quote:
Onder koffer jwzquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom zit je onder die kloon?
Omdat echte naam enzo.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom zit je onder die kloon?
quote:
Ik heb 2 notes binnen een dag gekregen ben ik niet gewend van mezelf, en ik wil zo graag weten watquote:
Dan moet je een abonnement nemen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb 2 notes binnen een dag gekregen ben ik niet gewend van mezelf, en ik wil zo graag weten wat
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee. Maar internet. En wilde het sowieso al wel weer een tijdje want FOK! is best groot.
Sowieso, even klikken naar je Flickr en iedereen weet je voornaam en achternaamquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee. Maar internet. En wilde het sowieso al wel weer een tijdje want FOK! is best groot.
Faal!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik sta er wel in, maar niet in de top 10 denk ik
Klopt, maar dan ben ik niet op m'n username te vinden op google.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sowieso, even klikken naar je Flickr en iedereen weet je voornaam en achternaam
http://www.volkskrant.nl/(...)l_gevaarlijke_meneerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef Jotcha het volgende:
Mijn achternaam staat op fok. Wel lastig te vinden denk ik.
Die van mij niet mag ik hopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:58 schreef Jotcha het volgende:
Mijn achternaam staat op fok. Wel lastig te vinden denk ik.
Ik wist wel dat jij niet te vertrouwen was!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Snowpop het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)l_gevaarlijke_meneer
Ik weet hem!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die van mij niet mag ik hopen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Snowpop het volgende:
[..]
Sorry jongens, nu jullie het weten heb ik rauw op jullie afgestuurd. Dit kan zo niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:00 schreef Snowpop het volgende:
[..]
Nee, het maakt mij kotsmisselijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef Jotcha het volgende:
Wist je dat Grolsch nog best wel lekker is?
Je bent welkom.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef Daniane het volgende:
[..]
wie ben jij ik wil chillen maar je kijkt opzijjjjjjjjj
Dat hebben wij vandaag in huis gehaald.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:17 schreef Jotcha het volgende:
Wist je dat Grolsch nog best wel lekker is?
Apfelkorn sevenup!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:23 schreef Snowpop het volgende:
[..]
Bacardi Lemon 7-up
Bacardi Razz Sinas
Razz met 7-up kan ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:23 schreef Snowpop het volgende:
[..]
Bacardi Lemon 7-up
Bacardi Razz Sinas
quote:
quote:
Het bevalt me wel, leven in onzekerheid.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
verbazend dat je nog geen ban hebt
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:42 schreef Snowpop het volgende:
[..]
Het bevalt me wel, leven in onzekerheid.
Ik doe al een week lang niks anders
heeft dat nu ?quote:
zoals?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:44 schreef Snowpop het volgende:
[..]
Maar dat heeft met andere dingen te maken
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef tliciouz het volgende:
Ja, kom ik op nummer 1 in de dagcijfers krijg ik geld
Ga je tot 2 uur op blijven?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:17 schreef tliciouz het volgende:
Nee sta nog niet eens in de top 10 denk ik
Bummer.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:18 schreef tliciouz het volgende:
Nee ga zo slapen, voel me echt niet goed
je staat op de derde plaatsquote:
Ah zo, dan is het zondequote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:38 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou geld krijgen van LasTeR als ik op 1 zou staan.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:41 schreef tliciouz het volgende:
Hier! Ik ben nagellakjes aan het uitzoeken die ik toch niet kan kopen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
. Spannend!
Ik ga altijd naar tv's kijken die ik toch niet kan kopen.
Jaquote:
Het is veel belangrijker dat je iets vind wat je echt leuk vind. Dan krijg je ook een goede baan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaHet is eigenlijk echt wat ik heel graag wil, maar ik had het maar niet gedaan omdat wat ik nu doe, meer banen biedt enzo.
Ik wil alleen niet mijn hobby zo uitbuiten dat het niet leuk meer is, daarom heb ik die keuze genomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:15 schreef Schieganger het volgende:
"Vind een baan die je leuk vindt, en je werkt geen dag in je leven."
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is veel belangrijker dat je iets vind wat je echt leuk vind. Dan krijg je ook een goede baan.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]En HBO. MBO is leuk, maar dat is vooral uitvoeren, ik wil ook bedenken
Jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dergelijke banen waarbij je leiding geeft aan een ontwerp/bedenk team of zo zijn allemaal vanaf HBO. In alle sectoren.
Is in de bouw ook zo. Als je niet de hele dag in de regen wilt staan moet je minimaal HBO hebben. Een MBO diploma is dan ook nog wel nice, geeft aan dat je de praktische ervaring ook onder de knie hebt.
Want?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Lalalala. Daarom ga ik ook nog uni doen na mijn HBO.
was het maar uitbuitenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja! En dat je de overheid hebt uitgebuit door middel van 8 jaar lang stufi trekken
!!!
10 jaar stufi krijg jequote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:50 schreef RenRen- het volgende:
Oh, maar maakt het wel een stuk beter, dat ik nog stufi krijg op het HBO
hoezo ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:54 schreef Renesite het volgende:
* Renesite vindt het grappig wat hier allemaal gezegd wordt!
Je krijgt toch 10 jaar om je opleiding af te maken, geen 10 jaar stufi?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
10 jaar stufi krijg jeheb je 6 jaar voor een HBO studie
Uhu en het is nu verkort tot 8 jaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je krijgt toch 10 jaar om je opleiding af te maken, geen 10 jaar stufi?
Boekenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:55 schreef RenRen- het volgende:
I go nao, moet nog een boek kopen, kan ik gelijk langs de kruidvat
4 jaar krijg je maar hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
10 jaar stufi krijg jeheb je 6 jaar voor een HBO studie
Toch weer lekker een jaar lang bier gezopen met geld van de overheid.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Yeps. Dus als je een jaar verneukt heb, ben je een jaar kwijt.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:58 schreef Renesite het volgende:
MBO = stufi ontvangen max. 4 jaar. Dit hoeft niet terugbetaald te worden als je en opleiding afmaakt binnen 10 jaar
HBO/Uni = intotaal 4 jaar stufi krijgen. Dit hoeft niet terugbetaald te worden als je een opleiding afmaakt binnen 10 jaar
MBO + HBO = 8 jaar stufi krijgen. Dit hoeft niet terugb....
HBO + UNI = 4 jaar max. stufi krijgen. Dit....
dat kan best. Wist ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee, je moet voortaan je studie binnen 8 jaar afgemaakt hebben.
Ja wtf. Dus als ik 4 jaar HBO, en dan 4 jaar Uni ga doen betaal ik de uni dus zelf?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:58 schreef Renesite het volgende:
MBO = stufi ontvangen max. 4 jaar. Dit hoeft niet terugbetaald te worden als je en opleiding afmaakt binnen 10 jaar
HBO/Uni = intotaal 4 jaar stufi krijgen. Dit hoeft niet terugbetaald te worden als je een opleiding afmaakt binnen 10 jaar
MBO + HBO = 8 jaar stufi krijgen. Dit hoeft niet terugb....
HBO + UNI = 4 jaar max. stufi krijgen. Dit....
Ik zou het ook het netst vinden dat er per opleidingsniveau 4 jaar mogelijkheid bijkomt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen wel aanmoedigen HBO te doen, maar niet UNI.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je krijgt toch 10 jaar om je opleiding af te maken, geen 10 jaar stufi?
quote:Studiefinanciering gebruiken binnen tien jaar
Je moet al je studiefinanciering gebruiken binnen tien jaar nadat je voor het eerst studiefinanciering hebt ontvangen. Doe je dat niet, dan heb je na deze tien jaar geen recht meer op studiefinanciering of lening.
Aight.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja wtf. Dus als ik 4 jaar HBO, en dan 4 jaar Uni ga doen betaal ik de uni dus zelf?
geschiedenis boekenquote:
Wat een kutzooi.quote:
Anders kan je 10 jaar lang doen over je MBO zwakstroom niveau 1.quote:
In totaal heb je 4 jaar stufi (of meer dus als je van MBO naar HBO gaat) die kan je in die 10 jaar gebruiken, je kan het dus een paar jaar stil zetten. Maar je krijgt niet 10 jaar stufi.quote:
Jawel dat staat er wel. Je hebt vanaf de eerste dag maar 10 jaar. Dus van 01-08-2000 tot 01-08-2011quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
In totaal heb je 4 jaar stufi (of meer dus als je van MBO naar HBO gaat) die kan je in die 10 jaar gebruiken, je kan het dus een paar jaar stil zetten. Maar je krijgt niet 10 jaar stufi.
Je moet al je studiefinanciering gebruiken binnen tien jaarquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jawel dat staat er wel. Je hebt vanaf de eerste dag maar 10 jaar. Dus van 01-08-2000 tot 01-08-2011
Nee, dat weet ikquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet al je studiefinanciering gebruiken binnen tien jaar
Staat nergens dat je 10 jaar krijgt.
quote:
wtfquote:
Hehehehehehe!quote:
Spelletje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:25 schreef nijnja het volgende:
HAHA! EEN MEISJE DAT EEN SPELLETJE SPEELT!!! ONLY IN....
energy drink is het toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:25 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zullen we morgen samen spelen? Lekker wijntje er bij en gaan!
It's a date.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:25 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zullen we morgen samen spelen? Lekker wijntje er bij en gaan!
Oke, bij WoW ligt het er wel aan hoe (lang) je het speeltquote:
Ik ga voor twister.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oke, bij WoW ligt het er wel aan hoe (lang) je het speeltMaar dan nog
FOK!verslaafdquote:
(gemiddeld 103 per dag)quote:
Gebanned worden op FOK!quote:
Alsof ik dat serieus neem. 4 mensen die ook zulk soort plaatjes posten en niet geband worden, m'n aarsquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Alsof ik dat serieus neem. 4 mensen die ook zulk soort plaatjes posten en niet geband worden, m'n aars
Inderdaad, want daar sta ik nooit meer in! Oh wacht...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zie de dagcijfers van de laatste weken. Jij gaat harder dan ik hoor.
quote:Doordat ik gebanned was ging ik 1 gemiddelde per dag achteruit![]()
!!
EN DAT IS HEM!quote:
Het gemis aan PI's op m'n iPod jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Inderdaad, want daar sta ik nooit meer in! Oh wacht...! Iets met gemiddeld per dag en
[..]
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Inderdaad, want daar sta ik nooit meer in! Oh wacht...! Iets met gemiddeld per dag en
[..]
1 grote toneelschool hier!quote:
Ga je ermee doen danquote:
Dat kan hier heul niet!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Naar de eierboer al z'n kippen tot pulp slaan en daarn Snowboarden.
dat is het alquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef MarkM het volgende:
Wanneer maken ze PM eens beschikbaar voor mobiel?
Ik gebruik altijd de gewone site ja. Handig met PI's. Maar ik kan niet typen in een PM.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is het al![]()
als je gewoon kan browsen
Dat dus. Geeft ie aan dat het een "taak" is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:28 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de gewone site ja. Handig met PI's. Maar ik kan niet typen in een PM.
Jij gebruikt toch de mobiele site?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat dus. Geeft ie aan dat het een "taak" is.
Ja maar bij PM niet. Enkel het forumquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jij gebruikt toch de mobiele site?
Werkt zeker alleen met Windows Mobile.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar bij PM niet. Enkel het forum
Dat heb ik op mijn telefoon. Maar dat werkt helemaal voor geen meter. Men is dus gewoon jaloers op Applequote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Werkt zeker alleen met Windows Mobile.
Ik onder Android. Maar dat werkt dus ook niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat heb ik op mijn telefoon. Maar dat werkt helemaal voor geen meter. Men is dus gewoon jaloers op Apple
Wedden dat Danny centen van Microsoft krijgt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik onder Android. Maar dat werkt dus ook niet.
Nee, dat werkt ook kutquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Werkt zeker alleen met Windows Mobile.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat werkt ook kutJe kan je halve regel niet zien en na 3 regels kan je niet meer zien wat je typt
Het is om te janken
Aldus Rihanna...quote:
O.D. ik zeg het je!111quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:16 schreef Renesite het volgende:
Casus:
Broer, abonnement van 40 euro waar hij vaak overheen gaat, moet een nieuw abonnement. Hij kan een nokia 6700 classic erbij krijgen volgens de telefoonwinkel. Dan was hij gratis!!
Nou zeg ik: daar kan je een vele betere telefoon gratis bij krijgen!
Zegt mijn ma: jaaa dan betaald -ie alleen maar meer per maand want dan gaat het abonnement omhoog. Je betaald natuurlijk ook voor de telefoon eroverheen!![]()
!!!
Bij nader inzien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom begin je er over? Hoezo een 6:162 ?
Waarom? Als hij al 400 belminuten moet hebben, moet je ook een telefoon nemen die daar bij past. Een 6700 krijg je al bij een abonnement met 175 minuten gratis.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bij nader inzien.
6:203
Ze heeft gewoon gelijk.
Het is allemaal wat.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom? Als hij al 400 belminuten moet hebben, moet je ook een telefoon nemen die daar bij past. Een 6700 krijg je al bij een abonnement met 175 minuten gratis.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:
Artikel 203
1.
Degene die een ander zonder rechtsgrond een goed heeft gegeven, is gerechtigd dit van de ontvanger als onverschuldigd betaald terug te vorderen.
2.
Betreft de onverschuldigde betaling een geldsom, dan strekt de vordering tot teruggave van een gelijk bedrag.
3.
Degene die zonder rechtsgrond een prestatie van andere aard heeft verricht, heeft eveneens jegens de ontvanger recht op ongedaanmaking daarvan.
Care.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:
Artikel 203
1.
Degene die een ander zonder rechtsgrond een goed heeft gegeven, is gerechtigd dit van de ontvanger als onverschuldigd betaald terug te vorderen.
2.
Betreft de onverschuldigde betaling een geldsom, dan strekt de vordering tot teruggave van een gelijk bedrag.
3.
Degene die zonder rechtsgrond een prestatie van andere aard heeft verricht, heeft eveneens jegens de ontvanger recht op ongedaanmaking daarvan.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef Renesite het volgende:
WTF ben je met die artikelen bezig kneus
Nou en, toch care.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Hij doet interessant met die artikelen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Hij doet interessant met die artikelen
quote:
I do care you!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jullie negeren mijn geweldige leven.
∞-care.quote:
Co-co-cocaine mofoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jullie negeren mijn geweldige leven.
?quote:
quote:
Oh, gebruik je dat als aquote:
Okee, verrekte mongul!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, gebruik je dat als a
Niks kut
Jij hapt. Ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee jij. Irrelevante wetsartikelen knul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |