Je hebt een pm, en wat anderen ook trouwens. De PM overigens nog niet, die krijgt straks, als mevrouw in bed ligt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef huuphuup het volgende:
Yps ik wil je verkleedklerenboek!!
kwam je naar de utrechtmeet? Heb je trouwens die aventbekers nog? Dan neem ik deze keer wel mn glitterstickers mee
Ook weg dus.quote:
Zou je denken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:55 schreef Troel het volgende:
Wat een leuke stofjes, maar niet echt iets naar Rubens smaak of Jochems smaak denk ik
Kan ze hem niet nog een tijdje aan met een legging eronder, als tuniekje zeg maar? Hij is zóó leuk!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:19 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb een jurkje in de aanbieding van DPAM. Het is niet zo gek veel gedragen en eigenlijk doe ik het met pijn in t hart wegmaar hij wordt echt te kort nu.
Het is een heel mooi gemaakt jurkje van dikke stof met een heeeel klein beetje glim erin, en aan de binnenkant gevoerd met bloemetjesstof.
Er staat in maat "6 maanden" maar hier is hij gedragen met 62/68 ongeveer. Amélie is nu een goeie 68 cm en hij wordt wat te kort (maar ik hou niet van blote luier jurkjes dat scheelt).
Nee want dr spekarmpjes en speknekje moeten er ook in en dat begint ook wat krap te wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:32 schreef geppie het volgende:
[..]
Kan ze hem niet nog een tijdje aan met een legging eronder, als tuniekje zeg maar? Hij is zóó leuk!
Ja, ik ook!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:53 schreef oeke het volgende:
Oh Huup, ik zou hem zo van je kopen voor je weet maar nooit...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:13 schreef Stiemie het volgende:
Huup ik zou 'm zo van je kopen, maar... ik doe 't gewoon!Of issie al weg?
Hadden we beter gewoon jurkjes kunnen ruilen
Lang leve de jongensmama'squote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee hij is nog niet weg, lang leve alle jongensmama's die het hun zoon niet aan willen doen
hadden we idd net zo goed kunnen ruilen![]()
ik ga je ff PMen
Ik kom hem dan wel halen excl. hangmatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er iemand hier die nog een box nodig heeft? Hij staat me echt enorm in de weg en ik wil er van af!
Mag voor een bossie blommen weg
Bodem is verstelbaar dmv 4 klosjes
[ afbeelding ]
Exclusief hangmat of dochter
wat voor iets zoek je?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:08 schreef mrien het volgende:
Ik zoek een spijkerrokje maat 86/92. Heeft iemand die nog liggen?
Iets simpelsquote:
van welk merk? ik heb er nog een van medela een handkolf met extra flesjes volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:20 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar een kolf
Geen electrische maar een gewone.
Dat spijkerjasje is leuk zeg!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:24 schreef amaranta het volgende:
hij is nog niet helemaal klaar, moet overal nog prijsjes en maten bij zetten, maar ik heb Evas kleren op een picasa gezet.
http://picasaweb.google.com/amarantafok
wat is het voordeel van een handkolf t.o.v. een electrische?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb een Avent isis handkolf met een lading flesjes
o ja en een voedingskussen met 2 hoezen!.;;
Goedkoper...quote:Op maandag 1 februari 2010 14:24 schreef DJRandall het volgende:
[..]
wat is het voordeel van een handkolf t.o.v. een electrische?
Gewoon voor de eigen oriëntatie, ben benieuwd naar meningen.
goedkoper en in de kraamweek beter te gebruiken om te kolven.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:24 schreef DJRandall het volgende:
[..]
wat is het voordeel van een handkolf t.o.v. een electrische?
Gewoon voor de eigen oriëntatie, ben benieuwd naar meningen.
Als de borstvoeding echt op gang moet komen door te kolven is een electische huurkolf de beste optie.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:33 schreef Popples het volgende:
[..]
goedkoper en in de kraamweek beter te gebruiken om te kolven.
ik heb hem gebruikt voor de kraamweek en daarna de elektrische.
kind wilde niet aan de borst dus stimuleren van de borstvoeding was nodig en kindje daarna met een spuitje vingervoeden.
die van medela kan de partner op afstand kolven terwijl de kraamvrouw hem dan alleen het ding vast hoeft te houden. wel zo fijn als je al moe bent
Je hebt een pm'tje.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb een Avent isis handkolf met een lading flesjes
o ja en een voedingskussen met 2 hoezen!.;;
Zou ik zeker doen. Vaak heeft de kraamhulp ook een kolf bij zich en anders is een kolf ook snel genoeg gehuurd bij een lactatiekundige of thuiszorgorganisatie of ergens anders gekocht.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:40 schreef DJRandall het volgende:
thanks! nog even afwachten dus hoe het verder gaat in de kraamweek!
Heb je een PM gestuurd voor de bovenste twee rokjes!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mrien en evt andere geinteresseerden:
hema maat 86 met knoopsgatenelastiek
[ afbeelding ]
H&M maat 80 (maar valt groot, eerder 86/92) met knoopsgatenelastiek
[ afbeelding ]
Hema maat 86, met knoopsgatenelastiek
[ afbeelding ]
En tot slot nog een overgooier van Villa Happ, maat 86+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gevonden....marktplaatsquote:Op zondag 31 januari 2010 21:55 schreef DJRandall het volgende:
Omdat die van huuphuup al weg is, iemand nog een lodger shelter in de aanbieding?
Wanneer was dat ook alweer..... Ik zie mezelf eigenlijk niet zo naar zo'n beurs gaan..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Grunsfan het volgende:
Ik kreeg bij Kruidvat 2 kaartjes voor de 9-maandebeurs, je kunt 's avonds gratis naar binnen. Kan ik er iemand blij mee maken?
Ik wil ze wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Grunsfan het volgende:
Ik kreeg bij Kruidvat 2 kaartjes voor de 9-maandebeurs, je kunt 's avonds gratis naar binnen. Kan ik er iemand blij mee maken?
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:48 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heb je een PM gestuurd voor de bovenste twee rokjes!
Je schrijft precies wat ik ook dachtquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:25 schreef huuphuup het volgende:
leuk jurkje WW, jammer dat mijn dochter dat niet meer past.
Lief dat je aan me denkt, maar ik ben inmiddels voorzien. Had van een andere fokuser een Pmmetje gehad.quote:
Volgens mij heb ik die nog boven staan (weet niet of ie vorige keer verkocht is of niet.. ).quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:40 schreef ymme het volgende:
Iemand hier het boekje: 'oei ik groei' waarmee niets gedaan wordt?
Ik heb dan wel interesse hierin.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog boven staan (weet niet of ie vorige keer verkocht is of niet.. ).
Zal ik morgen even kijken (moet bij Tijn op de kamer zijn nl.)
Leuke broeken altijd, maar ik ben wel vreselijk kritischquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:51 schreef willempjewever het volgende:
Nog mensen interesse in een paar leuke broeken maat 80 voor een jongen? Dan zet ik die nog even op de foto van de week.
Ik heb ook nog veel jongenskleding maat 68 trouwens.
Ik zal morgen als ik tijd heb wat foto's maken, nu even dochterlief een fles geven en daarna plof ik neer op bed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:03 schreef Jore het volgende:
Leuke broeken altijd, maar ik ben wel vreselijk kritisch
Ja, interesse!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb 1 gratis avondkaartje voor de 9-maanden-beurs, is er interesse?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:14 schreef Troel het volgende:
Poppejans, mochten er meer mensen geinteresseerd zijn in het lievebeespakje, geef even een gil, ik heb hem ook nog voor een liefhebber
ik ga even een kind maken voor dat laatste pakjequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:11 schreef Poppejans het volgende:
*Kleertjes verkeren in nieuwstaat (Lief! groene pakje,lieveheersbeestpakje,Jottum outfit waren nieuw en zijn maar 1x gedragen
*Bij interesse PM
Duns Sweden pakje mt56 10 euro incl verzenden (was nieuw 25 euro)
[ afbeelding ]
Mexx shirtje mry vliegtuigjes mt50/56 4 euro incl verzenden
[ afbeelding ]
Lief! shirtje mt50/56 4 euro incl verzenden
[ afbeelding ]
Prenatal zwart pakje mt 56 3,00 incl verzenden (gedragen staat, maar kan nog prima een ronde mee)
[ afbeelding ]
H&M robotpakjes mt50 3,00 per stuk incl verzenden
[ afbeelding ]
Jottum donkerblauwe spencer en donkerblauw broekje mt 50 (valt niet klein) 12,50 incl verzenden. (was nieuw 28 euro)
[ afbeelding ]
No Nonsense 4delig grijs/donkerblauw setje mt 50/56 8 euro incl verzenden
[ afbeelding ]
Tinus P. lichtblauw (met donkerblauwe slofjes) gestreept 4 delig setje 6 euro incl verzenden
[ afbeelding ]
Lief! pakje met bijpassend mutsje mt 50/56 12,50 incl verzenden (staat nu nog in de Liefwebwinkel voor iets van 22 euro samen)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |