Goedemiddag allemaal, ik ben lekker aan het genieten van mijn eerste verlofdagje. Bedankt voor het vragen DJRandall. Er werd zelfs voor me getrakteerd op mijn laatste dag. Maar door het vertrek van een collega zie ik iedereen woensdag weer tijdens een etentje, maar toch raar om de deur van mijn kantoor dicht te trekken voor 4 maanden.
Helaas niet echt lekker kunnen uitslapen want op vrijdag komt de hulp altijd, dus dat ging niet door, maar die is nu vertrokken, dus net even gelunched en nu heb ik tijd om eens rustig bij te lezen

sindell, meldplicht alweer

vanaf nu mag je gewoon bevallen

en een sticker van de vk
Keshet, hoe was het in het Erasmus?
simmu, gelukkig viel het mee met de planning van de renovatie. geeft wel weer wat rust gelukkig, wat zo'n stress is niet prettig als je zo op het eind loopt.
mama_papa, hoe is het met de vermoeiheid, kom je al een beetje bij? rustig aan doen hoor, en veel slapen als je het nodig hebt. Je moet uitgerust zijn als het zover is

wat lekker al die schoonmaak(schoon)moeders en zusjes trouwens, mijn moeder staat ook al te popelen. Komt goed uit want ik heb een vreemde vorm van nesteldrang. Ik wil alles schoon en opgeruimd maar ik heb geen zin om het zelf te doen
Freecell, welkom terug!! 250 dagen zwanger alweer, wat gaat het hard hè?!

En pak je rust, dan blijft de kleine vast nog wel even zitten tot je er klaar voor bent

Enne.. beter te veel kleertjes dan te weinig toch? Hoef je niet zovaak te wassen

Octo, wat fijn dat je je beter voelt, minder last hebt van lichamelijke klachten. Maar nu niet overdrijven hè? Zoiets gaat meestal niet ongestraft.
Leonieke, die steken van onder komt me bekend voor. Steeds vaker last van, mijn vk zegt inderdaad indalingspijn. Niet prettig inderdaad

En met het geboortekaartje komt helemaal goed hoor, daar zijn proefdrukken voor, maar wel balen dat het nog een keer terug moet. Die naam gaan ze gewoon goed doen en zo niet, drukken ze het echt wel opnieuw. Da's zo gebeurd.
DJRandall, wat goed om te lezen dat je nu wel aan het genieten bent, dat nemen ze je niet meer af! Maar gevallen van de trap

Auw! Hou je het wel in de gaten en laat je je controleren als je pijn blijft houden?
Asy, ik hoop dat Harry naar je luistert en lekker blijft zitten tot NA de carnaval! Wanneer is dat precies eigenlijk? Da's toch wel rond je uitgerekende datum? En niet te veel stressen om dat bad gedoe, want Harry blijft gewoon zitten tot NA de carnaval
Ik ben ook benieuwd hoe het met draakje gaat. Was ze niet op wintersport? Even teruglezen zo.
Flowerbox, zondag is de dag zegt mijn gevoel

nee hoor, ik hoop het echt voor je, maar helaas kan het ook nog 2 weken duren. Ik hoop het echt niet voor je, dus de duimen draaien voor het weekend!
ChillayD, da's al best een buik voor jouw termijn inderdaad

ben benieuwd waar dat eindigt
Fluugs, ook al weer 100 dagen

wat ga je rap!
pessie, wat fijn dat het meeviel het tentamen en de geruststelling dat je het het volgende semester nog een keer kan. Wanneer krijg je de uitslag??
Floria, wat balen van het overgeven. Je had het verwacht, maar toch niet fijn als het dan ook werkelijk gebeurd. Hopenlijk is het van korte duur en hou je er niet de hele zwangerschap last van.
Ohhh... post-lengte-record van mezelf

(je kunt zien dat ik verlof heb

)