Gaat iemand hier nog een grapje over maken of mag ik het doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ty.Kom je m'n kamer stofzuigen?
Ok, dan ga ik zo ook de kamers stofzuigen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
nee
![]()
ik moet eerst nog mijn eigen kamer doen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Gaat iemand hier nog een grapje over maken of mag ik het doen
Heerlijk is dat als mensen al weten wat er gaat komen terwijl er nog niks geschreven is..quote:
Alleen 16-jarige meisjes hebben goede humor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Clio heeft wel een beetje rare humor jazoals vele hier
Ja, dat voelt wel bevredigend he. Ik weet eigenlijk niet wat de grap was, maar omdat er ZUIGEN in het woord stond.. verwachtte ik een domme grap.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:12 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Heerlijk is dat als mensen al weten wat er gaat komen terwijl er nog niks geschreven is..
Duhquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alleen 16-jarige meisjes hebben goede humor.
Dat je daaraan denktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat voelt wel bevredigend he. Ik weet eigenlijk niet wat de grap was, maar omdat er ZUIGEN in het woord stond.. verwachtte ik een domme grap.
Ja erg bevredigend, wel genoeg voor vandaag zelfs. Dank je wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat voelt wel bevredigend he. Ik weet eigenlijk niet wat de grap was, maar omdat er ZUIGEN in het woord stond.. verwachtte ik een domme grap.
Inderdaad, vies wijf.quote:
Dat jouw fantasiewereldje nou zo beperkt is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat voor soort grap kan ik anders van jou verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |