Dat wordt een lange dag tot 1700quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hondjes komt ook misschien nog even![]()
En Stefan![]()
En Deisy![]()
En mijn god wat ben ik nerveus
Nou, niet zo.quote:
Wat wil je dan wel?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil niet de hele dag in de trein zitten en dan half dood en half verkreukeld op de meet verschijnen met mijn stomme hoofd
Wat ik al niet over heb voor jullie entertainmentquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
Geeft niks. Ik ga zo lekker fietsen en trainen.
En terwijl ik daar dan fiets, is Ian al onderweg! Ieks!![]()
Ja, gooi het er maar even uitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ze zijn zo zenuwachtig, die Ian en Mera.
Dat zeg ik hier maar even nietquote:
Echt hèquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ze zijn zo zenuwachtig, die Ian en Mera.
Oh, ik ook.quote:
Dementor is een beetje ziekigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!'
Hoezo komen Dementor en Juud niet?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:28 schreef sunny16947 het volgende:
Wil jullie even een hele fijne en leuke dag wensen.
Je komt toch wel even langs Hondjes? Leek me leuk!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:45 schreef hondjes het volgende:
Allemaal al gepakt en gezakt voor de meet, schone onderbroek bij je?
Mocht ik onverhoop verdwalen, veel plezier..., zal in gedachten bij jullie zijn
LOL stairwayquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je komt toch wel even langs Hondjes? Leek me leuk!
@Paul: Stairway.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:05 schreef HiDiHo het volgende:
Niemand uit Adam waarmee ik kan afspreken?
Iemandquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neem gewoon iemand mee joh!
Ja weet ik veel, je tante ofzoquote:
Ja, dat was ik zoiezo wan plan, maar ik dacht kunnen we samen reizen (ben nog nooit in stairway geweest)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, je tante ofzo![]()
Joh boeiend, er komen er wel meer alleen, zorg maar gewoon dat je er om een uur of 6 half 7 bent, dan is er wel wat volk
Volgens mij ben ik ook de enige die een fortuin kwijt is een reiskostenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
Volgens mij komt er niemand uit Amsterdam, Hidi.
Aan mij heb je helemaal geen hol, sorry.
Ik gok zomaar dat Ian iets meer kwijt is aan reiskosten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook de enige die een fortuin kwijt is een reiskosten![]()
En dat voor een paar uurtjes, want ik moet ook terug
Daar dacht ik aan toen ik het screef, maar het lijkt me sterk dat ie na de meet weer teruggaatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat Ian iets meer kwijt is aan reiskosten.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook de enige die een fortuin kwijt is een reiskosten![]()
En dat voor een paar uurtjes, want ik moet ook terug
Een week later welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar dacht ik aan toen ik het screef, maar het lijkt me sterk dat ie na de meet weer teruggaat
Maar als je het niet hebt, mop dan heb je het niet hè.quote:
Kom je nu mee, spuit 11!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:45 schreef Gert het volgende:
Utrecht ligt dan wel centraal maar niemand woont er echt in de buurt geloof ik.
Misschien kunnen we het beter ergens anders houden!
O ik zat meer aan A'dam te denken dan, om Hidi letterlijk tegemoet te komen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kom je nu mee, spuit 11!![]()
Volgende keer gewoon Eindhoven
Ik woon in de buurtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:45 schreef Gert het volgende:
Utrecht ligt dan wel centraal maar niemand woont er echt in de buurt geloof ik.
Misschien kunnen we het beter ergens anders houden!
Thanks, ik ben niet ziek hoor, ik was vorig weekend verkouden en aan t hoesten. Mijn lief begon gisteren te snotteren en was de halve nacht wakker omdat ie zijn neus moest snuiten. Nu ligt ie na een ontbijtje weer te pitten, met twee paracetemol in zijn buik. Hij draagt het als een man, grin....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dementor is een beetje ziekigDus Juud moet voor hem zorgen of is het intussen ook
![]()
Beterschap lieverds
Wat moeten we nou als er een horde woedende Nowlivers dit forum binnenvalt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Komers:
Pietjepuk007 (met z'n vriendin, de tafel)
Relmoppie (met beste FA-button op z'n vestje)
Gert (Groupie)
Noek (Jeroen Verhoeven Look alike)
Ja, voor mij ook 2 uurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een week later wel![]()
Ennuh, treinkaartje vanuit hier is ook heul nie goeikoop nie, en ook nog twee uur reizen.
Me cam aanzettenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat moeten we nou als er een horde woedende Nowlivers binnenvalt?
Haha, ik bedoel hier op Fok. Daarstraks zat er al een boze poster in het 'kom praten met Sly' topic.quote:
HiDiHo jij woont toch ergens bij Lelystad?quote:
Meer richting den helderquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
HiDiHo jij woont toch ergens bij Lelystad?
Kom jij toch ook dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik ga vragen of Bob zin heeft om te komen, die houdt denk ik wel van een RLS-meeting.![]()
Er komt al een Bob, Coos.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:50 schreef Coos het volgende:
Gert als je met de auto gaat kun je mij best effe oppikken!
Ahh...dus die pikt mij ook op.quote:
Ja?quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:04 schreef Stefan het volgende:
Ik hoor zo of en hoe laat ik in Utrecht moet zijn voor een afspraak. Daarna kan ik dan eindelijk Mera in mn armen sluiten
Je moet je nog scheren?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ergens is dat mooi, want ik heb echt nog een extra uurtje nodig![]()
Yvonne to the rescue!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat moeten we nou als er een horde woedende Nowlivers dit forum binnenvalt?
Die moet werken.quote:
Het komt vast goed, stom dat ik niet kan komen maar als ik het doe krijg ik morgen spijt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
IaN heeft nu al vertraging trouwens.![]()
Daardoor trein gemist en nu verwoed op zoek naar een andere oplossing![]()
Ergens is dat mooi, want ik heb echt nog een extra uurtje nodig![]()
En ergens ook weer niet, omdat ik nu heul niet weet hoe laat hij aankomt en of hij de meet nog wel haalt en alles
Misschien staat het morgen op de voorpagina van de Telegraaf en kun je dinsdag meelopen in de stille tocht.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het komt vast goed, stom dat ik niet kan komen maar als ik het doe krijg ik morgen spijt.
Wie gaan er knokken?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Misschien staat het morgen op de voorpagina van de Telegraaf en kun je dinsdag meelopen in de stille tocht.
Ja. Maar dat laat ik hem heul niet merken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Die moet werken.
Jij knijpt hem flink hè? Wordt vast heel leuk, ik hoop dat hij niet al te laat komt.
Dan zie ik het zo wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik probeer er een foto van te maken, maar zo'n grote spiegel heb ik niet
Da's nou lief, om daar aan te denken!quote:
Ja ik kom alleen, is niet zo Vriendjes dingetje denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan zie ik het zo wel.
Kom je alleen trouwens?
Beeq, als je zin hebt hè, kom je dan?
*proestquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Misschien staat het morgen op de voorpagina van de Telegraaf en kun je dinsdag meelopen in de stille tocht.
Gelijk de koffer in?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als alles vanaf nu wél goed gaat, komt IaN ergens tussen 8 en 9 aan op Utrecht.
Aangezien ik daar heul op hem ga staan wachten (maar niet vanaf 6 uur omdat ik het gelukkig op tijd weet), weet ik nog niet of we jullie gaan zien vanavond![]()
Als het niet nóg later wordt wel natuurlijk!
Ik mag niet mee van Gert!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kunnen we niet meeten op het station ofzo trouwens
Om 6 uur zijn liesje en ik op het station.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kunnen we niet meeten op het station ofzo trouwens
Coos het is voor jou vooral dat rot stuk lopen he in Utrecht waar je moeite mee heb,quote:
Niet te veel eten he, want met een volle maag loopt alles niet zo soepeltjesquote:
Ja, dat weet ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Om 6 uur zijn liesje en ik op het station.
Fluiter het is maar een paar honderd meter, heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Coos het is voor jou vooral dat rot stuk lopen he in Utrecht waar je moeite mee heb,
kun je niet iets regelen om met Liesje en Remlof de treintaxi te nemen.
Ohja, etenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niet te veel eten he, want met een volle maag loopt alles niet zo soepeltjes![]()
Oh Mera volgens mij ben je nu al strontzenuwachtig hahaha, echt wens jullie heel veel plezier met elkander
Ja, we moeten jullie even zien voordat jullie gaan nestelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikMaar dan ben ik er nog niet, ik ga nu van de gelegenheid misbruik maken om mijn love shag nog een beetje beter op orde te krijgen
![]()
Het was ook niet gemeend, we zien jullie vast nog wel daar, maar wel laat. En kort
Wellicht issie al onderweg om maar heel zeker te zijn dat hij op tijd isquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:19 schreef Noek het volgende:
Is Pietje zijn schoenen aan het poetsen ofzo?
Het regent hier ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |