prima. Stuur je je gegevens even via een pm berichtje? Dan doe ik hem morgen naar je op de post, dat lukt helaas vandaag niet meer omdat ik pas vanavond weer thuis ben.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:02 schreef Sorbootje het volgende:
WillempjeWever, ik wil je spijkerjurkje wel! (het is een nieuwe maand, dus ik mag weer)
Mijn dochter past hem lekker nog wel
Alleen als je een dochter krijgt en haar Isabeau noemt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:35 schreef DJRandall het volgende:
Hier nog 2x2 kaartjes voor de 9 maanden beurs. Of 1x4....
+ Nog steeds niemand een leuke raamdecoratie in de aanbieding?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:34 schreef maffemuts het volgende:
tvp ga rond maart/april de baby/peutervoorraad schiften(oftewel na de 20 weken echo)
quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Alleen als je een dochter krijgt en haar Isabeau noemt.
Ik heb wel interesse in de kaartjes! Wat wil je daar voor hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:35 schreef DJRandall het volgende:
Uhh, dan wacht ik nog ff af.....quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Alleen als je een dochter krijgt en haar Isabeau noemt.
Ik vond er nog eentje in het tasje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:35 schreef DJRandall het volgende:
Maar het valt absoluut niet klein hoor! Wolf was geen reus bij de geboorte maar ook niet heel klein, ruim 7 pond en het broekje zat zelfs nog een beetje wijd, terwijl hij Hema mt50 kleding nooit gepast heeftquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:52 schreef Asyniur het volgende:
amaranta, bedoel je gewoon die punten?
Zoja, dan kun je me een PM met je adres sturen...
Poppejans, dat Jottum pakje met die spencer![]()
Alleen jammer dat het zo'n keine maat is...
Effe eten. maak ik zo even een foto van foto die ik heb met hem erin!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:57 schreef Cantare het volgende:
@Poppejans: ik vind dat lieveheersbeestpakje echt heel schattigHet lijkt me alleen zo smalletjes. Heb je misschien een foto van dat pakje met een kind erin?
Nee maar ik heb al veel 50-56...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar het valt absoluut niet klein hoor! Wolf was geen reus bij de geboorte maar ook niet heel klein, ruim 7 pond en het broekje zat zelfs nog een beetje wijd, terwijl hij Hema mt50 kleding nooit gepast heeft![]()
de spencer valt ook niet krap, valt als een gewone 50/56 (in die maat had ik nog 2 spencertjes en had het opgemeten).
Hier was hij ruim 5 weken oud en pasten de drukkertjes aan de onderkant nog net dicht, heb het gewoon te lang laten hangen omdat ik dacht dat het te groot was, de pijpjes lijken heel langquote:
ahhhhquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier was hij ruim 5 weken oud en pasten de drukkertjes aan de onderkant nog net dicht, heb het gewoon te lang laten hangen omdat ik dacht dat het te groot was, de pijpjes lijken heel lang
[ afbeelding ]
huup dat vind ik wel een leuk setje!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef huuphuup het volgende:
Hier ook maar in de aanbieding.
Ik heb hier een fleece-setje liggen van Dirkje, maat 80. Ongedragen want niet zo girly enzo
Het bestaat uit een dik jasje/vestje, een dik broekje en een truitje met lange mouwen.
5,- excl. (let op, ik denk niet dat het door de brievenbus past!) Ophalen of meenemen naar n meet kan ook.
[ afbeelding ]
euhquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
huup dat vind ik wel een leuk setje!
Past het wel in 2 vloppen?
Fijn!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
euh
dat zou ik moeten proberen. Ik denk het wel maar, ik zal het zo even nakijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |