En TM is gewoon normaal en oké!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef IHVK het volgende:
Ik kan wel doen alsof ik Burak ben.
Hey, bitchezz. Check mij ik heb Krim Tataars bloed.![]()
![]()
IHVK is echt een mierenneuker en jullie zijn echt allemaal weinig met religie bezig. Ik haat saz..![]()
Kizilbaslilar hebben Turkije verpest ik hoop dat Ergenekon mensen gemarteld worden.
![]()
Bortecinem, jij bent gevallen voor de vrijmetselaars.
LoL ik las hier helemaal overheen. Ik ga echt stuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef IHVK het volgende:
Ik kan wel doen alsof ik Burak ben.
Hey, bitchezz. Check mij ik heb Krim Tataars bloed.![]()
![]()
IHVK is echt een mierenneuker en jullie zijn echt allemaal weinig met religie bezig. Ik haat saz..![]()
Kizilbaslilar hebben Turkije verpest ik hoop dat Ergenekon mensen gemarteld worden.
![]()
Bortecinem, jij bent gevallen voor de vrijmetselaars.
Damn, die TM is echt verwijfd, met z'n krulletters en hartjes in plaatsen van puntjes op de iquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En TM is gewoon normaal en oké!
Maar hij zei dat het mij ook wel goed komt, stiekem was ik daar wel blij mee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En TM is gewoon normaal en oké!
Moet je eens voorstellen hoe hij denkt over ongelovige kaaskoppen zonder trots.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik niet, ik ben helemaal verloren volgens Burak Giray Khan.
Je wilt 'm nu wel terug, maar als ie er eenmaal is, ga je hem weer keihard haten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik niet, ik ben helemaal verloren volgens Burak Giray Khan.
Hahahahahaha te erg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe hij denkt over ongelovige kaaskoppen zonder trots.
Hij moet gewoon af en toe komen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je wilt 'm nu wel terug, maar als ie er is, ga je hem weer keihard haten.
Eens een dramaqueen, altijd een dramaqueen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je wilt 'm nu wel terug, maar als ie er is, ga je hem weer keihard haten.
Aha, dus fungeren als een soort digitale stressbal.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij moet gewoon af en toe komen.
Ik vind die discussies met Burak juist leuk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, dus fungeren als een soort digitale stressbal.Waardoor je overigens alleen maar meer gestresst raakt.
Hij is ook lelijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand op msn zit al dagen te zeiken dat hij lelijk is en nooit een vriendin zal krijgen. Ik wist niet dat er ook jongens met zulke minderwaardigheidscomplexen bestonden.
Grijze wolf jwtzzzz.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou, jongens en meisjes, het bewijs is geleverd: Turken geilen op ruzie. Ze voeden zich erop als een roedel hongerige wolven die hun prooi bespringt.
Wat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:46 schreef wikwakka2 het volgende:
damn, die kerel zit dan wel flink in de friendzone, bortecinem, niet normaaaal geaaaaaak!1!!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |