Doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zal mijn zus naar Turkije sturen dan
Nah niet op die manier.. meer haat die er al vanaf het begin was, maar eens in de zoveel tijd beter zichtbaar is, nu dus met de hartaanval van m'n oma. Persoon A zei ze stelt zich aan en blabla (m'n oma heeft de hele nacht gelegen met die pijn en in de ochtend de hartaanval), persoon A ging naar werk en zag een ambulance en zag een familielid en vroeg wat die ambulance er deed, familielid zei: omdat je oma zich aanstelt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mja, iedereen heeft natuurlijk het beste voor met zijn familielid, maar heeft daar ook een eigen opvatting over. Dat kan nog weleens botsen en dan worden mensen boos en gaan ze soms ook andere dingen erbij betrekken die er totaal niet mee te maken hebben![]()
Ik ken het
zie volgende pagina.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat voor familieproblemen denk je aan?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Priveklinieken moet je bezoeken idd. Van staatsziekenhuizen hoef je niet veel te verwachten.
Jullie spreken jezelf weer tegen, vecht het uitquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet per se een privekliniek hoor.
Wel lullig voor Persoon A ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nah niet op die manier.. meer haat die er al vanaf het begin was, maar eens in de zoveel tijd beter zichtbaar is, nu dus met de hartaanval van m'n oma. Persoon A zei ze stelt zich aan en blabla (m'n oma heeft de hele nacht gelegen met die pijn en in de ochtend de hartaanval), persoon A ging naar werk en zag een ambulance en zag een familielid en vroeg wat die ambulance er deed, familielid zei: omdat je oma zich aanstelt.
Beter.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:53 schreef IHVK het volgende:
Maar in Turkije moet je dus geld hebben die goedkope ziekenhuizen daar zijn 100 miljoen keer erger.
Ik heb daar wel eens verhalen over gehoord.
Mijn neefje had hele erge diarree en het eerste wat ze mijn tante probeerde te laten tekenen was, een formulier waarop stond 'als er iets verkeerd gaat is het ziekenhuis niet verantwoordelijk' gelukkig is ze zelf accountant en ze heeft na harde discussies en ruzie daar uiteindelijk niet getekend.![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Jullie spreken jezelf weer tegen, vecht het uit!
Nee, het verhaal is veel langer, maar Persoon A heeft het verdiend. Ik heb echte nankors in mijn familie.quote:
Nee, doen ze wel vaker. In sommige families is er gewoon te veel jaloezie en haat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, als iedereen emotioneel is dan wordt van een mug vaak een olifant gemaakt, gaan mensen ruziën om de kleinste dingen.
Alsof wij het ooit ergens over eens zijn met zijn allen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Jullie spreken jezelf weer tegen, vecht het uit!
Ja dat zeg, oude koeien uit de sloot halen en erbij betrekkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nah niet op die manier.. meer haat die er al vanaf het begin was, maar eens in de zoveel tijd beter zichtbaar is, nu dus met de hartaanval van m'n oma. Persoon A zei ze stelt zich aan en blabla (m'n oma heeft de hele nacht gelegen met die pijn en in de ochtend de hartaanval), persoon A ging naar werk en zag een ambulance en zag een familielid en vroeg wat die ambulance er deed, familielid zei: omdat je oma zich aanstelt.
Dit is haat van moeders naar vaderskant nerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja dat zeg, oude koeien uit de sloot halen en erbij betrekken![]()
Blij dat ik maar 1 broertje en 1 zus heb, gaat de communicatie tenminste later goed
Gecmis olsun.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:02 schreef Ayca het volgende:
Nou ik was nog geen 3 min. binnen of ik kreeg pillen voor maagzuurhopen dat helpt
de buikpijn is nu wel over trouwens (rond 1 uur al) maar mijn hoofdpijn is alleen maar erger geworden
Aleve, Advil 400, XTC, GHBquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:02 schreef Ayca het volgende:
Nou ik was nog geen 3 min. binnen of ik kreeg pillen voor maagzuurhopen dat helpt
de buikpijn is nu wel over trouwens (rond 1 uur al) maar mijn hoofdpijn is alleen maar erger geworden
Huh, wat, incest?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is haat van moeders naar vaderskant nerd.En geen oude koeien, keer op keer maakt de ene kant een verkeerde opmerking naar de ander. Oma is van beide kanten oma, wat bezielt je als je zegt dat je eigen oma zich aanstelt en aandacht te kort heeft. Waarom zou ze aandacht willen? ze heeft de hele nacht wakker gelegen van de pijn en in de ochtend een hartaanval gekregen, er gaat sowieso al iets niet goed in je hoofd als je zegt dat je oma aandacht te kort heeft. Ze is toch geen kind.
Nope, geen incest.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huh, wat, incest?![]()
Nee tuurlijk niet, het is gewoon achterlijk wat degene zei, dat zeg je toch niet
''Beni Türk hekimlerine emanet ediniz!''quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in Turkse dokters dan in de Nederlandse.
Dan is ze niet van beide kanten oma, wel iemand die waarover je zegt dat ze aandacht eist, gekkenquote:
Nee, geen incest. Je krijgt spoedig uitleg. Gedulddddddddddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan is ze niet van beide kanten oma, wel iemand die waarover je zegt dat ze aandacht eist, gekken
Ty.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jij ook met je oma en familieruzies
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ty.Kom je m'n kamer stofzuigen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gaat iemand hier nog een grapje over maken of mag ik het doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik zo ook de kamers stofzuigen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
nee
![]()
ik moet eerst nog mijn eigen kamer doen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Gaat iemand hier nog een grapje over maken of mag ik het doen
Heerlijk is dat als mensen al weten wat er gaat komen terwijl er nog niks geschreven is..quote:
Alleen 16-jarige meisjes hebben goede humor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Clio heeft wel een beetje rare humor jazoals vele hier
Ja, dat voelt wel bevredigend he. Ik weet eigenlijk niet wat de grap was, maar omdat er ZUIGEN in het woord stond.. verwachtte ik een domme grap.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Heerlijk is dat als mensen al weten wat er gaat komen terwijl er nog niks geschreven is..
Duhquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alleen 16-jarige meisjes hebben goede humor.
Dat je daaraan denktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat voelt wel bevredigend he. Ik weet eigenlijk niet wat de grap was, maar omdat er ZUIGEN in het woord stond.. verwachtte ik een domme grap.
Ja erg bevredigend, wel genoeg voor vandaag zelfs. Dank je wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat voelt wel bevredigend he. Ik weet eigenlijk niet wat de grap was, maar omdat er ZUIGEN in het woord stond.. verwachtte ik een domme grap.
Inderdaad, vies wijf.quote:
Dat jouw fantasiewereldje nou zo beperkt is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat voor soort grap kan ik anders van jou verwachten.
Als je giebeltantehumor goed vindt, dan wel ja.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alleen 16-jarige meisjes hebben goede humor.
Tja, het is inderdaad gewoon wat Borte hierboven zegt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:27 schreef Bortecinem het volgende:
Zonder Bilmi zou dit topic doodgaan.
Ayça.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Wie moet ons anders vermaken met simpele problemen uit het leven van een 16-jarige nederturk?
Oh ja, domme vraagquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, domme vraag.
Ayca, vertel, wat is er vandaag voor onbenulligs gebeurt daaro?
Ze heeft in ieder geval eergisteren, gisteren of vandaag gestofzuigd. Of ze gaat dat later vandaag of morgen nog doen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog leuke anecdotes uit het leven van Ayca te melden?
Zelfs bilmiyorem kan nog drie topics vollullen over een verdwaalde haar op haar bureau, kom op, jij kan het ook!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ten eerste het is Ayça![]()
Ten tweede helemaal niets(behalve ziek enzo
)
...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:33 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil een Turken discussie. Axxx Burak axxx.
En TM is gewoon normaal en oké!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef IHVK het volgende:
Ik kan wel doen alsof ik Burak ben.
Hey, bitchezz. Check mij ik heb Krim Tataars bloed.![]()
![]()
IHVK is echt een mierenneuker en jullie zijn echt allemaal weinig met religie bezig. Ik haat saz..![]()
Kizilbaslilar hebben Turkije verpest ik hoop dat Ergenekon mensen gemarteld worden.
![]()
Bortecinem, jij bent gevallen voor de vrijmetselaars.
LoL ik las hier helemaal overheen. Ik ga echt stuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef IHVK het volgende:
Ik kan wel doen alsof ik Burak ben.
Hey, bitchezz. Check mij ik heb Krim Tataars bloed.![]()
![]()
IHVK is echt een mierenneuker en jullie zijn echt allemaal weinig met religie bezig. Ik haat saz..![]()
Kizilbaslilar hebben Turkije verpest ik hoop dat Ergenekon mensen gemarteld worden.
![]()
Bortecinem, jij bent gevallen voor de vrijmetselaars.
Damn, die TM is echt verwijfd, met z'n krulletters en hartjes in plaatsen van puntjes op de iquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En TM is gewoon normaal en oké!
Maar hij zei dat het mij ook wel goed komt, stiekem was ik daar wel blij mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En TM is gewoon normaal en oké!
Moet je eens voorstellen hoe hij denkt over ongelovige kaaskoppen zonder trots.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik niet, ik ben helemaal verloren volgens Burak Giray Khan.
Je wilt 'm nu wel terug, maar als ie er eenmaal is, ga je hem weer keihard haten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik niet, ik ben helemaal verloren volgens Burak Giray Khan.
Hahahahahaha te erg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe hij denkt over ongelovige kaaskoppen zonder trots.
Hij moet gewoon af en toe komen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je wilt 'm nu wel terug, maar als ie er is, ga je hem weer keihard haten.
Eens een dramaqueen, altijd een dramaqueen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je wilt 'm nu wel terug, maar als ie er is, ga je hem weer keihard haten.
Aha, dus fungeren als een soort digitale stressbal.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij moet gewoon af en toe komen.
Ik vind die discussies met Burak juist leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, dus fungeren als een soort digitale stressbal.Waardoor je overigens alleen maar meer gestresst raakt.
Hij is ook lelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand op msn zit al dagen te zeiken dat hij lelijk is en nooit een vriendin zal krijgen. Ik wist niet dat er ook jongens met zulke minderwaardigheidscomplexen bestonden.
Grijze wolf jwtzzzz.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou, jongens en meisjes, het bewijs is geleverd: Turken geilen op ruzie. Ze voeden zich erop als een roedel hongerige wolven die hun prooi bespringt.
Wat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:46 schreef wikwakka2 het volgende:
damn, die kerel zit dan wel flink in de friendzone, bortecinem, niet normaaaal geaaaaaak!1!!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |