Dan zie ik het zo wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik probeer er een foto van te maken, maar zo'n grote spiegel heb ik niet
Da's nou lief, om daar aan te denken!quote:
Ja ik kom alleen, is niet zo Vriendjes dingetje denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan zie ik het zo wel.
Kom je alleen trouwens?
Beeq, als je zin hebt hè, kom je dan?
*proestquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Misschien staat het morgen op de voorpagina van de Telegraaf en kun je dinsdag meelopen in de stille tocht.
Gelijk de koffer in?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als alles vanaf nu wél goed gaat, komt IaN ergens tussen 8 en 9 aan op Utrecht.
Aangezien ik daar heul op hem ga staan wachten (maar niet vanaf 6 uur omdat ik het gelukkig op tijd weet), weet ik nog niet of we jullie gaan zien vanavond![]()
Als het niet nóg later wordt wel natuurlijk!
Ik mag niet mee van Gert!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kunnen we niet meeten op het station ofzo trouwens
Om 6 uur zijn liesje en ik op het station.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kunnen we niet meeten op het station ofzo trouwens
Coos het is voor jou vooral dat rot stuk lopen he in Utrecht waar je moeite mee heb,quote:
Niet te veel eten he, want met een volle maag loopt alles niet zo soepeltjesquote:
Ja, dat weet ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Om 6 uur zijn liesje en ik op het station.
Fluiter het is maar een paar honderd meter, heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Coos het is voor jou vooral dat rot stuk lopen he in Utrecht waar je moeite mee heb,
kun je niet iets regelen om met Liesje en Remlof de treintaxi te nemen.
Ohja, etenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niet te veel eten he, want met een volle maag loopt alles niet zo soepeltjes![]()
Oh Mera volgens mij ben je nu al strontzenuwachtig hahaha, echt wens jullie heel veel plezier met elkander
Ja, we moeten jullie even zien voordat jullie gaan nestelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikMaar dan ben ik er nog niet, ik ga nu van de gelegenheid misbruik maken om mijn love shag nog een beetje beter op orde te krijgen
![]()
Het was ook niet gemeend, we zien jullie vast nog wel daar, maar wel laat. En kort
Wellicht issie al onderweg om maar heel zeker te zijn dat hij op tijd isquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:19 schreef Noek het volgende:
Is Pietje zijn schoenen aan het poetsen ofzo?
Het regent hier ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |