Volgens de site van Stairway zelf ligt het NS-station er pal naast en volgens OV-planner is het 7 minuten lopenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fluiter het is maar een paar honderd meter, heb ik me laten vertellen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wellicht issie al onderweg om maar heel zeker te zijn dat hij op tijd is![]()
Vanavond kan het ook sneeuwen.quote:
Het station is groot, je bent wel een paar minuten bezig om van het spoor naar buiten te lopen, ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de site van Stairway zelf ligt het NS-station er pal naast en volgens OV-planner is het 7 minuten lopen
Dat laatste klopt. Maar het is simpel, eigenlijk een rechte lijn vanaf de eerste uitgang aan de rechterkant als je de stationshal uitloopt richting het centrum.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de site van Stairway zelf ligt het NS-station er pal naast en volgens OV-planner is het 7 minuten lopen
Ohjaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Maar het is simpel, eigenlijk een rechte lijn vanaf de eerste uitgang aan de rechterkant als je de stationshal uitloopt richting het centrum.
Jammer want ik weet dat je het niet leuk vond omdat iedereen elkaar al wel kende maar ik denk dat het niks uitmaakt vanavond. Mocht je je nog bedenken dan....jeweetz.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanavond kan het ook sneeuwen.
Het lijkt me heel leuk om te komen, maar ik ben al zo uithuizig dit weekend en kan niet eerder dan half 8 van huis.
Ik zit hier wel mee te genieten van jullie vantevoren genieten
Dat kan natuurlijk, moge duidelijk zijn dat ik bijna nooit met de trein reisquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het station is groot, je bent wel een paar minuten bezig om van het spoor naar buiten te lopen, ja.
En een inlegkruisjequote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Jammer want ik weet dat je het niet leuk vond omdat iedereen elkaar al wel kende maar ik denk dat het niks uitmaakt vanavond. Mocht je je nog bedenken dan....jeweetz.
Vanavond sneeuw.Ik neem mijn creditcard wel mee.
Niet iedereen toch, en IaN heeft überhaupt nog nooit gemeetquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Jammer want ik weet dat je het niet leuk vond omdat iedereen elkaar al wel kende maar ik denk dat het niks uitmaakt vanavond. Mocht je je nog bedenken dan....jeweetz.
Vanavond sneeuw.Ik neem mijn creditcard wel mee.
Ah, paraplu mee! Tegen regen en hooligans!quote:
Ligt eraan hoe laat ik daar ben. Ik laat wel ff wat wetenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ja jemig Mera jij en Ian komen gewoon hoor!
En waarom kom je niet even wat drinken in de stairway voordat je hem ophaalt?
En jammer Deisyy, had het leuk gevonden als je was gekomen.
Klaar!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, paraplu mee! Tegen regen en hooligans!
Haar en kleren voor elkaar nu trouwens? De tijd begint te dringen!![]()
Ok, trein half uur later.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:29 schreef liesje1979 het volgende:
Als iedereen zo laat komt neem ik ook een trein later hoor!
Half 7 remlof?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:32 schreef Ian_Nick het volgende:
PS2: Geen gezeik over foto's (static-principe),
Dramaaaaaaaa's!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:34 schreef Noek het volgende:
Wat een ongeorganiseerde kutbende. Hidi, kom jij nog wel?
Die kaartjes-automaten zijn levensgevaarlijk. Voor je het weet word je een retour Sittard aangesmeerd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Klaar!
Ik ga ook zo want ik moet nog een kaartje kopen. Daar neem ik altijd ruim de tijd voor. Zo lang dat bejaarden altijd beginnen te klagen. Die mep ik dan weer neer met mijn plu.
Ja. En ook de route huis naar station en vice versa is killing plus dat ik niet lang kan staan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Coos het is voor jou vooral dat rot stuk lopen he in Utrecht waar je moeite mee heb,
kun je niet iets regelen om met Liesje en Remlof de treintaxi te nemen.
Coos ik weet het van de vorige meet dat dit je weerhield om te gaan, heel jammer dat je hier mee zit..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:38 schreef Coos het volgende:
Ja. En ook de route huis naar station en vice versa is killing plus dat ik niet lang kan staan.
Coos, de Stairway is wat je noemt een zit-caféquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja. En ook de route huis naar station en vice versa is killing plus dat ik niet lang kan staan.
wtf, starbucks op Utrecht CS?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |