Ja, verschil van 0,80quote:
Dat is nogalquote:
*boksquote:
Goeiemorgenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey milou tot hoelaat ben je op de hu? misschien dat ik jw nog wel spot!
Of mensen die niet terug smsenquote:
Naja, ook, maar nog niet echt meegemaakt.quote:
Mensen die andere mensen beledigen, opeten, doodmaken, negeren, voordringen bij de wc, voordringen bij de kassa, bejaard zijn, stinken, voor ajax zijn of saai zijnquote:
is het al lente dan?quote:
quote:
Je vergeet dat gedeelte over mensen die AMDB hetenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen beledigen, opeten, doodmaken, negeren, voordringen bij de wc, voordringen bij de kassa, bejaard zijn, stinken, voor ajax zijn of saai zijn
hoeveel mis je nog?quote:
daar ben ik al lang niet meer geweestquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In de ogen van de tandartsassistente
Allesquote:
De schoft!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:02 schreef jna het volgende:
En toen kwam die anti ook nog m'n nieuwe record verpesten
De schavuit!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:02 schreef jna het volgende:
En toen kwam die anti ook nog m'n nieuwe record verpesten
Bengel!quote:
Schorriemorrie!quote:
Je zal ze de kost moeten gevenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:10 schreef jna het volgende:
NEE MONGOLEN, HAITI KRIJGT NIET EEN DOLLAR VOOR ELKE PERSOON NAAR WIE JE EEN MAILTJE DOORSTUURT.
dat mensen daar nog in geloven in fucking 2010
Thanks manquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
BTW Dean. Gisteren ff googlemapped over jouw afstand naar L.no.. Diep respect. Wat een tyfuseind..
Van den haag naar Heerlen is al een teringeind wat ik liever nooit meer doe. Ik hoef niet te googlemappen om te weten dat het voor Dean een halve wereldreis is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
BTW Dean. Gisteren ff googlemapped over jouw afstand naar L.no.. Diep respect. Wat een tyfuseind..
Ik welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:26 schreef jna het volgende:
[..]
Van den haag naar Heerlen is al een teringeind wat ik liever nooit meer doe. Ik hoef niet te googlemappen om te weten dat het voor Dean een halve wereldreis is.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:19 schreef Bootje84 het volgende:
Zo. Ontbijt is ook naar binnen gewerkt
Oja..
[WIN] 18+ pakket vol spannend spul van Christine le Duc NSFW
Deze?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:27 schreef DjRex89 het volgende:
Net mn ma aan de lijn gehad, die was bij de juwelier. Nieuw glaasje voor mn horloge kost 30euro, schoonmaken is inbegrepen en ze gaan mn slotje ook weer recht buigen
quote:
Reisduur: 3:27 uquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:26 schreef jna het volgende:
[..]
Van den haag naar Heerlen is al een teringeind wat ik liever nooit meer doe. Ik hoef niet te googlemappen om te weten dat het voor Dean een halve wereldreis is.
Mogge!quote:
Plus sneeuwquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Reisduur: 3:27 u
Afstand: 358 km
Klik
Ik ben heul niet liefquote:
Zet het op twitterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben heul niet lief
Aldus remlof
Je rijdt langs m'n stagequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klik
Omdat je de waarheid verteltquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben heul niet lief
Aldus remlof
nou dan ga je vanaf nu je leven beteren?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben heul niet lief
Aldus remlof
Dan ben ik wel eens langs je gereden denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klik
Zelfde als gister?quote:
Soms wel jaquote:
Ja?quote:
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel eens langs je gereden denk ik
Holwert en dan naar Amelandquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou goed kunnen
Waar ging je heen?
Als je vanuit Kerkrade terug gaat, op de A73 afslag 9 naar Venray, als je dan daar onder het viaduct doorkomt dan zie je rechts een industrieterrein liggenquote:
Dat is na vandaag toch voorbijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je vanuit Kerkrade terug gaat, op de A73 afslag 9 naar Venray, als je dan daar onder het viaduct doorkomt dan zie je rechts een industrieterrein liggenZit in het pand dat het dichtste bij de snelweg is
Nah.. Ik verkondig mijn mening. Daar is niets strafbaars aan..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan ga je vanaf nu je leven beteren?
Dus dat.quote:
Ja, dan kom je door Damwoudequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Holwert en dan naar Ameland
Is wel een kuteind zeg, en dan is het vanaf hier nog eens 1,5 uur naar kerkrade
De volgende keer kom ik wel een kopje koffie drinkenquote:
Das minderquote:
Heeyquote:
Zo, heb je me gemist lekker sletje van me..?quote:
Als kiespijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heey
[..]
Zo, heb je me gemist lekker sletje van me..?
Morgen weer nieuwe dag, nieuwe kansen. Gisteren voelde ik me rond de avond weer goed, dus laten we dat voor nu weer hopenquote:
Van harte welkomquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De volgende keer kom ik wel een kopje koffie drinken
Meen je nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:!
we hebben weer een nieuwe auto!![]()
een heuse Daihatsu Charade
![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
!
we hebben weer een nieuwe auto!![]()
een heuse Daihatsu Charade
![]()
Ja want ik nodig mezelf gewoon uitquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja want ik nodig mezelf gewoon uit
Het kan zijn dat we dan met 16 man zijn, lijkt me geen probleem toch?
Whehe, patsen met van die aftandse scootertjes. Hangjeugdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
meh... we geven geen flikker om auto's, maar het is handig om er een te hebben
als we willen patsen, gaan we wel met de motor
Nee hoor, kan prima.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja want ik nodig mezelf gewoon uit
Het kan zijn dat we dan met 16 man zijn, lijkt me geen probleem toch?
ja, toch wel mooi opgevoerd naar 900ccquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Whehe, patsen met van die aftandse scootertjes. Hangjeugd
Ik hou nog wel van je hoor.. Lekker dingetje van mequote:
Nee, de dweilkapelquote:
Zoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:09 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.bva-auctions.com/auction/category/1656
Hier staan pas leuke brommobieltjes..
Oh, maar dan eis ik wel een priveconcertje natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, de dweilkapel
Elk jaar is er een festival voor dweilkapellen op Ameland en vorig jaar als toeschouwer geweest. Was echt super gezellig, dus dit jaar ff regelen dat we daar mee gaan doen
Ik rij nog liever een rose Panda dan een Charadequote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
had ik al /care over auto's gedaan?
vind autorijden heerlijk op z'n tijd, maar hoe ze eruit zien boeit me dan weer niet zoveel.. al heeft zelfs een /care-er als ik zijn grenzen: geen multipla's, geen panda's en uberhaupt geen opels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |