Je komt toch wel even langs Hondjes? Leek me leuk!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:45 schreef hondjes het volgende:
Allemaal al gepakt en gezakt voor de meet, schone onderbroek bij je?
Mocht ik onverhoop verdwalen, veel plezier..., zal in gedachten bij jullie zijn
LOL stairwayquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je komt toch wel even langs Hondjes? Leek me leuk!
@Paul: Stairway.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:05 schreef HiDiHo het volgende:
Niemand uit Adam waarmee ik kan afspreken?
Iemandquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neem gewoon iemand mee joh!
Ja weet ik veel, je tante ofzoquote:
Ja, dat was ik zoiezo wan plan, maar ik dacht kunnen we samen reizen (ben nog nooit in stairway geweest)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, je tante ofzo![]()
Joh boeiend, er komen er wel meer alleen, zorg maar gewoon dat je er om een uur of 6 half 7 bent, dan is er wel wat volk
Volgens mij ben ik ook de enige die een fortuin kwijt is een reiskostenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
Volgens mij komt er niemand uit Amsterdam, Hidi.
Aan mij heb je helemaal geen hol, sorry.
Ik gok zomaar dat Ian iets meer kwijt is aan reiskosten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook de enige die een fortuin kwijt is een reiskosten![]()
En dat voor een paar uurtjes, want ik moet ook terug
Daar dacht ik aan toen ik het screef, maar het lijkt me sterk dat ie na de meet weer teruggaatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat Ian iets meer kwijt is aan reiskosten.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook de enige die een fortuin kwijt is een reiskosten![]()
En dat voor een paar uurtjes, want ik moet ook terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |