goedkoper en in de kraamweek beter te gebruiken om te kolven.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:24 schreef DJRandall het volgende:
[..]
wat is het voordeel van een handkolf t.o.v. een electrische?
Gewoon voor de eigen oriėntatie, ben benieuwd naar meningen.
Als de borstvoeding echt op gang moet komen door te kolven is een electische huurkolf de beste optie.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:33 schreef Popples het volgende:
[..]
goedkoper en in de kraamweek beter te gebruiken om te kolven.
ik heb hem gebruikt voor de kraamweek en daarna de elektrische.
kind wilde niet aan de borst dus stimuleren van de borstvoeding was nodig en kindje daarna met een spuitje vingervoeden.
die van medela kan de partner op afstand kolven terwijl de kraamvrouw hem dan alleen het ding vast hoeft te houden. wel zo fijn als je al moe bent
Je hebt een pm'tje.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik heb een Avent isis handkolf met een lading flesjes
o ja en een voedingskussen met 2 hoezen!.;;
Zou ik zeker doen. Vaak heeft de kraamhulp ook een kolf bij zich en anders is een kolf ook snel genoeg gehuurd bij een lactatiekundige of thuiszorgorganisatie of ergens anders gekocht.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:40 schreef DJRandall het volgende:
thanks! nog even afwachten dus hoe het verder gaat in de kraamweek!
Heb je een PM gestuurd voor de bovenste twee rokjes!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mrien en evt andere geinteresseerden:
hema maat 86 met knoopsgatenelastiek
[ afbeelding ]
H&M maat 80 (maar valt groot, eerder 86/92) met knoopsgatenelastiek
[ afbeelding ]
Hema maat 86, met knoopsgatenelastiek
[ afbeelding ]
En tot slot nog een overgooier van Villa Happ, maat 86+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gevonden....marktplaatsquote:Op zondag 31 januari 2010 21:55 schreef DJRandall het volgende:
Omdat die van huuphuup al weg is, iemand nog een lodger shelter in de aanbieding?
Wanneer was dat ook alweer..... Ik zie mezelf eigenlijk niet zo naar zo'n beurs gaan..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Grunsfan het volgende:
Ik kreeg bij Kruidvat 2 kaartjes voor de 9-maandebeurs, je kunt 's avonds gratis naar binnen. Kan ik er iemand blij mee maken?
Ik wil ze wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Grunsfan het volgende:
Ik kreeg bij Kruidvat 2 kaartjes voor de 9-maandebeurs, je kunt 's avonds gratis naar binnen. Kan ik er iemand blij mee maken?
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:48 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heb je een PM gestuurd voor de bovenste twee rokjes!
Je schrijft precies wat ik ook dachtquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:25 schreef huuphuup het volgende:
leuk jurkje WW, jammer dat mijn dochter dat niet meer past.
Lief dat je aan me denkt, maar ik ben inmiddels voorzien. Had van een andere fokuser een Pmmetje gehad.quote:
Volgens mij heb ik die nog boven staan (weet niet of ie vorige keer verkocht is of niet.. ).quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:40 schreef ymme het volgende:
Iemand hier het boekje: 'oei ik groei' waarmee niets gedaan wordt?
Ik heb dan wel interesse hierin.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog boven staan (weet niet of ie vorige keer verkocht is of niet.. ).
Zal ik morgen even kijken (moet bij Tijn op de kamer zijn nl.)
Leuke broeken altijd, maar ik ben wel vreselijk kritischquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:51 schreef willempjewever het volgende:
Nog mensen interesse in een paar leuke broeken maat 80 voor een jongen? Dan zet ik die nog even op de foto van de week.
Ik heb ook nog veel jongenskleding maat 68 trouwens.
Ik zal morgen als ik tijd heb wat foto's maken, nu even dochterlief een fles geven en daarna plof ik neer op bed.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:03 schreef Jore het volgende:
Leuke broeken altijd, maar ik ben wel vreselijk kritisch
Ja, interesse!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb 1 gratis avondkaartje voor de 9-maanden-beurs, is er interesse?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:14 schreef Troel het volgende:
Poppejans, mochten er meer mensen geinteresseerd zijn in het lievebeespakje, geef even een gil, ik heb hem ook nog voor een liefhebber
ik ga even een kind maken voor dat laatste pakjequote:Op woensdag 3 februari 2010 22:11 schreef Poppejans het volgende:
*Kleertjes verkeren in nieuwstaat (Lief! groene pakje,lieveheersbeestpakje,Jottum outfit waren nieuw en zijn maar 1x gedragen
*Bij interesse PM
Duns Sweden pakje mt56 10 euro incl verzenden (was nieuw 25 euro)
[ afbeelding ]
Mexx shirtje mry vliegtuigjes mt50/56 4 euro incl verzenden
[ afbeelding ]
Lief! shirtje mt50/56 4 euro incl verzenden
[ afbeelding ]
Prenatal zwart pakje mt 56 3,00 incl verzenden (gedragen staat, maar kan nog prima een ronde mee)
[ afbeelding ]
H&M robotpakjes mt50 3,00 per stuk incl verzenden
[ afbeelding ]
Jottum donkerblauwe spencer en donkerblauw broekje mt 50 (valt niet klein) 12,50 incl verzenden. (was nieuw 28 euro)
[ afbeelding ]
No Nonsense 4delig grijs/donkerblauw setje mt 50/56 8 euro incl verzenden
[ afbeelding ]
Tinus P. lichtblauw (met donkerblauwe slofjes) gestreept 4 delig setje 6 euro incl verzenden
[ afbeelding ]
Lief! pakje met bijpassend mutsje mt 50/56 12,50 incl verzenden (staat nu nog in de Liefwebwinkel voor iets van 22 euro samen)
[ afbeelding ]
prima. Stuur je je gegevens even via een pm berichtje? Dan doe ik hem morgen naar je op de post, dat lukt helaas vandaag niet meer omdat ik pas vanavond weer thuis ben.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:02 schreef Sorbootje het volgende:
WillempjeWever, ik wil je spijkerjurkje wel! (het is een nieuwe maand, dus ik mag weer)
Mijn dochter past hem lekker nog wel
Alleen als je een dochter krijgt en haar Isabeau noemt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:35 schreef DJRandall het volgende:
Hier nog 2x2 kaartjes voor de 9 maanden beurs. Of 1x4....
+ Nog steeds niemand een leuke raamdecoratie in de aanbieding?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:34 schreef maffemuts het volgende:
tvp ga rond maart/april de baby/peutervoorraad schiften(oftewel na de 20 weken echo)
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Alleen als je een dochter krijgt en haar Isabeau noemt.
Ik heb wel interesse in de kaartjes! Wat wil je daar voor hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:35 schreef DJRandall het volgende:
Uhh, dan wacht ik nog ff af.....quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Alleen als je een dochter krijgt en haar Isabeau noemt.
Ik vond er nog eentje in het tasje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:35 schreef DJRandall het volgende:
Maar het valt absoluut niet klein hoor! Wolf was geen reus bij de geboorte maar ook niet heel klein, ruim 7 pond en het broekje zat zelfs nog een beetje wijd, terwijl hij Hema mt50 kleding nooit gepast heeftquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:52 schreef Asyniur het volgende:
amaranta, bedoel je gewoon die punten?
Zoja, dan kun je me een PM met je adres sturen...
Poppejans, dat Jottum pakje met die spencer![]()
Alleen jammer dat het zo'n keine maat is...
Effe eten. maak ik zo even een foto van foto die ik heb met hem erin!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:57 schreef Cantare het volgende:
@Poppejans: ik vind dat lieveheersbeestpakje echt heel schattigHet lijkt me alleen zo smalletjes. Heb je misschien een foto van dat pakje met een kind erin?
Nee maar ik heb al veel 50-56...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar het valt absoluut niet klein hoor! Wolf was geen reus bij de geboorte maar ook niet heel klein, ruim 7 pond en het broekje zat zelfs nog een beetje wijd, terwijl hij Hema mt50 kleding nooit gepast heeft![]()
de spencer valt ook niet krap, valt als een gewone 50/56 (in die maat had ik nog 2 spencertjes en had het opgemeten).
Hier was hij ruim 5 weken oud en pasten de drukkertjes aan de onderkant nog net dicht, heb het gewoon te lang laten hangen omdat ik dacht dat het te groot was, de pijpjes lijken heel langquote:
ahhhhquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier was hij ruim 5 weken oud en pasten de drukkertjes aan de onderkant nog net dicht, heb het gewoon te lang laten hangen omdat ik dacht dat het te groot was, de pijpjes lijken heel lang
[ afbeelding ]
huup dat vind ik wel een leuk setje!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef huuphuup het volgende:
Hier ook maar in de aanbieding.
Ik heb hier een fleece-setje liggen van Dirkje, maat 80. Ongedragen want niet zo girly enzo
Het bestaat uit een dik jasje/vestje, een dik broekje en een truitje met lange mouwen.
5,- excl. (let op, ik denk niet dat het door de brievenbus past!) Ophalen of meenemen naar n meet kan ook.
[ afbeelding ]
euhquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
huup dat vind ik wel een leuk setje!
Past het wel in 2 vloppen?
Fijn!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
euh
dat zou ik moeten proberen. Ik denk het wel maar, ik zal het zo even nakijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |