Fluugs, heel herkenbaar! Die periode tussen week 13 (combitest) en week 19 vond ik echt killing. Bij week 19 (pas! vond ik) voelde ik leven en de week erna gelijk de 20 weken echo dus dat was wel fijn. Daarna kon ik het loslaten, maar tot die tijd. Amper buik van de zwangerschap dan, geen klachten, geen leven... bah.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik zelf vind er dus echt niks aan zo he
Het is dat ik 3 weken geleden die echo gezien heb, maar anders zou ik denken dat er niets met me aan de hand is. Ik heb geen enkele klacht en ik voel helemaal niets van het feit dat ik zwanger zou zijn... Sterker nog, m'n buik lijkt zelfs wat dunner te zijn. Kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat ik inmiddels gewoon goed naar de wc kan, maar toch...
Ik verwacht al min of meer dat a.s. woensdag bij de gyn blijkt dat er gewoon helemaal niets zit en ik alles gedroomd heb ofzo...
Ok, ja dat hadden wij ook. Gelukkig krijg je nog een echo of in ieder geval het hartje te horen (had ik inderdaad ook bij 16 weken bedenk ik me nu) maar dat is na een uur ook weer weg die rustquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik wilde voor de tussenliggende periode een angelsounds kopen of huren, maar Martijn vind dat geen goed plan. Met name omdat de verpleegkundige in het ziekenhuis gezegd heeft dat het vaak ook voor onrust zorgt. Het is dus doorbijten voorlopig.
Hahah, ja. Gister was gewoon een vrije dag en nu is het weekend. Het zal aankomende week wel komen denk ik. Al is de hele week volgepland. Maandag komen broertje en schoonzus, dinsdag kraamvisite bij collega'tje, woensdag afscheidsdinertje andere collega, donderdag komt moeders, vrijdag afscheidssunch op de zaak voor collega. En dan is de eerste week al weer voorbijquote:Hoe bevalt jouw zwangerschapsverlof? Of ga je het pas maandag vreemd vinden dat je niet meer naar je werk hoeft voorlopig?
Heej, je vergeet de versgebakken scones met cream en jam!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ken iemands wiens absolute droombevalling dat isLekker met man samen en zonder verloskundige.
Maar ik heb de vlos er liever wel bij
We zijn wel lekker aan het rommelen hè met z'n allen. Naja, ik vind het opzicht wel een fijn idee. Er gebeurd tenminste iets in mijn lichaam. Klinkt heel raar, maar zo voelt het voor mij.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:19 schreef octopussy het volgende:
Keshet, ik lees nu pas je verhaal. Ook ik duim voor je dat je 'gewoon' een klein kindje krijgt zonder dat er iets mis mee is. En ik hoop dat je de rest van de zwangerschap een beetje de zorgen uit je hoofd kan bannen.![]()
Flowerbox, jammer dat er nog geen actie isMaar het weekend is net begonnen he
Pessie, leuke MC hoorOns babykamertje is volledig blauw terwijl we een meisje krijgen, dus ik ben sowieso niet zo van de stereotiepe kleurverdeling. Alleen heb ik wel weer heel veel roze en paarse kleertjes
Gisterenavond hier ook flink gerommeld, zelfs met een soortement van regelmaat. Ben maar gaan slapen en nu is het weg, dus ik ga er van uit dat het niets serieus is. Vanaf morgen mag ik al thuis bevallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |