Een week later welquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar dacht ik aan toen ik het screef, maar het lijkt me sterk dat ie na de meet weer teruggaat
Maar als je het niet hebt, mop dan heb je het niet hè.quote:
Kom je nu mee, spuit 11!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:45 schreef Gert het volgende:
Utrecht ligt dan wel centraal maar niemand woont er echt in de buurt geloof ik.
Misschien kunnen we het beter ergens anders houden!
O ik zat meer aan A'dam te denken dan, om Hidi letterlijk tegemoet te komen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kom je nu mee, spuit 11!![]()
Volgende keer gewoon Eindhoven
Ik woon in de buurtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:45 schreef Gert het volgende:
Utrecht ligt dan wel centraal maar niemand woont er echt in de buurt geloof ik.
Misschien kunnen we het beter ergens anders houden!
Thanks, ik ben niet ziek hoor, ik was vorig weekend verkouden en aan t hoesten. Mijn lief begon gisteren te snotteren en was de halve nacht wakker omdat ie zijn neus moest snuiten. Nu ligt ie na een ontbijtje weer te pitten, met twee paracetemol in zijn buik. Hij draagt het als een man, grin....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dementor is een beetje ziekigDus Juud moet voor hem zorgen of is het intussen ook
![]()
Beterschap lieverds
Wat moeten we nou als er een horde woedende Nowlivers dit forum binnenvalt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Komers:
Pietjepuk007 (met z'n vriendin, de tafel)
Relmoppie (met beste FA-button op z'n vestje)
Gert (Groupie)
Noek (Jeroen Verhoeven Look alike)
Ja, voor mij ook 2 uurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een week later wel![]()
Ennuh, treinkaartje vanuit hier is ook heul nie goeikoop nie, en ook nog twee uur reizen.
Me cam aanzettenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat moeten we nou als er een horde woedende Nowlivers binnenvalt?
Haha, ik bedoel hier op Fok. Daarstraks zat er al een boze poster in het 'kom praten met Sly' topic.quote:
HiDiHo jij woont toch ergens bij Lelystad?quote:
Meer richting den helderquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
HiDiHo jij woont toch ergens bij Lelystad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |