Fijn tochquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:09 schreef freecell het volgende:
Ik schrok net van mijn eigen tickerVandaag 250 dagen zwanger
En vanavond de kasten in de babykamer ingepakt. De wieg er nog in en alles is klaar
Ook meteen maar even een leuk eerste setje uitgezocht
En we hebben debiel veel kleertjesEn ik heb maar één rompertje en één tweedehands pakje gekocht deze zwangerschap. Van allerlei kanten zoveel gekregen dat het gewoon niet hoefde. En nu heb ik véél te veel en net de leukste kleren uitgezocht en de rest weer uit de kast gegooid en nu heb ik nóg veel te veel
![]()
Een hele kast vol 50/56 zeg maar
Iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:17 schreef Asyniur het volgende:
Oja de proefdruk. Die had ik van de week ook binnen! Opeens komt het dan nog dichterbij hè Leonie?
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:17 schreef becky27 het volgende:
Leonieke, vond je het raar je eigen naam op het geboortekaartje te zien? Dat vond ik wel heel gek, dan is het zo echt.
Fijn dat het boven verwachting goed ging!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:21 schreef pessie het volgende:
Terug van tentamen, ging beter dan verwacht! Helaas kon ik me niet concentreren zoals normaal door gebrek aan medicijnen, maar dat zij zo.
Voorafgaand aan het tentamen nog even gekletst met de begeleider van het tentamen en een studiegenoot. Het blijkt dat dit vak het tweede semester ook gegeven wordt, dus mocht het allemaal niet lukken, dan kan ik het altijd nog een keer volgen.
je kleintje gaat gewoon eventjes wachten met eruit komen tot je lekker onder douche kan bevallen! echt wel!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Fijn dat het boven verwachting goed ging!
(ojee)
Komt goedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Fijn dat het boven verwachting goed ging!
(ojee)
nee. ze moest wel strict rust houden en moet morgen verhuizen. hopelijk heeft ze het gewoon druk met vanuit bed dingen regelen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:49 schreef bodpa09 het volgende:
Is er al iets van Keshet vernomen?
Jemig happy, wat een lange post!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef happyme28 het volgende:
Asy, ik hoop dat Harry naar je luistert en lekker blijft zitten tot NA de carnaval! Wanneer is dat precies eigenlijk? Da's toch wel rond je uitgerekende datum? En niet te veel stressen om dat bad gedoe, want Harry blijft gewoon zitten tot NA de carnaval![]()
Mja ik post nu ook meer hoor in mijn verlof. Maar ik heb anders ook vrij weinig te doen, maar je hebt het ook gehaald tot 36 weken!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef happyme28 het volgende:
Goedemiddag allemaal, ik ben lekker aan het genieten van mijn eerste verlofdagje. Bedankt voor het vragen DJRandall. Er werd zelfs voor me getrakteerd op mijn laatste dag. Maar door het vertrek van een collega zie ik iedereen woensdag weer tijdens een etentje, maar toch raar om de deur van mijn kantoor dicht te trekken voor 4 maanden.
{...}
wat lekker al die schoonmaak(schoon)moeders en zusjes trouwens, mijn moeder staat ook al te popelen. Komt goed uit want ik heb een vreemde vorm van nesteldrang. Ik wil alles schoon en opgeruimd maar ik heb geen zin om het zelf te doen![]()
![]()
{...}
Ohhh... post-lengte-record van mezelf(je kunt zien dat ik verlof heb
)
"wacht maar tot u hoort hoe oud ik ben"quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:46 schreef freecell het volgende:
Happy wat een geniale post
Zonet bij de winkel, vrouw van 35 oid met een peutertje. Kijkt naar mij, kijkt naar Leander, trekt wenkbrauw op...
'zo, daar zit ook niet veel tussen als de tweede geboren is hè?'
En dan echt op zo'n misprijzend toontje.
geniaal
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
"wacht maar tot u hoort hoe oud ik ben"
Mja, waarschijnlijk je christelijke toch? achtergrond.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij officieel ook risicogroep bij het cb2 kinderen op m'n 25e, hoe durf ik
Ooooooo, is dát hetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mja, waarschijnlijk je christelijke toch? achtergrond.
Die fokken als konijnen...
grapje hè? echt een grapje...
ja, heul eng!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Ooooooo, is dát het
Dubbele risicogroep, die arme kinderen worden met een beetje pech nog radicaal opgevoed ook
Op zondag met de handen in de lucht en halleluja roepen enzo, brrrrr......
Ja maar jij speelt vals!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef simmu het volgende:
heehee! ik top jullie wb aantal koters in aantal jaar en ik ben heul niet christelijk (en bij mij kijken ze dan weer heel zuur als ze horen hoe oud ik ben)
Ik snap het ook niet hoor!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef freecell het volgende:
Hoho, ik ben ook afgestudeerdWeliswaar met een buikje, maar toch
En nu ben ik een bijstandsmoederEen evangelisch-christelijke nog wel
Met een langharige studerende man
![]()
Valt me nog mee dat ik niet elke week naar het CB hoef
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef flugeltje het volgende:
Sommige mensen nemen 'gaat heen en vermenigvuldigd u' nu eenmaal wat letterlijker dan anderen...
Daar heb ik nog steeds 'last' van, bij mij heeft het vooral met mijn darmen te maken, onregelmatige ontlasting (dag niet geweest -> opgezette buikquote:Nog wel een ander vraagje, hadden jullie in deze periode (14 weken) ook wel eens 'last' van het feit dat je buik de ene dag minder groot/bol is dan de andere?
heb ik nog steeds hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef flugeltje het volgende:
Sommige mensen nemen 'gaat heen en vermenigvuldigd u' nu eenmaal wat letterlijker dan anderen... In mijn geval zorgde het voor een enorme stroom aan vriendjes voor ik 'Mr Right' ontmoetteHad dat vermenigvuldigen niet helemaal begrepen
Heb hier alleen nog wel het probleem dat ik m'n kinderen graag wel katholiek wil opvoeden, maar volgens de kerk nog getrouwd ben met m'n ex. Volgens mij kun je dan niet zomaar dopen. (moet nog een keer een brief naar de paus enzo, maar dat blijft zo liggen)
Nog wel een ander vraagje, hadden jullie in deze periode (14 weken) ook wel eens 'last' van het feit dat je buik de ene dag minder groot/bol is dan de andere?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:18 schreef simmu het volgende:
[..]
heb ik nog steeds hoor
en wij zijn ook reuzeverstandig afgestudeerd, en op mijn leeftijd ben ik juist extra verstandig
MEGAPOSTquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:21 schreef happyme28 het volgende:
...
DJRandall, wat goed om te lezen dat je nu wel aan het genieten bent, dat nemen ze je niet meer af! Maar gevallen van de trap![]()
Auw! Hou je het wel in de gaten en laat je je controleren als je pijn blijft houden?
...
grmbl, ik word in juli 38.quote:
doe je lekker toch gezellig mee met ons clubje niet-standaardmensjesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:24 schreef DJRandall het volgende:
[..]
MEGAPOST![]()
Tja geen idee eigenlijk, in principe heb ik de kleine al wel gevoeld vandaag, dus dat is goed. Verder begin ik nu echt op een bonte kermis te lijken. Vooralsnog alleen last van mijn billen, benen, armen en rug, dus de buik zit wel goed denk ik....![]()
Ook lees ik hoe de verpaupering van ons land tot stand komt..Freecell te jong, simmu te oud en Flugel nog getrouwdVoldoe ik dan wel aan het ideaal? Afgestudeerd, zwanger van eerste kindje op precies de gemiddelde leeftijd. Braaf eerst getrouwd.
Bedenk me net dat ik werkloos ben, dus ook ik help ons land naar de &^%$
En ik wil zo graag gewoon en doorsnee zijn....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:31 schreef simmu het volgende:
[..]
doe je lekker toch gezellig mee met ons clubje niet-standaardmensjes
daar benne we trots op hoor!
dat kan heul niet want dat bestaat gewoon helemaal niet. anders zou er toch geen "gemiddeld" bestaan? gewoon lekker jezelf zijn joh! dan ben je voor jou vanzelf gewoon en doorsnee en normaal. doe je lekker met jezelf meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:34 schreef DJRandall het volgende:
[..]
En ik wil zo graag gewoon en doorsnee zijn....
Kweenie, het klinkt wel logisch.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:19 schreef Mereltje het volgende:
Deze week voor het eerst gedroomd dat ik inmiddels een baby had, een meisjeer zullen vast nog veel dromen volgen.. is het nou zo dat hoe dichter je bij de bevalling komt hoe meer je droomt over je baby?
Ja hoor, ik heb gelukkig nauwelijks nachtmerries..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:02 schreef Cantare het volgende:
[..]
Kweenie, het klinkt wel logisch.Was t wel een leuke droom?
Ik nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:02 schreef Cantare het volgende:
[..]
Kweenie, het klinkt wel logisch.Was t wel een leuke droom?
Das ook wel heul oud jaquote:
Ik ken iemands wiens absolute droombevalling dat isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Das ook wel heul oud ja
Saffiertje![]()
draakje, we hadden je al gemist! Hoe is het met jou?
Ik droom niet meer over de baby. Ik heb sowieso maar 2x gedroomd over de baby en dat was 2x hetzelfde. Hij kwam te snel en de vroedvrouw te laat
quote:
Hier drie keer ofzo, eerste keer het geslacht, naam en datum. Tweede keer dat ik de baby torpedeerde, derde keer was ik alleen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef Asyniur het volgende:
Ik droom niet meer over de baby. Ik heb sowieso maar 2x gedroomd over de baby en dat was 2x hetzelfde. Hij kwam te snel en de vroedvrouw te laat
simmu weet wie het zegt. Beter ik dan iemand met zijn volle verstand hè simmu?quote:
welke huisarts hadden jullie dan?? (ben niet nieuwsgierig hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Daar heb ik nog steeds 'last' van, bij mij heeft het vooral met mijn darmen te maken, onregelmatige ontlasting (dag niet geweest -> opgezette buik) Weet niet hoe dat bij jou gaat?
Net even geregeld dat we overstappen van huisarts. Is een nieuwe praktijk hier aan het einde van de straat gekomen, kan ik makkelijk lopend naar toe. Onze vorige huisarts is met pensioen en we hebben er nu zo'n hork voor teruggekregen dus we wilden al graag over en nu dus lekker in de buurt. Volgende week een afspraak om kennis te maken en in te schrijven. Is tegenover KDV dus dat is ook ideaal.
Nu verder met de adressenlijst voor de geboortekaartjes
Bedankt Saffier! Jij ook sterkte ( ik las iets in een ander topic en toen vond ik het zo lief dat je het nog kan opbrengen om met mij mee te levenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:47 schreef Saffier het volgende:
We merken het vanzelf wel Flowerbox! Sterkte met de maagzuur.
Keshet hoe is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |