Ja, verschil van 0,80quote:
Dat is nogalquote:
*boksquote:
Goeiemorgenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey milou tot hoelaat ben je op de hu? misschien dat ik jw nog wel spot!
Of mensen die niet terug smsenquote:
Naja, ook, maar nog niet echt meegemaakt.quote:
Mensen die andere mensen beledigen, opeten, doodmaken, negeren, voordringen bij de wc, voordringen bij de kassa, bejaard zijn, stinken, voor ajax zijn of saai zijnquote:
is het al lente dan?quote:
quote:
Je vergeet dat gedeelte over mensen die AMDB hetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen beledigen, opeten, doodmaken, negeren, voordringen bij de wc, voordringen bij de kassa, bejaard zijn, stinken, voor ajax zijn of saai zijn
hoeveel mis je nog?quote:
daar ben ik al lang niet meer geweestquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In de ogen van de tandartsassistente
Allesquote:
De schoft!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:02 schreef jna het volgende:
En toen kwam die anti ook nog m'n nieuwe record verpesten
De schavuit!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:02 schreef jna het volgende:
En toen kwam die anti ook nog m'n nieuwe record verpesten
Bengel!quote:
Schorriemorrie!quote:
Je zal ze de kost moeten gevenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:10 schreef jna het volgende:
NEE MONGOLEN, HAITI KRIJGT NIET EEN DOLLAR VOOR ELKE PERSOON NAAR WIE JE EEN MAILTJE DOORSTUURT.
dat mensen daar nog in geloven in fucking 2010
Thanks manquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
BTW Dean. Gisteren ff googlemapped over jouw afstand naar L.no.. Diep respect. Wat een tyfuseind..
Van den haag naar Heerlen is al een teringeind wat ik liever nooit meer doe. Ik hoef niet te googlemappen om te weten dat het voor Dean een halve wereldreis is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
BTW Dean. Gisteren ff googlemapped over jouw afstand naar L.no.. Diep respect. Wat een tyfuseind..
Ik welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:26 schreef jna het volgende:
[..]
Van den haag naar Heerlen is al een teringeind wat ik liever nooit meer doe. Ik hoef niet te googlemappen om te weten dat het voor Dean een halve wereldreis is.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:19 schreef Bootje84 het volgende:
Zo. Ontbijt is ook naar binnen gewerkt
Oja..
[WIN] 18+ pakket vol spannend spul van Christine le Duc NSFW
Deze?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:27 schreef DjRex89 het volgende:
Net mn ma aan de lijn gehad, die was bij de juwelier. Nieuw glaasje voor mn horloge kost 30euro, schoonmaken is inbegrepen en ze gaan mn slotje ook weer recht buigen
quote:
Reisduur: 3:27 uquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:26 schreef jna het volgende:
[..]
Van den haag naar Heerlen is al een teringeind wat ik liever nooit meer doe. Ik hoef niet te googlemappen om te weten dat het voor Dean een halve wereldreis is.
Mogge!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |