Nee, maar als je geld hebt kun je wel meestal een snellere en betere behandeling in Turkije krijgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste bewering van bilmiyorem dat alle ziekenhuizen in Turkije beter zijn dan die in Nederland.
Oh zo, dat je naar een privekliniek of iets dergelijks gaat. Tsja, dat kan. Maar kost wel flink wat meer. Ik denk niet dat de gros van de turkse bevolking daar wat aan heeft.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, maar als je geld hebt kun je wel meestal een snellere en betere behandeling in Turkije krijgen.
Hier is alles een beetje gelijkgesteld, waardoor het niveau gemiddeld is.
En het is ook zo dat artsen mensen vaak niet serieus nemen in Nederland.
Inderdaad, gelukkig hebben m'n oma en opa het geld wel, anders zou het helemaal een ramp zijn. Toch ben ik blij dat het hier is gebeurd, want de rest van de familie was er zelf al laat bij, moet je nagaan hoe het zou zijn als m'n oma alleen was.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:45 schreef IHVK het volgende:
Klopt in Turkije moet je 15 minuten wachten op de ambulance. Vaak meer.
Niet per se een privekliniek hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh zo, dat je naar een privekliniek of iets dergelijks gaat. Tsja, dat kan. Maar kost wel flink wat meer. Ik denk niet dat de gros van de turkse bevolking daar wat aan heeft.
Ook als het haast heeft?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in Turkse dokters dan in de Nederlandse.
Klopt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh zo, dat je naar een privekliniek of iets dergelijks gaat. Tsja, dat kan. Maar kost wel flink wat meer. Ik denk niet dat de gros van de turkse bevolking daar wat aan heeft.
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in Turkse dokters dan in de Nederlandse.
Naja, steekproef is dat natuurlijk. Wat Bilmi zegt, als je arm bent ben je hier niet de lulquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op basis van eigen ervaringen in mijn omgeving.
Ik heb het puur over de dokters. Dus dat hun kennis en ervaring beter is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naja, steekproef is dat natuurlijk. Wat Bilmi zegt, als je arm bent ben je hier niet de lul
Is het een NEderlandse huisarts?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef Bortecinem het volgende:
Onze huisarts zei een keer tegen mijn moeder dat ze zich beter kon laten behandelen in Turkije dan in Nederland.![]()
Ik ken wel meer van dit soort verhalen. Mijn moeder is ook zoiets overkomen, niet zo erg natuurlijk, maar sindsdien vertrouwt ze Nederlandse dokters al helemaaaal niet meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef IHVK het volgende:
Ik kan weer dat verhaal vertellen over die kennis die volgens Nederlandse arsten, een 'bacterie had' die ze 'waarschijnlijk in Turkije was opgelopen'
Is ze naar Turkije gegaan, kreeg ze een scan, bleek ze een levertumor ter grootte van een mandarijn te hebben en binnen twee jaar was ze dood.
Jep.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is het een NEderlandse huisarts?
Dat klopt wel echt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de dokters. Dus dat hun kennis en ervaring beter is.
Mja, iedereen heeft natuurlijk het beste voor met zijn familielid, maar heeft daar ook een eigen opvatting over. Dat kan nog weleens botsen en dan worden mensen boos en gaan ze soms ook andere dingen erbij betrekken die er totaal niet mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een vraagje aan de Turken (misschien ook Nederlanders?):
Als iemand een hartaanval krijgt in jullie familie, vind je het dan voorspelbaar dat er familieproblemen komen? Het schoot bij mij meteen al door m'n hoofd en het klopt ook nog eens.
Wat voor familieproblemen denk je aan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een vraagje aan de Turken (misschien ook Nederlanders?):
Als iemand een hartaanval krijgt in jullie familie, vind je het dan voorspelbaar dat er familieproblemen komen? Het schoot bij mij meteen al door m'n hoofd en het klopt ook nog eens.
Ik zal mijn zus naar Turkije sturen danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de dokters. Dus dat hun kennis en ervaring beter is.
Priveklinieken moet je bezoeken idd. Van staatsziekenhuizen hoef je niet veel te verwachten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:53 schreef IHVK het volgende:
Maar in Turkije moet je dus geld hebben die goedkope ziekenhuizen daar zijn 100 miljoen keer erger.
Ik heb daar wel eens verhalen over gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |