenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fluiter het is maar een paar honderd meter, heb ik me laten vertellen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wellicht issie al onderweg om maar heel zeker te zijn dat hij op tijd is![]()
Vanavond kan het ook sneeuwen.quote:
Het station is groot, je bent wel een paar minuten bezig om van het spoor naar buiten te lopen, ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de site van Stairway zelf ligt het NS-station er pal naast en volgens OV-planner is het 7 minuten lopen
Dat laatste klopt. Maar het is simpel, eigenlijk een rechte lijn vanaf de eerste uitgang aan de rechterkant als je de stationshal uitloopt richting het centrum.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de site van Stairway zelf ligt het NS-station er pal naast en volgens OV-planner is het 7 minuten lopen
Ohjaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Maar het is simpel, eigenlijk een rechte lijn vanaf de eerste uitgang aan de rechterkant als je de stationshal uitloopt richting het centrum.
Jammer want ik weet dat je het niet leuk vond omdat iedereen elkaar al wel kende maar ik denk dat het niks uitmaakt vanavond. Mocht je je nog bedenken dan....jeweetz.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanavond kan het ook sneeuwen.
Het lijkt me heel leuk om te komen, maar ik ben al zo uithuizig dit weekend en kan niet eerder dan half 8 van huis.
Ik zit hier wel mee te genieten van jullie vantevoren genieten
Dat kan natuurlijk, moge duidelijk zijn dat ik bijna nooit met de trein reisquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het station is groot, je bent wel een paar minuten bezig om van het spoor naar buiten te lopen, ja.
En een inlegkruisjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Jammer want ik weet dat je het niet leuk vond omdat iedereen elkaar al wel kende maar ik denk dat het niks uitmaakt vanavond. Mocht je je nog bedenken dan....jeweetz.
Vanavond sneeuw.Ik neem mijn creditcard wel mee.
Niet iedereen toch, en IaN heeft überhaupt nog nooit gemeetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Jammer want ik weet dat je het niet leuk vond omdat iedereen elkaar al wel kende maar ik denk dat het niks uitmaakt vanavond. Mocht je je nog bedenken dan....jeweetz.
Vanavond sneeuw.Ik neem mijn creditcard wel mee.
Ah, paraplu mee! Tegen regen en hooligans!quote:
Ligt eraan hoe laat ik daar ben. Ik laat wel ff wat wetenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ja jemig Mera jij en Ian komen gewoon hoor!
En waarom kom je niet even wat drinken in de stairway voordat je hem ophaalt?
En jammer Deisyy, had het leuk gevonden als je was gekomen.
Klaar!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, paraplu mee! Tegen regen en hooligans!
Haar en kleren voor elkaar nu trouwens? De tijd begint te dringen!![]()
Ok, trein half uur later.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:29 schreef liesje1979 het volgende:
Als iedereen zo laat komt neem ik ook een trein later hoor!
Half 7 remlof?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:32 schreef Ian_Nick het volgende:
PS2: Geen gezeik over foto's (static-principe),
Dramaaaaaaaa's!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:34 schreef Noek het volgende:
Wat een ongeorganiseerde kutbende. Hidi, kom jij nog wel?
Die kaartjes-automaten zijn levensgevaarlijk. Voor je het weet word je een retour Sittard aangesmeerd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Klaar!
Ik ga ook zo want ik moet nog een kaartje kopen. Daar neem ik altijd ruim de tijd voor. Zo lang dat bejaarden altijd beginnen te klagen. Die mep ik dan weer neer met mijn plu.
Ja. En ook de route huis naar station en vice versa is killing plus dat ik niet lang kan staan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Coos het is voor jou vooral dat rot stuk lopen he in Utrecht waar je moeite mee heb,
kun je niet iets regelen om met Liesje en Remlof de treintaxi te nemen.
Coos ik weet het van de vorige meet dat dit je weerhield om te gaan, heel jammer dat je hier mee zit..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:38 schreef Coos het volgende:
Ja. En ook de route huis naar station en vice versa is killing plus dat ik niet lang kan staan.
Coos, de Stairway is wat je noemt een zit-caféquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. En ook de route huis naar station en vice versa is killing plus dat ik niet lang kan staan.
wtf, starbucks op Utrecht CS?quote:
ik zorg wel voor Coos vanavondquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Coos ik weet het van de vorige meet dat dit je weerhield om te gaan, heel jammer dat je hier mee zit..
dankjewelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dag lieverd.
Veel plezier met elkaar.
Fijne week verder.
Ik denk dat ik blij moet zijn als ie heul wíl blijvenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:20 schreef willem-jozef het volgende:
veel plezier, silvia!
mocht ie heel vervelend zijn (ian); geen medelijden en 'm niet laten logeren![]()
doei
Tuurlijk blijft ie...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij moet zijn als ie heul wíl blijven![]()
maar tnx![]()
hundchenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:32 schreef hondjes het volgende:
Treintaxi heeft geen zin..Coos, het is vlak naast het station...
Het grootste stuk is van trein door Hoog-Catharijne , naar de uitgang..
en heb daar nog nooit een trein taxi zien rijden..![]()
Beetje gevaarlijk met winkelend publiek..
Als hij eenmaal gekomen is wil hij nooit meer wegquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij moet zijn als ie heul wíl blijven![]()
maar tnx![]()
mehehequote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij eenmaal gekomen is wil hij nooit meer weg![]()
Veel plezier iedereen !
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:19 schreef Noek het volgende:
Is Pietje zijn schoenen aan het poetsen ofzo?
Ga je lopen dan vanaf Gouda?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, ik ga 18u niet redden. Maar voor 19u ben ik er
.
Kom niet vanuit Gouda.quote:
Veel plezier bij de meet allemaal straksquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:03 schreef Jian het volgende:
Have a lot of fun people en in voorkomende gevallen, neuk ze
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En wordt t dan altijd neuken daar???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |